Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Decibel outdoor

Price
€meer dan vorig jaar niet zeuren en zoek
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 16 hours ago
Delt-A wrote:Wordt gewoon kei gezellig tussen die bomen daar :)
Ja dit hoor. Ik vind het juist wel een toffe setting, hoe de hard techno of industrial daar altijd stond. En als het regent, zijn we misschien wel blij dat het daar 'droog' is. ;)
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 17 hours ago
Future District

Decibel outdoor (16 t/m 18 augustus 2024, Beekse Bergen, Hilvarenbeek)

Had gehoopt dat er wat meer Spoontech aan de line-up zou worden toegevoegd. Alleen Chapter V, Faceless en Infliction (en 'Posyden Splash' op de camping maar dat zal wel op een tijdstip zijn dat ik lig te pitten of net wakker ben).
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 7 hours ago
Geen idee wie dit allemaal zijn.
In een tijd dat genres zo uit elkaar liggen zou het lekker zijn als er een stijl bij vermeld werd.
Hardtraxx Veteran
3484 posts member since 2017
last seen 7 hours ago
Gelukkig komen de mannen van Pirate Radio uit het naburige Biest-Houtakker, dus bestaat er de kans om tussen al het overstuurde geweld door ongegeneerd te genieten van de grootste piratenhits die de ether te bieden heeft.
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 7 hours ago
Mark With A Tarrel wrote:Gelukkig komen de mannen van Pirate Radio uit het naburige Biest-Houtakker, dus bestaat er de kans om tussen al het overstuurde geweld door ongegeneerd te genieten van de grootste piratenhits die de ether te bieden heeft.
Kunnen we hopelijk op de camping wel maximaal genieten hiervan?
Artiest
640 posts member since 2017
last seen Aug 2026
Delt-A wrote:Future District

Had gehoopt dat er wat meer Spoontech aan de line-up zou worden toegevoegd. Alleen Chapter V, Faceless en Infliction (en 'Posyden Splash' op de camping maar dat zal wel op een tijdstip zijn dat ik lig te pitten of net wakker ben).
Good to be back, zie jullie op vrijdag :bomb:
I
Hardtraxxer
316 posts member since 2019
last seen Aug 2026
Wanneer kunnen we ongeveer de timetable verwachten?
H
Hardtraxx Elite
last seen 7 hours ago
ijssie wrote:Wanneer kunnen we ongeveer de timetable verwachten?
Eind van de maand
Bron: decibel vandaag op Instagram
I
Hardtraxxer
316 posts member since 2019
last seen Aug 2026
Timetable staat in de app
L
Hardtraxxer
216 posts member since 2021
last seen 24 days ago
Waarom weer "exclusively" in die onmogelijke klote-app.
Niet dat ik de discussie over de vertouwde papieren boekjes weer wil ophalen..
Hardtraxx Veteran
last seen 16 hours ago
Heb de app er speciaal voor gedownload maar vind hem nog kut werken ook. Ik wacht wel tot een clashfinder. :cool:
K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Iemand is al begonnen met Clashfinder; https://clashfinder.com/s/decibeloutdoor2024/

Op Appic is de timetable wel al helemaal toegevoegd
Hardtraxx Veteran
last seen 16 hours ago
Ik dacht met een full festival ticket alleen de zaterdag en zondag te kunnen maar blijkbaar zit er ook een vrijdag bij inbegrepen dus ik ga dan wellicht ook maar even loeren. Die vrijdag ziet er qua timetable wel gunstig uit en leuke acts op de Future District....
Hardtraxx Veteran
3890 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Op zondag hier een kijkje nemen, eerste feest weer sinds Rebirth dus kijk hier wel enorm naar uit :D
Denk schipperen tussen mainstage, hardstyle en classics. Hopen op een beetje weer, maar t hoeft ook niet veel te warm te worden.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 12 days ago
HYPE! Eerste keer Decibel camping, ben erg benieuwd hoe dat is.
H
Hardtraxx Elite
last seen 7 hours ago

Re:

The Venator wrote:HYPE! Eerste keer Decibel camping, ben erg benieuwd hoe dat is.
Normale camping?
Als je wil slapen zorg dat je niet in de buurt van het night district staat. Je tent kan in theorie naast de night party tent staan namelijk
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 13 hours ago
heggenschaar wrote:
The Venator wrote:HYPE! Eerste keer Decibel camping, ben erg benieuwd hoe dat is.
Normale camping?
Als je wil slapen zorg dat je niet in de buurt van het night district staat. Je tent kan in theorie naast de night party tent staan namelijk
We zitten comfort camping. :)
H
Hardtraxx Elite
last seen 7 hours ago
SL5961 wrote:
heggenschaar wrote:
Normale camping?
We zitten comfort camping. :)
Ik dit jaar ook precies ok boven genoemde reden en kut buren 2 jaar geleden.
Comfort is gewoon een verbod op muziek snachts
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 17 hours ago
Al 9 Decibel weekenden zonder problemen kunnen slapen elke nacht. Maar vorig jaar kon je wel net de pech hebben dat je pal naast die Night Party tent kwam te staan, vond het wel wat vreemd dat die daar stond.
H
Hardtraxx Elite
last seen 7 hours ago
Ligt het aan mij of is er echt helemaal geen hype meer voor decibel?
P
Hardtraxxer
376 posts member since 2009
last seen 17 days ago
heggenschaar wrote:Ligt het aan mij of is er echt helemaal geen hype meer voor decibel?
Dat denk ik al de laatste 3 jaar, maar verbaas me steeds als ik op Decibel ben het qua bezoekers echt dik in orde is, of zelfs best druk, echter dat is hoe ik het ervaar. Op dit forum leeft het al jaren niet meer.

Voor mij is dit nog steeds het gezelligste festival van het jaar en ook het beste festival na defqon.
Dit wel mijn eigen mening uiteraard.
H
Hardtraxx Elite
last seen 7 hours ago
Pantermaat wrote:
heggenschaar wrote:Ligt het aan mij of is er echt helemaal geen hype meer voor decibel?
Dat denk ik al de laatste 3 jaar, maar verbaas me steeds als ik op Decibel ben het qua bezoekers echt dik in orde is, of zelfs best druk, echter dat is hoe ik het ervaar. Op dit forum leeft het al jaren niet meer.

Voor mij is dit nog steeds het gezelligste festival van het jaar en ook het beste festival na defqon.
Dit wel mijn eigen mening uiteraard.
Als ik zo de floorplan teaser bekijk lijkt het of er dit jaar geen stage op het water is. Wat toch wel flink wat minder ruimte is
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Voor veel van mijn vrienden is dit ook het festival van het jaar. Zelf heb ik er niet heel veel mee ook. 1x weekend en 3x zaterdag geweest. Ben geen fan van het terrein vooral.
P
Hardtraxxer
376 posts member since 2009
last seen 17 days ago
RTM93 wrote:Voor veel van mijn vrienden is dit ook het festival van het jaar. Zelf heb ik er niet heel veel mee ook. 1x weekend en 3x zaterdag geweest. Ben geen fan van het terrein vooral.
Het terrein vind ik juist geweldig, aan het water, tussen de bossen. Net als dat ik Almere strand met Defqon super tof vond door het water etc. Maakt voor mij juist dus gezellig dit terrein.
H
Hardtraxx Elite
last seen 7 hours ago
Pantermaat wrote:
RTM93 wrote:Voor veel van mijn vrienden is dit ook het festival van het jaar. Zelf heb ik er niet heel veel mee ook. 1x weekend en 3x zaterdag geweest. Ben geen fan van het terrein vooral.
Het terrein vind ik juist geweldig, aan het water, tussen de bossen. Net als dat ik Almere strand met Defqon super tof vond door het water etc. Maakt voor mij juist dus gezellig dit terrein.
Terrein is voor mij ook echt de grote plus van decibel.