Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2024 17:36 

Hardtraxx Veteran

Grootste nadeel is dat het terrein zo langgerekt is. Je bent echt veel meer tijd kwijt aan het lopen als je van stage wil wisselen. Uiteraard is dit ook heel afhankelijk van de floorplan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2024 16:45 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Grootste nadeel is dat het terrein zo langgerekt is. Je bent echt veel meer tijd kwijt aan het lopen als je van stage wil wisselen. Uiteraard is dit ook heel afhankelijk van de floorplan.

Dat dus. Vooral de loop routes zijn vervelend en druk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2024 08:46 

Hardtraxxer

Laatste jaren hebben ze t echt wel verbeterd. Ook een lange loopbrug over het water. Benieuwd hoe het dit jaar is met alle hardstyle bij elkaar waar vroeger de hardcore was. Alleen de remember is dan wel nog helemaal richting de pussy lounge
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2024 00:41 

Hardtraxx Veteran

Toch maar een zaterdag kaartje gekocht gisteren. Feeste geblazen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2024 06:19 

Hardtraxx Elite

Toch wel opvallend dat er geen enkele stage op het water staat (niet op het meer en niet op dat stukje water vlakbij de pussylounge)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2024 06:23 

Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Toch wel opvallend dat er geen enkele stage op het water staat (niet op het meer en niet op dat stukje water vlakbij de pussylounge)

Ja
En dat daarmee op zaterdag de Hardcore en de ‘Future district’ daarmee op elkaar zijn komen te staan. De Pussy Lounge is daarmee ook kleiner ga ik vanuit. Ik denk dat er iets minder bezoekers zijn dan op de top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2024 06:53 

Hardtraxx Elite

Sappers schreef:
heggenschaar schreef:

Ja
En dat daarmee op zaterdag de Hardcore en de ‘Future district’ daarmee op elkaar zijn komen te staan. De Pussy Lounge is daarmee ook kleiner ga ik vanuit. Ik denk dat er iets minder bezoekers zijn dan op de top.

Sowieso is doe al flink gekrompen vorig jaar door doe kwart slag te draaien.
Gok dat de pl (welke.zondag nu zelfs de uptempo is......) het zelfde formaat heeft als vorig jaar en dan de future waar die kermis octopus stond
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2024 08:05 

Hardtraxx Veteran

Gisteren Full Festival tickets gekocht. Ik zat nog te gokken op goedkope tickets via de Swap maar écht laag gingen ze niet en ik zag een melding '99% sold out', dus hebben we toch maar besloten via b2s zelf tickets te halen.
Vrijdag moet ik nog even aanzien of ik ga, zaterdag en zondag aanwizzy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2024 09:43 

Hardtraxx Addict

Remi schreef:
Gisteren Full Festival tickets gekocht. Ik zat nog te gokken op goedkope tickets via de Swap maar écht laag gingen ze niet en ik zag een melding '99% sold out', dus hebben we toch maar besloten via b2s zelf tickets te halen.
Vrijdag moet ik nog even aanzien of ik ga, zaterdag en zondag aanwizzy.

Jij bent echt niet te beïnvloeden met koopkracht :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2024 09:51 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat jij de term 'koopkracht' niet helemaal begrepen hebt. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2024 10:02 

Hardtraxx Addict

Remi schreef:
Ik denk dat jij de term 'koopkracht' niet helemaal begrepen hebt. :thumbup:

Ik zat eerlijk gezegd ook ff te denken hoe ik dit wilde verwoorden......... fair enough
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2024 11:58 

Hardtraxx Veteran

Opening hours Decibel outdoor festival site:

DECIBEL OUTDOOR FRIDAY [15:00 - 01:00HRS]

En om 15:00 begint meteen de muziek.

Zelfs al kun je meteen door lopen, moet je dus alsnog het eerste kwartier van de openingsset van Jay Reeve & Jones missen:

Afbeelding

Kan het terrein niet gewoon een half uurtje eerder open?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2024 12:05 

Hardtraxxer

Nou dat dus, al helemaal in combinatie met dat wij pas vanaf 16:00 in ons huisje kunnen op Comfort Resort
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2024 16:15 

Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Opening hours Decibel outdoor festival site:

DECIBEL OUTDOOR FRIDAY [15:00 - 01:00HRS]

En om 15:00 begint meteen de muziek.

Zelfs al kun je meteen door lopen, moet je dus alsnog het eerste kwartier van de openingsset van Jay Reeve & Jones missen:

Afbeelding

Kan het terrein niet gewoon een half uurtje eerder open?

Trek gewoon je hardloopschoenen aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2024 08:55 

Hardtraxx Veteran

Nog meer mensen waar die Decibel app gewoon weigert om te updaten? Heb nog steeds geen festival map erin staan. App verwijderen en weer opnieuw installeren helpt helaas ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2024 09:36 

Hardtraxx Elite

Jordy schreef:
Nog meer mensen waar die Decibel app gewoon weigert om te updaten? Heb nog steeds geen festival map erin staan. App verwijderen en weer opnieuw installeren helpt helaas ook niet.

Bij mij weigert de app de experience shop te laden
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2024 09:50 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Gelukkig komen de mannen van Pirate Radio uit het naburige Biest-Houtakker, dus bestaat er de kans om tussen al het overstuurde geweld door ongegeneerd te genieten van de grootste piratenhits die de ether te bieden heeft.

Dus belangrijkste vraag van de week, waar kunnen we jullie vinden aankomend weekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2024 10:07 

Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Gelukkig komen de mannen van Pirate Radio uit het naburige Biest-Houtakker, dus bestaat er de kans om tussen al het overstuurde geweld door ongegeneerd te genieten van de grootste piratenhits die de ether te bieden heeft.

Dus belangrijkste vraag van de week, waar kunnen we jullie vinden aankomend weekend?

Bij de Pussy stage
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2024 11:38 

Hardtraxx Veteran

Nu te boeken:

Citaat:
MAINSTAGE EXPERIENCE
Regular price
€9,99

If you've always wondered what it's like to look over the LOUDEST CROWD from the DJ's perspective, now is your chance!

With the Mainstage Experience, you can enter the special deck on the stage for 10 minutes and become one with the show. Surrounded by SOUND, this is a whole new level of experiencing a set.

https://festivalstore.b2s.nl/products/m ... experience
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2024 12:10 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Nu te boeken:

Citaat:
MAINSTAGE EXPERIENCE
Regular price
€9,99

https://festivalstore.b2s.nl/products/m ... experience

Jammer dat zondag 13:00 - 14:00 niet beschikbaar is
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2024 12:23 

Hardtraxx Veteran

Jordy schreef:

Jup, al dat geklooi met festival apps tegenwoordig. Plaats gewoon die info online...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2024 12:57 

Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:

Zondagochtend sowieso van 10.00 - 11.00 uur bij de Beachclub. Daar open ik samen met PLN-B en Luna de Luna's Classic beachparty. Bij zijn is mee maken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2024 13:48 

Hardtraxxer

Favoriete festival! Vanzelfsprekend weer een heel weekend aanwezig. Dit keer huisje gefixt met z'n 8en, benieuwd hoe dat gaat zijn. De camping zelf, en zeker de plek waar wij stonden, was echt terror vorig jaar :lol:

Zondag 13:00 de hardcore stage openen met een chille opbouwende set! Denk lekker downtempo beginnen, ff een paar legendarische (oudere) tracks er doorheen gooien die ik altijd al live heb willen draaien, dat wordt vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2024 15:23 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:

Geen telefoontje gehad van B2S, dus wij nemen aankomend weekend stellingen in op Pukkelpop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2024 15:33 

Hardtraxx Elite

INVADE schreef:
Favoriete festival! Vanzelfsprekend weer een heel weekend aanwezig. Dit keer huisje gefixt met z'n 8en, benieuwd hoe dat gaat zijn. De camping zelf, en zeker de plek waar wij stonden, was echt terror vorig jaar :lol:

Zondag 13:00 de hardcore stage openen met een chille opbouwende set! Denk lekker downtempo beginnen, ff een paar legendarische (oudere) tracks er doorheen gooien die ik altijd al live heb willen draaien, dat wordt vet!

Daarom voor ons dit jaar comfort camp

Welke gek dacht dat het een goed idee was om een pre/after tent echt op de camping te zetten
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten