Ik dacht dat het geluid tegenwoordig juist al veel zachter was dan vroeger. Kan me 2010 nog herinneren die subwoofers vooraan dat was echt niet te doen om daar naast te staan. Lijkt ook alsof de speakers steeds een kleiner formaat hebben vergeleken met vroeger. Op de pussy lounge stonden kleine boxen en op feesten als hardbass en zo hing vroeger het hele plafond vol met speakers en de laatste jaren lijken die ook wel 50% kleiner op fotos.wrote:De actiegroep tegen hard geluid heeft de messen alvast geslepen!!
https://www.facebook.com/profile.php?id=61561738888483
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
IHardtraxxer
- 316 posts member since 2019
- last seen Aug 2026
Het gaat niet om de grootte van je speaker, maar wat je ermee doet!!
Zei de vrouw gisteravond ook.....wrote:Het gaat niet om de grootte van je speaker, maar wat je ermee doet!!
-
IHardtraxxer
- 316 posts member since 2019
- last seen Aug 2026
Of je raakt er aan gewend/raakt doof, maar +10 jaar geleden was het geluid veel te vaak oncomfortabel hard en tegenwoordig lijkt het allemaal eerder te zacht juist
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 1 hour ago
Kwaliteit van de speakers gaat vooruit
Daarom minder(groot) nodig en makkelijker goed af te stellen.
Daarom minder(groot) nodig en makkelijker goed af te stellen.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
Die pagina is echt genieten hoorwrote:De actiegroep tegen hard geluid heeft de messen alvast geslepen!!
https://www.facebook.com/profile.php?id=61561738888483
Al deze festivals spelen buiten met keiharde hardcore
Leuk dat er word gezegt keiharde hardcore terwijl er maar 1 genoemde festival hardcore is en de rest hardstyle techno en hiphop festivals zijn mischien toch iets beter je research doen
En dan de oprichtster van de paginaGaat er niet om wat het precies is, maar om hoe het ervaren wordt...
Bij zo'n grote festivals dreun je je bed uit
Heel vervelend als je er echt last van hebt, maar dit is echt zeiken om te zeikenWaar is nog de kans om fijn normaal te Ontwaken in het krieken van het ochtendgloren? En niet 1x, maar telkens weer. Steeds vaker. Niet meer kunnen ontsnappen aan de afgrijselijke opgedrongen kolereherrie.
Ikzelf heb er net geen last van in mijn slaapkamer
wrote:Heel vervelend als je er echt last van hebt, maar dit is echt zeiken om te zeikenWaar is nog de kans om fijn normaal te Ontwaken in het krieken van het ochtendgloren? En niet 1x, maar telkens weer. Steeds vaker. Niet meer kunnen ontsnappen aan de afgrijselijke opgedrongen kolereherrie.
Ikzelf heb er net geen last van in mijn slaapkamer
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Iemand ervaring met de comfort camping?
Is er meer ruimte tussen de tenten en klopt het dat het snachts echt rustig gehouden word?
Is er meer ruimte tussen de tenten en klopt het dat het snachts echt rustig gehouden word?
Huh? Is er iets over een feest dat je niet zelf weetwrote:Iemand ervaring met de comfort camping?
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Ja er zijn een paar dingetjes. Vooral de dingen die ik nooit gedaan hebwrote:Huh? Is er iets over een feest dat je niet zelf weetwrote:Iemand ervaring met de comfort camping?
Klopt inderdaad, 's nachts loopt er beveiliging en die komen gelijk als er ergens muziek aan staat. Tussen de vriendenvelden zat ook een stuk meer ruimte.wrote:Iemand ervaring met de comfort camping?
Wij hebben ook comfort camping, maar is wel de eerste keer dat ik een weekend kampeer hier, dus geen idee hoe dat andere jaren was. Het kan nooit minder dan Defqon 
Als je het rustig wil bij je tent is dat ideaal, enige nadeel is dat het wel ~30 minuten lopen is naar de andere kant, waar het feestgedeelte is op de camping.
-
IHardtraxxer
- 77 posts member since 2024
- last seen 26 days ago
Godverwrote:Klopt inderdaad, 's nachts loopt er beveiliging en die komen gelijk als er ergens muziek aan staat. Tussen de vriendenvelden zat ook een stuk meer ruimte.wrote:Iemand ervaring met de comfort camping?
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Re:
Op de Defqon camping nog nooit gedoe gehadwrote:Wij hebben ook comfort camping, maar is wel de eerste keer dat ik een weekend kampeer hier, dus geen idee hoe dat andere jaren was. Het kan nooit minder dan Defqon
Decibel de normale camping altijd drama
Dat dachten wij dus ook een aantal jaar geleden, door een fout vanuit B2S op die kant van de camping gekomen met 40 manwrote:Godverwrote:Klopt inderdaad, 's nachts loopt er beveiliging en die komen gelijk als er ergens muziek aan staat. Tussen de vriendenvelden zat ook een stuk meer ruimte.wrote:Iemand ervaring met de comfort camping?
-
IHardtraxxer
- last seen 26 days ago
Wij hebben volgens mij huisje bij Comfort camping. Moet het daar echt stil zijn 's nachts? Dan lig ik nog liever met 50 graden in een tent 
Oh ik ook niet. Was altijd prima op Defqon qua geluidsoverlast en drukte, maar ruimte was wel altijd een ding daar.wrote:Op de Defqon camping nog nooit gedoe gehadwrote:Wij hebben ook comfort camping, maar is wel de eerste keer dat ik een weekend kampeer hier, dus geen idee hoe dat andere jaren was. Het kan nooit minder dan Defqon
Decibel de normale camping altijd drama
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Blijkbaar wel ja. Staat er ook bij bij het bestellen.wrote:Wij hebben volgens mij huisje bij Comfort camping. Moet het daar echt stil zijn 's nachts? Dan lig ik nog liever met 50 graden in een tent
En top dat het ook gehandhaafd wordt
Ticket helaas met pijn in mijn hart moeten verkopen, waardoor ik mijn eerste editie sinds 2013 ga missen. Weersverwachting en lineup liegen er niet om zaterdag, dus geniet er van kinders
. En voor de weekendgasten hopen dat je niet naast Invade zit
-
IHardtraxxer
- last seen 26 days ago
gwn gezellig hoorwrote:En voor de weekendgasten hopen dat je niet naast Invade zit
Buienradar zegt 12,2mm, Weeronline zegt 2 mm, maar dan wel op vrijdag 6mm.wrote:Weersverwachting en lineup liegen er niet om zaterdag
Klopt het dat ik de parkeertickets niet in de ticketshop kan vinden of ben ik teffes scheel?
Sinds vandaag niet meer, en pendelbus tickets ook niet meerwrote:Klopt het dat ik de parkeertickets niet in de ticketshop kan vinden of ben ik teffes scheel?
Re:
En daar is geen woord aan gelogenwrote:Buienradar zegt 12,2mm, Weeronline zegt 2 mm, maar dan wel op vrijdag 6mm.wrote:Weersverwachting en lineup liegen er niet om zaterdag