Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Delt-A schreef:
RomanAnthony schreef:
Weersverwachting en lineup liegen er niet om zaterdag


Buienradar zegt 12,2mm, Weeronline zegt 2 mm, maar dan wel op vrijdag 6mm.


En daar is geen woord aan gelogen :thumbup: .

Als je op buienradar naar de verwachting per uur bekijkt zou alle regen in de nacht van vrijdag op zaterdag vallen, dus zaterdag overdag droog. :thumbsup: Weersvoorspellingen zien er sowieso prima uit! Alleen morgen wat minder helaas, hopelijk krijgen wij niet teveel regen dan komt het vast goed.
Verder enorm veel zin in!. 5e keer Decibel, 3e keer weekend, 1e keer met camping! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2024 06:00 
 
Hardtraxx Elite

GODVERDOMME kut weer GODVERDOMME.

En dan natuurlijk ook voor geen kut geslapen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2024 06:39 
 
Hardtraxxer

When you're out kicking dust having fun with your crew
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2024 09:11 
 
Hardtraxxer

Pfoe wat kut voor de campinggasten dit zeg.

Zelf me over laten halen om zaterdag een kijkje te gaan nemen, zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2024 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar gaat er dit weekend door de Hardtraxx boys gefeest worden dan? Progressive Hardstyle linksvoor hardcore? :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2024 09:34 
 
Hardtraxxer

Riiss schreef:
Pfoe wat kut voor de campinggasten dit zeg.

Zelf me over laten halen om zaterdag een kijkje te gaan nemen, zin in!

De regen bedoel je? Ach ja risico van het vak als je gaat kamperen met een tentje in Nederland. Ben wel blij dat het later vandaag en morgen gewoon droog is. En die regen helpt ook wel tegen stofbestrijding. Als je echt zo'n droogte periode hebt zoals in 2012 dan moet je bijna een sjaal voor je gezicht doen om te kunnen ademen dat leek wel een zandstorm toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2024 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen Decibel camping experience zonder regen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2024 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Waar gaat er dit weekend door de Hardtraxx boys gefeest worden dan? Progressive Hardstyle linksvoor hardcore? :bomb:

Afbeelding
Dit gaat het zowat worden bij mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2024 16:29 
 
Hardtraxxer

hype

Wel kut dat in 2022 de laaste decibel album cd uit kwam

Was toch wel leuk ieder jaar stonden leuke nummers op
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2024 04:16 
 
Hardtraxx Veteran

Last minute besloten te gaan (lees, vrijdag een kaart gekocht) met de voornaamste reden dat het super mooi weer zou zijn.
Nou en daar was niks aan gelogen.

Omdat ik parkeren voor 25€ echt te gortig vind en het wegrijden ook vaak toch drama is besloten om in Tilburg te parkeren en de pendelbus te pakken. Een prima goedkoper alternatief want de bus is 12.50.
Ik kwam rond 13:10 aan bij de pendelbussen en was eigenlijk vrij vlot al onderweg, al met al een ritje van iets minder dan een kwartier. Netjes voor de ingang afgezet. Aldaar was er ook geen sprake van echte drukte. Al met al binnen 30 minuten vanaf dat ik met de auto geparkeerd stond tot voorbij de fouillering.

Organisatorisch zat het goed in elkaar.

Sowieso ook op het terrein vond ik het ook goed in elkaar steken allemaal. En + punten voor die digitale schermen bij de stages met informatie over welke area je staat en welke DJ er nu draait en wat er nog gepland staat.
Dit is het eerste hardstyle feest in Nederland waar ik dit heb gezien maar iets wat bij Tomorrowland al een aantal jaren standaard is. Heel goed.

Verder muzikaal ook prima in orde. Veel tijd doorgebracht bij de euphoria vooral. Toffe setting tussen de bomen.

Verder speciale vermelding voor Element en ChapterV.
Oh en dat vuurwerk is bij Decibel toch altijd net een beetje vetter door die shells vanaf het water.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2024 09:20 
 
Hardtraxxer

ik vond helemaal mooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2024 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ouderwets Decibel dagje gehad weer. Het weer was top, misschien zelfs net te warm.

Veel gependeld tussen de Xtra Raw en Raw, viel op dat de Raw tent vaak echt verre van vol stond en je zeeën van ruimte had. Begin van de dag een flinke overkill aan bass in die Raw tent, gelukkig is dat gecorrigeerd later. Verder had je bijna overal prima geluid en waren inderdaad die schermen met info bij iedere stage heel nice. Organisatorisch dikke prima, 3.90 voor een muntje... Man man.

Setjes van de dag voor mij Infliction vs Faceless en Chapter V, wat een geweld en ook een sfeer op de plek waar ik stond :D .

Wat een vertrapte stage was de hardcore stage trouwens joh, enorme kutplek op een doorlooproute en verder vrij klein..

Volgend jaar zeker weer een optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2024 11:12 
 
Hardtraxxer

Wat blijft decibel toch altijd een fijn festival! Fijn sfeertje op een paar van die opgepompte mafklappers na!
Veel bij de classics geweest waar het geluid echt lekker stond. Uitstapje naar b-frontliner op de main wat weer magisch was. Stuk voor stuk vette tracks, draaide ook nog een nieuwe volgens mij. Enige min punt op de main vond ik dat het geluid te zacht stond, vond dat vorig jaar ook al. Wellicht dat het later op de avond wat opgeschroefd werd.

Nog even bij Dem kanon geweest op de euphoric, was best grappig tussen die bossen maar die ondergrond helemaal ruk om los te gaan. Hoop dat volgend jaar deze stage een betere plek krijgt.

Afsluiting bij Frequencerz was zeer tof maar veel te druk. Daarna lekker naar huis gegaan.
Hopelijk volgend jaar de classics of euphoric uurtje langer doorgaan tot eindslot en dan is het helemaal dik in orde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2024 13:42 
 
Hardtraxx Newbie

We hebben een ontzettend mooie dag gehad op decibel, alleen is onze dag met een nare nasmaak begonnen. wellicht hebben jullie dit ook ervaren/ meegemaakt:

We kwamen aangereden bij de parkeerplaatsen (weilanden) en hebben betaald bij de parkeerwachters (25 eur.) En we rijden het weiland op (eerste rechts bij aankomst). Daar staan nog 2 parkeerwachters die de auto's naar de juiste plek wezen. Echter stopten deze alle auto's en kwamen met een slap verhaal dat we nog eens 5 eur. moesten betalen voor betere plekken, bij een paar keer vragen waarom mocht je toch doorrijden.

We hebben een melding gemaakt bij de 'hoofdparkeerwacht' oid daar. maar dit klopte van geen kant, hebben jullie wellicht iets meegekregen of meer informatie hierover? Wij zijn erg benieuwd!

Geniet van de zondag en het nagenieten van een top weekend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2024 14:18 
 
Hardtraxxer

Fad92 schreef:
We hebben een ontzettend mooie dag gehad op decibel, alleen is onze dag met een nare nasmaak begonnen. wellicht hebben jullie dit ook ervaren/ meegemaakt:

We kwamen aangereden bij de parkeerplaatsen (weilanden) en hebben betaald bij de parkeerwachters (25 eur.) En we rijden het weiland op (eerste rechts bij aankomst). Daar staan nog 2 parkeerwachters die de auto's naar de juiste plek wezen. Echter stopten deze alle auto's en kwamen met een slap verhaal dat we nog eens 5 eur. moesten betalen voor betere plekken, bij een paar keer vragen waarom mocht je toch doorrijden.

We hebben een melding gemaakt bij de 'hoofdparkeerwacht' oid daar. maar dit klopte van geen kant, hebben jullie wellicht iets meegekregen of meer informatie hierover? Wij zijn erg benieuwd!

Geniet van de zondag en het nagenieten van een top weekend!

Misschien dachten ze wat extras bij te verdienen in de zin van dat ze dachten dat die mensen toch wel betaalde

of je hebt perongeluk de vip parkeertickets aangeklikt in de app
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2024 14:30 
 
Hardtraxxer

Pantermaat schreef:
Wat blijft decibel toch altijd een fijn festival! Fijn sfeertje op een paar van die opgepompte mafklappers na!
Veel bij de classics geweest waar het geluid echt lekker stond. Uitstapje naar b-frontliner op de main wat weer magisch was. Stuk voor stuk vette tracks, draaide ook nog een nieuwe volgens mij. Enige min punt op de main vond ik dat het geluid te zacht stond, vond dat vorig jaar ook al. Wellicht dat het later op de avond wat opgeschroefd werd.

Nog even bij Dem kanon geweest op de euphoric, was best grappig tussen die bossen maar die ondergrond helemaal ruk om los te gaan. Hoop dat volgend jaar deze stage een betere plek krijgt.

Afsluiting bij Frequencerz was zeer tof maar veel te druk. Daarna lekker naar huis gegaan.
Hopelijk volgend jaar de classics of euphoric uurtje langer doorgaan tot eindslot en dan is het helemaal dik in orde.

Welke opgepompte mafklappers?

ik vond het bij de classics vooraan echt genieten hoor, volgens mij meer dan de helft van de dag doorgerbacht

de euphoric daar in de bossen was ook leuk maar net iets te klein en de ondergrond was idd helemaal kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2024 14:45 
 
Hardtraxxer

ijssie schreef:
Pantermaat schreef:
Wat blijft decibel toch altijd een fijn festival! Fijn sfeertje op een paar van die opgepompte mafklappers na!
Veel bij de classics geweest waar het geluid echt lekker stond. Uitstapje naar b-frontliner op de main wat weer magisch was. Stuk voor stuk vette tracks, draaide ook nog een nieuwe volgens mij. Enige min punt op de main vond ik dat het geluid te zacht stond, vond dat vorig jaar ook al. Wellicht dat het later op de avond wat opgeschroefd werd.

Nog even bij Dem kanon geweest op de euphoric, was best grappig tussen die bossen maar die ondergrond helemaal ruk om los te gaan. Hoop dat volgend jaar deze stage een betere plek krijgt.

Afsluiting bij Frequencerz was zeer tof maar veel te druk. Daarna lekker naar huis gegaan.
Hopelijk volgend jaar de classics of euphoric uurtje langer doorgaan tot eindslot en dan is het helemaal dik in orde.

Welke opgepompte mafklappers?

ik vond het bij de classics vooraan echt genieten hoor, volgens mij meer dan de helft van de dag doorgerbacht

de euphoric daar in de bossen was ook leuk maar net iets te klein en de ondergrond was idd helemaal kut


Welke opgepompte mafklappers? Zal ff fotos opzoeken en je toesturen ter verificatie, akkoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2024 15:43 
 
Hardtraxxer

Pantermaat schreef:
ijssie schreef:
Pantermaat schreef:
Wat blijft decibel toch altijd een fijn festival! Fijn sfeertje op een paar van die opgepompte mafklappers na!
Veel bij de classics geweest waar het geluid echt lekker stond. Uitstapje naar b-frontliner op de main wat weer magisch was. Stuk voor stuk vette tracks, draaide ook nog een nieuwe volgens mij. Enige min punt op de main vond ik dat het geluid te zacht stond, vond dat vorig jaar ook al. Wellicht dat het later op de avond wat opgeschroefd werd.

Nog even bij Dem kanon geweest op de euphoric, was best grappig tussen die bossen maar die ondergrond helemaal ruk om los te gaan. Hoop dat volgend jaar deze stage een betere plek krijgt.

Afsluiting bij Frequencerz was zeer tof maar veel te druk. Daarna lekker naar huis gegaan.
Hopelijk volgend jaar de classics of euphoric uurtje langer doorgaan tot eindslot en dan is het helemaal dik in orde.

Welke opgepompte mafklappers?

ik vond het bij de classics vooraan echt genieten hoor, volgens mij meer dan de helft van de dag doorgerbacht

de euphoric daar in de bossen was ook leuk maar net iets te klein en de ondergrond was idd helemaal kut


Welke opgepompte mafklappers? Zal ff fotos opzoeken en je toesturen ter verificatie, akkoord?

Niks mis met een beetje lichamelijke inspanning

ik zeg wel een chick met echt gigantische dikke neptieten maar ik ging er vanuit dat zij het type was dat al een vriend had :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2024 15:56 
 
Hardtraxxer

Wel een dikke plus dat ze tegenwoordig gewoon waterflesjes inclusief dop geven en dat ze je blikjes cola enzo gewoon dicht laten.

Ik zat helemaal moeilijk te doen met een dop meenemen altijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2024 16:23 
 
Hardtraxxer

Welk adres is het beste in de voeren voor kiss en ride?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2024 19:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
Wel een dikke plus dat ze tegenwoordig gewoon waterflesjes inclusief dop geven en dat ze je blikjes cola enzo gewoon dicht laten.

Ik zat helemaal moeilijk te doen met een dop meenemen altijd


Hier deden ze het goed. Bij Rebellion trokken ze de doppen er gewoon af
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2024 20:25 
 
Hardtraxx Veteran

Harmen1 schreef:
ijssie schreef:
Wel een dikke plus dat ze tegenwoordig gewoon waterflesjes inclusief dop geven en dat ze je blikjes cola enzo gewoon dicht laten.

Ik zat helemaal moeilijk te doen met een dop meenemen altijd


Hier deden ze het goed. Bij Rebellion trokken ze de doppen er gewoon af

Dat mag wettelijk niet eens meer trouwens volgens mij (als verkoper).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2024 07:31 
 
Hardtraxxer

Ik vind decibel sowieso gewoon nog heel goed geregeld

+ Snelle controles, we waren 12:55 ingang noord en waren om 13:10 binnen en onze spullen zaten in de lockers
+ Doppen laten ze op de flesjes water, blikjes laten ze dicht voor je
+ Wandelroutes waren heel open, die loopbrug over het water van de classics naar de main is geniaal
+ Genoeg wc's en water vul punten, af en toe wel druk voor de dames volgens mij
+ Goede layout van alle stages op het terrein, je hoeft vrij weinig te lopen
+ Goed geluid, goede sfeer, goede leeftijden volgens mij is de gemiddelde leeftijd echt 35 of zo op decibel
+ Super chille beveiliging, echt nog nooit ellende geweest op decibel, ze controleren je ook amper
+ Snelle service als je de juiste bar weet te vinden en de drukke bottlenecks weet ter vermijden
+ Hardstyle classics gewoon een grote stage met een mooie plek en top sfeer
+ Nogmaals decibel locatie en sfeer is gewoon top op alle vlakken

Heb rondje gelopen over het terrein en alles was weer dik in orde. Volgens mij meer dan 10 decibels gehad inmiddels. De enige plek waar ik dit jaar niet geweest ben was de extreme raw, volgens mij zat die op de plek waar vroeger de hardcore of terror of wat dan ook was. Pussy lounge had ik ook niet zoveel te zoeken dit jaar. Een keer langs gegaan en er werd van die dirty house of weet ik veel wat gedraaid dus maar weer snel weggegaan.

Echt vooral lopen pendelen tussen de hardstyle classics, main, euphoric en raw en alles was gewoon prima en dik in orde. Niks op aan te merken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2024 12:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lange sets draaien = leuk :love:
Genoten van de rave bunker zaterdag en de classics set zondag!

Tracklist van de classics set:
01. Derb - Coole Sau (DJ Isaac Remix)
02. Walt - Let The Music Play
03. Da Goodfellaz - Da Panic
04. Zany & Tatanka - Wise Guys
05. Hardstyle Masterz - Age Of Reverse Bass
06. K-Traxx - Hardventure (Tatanka Remix)
07. The Raiders - Miss Kidman On A Cruise
08. Zany & Duro - Hasta La Pasta
09. The Raiders - Speaker Leader (Leader Mix)
10. DJ Gius - Things To Do (Dr. Cox Mix)
11. Builder - Hardbeat Market (Mash)
12. Coone - The Return
13. DJ Gius - V Like Venusian (Bass Ball Mix)
14. Southstylers - Jazeker (Johnny Quail Remix)
15. Geal - Losing My Feelin' (Geck-o Remix)
16. The Beholder & Balistic - Decibel Anthem 2002 (Brennan Heart Edit)
17. T4T4NK4 - GTP (Technoboy Remix)
18. Tat & Zat - Skleroxx
19. Frontliner - Tuuduu
20. Citizen - People Won't Like This (The KGBs Remix)
21. JDX - Kick It In Ur Face
22. Geck-o - Man Made Drug RMX
23. Jeckyll & Hyde - Frozen Flame
24. Geck-o - Dancing Machine (Reverse Banana Mix)
25. The Prophet - Chubby
26. Tuneboy - Hear This Bullshit
27. Tuneboy - Eins Zwei Telefunken
28. Noisecontrollers & Zany - Paranoid
29. Dozer - Robin's Revenge
30. Frontliner - The First Cut
31. TNT - Dial T For TNT (Fuckin' Around Edit)
32. Hunter - I Shot The Blender (Technoboy Remix)
33. TNT vs Kutski - Sucksess
34. Frontliner - Muzyk
35. Zany - Thugs (Noisecontrollers Remix)
36. Geck-o - Sticky Disco
37. DJ Phil TY - Miami Belch
38. TNT - Pulsation
39. Ivan Carsten - You Try To Play Me
40. Tuneboy - Tunebeat
41. Geck-o - It's What We Are (Headhunterz Remix)
42. Noisecontrollers - Summer In The City (Part 2)
43. Technoboy & Isaac - Digital Playground
44. The Prophet - Acid Dream
45. Technoboy - Put Some Grace In Your Face
46. Buraka Som Sistema - Hangover (Geck-o Remix)
47. Noisecontrollers - Gimme Love
48. Davide Sonar - My World (Riverside Mashup)
49. The Beholder & Digital Punk - Machine Master
50. Scope DJ & Audiofreq - Robot
51. Technoboy & Ruffian - The Undersound
52. Headhunterz - Left Some Answerz (Geck-o Remix)
53. TNT & Brennan Heart - Punk Fanatic (Brass Mix)
54. Coone & Deepack - Mayday Dream (Bonzai Tribute)
55. Showtek - Here We Fucking Go (UK Mix)
56. Tuneboy - Tell Me About It (Qlimax 2012 Edit)
57. Thilo & Evanti - Because We Can (Geck-o Remix)
58. Joshua Hiroshi - Gitano
59. The Underdog Project vs The Sunclub - Summer Jam (Geck-o Remix)
60. Geck-o - Soul Train
61. Geck-o - Assquake VIP
62. Kutski & Audiofreq - Outlaw
63. TNT - First Match 2011
64. Noisecontrollers - Jaydee (2012 Edit)
65. Phuture Noize & Omegatypez - Don't Give Up
66. The Prophet - Fakkin Hardstyle
67. Bazzleggerz - Everybooty Leg Now
68. Geck-o - Nasty Bite
69. Noisecontrollers - Static
70. Geck-o - Respect Mah Clap (Wannabe Edit)
71. Catatonic Overload - Goddamn
72. Luna - Unlocked
73. Wildstylez - Born Slippy Tool
74. Noisecontrollers - Gaia 2008
75. Geck-o - Space Jam (Cheap Ass Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2024 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die early platen in het begin :loving: ^

Oja 16. The Beholder & Balistic - Decibel Anthem 2002 (Brennan Heart Edit) :drool:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten