Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 06:57 
 
Hardtraxxer

hurricane schreef:
De actiegroep tegen hard geluid heeft de messen alvast geslepen!!

https://www.facebook.com/profile.php?id=61561738888483

Ik dacht dat het geluid tegenwoordig juist al veel zachter was dan vroeger. Kan me 2010 nog herinneren die subwoofers vooraan dat was echt niet te doen om daar naast te staan. Lijkt ook alsof de speakers steeds een kleiner formaat hebben vergeleken met vroeger. Op de pussy lounge stonden kleine boxen en op feesten als hardbass en zo hing vroeger het hele plafond vol met speakers en de laatste jaren lijken die ook wel 50% kleiner op fotos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 07:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het gaat niet om de grootte van je speaker, maar wat je ermee doet!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 07:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Het gaat niet om de grootte van je speaker, maar wat je ermee doet!!


Zei de vrouw gisteravond ook.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 07:41 
 
Hardtraxxer

Of je raakt er aan gewend/raakt doof, maar +10 jaar geleden was het geluid veel te vaak oncomfortabel hard en tegenwoordig lijkt het allemaal eerder te zacht juist
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 07:54 
 
Hardtraxx Elite

Kwaliteit van de speakers gaat vooruit
Daarom minder(groot) nodig en makkelijker goed af te stellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 10:16 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
De actiegroep tegen hard geluid heeft de messen alvast geslepen!!

https://www.facebook.com/profile.php?id=61561738888483


Die pagina is echt genieten hoor

Citaat:
Al deze festivals spelen buiten met keiharde hardcore


Citaat:
Leuk dat er word gezegt keiharde hardcore terwijl er maar 1 genoemde festival hardcore is en de rest hardstyle techno en hiphop festivals zijn mischien toch iets beter je research doen


Citaat:
Gaat er niet om wat het precies is, maar om hoe het ervaren wordt...


En dan de oprichtster van de pagina

Citaat:
Bij zo'n grote festivals dreun je je bed uit


Citaat:
Waar is nog de kans om fijn normaal te Ontwaken in het krieken van het ochtendgloren? En niet 1x, maar telkens weer. Steeds vaker. Niet meer kunnen ontsnappen aan de afgrijselijke opgedrongen kolereherrie.
Ikzelf heb er net geen last van in mijn slaapkamer


Heel vervelend als je er echt last van hebt, maar dit is echt zeiken om te zeiken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 10:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Citaat:
Waar is nog de kans om fijn normaal te Ontwaken in het krieken van het ochtendgloren? En niet 1x, maar telkens weer. Steeds vaker. Niet meer kunnen ontsnappen aan de afgrijselijke opgedrongen kolereherrie.
Ikzelf heb er net geen last van in mijn slaapkamer


Heel vervelend als je er echt last van hebt, maar dit is echt zeiken om te zeiken :lol:


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 11:15 
 
Hardtraxx Elite

Iemand ervaring met de comfort camping?
Is er meer ruimte tussen de tenten en klopt het dat het snachts echt rustig gehouden word?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Iemand ervaring met de comfort camping?
Is er meer ruimte tussen de tenten en klopt het dat het snachts echt rustig gehouden word?


Huh? Is er iets over een feest dat je niet zelf weet :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 11:29 
 
Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
heggenschaar schreef:
Iemand ervaring met de comfort camping?
Is er meer ruimte tussen de tenten en klopt het dat het snachts echt rustig gehouden word?


Huh? Is er iets over een feest dat je niet zelf weet :huh:

Ja er zijn een paar dingetjes. Vooral de dingen die ik nooit gedaan heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 12:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Iemand ervaring met de comfort camping?
Is er meer ruimte tussen de tenten en klopt het dat het snachts echt rustig gehouden word?


Klopt inderdaad, 's nachts loopt er beveiliging en die komen gelijk als er ergens muziek aan staat. Tussen de vriendenvelden zat ook een stuk meer ruimte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 13:53 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wij hebben ook comfort camping, maar is wel de eerste keer dat ik een weekend kampeer hier, dus geen idee hoe dat andere jaren was. Het kan nooit minder dan Defqon xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 13:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als je het rustig wil bij je tent is dat ideaal, enige nadeel is dat het wel ~30 minuten lopen is naar de andere kant, waar het feestgedeelte is op de camping.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 14:17 
 
Hardtraxxer

Mitch schreef:
heggenschaar schreef:
Iemand ervaring met de comfort camping?
Is er meer ruimte tussen de tenten en klopt het dat het snachts echt rustig gehouden word?


Klopt inderdaad, 's nachts loopt er beveiliging en die komen gelijk als er ergens muziek aan staat. Tussen de vriendenvelden zat ook een stuk meer ruimte.


Godver
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 14:19 
 
Hardtraxx Elite

The Venator schreef:
Wij hebben ook comfort camping, maar is wel de eerste keer dat ik een weekend kampeer hier, dus geen idee hoe dat andere jaren was. Het kan nooit minder dan Defqon xd

Op de Defqon camping nog nooit gedoe gehad
Decibel de normale camping altijd drama
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 14:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

INVADE schreef:
Mitch schreef:
heggenschaar schreef:
Iemand ervaring met de comfort camping?
Is er meer ruimte tussen de tenten en klopt het dat het snachts echt rustig gehouden word?


Klopt inderdaad, 's nachts loopt er beveiliging en die komen gelijk als er ergens muziek aan staat. Tussen de vriendenvelden zat ook een stuk meer ruimte.


Godver


Dat dachten wij dus ook een aantal jaar geleden, door een fout vanuit B2S op die kant van de camping gekomen met 40 man xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 14:31 
 
Hardtraxxer

Wij hebben volgens mij huisje bij Comfort camping. Moet het daar echt stil zijn 's nachts? Dan lig ik nog liever met 50 graden in een tent :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 14:35 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
The Venator schreef:
Wij hebben ook comfort camping, maar is wel de eerste keer dat ik een weekend kampeer hier, dus geen idee hoe dat andere jaren was. Het kan nooit minder dan Defqon xd

Op de Defqon camping nog nooit gedoe gehad
Decibel de normale camping altijd drama


Oh ik ook niet. Was altijd prima op Defqon qua geluidsoverlast en drukte, maar ruimte was wel altijd een ding daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 17:19 
 
Hardtraxx Elite

INVADE schreef:
Wij hebben volgens mij huisje bij Comfort camping. Moet het daar echt stil zijn 's nachts? Dan lig ik nog liever met 50 graden in een tent :lol:

Blijkbaar wel ja. Staat er ook bij bij het bestellen.
En top dat het ook gehandhaafd wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 18:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ticket helaas met pijn in mijn hart moeten verkopen, waardoor ik mijn eerste editie sinds 2013 ga missen. Weersverwachting en lineup liegen er niet om zaterdag, dus geniet er van kinders :cry: . En voor de weekendgasten hopen dat je niet naast Invade zit
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 19:00 
 
Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
En voor de weekendgasten hopen dat je niet naast Invade zit


gwn gezellig hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Weersverwachting en lineup liegen er niet om zaterdag


Buienradar zegt 12,2mm, Weeronline zegt 2 mm, maar dan wel op vrijdag 6mm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt het dat ik de parkeertickets niet in de ticketshop kan vinden of ben ik teffes scheel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 21:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Klopt het dat ik de parkeertickets niet in de ticketshop kan vinden of ben ik teffes scheel?

Sinds vandaag niet meer, en pendelbus tickets ook niet meer :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 21:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
RomanAnthony schreef:
Weersverwachting en lineup liegen er niet om zaterdag


Buienradar zegt 12,2mm, Weeronline zegt 2 mm, maar dan wel op vrijdag 6mm.


En daar is geen woord aan gelogen :thumbup: .
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten