Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Decibel outdoor

Price
€meer dan vorig jaar niet zeuren en zoek
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Grootste nadeel is dat het terrein zo langgerekt is. Je bent echt veel meer tijd kwijt aan het lopen als je van stage wil wisselen. Uiteraard is dit ook heel afhankelijk van de floorplan.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Norther66 wrote:Grootste nadeel is dat het terrein zo langgerekt is. Je bent echt veel meer tijd kwijt aan het lopen als je van stage wil wisselen. Uiteraard is dit ook heel afhankelijk van de floorplan.
Dat dus. Vooral de loop routes zijn vervelend en druk.
I
Hardtraxxer
316 posts member since 2019
last seen Aug 2026
Laatste jaren hebben ze t echt wel verbeterd. Ook een lange loopbrug over het water. Benieuwd hoe het dit jaar is met alle hardstyle bij elkaar waar vroeger de hardcore was. Alleen de remember is dan wel nog helemaal richting de pussy lounge
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Toch maar een zaterdag kaartje gekocht gisteren. Feeste geblazen!
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 58 minutes ago
Toch wel opvallend dat er geen enkele stage op het water staat (niet op het meer en niet op dat stukje water vlakbij de pussylounge)
S
Hardtraxxer
273 posts member since 2020
last seen May 2026
heggenschaar wrote:Toch wel opvallend dat er geen enkele stage op het water staat (niet op het meer en niet op dat stukje water vlakbij de pussylounge)
Ja
En dat daarmee op zaterdag de Hardcore en de ‘Future district’ daarmee op elkaar zijn komen te staan. De Pussy Lounge is daarmee ook kleiner ga ik vanuit. Ik denk dat er iets minder bezoekers zijn dan op de top.
H
Hardtraxx Elite
last seen 58 minutes ago
Sappers wrote:
heggenschaar wrote:Toch wel opvallend dat er geen enkele stage op het water staat (niet op het meer en niet op dat stukje water vlakbij de pussylounge)
Ja
En dat daarmee op zaterdag de Hardcore en de ‘Future district’ daarmee op elkaar zijn komen te staan. De Pussy Lounge is daarmee ook kleiner ga ik vanuit. Ik denk dat er iets minder bezoekers zijn dan op de top.
Sowieso is doe al flink gekrompen vorig jaar door doe kwart slag te draaien.
Gok dat de pl (welke.zondag nu zelfs de uptempo is......) het zelfde formaat heeft als vorig jaar en dan de future waar die kermis octopus stond
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 17 hours ago
Gisteren Full Festival tickets gekocht. Ik zat nog te gokken op goedkope tickets via de Swap maar écht laag gingen ze niet en ik zag een melding '99% sold out', dus hebben we toch maar besloten via b2s zelf tickets te halen.
Vrijdag moet ik nog even aanzien of ik ga, zaterdag en zondag aanwizzy.
Hardtraxx Addict
1389 posts member since 2022
last seen 13 hours ago
Remi wrote:Gisteren Full Festival tickets gekocht. Ik zat nog te gokken op goedkope tickets via de Swap maar écht laag gingen ze niet en ik zag een melding '99% sold out', dus hebben we toch maar besloten via b2s zelf tickets te halen.
Vrijdag moet ik nog even aanzien of ik ga, zaterdag en zondag aanwizzy.
Jij bent echt niet te beïnvloeden met koopkracht :kiss:
Hardtraxx Veteran
last seen 17 hours ago
Ik denk dat jij de term 'koopkracht' niet helemaal begrepen hebt. :thumbup:
Hardtraxx Addict
1389 posts member since 2022
last seen 13 hours ago
Remi wrote:Ik denk dat jij de term 'koopkracht' niet helemaal begrepen hebt. :thumbup:
Ik zat eerlijk gezegd ook ff te denken hoe ik dit wilde verwoorden......... fair enough
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 18 hours ago
Opening hours Decibel outdoor festival site:

DECIBEL OUTDOOR FRIDAY [15:00 - 01:00HRS]

En om 15:00 begint meteen de muziek.

Zelfs al kun je meteen door lopen, moet je dus alsnog het eerste kwartier van de openingsset van Jay Reeve & Jones missen:

Decibel outdoor (16 t/m 18 augustus 2024, Beekse Bergen, Hilvarenbeek)

Kan het terrein niet gewoon een half uurtje eerder open?
K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Nou dat dus, al helemaal in combinatie met dat wij pas vanaf 16:00 in ons huisje kunnen op Comfort Resort
I
Hardtraxxer
316 posts member since 2019
last seen Aug 2026

Re:

Delt-A wrote:Opening hours Decibel outdoor festival site:

DECIBEL OUTDOOR FRIDAY [15:00 - 01:00HRS]

En om 15:00 begint meteen de muziek.

Zelfs al kun je meteen door lopen, moet je dus alsnog het eerste kwartier van de openingsset van Jay Reeve & Jones missen:

Decibel outdoor (16 t/m 18 augustus 2024, Beekse Bergen, Hilvarenbeek)

Kan het terrein niet gewoon een half uurtje eerder open?
Trek gewoon je hardloopschoenen aan
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 5 hours ago
Nog meer mensen waar die Decibel app gewoon weigert om te updaten? Heb nog steeds geen festival map erin staan. App verwijderen en weer opnieuw installeren helpt helaas ook niet.
H
Hardtraxx Elite
last seen 58 minutes ago
Jordy wrote:Nog meer mensen waar die Decibel app gewoon weigert om te updaten? Heb nog steeds geen festival map erin staan. App verwijderen en weer opnieuw installeren helpt helaas ook niet.
Bij mij weigert de app de experience shop te laden
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Mark With A Tarrel wrote:Gelukkig komen de mannen van Pirate Radio uit het naburige Biest-Houtakker, dus bestaat er de kans om tussen al het overstuurde geweld door ongegeneerd te genieten van de grootste piratenhits die de ether te bieden heeft.
Dus belangrijkste vraag van de week, waar kunnen we jullie vinden aankomend weekend?
Hardtraxxer
99 posts member since 2023
Basshunterzz wrote:
Mark With A Tarrel wrote:Gelukkig komen de mannen van Pirate Radio uit het naburige Biest-Houtakker, dus bestaat er de kans om tussen al het overstuurde geweld door ongegeneerd te genieten van de grootste piratenhits die de ether te bieden heeft.
Dus belangrijkste vraag van de week, waar kunnen we jullie vinden aankomend weekend?
Bij de Pussy stage
Hardtraxx Veteran
last seen 17 hours ago
Nu te boeken:
MAINSTAGE EXPERIENCE
Regular price
€9,99

If you've always wondered what it's like to look over the LOUDEST CROWD from the DJ's perspective, now is your chance!

With the Mainstage Experience, you can enter the special deck on the stage for 10 minutes and become one with the show. Surrounded by SOUND, this is a whole new level of experiencing a set.
https://festivalstore.b2s.nl/products/m ... experience
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 18 hours ago
Remi wrote:Nu te boeken:
MAINSTAGE EXPERIENCE
Regular price
€9,99
https://festivalstore.b2s.nl/products/m ... experience

Jammer dat zondag 13:00 - 14:00 niet beschikbaar is
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Jordy wrote:Nog meer mensen waar die Decibel app gewoon weigert om te updaten? Heb nog steeds geen festival map erin staan. App verwijderen en weer opnieuw installeren helpt helaas ook niet.
Jup, al dat geklooi met festival apps tegenwoordig. Plaats gewoon die info online...
Hardtraxxer
121 posts member since 2022
last seen Nov 2025
Basshunterzz wrote:Dus belangrijkste vraag van de week, waar kunnen we jullie vinden aankomend weekend?
Zondagochtend sowieso van 10.00 - 11.00 uur bij de Beachclub. Daar open ik samen met PLN-B en Luna de Luna's Classic beachparty. Bij zijn is mee maken :thumbsup:
I
Hardtraxxer
77 posts member since 2024
last seen 26 days ago
Favoriete festival! Vanzelfsprekend weer een heel weekend aanwezig. Dit keer huisje gefixt met z'n 8en, benieuwd hoe dat gaat zijn. De camping zelf, en zeker de plek waar wij stonden, was echt terror vorig jaar :lol:

Zondag 13:00 de hardcore stage openen met een chille opbouwende set! Denk lekker downtempo beginnen, ff een paar legendarische (oudere) tracks er doorheen gooien die ik altijd al live heb willen draaien, dat wordt vet!
Hardtraxx Veteran
3484 posts member since 2017
last seen 8 hours ago
Basshunterzz wrote:
Geen telefoontje gehad van B2S, dus wij nemen aankomend weekend stellingen in op Pukkelpop.
H
Hardtraxx Elite
last seen 58 minutes ago
INVADE wrote:Favoriete festival! Vanzelfsprekend weer een heel weekend aanwezig. Dit keer huisje gefixt met z'n 8en, benieuwd hoe dat gaat zijn. De camping zelf, en zeker de plek waar wij stonden, was echt terror vorig jaar :lol:

Zondag 13:00 de hardcore stage openen met een chille opbouwende set! Denk lekker downtempo beginnen, ff een paar legendarische (oudere) tracks er doorheen gooien die ik altijd al live heb willen draaien, dat wordt vet!
Daarom voor ons dit jaar comfort camp

Welke gek dacht dat het een goed idee was om een pre/after tent echt op de camping te zetten