Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2024 15:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pohh hele vette line up als geheel! Verspreid over alle stages staan er erg veel leuke dingen en iedere dag is er ook wel een stage waar ik me de hele dag zou kunnen vermaken om op terug te vallen. Prijs voor een weekendticket is best schappelijk, dus dit gaat denk ik wel weer een weekender worden :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2024 17:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weekendkaart in de pocket, mega goede line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2024 19:33 
 
Hardtraxxer

Udex op de Raw zaterdag :clap: :yay: Fucking tof, eindelijk. En E-force ook op de raw zaterdag. Nou ik ga me wel vermaken.

Leuk dat ze toch wel weer een (kleine) Euphoric Stage hebben op de zaterdag. En de Remember/Early hardstyle zal ook weer knallen worden met Deepack.

Mainstage ziet er ook wel dik uit met B-Frontliner en Rebelion

Nou top hardstyle line up op de zaterdag, grote blij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2024 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik vind de line-up ook echt heel goed, de zaterdag raw staan wat rare name tussen, maar over het algemeen wel echt heel enthousiast over deze lineup :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2024 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In tegenstelling tot vorig jaar vind ik de vrijdag en de Hardstyle Classics op zaterdag wat tegenvallen, maar verder wel weer zeer tevreden met de line up, genoeg om mij op te vermaken. Waarschijnlijk ook voor het eerst op de camping, mensen ervaring mee? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2024 13:42 
 
Hardtraxx Newbie

Met deze line-up vermaak ik mij het hele weekend wel. Huisje vorig jaar al geboekt bij de Beekse Bergen, laat de zomer maar komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2024 18:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ga me hier zeker weer het hele weekend vermaken, staan weer genoeg leuke namen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2024 19:32 
 
Hardtraxx Addict

Floorplan video staat online. Wel veel veranderingen. Wat normaal de hardcore is is nu bvb de raw op zaterdag en op zondag wordt de pussylounge de uptempo
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2024 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Floorplan video staat online. Wel veel veranderingen. Wat normaal de hardcore is is nu bvb de raw op zaterdag en op zondag wordt de pussylounge de uptempo




Hoeft de rest niet zo ver te zoeken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2024 14:37 
 
Hardtraxxer

Vorig jaar was er hier een held op het forum die de stages had ingetekend op een plattegrond. Graag weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2024 16:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom maakt b2s niet gewoon een 2D plattegrond? Met zo'n filmpje kun je vrij weinig :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2024 14:46 
 
Hardtraxxer

Huh? Op de zaterdag de Raw, Extreme Raw en Euphoric vooraan bij de mainstage. En dan de hardcore in het midden.

Dat scheelt wel een hoop kilometers, denk niet dat ik achteraan bij de pussy lounge en partystyle veel te zoeken heb.

Stuk kleinere extreme raw dan, dacht dat dat de 3na grootste stage altijd was en had een mooie plek in het midden. Zal het proppen worden of is hardstyle gewoon kleiner en minder populair?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2024 12:56 
 
Hardtraxxer

ijssie schreef:
Huh? Op de zaterdag de Raw, Extreme Raw en Euphoric vooraan bij de mainstage. En dan de hardcore in het midden.

Dat scheelt wel een hoop kilometers, denk niet dat ik achteraan bij de pussy lounge en partystyle veel te zoeken heb.

Stuk kleinere extreme raw dan, dacht dat dat de 3na grootste stage altijd was en had een mooie plek in het midden. Zal het proppen worden of is hardstyle gewoon kleiner en minder populair?

Kijkende naar de line-up staan er op de zaterdag bij de xtreme raw veel kleinere namen dan op de zondag, dat moet wel passen in die tent
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2024 13:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LucG schreef:
Waarom maakt b2s niet gewoon een 2D plattegrond? Met zo'n filmpje kun je vrij weinig :x


Sneak peek
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2024 13:39 
 
Hardtraxxer

LucG schreef:
Waarom maakt b2s niet gewoon een 2D plattegrond? Met zo'n filmpje kun je vrij weinig :x

Heb met de 2D maps van vorig jaar dit in elkaar geflanst, het ziet er naar uit dat op de vrijdag alleen de bovenste helft van het terrein gebruikt wordt.

Vrijdag:
Afbeelding

Zaterdag:
Afbeelding

Zondag:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2024 20:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oh, keurig. De euforische stage op een van de weinige plekken zonder zon (los van de tenten), zo midden in de bossen. :cry: . Als er 1 stage buiten in het zonnetje hoort te zijn, dan is die het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2024 07:38 
 
Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
Oh, keurig. De euforische stage op een van de weinige plekken zonder zon (los van de tenten), zo midden in de bossen. :cry: . Als er 1 stage buiten in het zonnetje hoort te zijn, dan is die het wel.

Ja dat is inderdaad echt vaag, waar vroeger die takke terror was nu de euphoria haha.

Denk dat hardcore de hardstyle een beetje over begint te nemen zoals het er nu uit ziet. Vond het altijd wel wat hebben daar zo in het bos weggestopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2024 09:55 
 
Hardtraxx Addict

ijssie schreef:
RomanAnthony schreef:
Oh, keurig. De euforische stage op een van de weinige plekken zonder zon (los van de tenten), zo midden in de bossen. :cry: . Als er 1 stage buiten in het zonnetje hoort te zijn, dan is die het wel.

Ja dat is inderdaad echt vaag, waar vroeger die takke terror was nu de euphoria haha.

Denk dat hardcore de hardstyle een beetje over begint te nemen zoals het er nu uit ziet. Vond het altijd wel wat hebben daar zo in het bos weggestopt

Nou ja meer de raw de hardstyle verdrukt
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2024 10:12 
 
Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Nou ja meer de raw de hardstyle verdrukt


Meneer Schaar, we leggen het nog 1x uit:
Alle Raw is Hardstyle
Niet alle Hardstyle is Raw
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2024 12:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dus de future district line up voor alle 3 de dagen moet nog bekend gemaakt worden? Hopelijk nog wat leuke namen die erbij komem, tot nu toe is raw line up op zaterdag niet geheel naar mijn smaak. Vind de intents line up op t moment dan ook beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2024 08:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Oh, keurig. De euforische stage op een van de weinige plekken zonder zon (los van de tenten), zo midden in de bossen. :cry: . Als er 1 stage buiten in het zonnetje hoort te zijn, dan is die het wel.


Dit is wel jammer ja :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2024 11:11 
 
Hardtraxxer

Mitch schreef:
RomanAnthony schreef:
Oh, keurig. De euforische stage op een van de weinige plekken zonder zon (los van de tenten), zo midden in de bossen. :cry: . Als er 1 stage buiten in het zonnetje hoort te zijn, dan is die het wel.


Dit is wel jammer ja :(

Of ze maken van de Euforische stage een tent, zoals je vroeger had in the Euphoria, met mooie lichteffecten etc. Maar als het idd een stage wordt zoals die terror of weet ik veel wat het altijd was dan is het inderdaad wel een beetje deprimerend
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2024 15:45 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
Mitch schreef:
RomanAnthony schreef:
Oh, keurig. De euforische stage op een van de weinige plekken zonder zon (los van de tenten), zo midden in de bossen. :cry: . Als er 1 stage buiten in het zonnetje hoort te zijn, dan is die het wel.


Dit is wel jammer ja :(

Of ze maken van de Euforische stage een tent, zoals je vroeger had in the Euphoria, met mooie lichteffecten etc. Maar als het idd een stage wordt zoals die terror of weet ik veel wat het altijd was dan is het inderdaad wel een beetje deprimerend


We raken eraan gewend
We zijn het uitstervende ras
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2024 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt gewoon kei gezellig tussen die bomen daar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2024 16:36 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Gaan ons zeker wel vermaken daar
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten