Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2024 09:05 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Wordt gewoon kei gezellig tussen die bomen daar :)

Ja dit hoor. Ik vind het juist wel een toffe setting, hoe de hard techno of industrial daar altijd stond. En als het regent, zijn we misschien wel blij dat het daar 'droog' is. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2024 16:33 

Hardtraxx Veteran

Future District

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Had gehoopt dat er wat meer Spoontech aan de line-up zou worden toegevoegd. Alleen Chapter V, Faceless en Infliction (en 'Posyden Splash' op de camping maar dat zal wel op een tijdstip zijn dat ik lig te pitten of net wakker ben).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2024 17:40 

Hardtraxx Elite

Geen idee wie dit allemaal zijn.
In een tijd dat genres zo uit elkaar liggen zou het lekker zijn als er een stijl bij vermeld werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2024 02:22 

Hardtraxx Veteran

Gelukkig komen de mannen van Pirate Radio uit het naburige Biest-Houtakker, dus bestaat er de kans om tussen al het overstuurde geweld door ongegeneerd te genieten van de grootste piratenhits die de ether te bieden heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2024 13:24 

Hardtraxx Elite

Mark With A Tarrel schreef:
Gelukkig komen de mannen van Pirate Radio uit het naburige Biest-Houtakker, dus bestaat er de kans om tussen al het overstuurde geweld door ongegeneerd te genieten van de grootste piratenhits die de ether te bieden heeft.

Kunnen we hopelijk op de camping wel maximaal genieten hiervan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2024 15:50 

Artiest

Delt-A schreef:
Future District

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Had gehoopt dat er wat meer Spoontech aan de line-up zou worden toegevoegd. Alleen Chapter V, Faceless en Infliction (en 'Posyden Splash' op de camping maar dat zal wel op een tijdstip zijn dat ik lig te pitten of net wakker ben).

Good to be back, zie jullie op vrijdag :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2024 13:13 

Hardtraxxer

Wanneer kunnen we ongeveer de timetable verwachten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2024 14:03 

Hardtraxx Elite

ijssie schreef:
Wanneer kunnen we ongeveer de timetable verwachten?

Eind van de maand
Bron: decibel vandaag op Instagram
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 07:16 

Hardtraxxer

Timetable staat in de app
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 13:35 

Hardtraxxer

Waarom weer "exclusively" in die onmogelijke klote-app.
Niet dat ik de discussie over de vertouwde papieren boekjes weer wil ophalen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 14:22 

Hardtraxx Veteran

Heb de app er speciaal voor gedownload maar vind hem nog kut werken ook. Ik wacht wel tot een clashfinder. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 14:46 

Hardtraxxer

Iemand is al begonnen met Clashfinder; https://clashfinder.com/s/decibeloutdoor2024/

Op Appic is de timetable wel al helemaal toegevoegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2024 10:29 

Hardtraxx Veteran

Ik dacht met een full festival ticket alleen de zaterdag en zondag te kunnen maar blijkbaar zit er ook een vrijdag bij inbegrepen dus ik ga dan wellicht ook maar even loeren. Die vrijdag ziet er qua timetable wel gunstig uit en leuke acts op de Future District....
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2024 18:20 

Hardtraxx Veteran

Op zondag hier een kijkje nemen, eerste feest weer sinds Rebirth dus kijk hier wel enorm naar uit :D
Denk schipperen tussen mainstage, hardstyle en classics. Hopen op een beetje weer, maar t hoeft ook niet veel te warm te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2024 12:32 

Hardtraxx Beheerder

HYPE! Eerste keer Decibel camping, ben erg benieuwd hoe dat is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2024 12:54 

Hardtraxx Elite

The Venator schreef:

Normale camping?
Als je wil slapen zorg dat je niet in de buurt van het night district staat. Je tent kan in theorie naast de night party tent staan namelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2024 13:36 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
The Venator schreef:

Normale camping?
Als je wil slapen zorg dat je niet in de buurt van het night district staat. Je tent kan in theorie naast de night party tent staan namelijk

We zitten comfort camping. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2024 13:51 

Hardtraxx Elite

SL5961 schreef:
heggenschaar schreef:
The Venator schreef:

Normale camping?

We zitten comfort camping. :)

Ik dit jaar ook precies ok boven genoemde reden en kut buren 2 jaar geleden.
Comfort is gewoon een verbod op muziek snachts
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2024 14:04 

Hardtraxx Veteran

Al 9 Decibel weekenden zonder problemen kunnen slapen elke nacht. Maar vorig jaar kon je wel net de pech hebben dat je pal naast die Night Party tent kwam te staan, vond het wel wat vreemd dat die daar stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2024 11:57 

Hardtraxx Elite

Ligt het aan mij of is er echt helemaal geen hype meer voor decibel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2024 12:57 

Hardtraxxer

heggenschaar schreef:

Dat denk ik al de laatste 3 jaar, maar verbaas me steeds als ik op Decibel ben het qua bezoekers echt dik in orde is, of zelfs best druk, echter dat is hoe ik het ervaar. Op dit forum leeft het al jaren niet meer.

Voor mij is dit nog steeds het gezelligste festival van het jaar en ook het beste festival na defqon.
Dit wel mijn eigen mening uiteraard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2024 13:09 

Hardtraxx Elite

Pantermaat schreef:
heggenschaar schreef:

Dat denk ik al de laatste 3 jaar, maar verbaas me steeds als ik op Decibel ben het qua bezoekers echt dik in orde is, of zelfs best druk, echter dat is hoe ik het ervaar. Op dit forum leeft het al jaren niet meer.

Voor mij is dit nog steeds het gezelligste festival van het jaar en ook het beste festival na defqon.
Dit wel mijn eigen mening uiteraard.

Als ik zo de floorplan teaser bekijk lijkt het of er dit jaar geen stage op het water is. Wat toch wel flink wat minder ruimte is
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2024 13:10 

Hardtraxx Veteran

Voor veel van mijn vrienden is dit ook het festival van het jaar. Zelf heb ik er niet heel veel mee ook. 1x weekend en 3x zaterdag geweest. Ben geen fan van het terrein vooral.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2024 13:27 

Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Voor veel van mijn vrienden is dit ook het festival van het jaar. Zelf heb ik er niet heel veel mee ook. 1x weekend en 3x zaterdag geweest. Ben geen fan van het terrein vooral.

Het terrein vind ik juist geweldig, aan het water, tussen de bossen. Net als dat ik Almere strand met Defqon super tof vond door het water etc. Maakt voor mij juist dus gezellig dit terrein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2024 13:38 

Hardtraxx Elite

Pantermaat schreef:
RTM93 schreef:

Het terrein vind ik juist geweldig, aan het water, tussen de bossen. Net als dat ik Almere strand met Defqon super tof vond door het water etc. Maakt voor mij juist dus gezellig dit terrein.

Terrein is voor mij ook echt de grote plus van decibel.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten