Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2024 12:38 

Hardtraxx Veteran

Heel vet @geck-o :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2024 15:35 

Hardtraxx Elite

Ja eens, mokervet lijstje
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2024 15:38 

Hardtraxx Veteran

70. Geck-o - Respect Mah Clap (Wannabe Edit)

@Kees (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2024 15:40 

Hardtraxx Veteran

Fad92 schreef:
We kwamen aangereden bij de parkeerplaatsen (weilanden) en hebben betaald bij de parkeerwachters (25 eur.) En we rijden het weiland op (eerste rechts bij aankomst). Daar staan nog 2 parkeerwachters die de auto's naar de juiste plek wezen. Echter stopten deze alle auto's en kwamen met een slap verhaal dat we nog eens 5 eur. moesten betalen voor betere plekken, bij een paar keer vragen waarom mocht je toch doorrijden.

:lol: :lol: :lol:
Wij wilden daar gisteren parkeren en we kregen de vraag of we nog een parkeerkaart moesten kopen a 25 euro betalen. Ik zei: "Ja, zeg het maar. Als het van jou niet hoeft, doen we dat natuurlijk niet." Met een tientje contant nam hij ook wel genoegen en werd er niks geregistreerd. Na lang schrapen kwam ik tot 9 euro en wat centen, hij was blij, wij waren blij. Prima begin van de dag. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2024 16:16 

Hardtraxx Newbie

Heerlijke zaterdag gehad!

++++ Bereik met de telefoon, hierdoor konden we onze losse groepjes makkelijk terugvinden. (weet niet of Decibel hier iets aan heeft gedaan, maar dit vind ik écht een grote plus)
++ Geluid op alle stages
++ Licht, laser en showelementen van de main :drool:
+ Indeling van het terrein. Main, RAW en XtraRAW dichtbij elkaar
+ Dop meekrijgen bij je waterflesje en makkelijk bijvullen bij wc's
+ Alleen maar gezellige mensen ontmoet
+ Overall festival ervaring van Decibel is moeilijk te evenaren

- Muntprijs van €3,90 is toch wel een hoop

Volgend jaar weer! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2024 18:12 

Hardtraxx Veteran

Dik feest gehad de zaterdag. Overal en nergens geweest uiteindelijk. Mijn dag kon niet meer stuk nadat ik een ballon had gekregen van ons Miwer. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2024 19:44 

Hardtraxx Veteran

Zwaar genoten van Prefix & Density classics, echt heerlijk om hun eigen platen weer eens te horen, was al bijna vergeten hoe goed ik ze altijd gevonden heb. Vond het ook echt een pré dat er een paar onverwachte platen uit 2017/2018 langskwamen. Dat krampachtig vasthouden aan een bepaald tijdperk gaat voor mij echt ten koste van het verrast worden. Ben blij dat platen als Advocating Violence/The Temple/What We Are weer eens te horen naast natuurlijk al hun eigen platen. Kreeg voor het eerst weer dat ouderwetse classics gevoel van "oh ja wat vet om dit weer eens te horen".

MYST - Take me Away was zeer onverwacht (ook een beetje omdat hij 2019 is) maar een plaat met voor mij een bijzondere lading. Mede hierdoor wel één van de fijnste setjes van de afgelopen zomer. Heb echt weer ouderwets genoten van hardstyle.

Sowieso een heerlijke dag gehad zondag, maar deze sprong er wel uit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2024 21:40 

Hardtraxx Veteran

P&D dus ook afgeschreven op een classic feest…. Jammer blijven maar weinig over. Advocating Violence is uit 2014, dus dat mag wel op de rauwe klassiekers. Goed nummert ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2024 22:17 

Hardtraxxer

Na 8 jaar weer eens geprobeerd binnen te komen. Nu wel gelukt! Hoogtepunt van de dag was Fother Mucker :D.
Voor het eerst op een camping geweest bij een hard dance feest. Jezus wat is dat guur :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2024 08:31 

Hardtraxx Veteran

UptempoSoldaat0411 schreef:
Voor het eerst op een camping geweest bij een hard dance feest. Jezus wat is dat guur :lol:

Heerlijk man. Decibel is altijd net ff wat grimmiger door de opgepompte G gekkies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2024 09:20 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
P&D dus ook afgeschreven op een classic feest….

:lol: :lol:

Tering vette set draaien en dan gaan janken omdat de jaartallen niet naar wens zijn. Ik zou dit nooit begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2024 09:54 

Hardtraxxer

https://www.dumpert.nl/?selectedId=100100835_e562eeb9
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2024 10:05 

Hardtraxx Veteran

ijssie schreef:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100100835_e562eeb9

Genoeg dieren op die camping gezien in ieder geval. Vooral onze overburen stalen de show met hun dagelijkse GHB circusact. Eentje is nog in het ziekenhuis beland, en vond het toen een goed plan om een paar uur later maar weer de camping op te sneaken met het infuus verband nog om z'n armen. Beetje jammer voor hem dat er na dat nachtelijke incident overal beveiliging stond om ze in de gaten te houden en hij dus van de camping werd afgegooid. Me echt verbaasd wat mensen zichzelf kunnen aandoen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2024 10:06 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Pipa schreef:

Tering vette set draaien en dan gaan janken omdat de jaartallen niet naar wens zijn. Ik zou dit nooit begrijpen.

Dan voor Pipa geen tering vette set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2024 10:08 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Pipa schreef:

Regels zijn regels, maat
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2024 11:09 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Rickzel schreef:
Pipa schreef:

Dan voor Pipa geen tering vette set.

Citaat:
Advocating Violence/The Temple/What We Are

@pipa pardon?????
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2024 12:07 

Hardtraxx Veteran

Hahah Rickzel was sarcastisch maat. P&D draaien altijd prima classic setjes. Alleen met jaartallen zijn we tyfus hypocriet, waaronder ikzelf. Ik was aan het bashen op Crypsis dat hij te nieuwe platen draait, maar als ik een dikke “te nieuwe” plaat hoor op een classic feestje dan vind ik het prima.

Moeten iets om forum levendig te houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2024 13:09 

Hardtraxx Veteran

Weer 2 dagen genoten van Decibel. Ik vond dit wel één van de betere edities van de laatse jaren.
Op zaterdag met name bij de euforische stage geweest voor Solstice, Adrenalize, Jay Reeve en Demi Kanon. We begonnen bij Progressive Hardstyle op de main en hadden die on stage experience gedaan, leek me leuk voor mijn vriendin die die dag jarig was. Het was inderdaad leuk maar duurde al met al best lang en had het stiekem best kunnen missen om een uurtje te feesten. Maar ach, wel gelachen. Verder een stukje van de Pitcher gezien, toen een blok euforisch (ik vond de locatie en set-up echt gruwelijk in het bos, alleen de ondergrond was soms wat onhandig), even gaan knallen bij Rude Awakening en afgesloten met Element en Chapter V.

Op zondag iets te laat binnen naar mijn zin. Mindustries gezien, Promo en stukje Panic, Alphaverb, WNDRLST, Art of Fighters (heel dik), Prefix & Density en daarna nog een half uurtje Frequencerz gezien om wat vrienden gedag te zeggen. Stiekem was dat echt een heel tof half uurtje, de platen die voorbij kwamen waren echt goud en de ambiance was volle bak.
Om 21:30 lekker richting de auto gegaan, daar nog even vriendelijk de man bedankt die ons voor cash 9 euro nog wat liet parkeren, rond 23:00 thuis en toen maandag nog wat uurtjes gewerkt.
Toffe afsluiter van het festivalseizoen gehad. (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2024 13:30 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Hahah Rickzel was sarcastisch maat. P&D draaien altijd prima classic setjes. Alleen met jaartallen zijn we tyfus hypocriet, waaronder ikzelf. Ik was aan het bashen op Crypsis dat hij te nieuwe platen draait, maar als ik een dikke “te nieuwe” plaat hoor op een classic feestje dan vind ik het prima.

Moeten iets om forum levendig te houden

Dit stemt mij uitermate positief. Dank voor de verheldering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2024 14:46 

Hardtraxx Veteran

Zaterdagochtend besloten om in plaats van alleen zondag ook de zaterdag nog te gaan, totaal geen spijt van gehad want het was weer eens een fantastisch weekend :)

Zaterdag begonnen bij Progressive Hardstyle, genieten in het zonnetje, nog even blijven hangen voor Keltek om daarna even het hele festivalterrein te verkennen. In 2023 niet op Decibel geweest, dus de huidige opzet zonder stages op het water was totaal nieuw. Uiteindelijk kon me dit wel bekoren want met de huidige opzet eigenlijk altijd overal genoeg ruimte gehad. Acts die me verder zijn bijgebleven van zaterdag zijn E-Force Live en Chapter V, laatste was vooral flink rammelen :worship:

Zondag was misschien nog wel vetter, lekker inkomen met Crypsis, een prima set van Adaro en een stukje Toneshifterz op de classics en behoorlijk genoten van zowel Dual Damage als Art of Fighters. Hoogtepunten van het weekend waren echter Frequencerz en The Enlightenment, wat een sfeer hing er tijdens deze sets. Bij The Enlightenment gehoord waar ik ook echt voor kwam, maar Frequencerz niet verwacht om echt ongeveer al hun vette platen te horen (openen met The Night, I Need You eindelijk weer eens live vanuit het publiek gehoord :loving: )

Mocht de kans zich voordoen, volgend jaar ongetwijfeld weer aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2024 16:13 

Hardtraxx Addict

Wauw… Wat was dit een heerlijke editie van Decibel.

Drie jaar geleden voor het laatst op zaterdag geweest (daarvoor een aantal jaar op de camping etc.) en keek er vooraf een beetje tegenop. Vooral de lange busreis vanuit Friesland is wel een dingetje. Dit zorgt ervoor dat we bijna een volledige dag op pad zijn voor een festival, maar niets was minder waar.

De heenweg viel me niets tegen, voor het eerst met Eleven Travel mogen reizen. Gezellige buschauffeur, reisleidster en mede-busgenoten. Overigens snap ik het nut van een preparty bij Apeldoorn dan niet helemaal, maar ieder zijn eigen ding. Geen file gezien bij de Beekse Bergen (is ook wel eens anders geweest) dus alles liep vrij vlot en soepel. Hetzelfde gold voor de binnenkomst! Alles ging vrij vlotjes. Ik werd overigens aan een grondige fouillering onderworpen, waar anderen amper de tas open hoefden te doen.

Gestart bij Progressive Hardstyle, hele die melodieuze muziek in het zonnetje. In tegenstelling tot Defqon vond ik de sfeer (behalve vooraan) vrij tam. Klein deel van Keltek meegemaakt om vervolgens op de Pussy Lounge te belanden omdat driekwart van onze groep daar stond. Gewacht tot Noisecontrollers, heerlijk om wat oude platen weer te horen, helaas ook wat edits e.d. (komt waarschijnlijk omdat hij daar geprogrammeerd was).

Halverwege rap naar Devin Wild toe gelopen!! Heerlijke Innergame set mogen beleven. Het bos vervolgens ingelopen voor de set van Bass Modulators en pohh wat een sfeertje hing daar zeg. Sowieso kunnen de kleinere stages mij tegenwoordig goed bekoren. Heerlijke oude platen gehoord o.a. HHZ - Power of Music :loving:

Rejecta draaide imo daarna de set van de dag!! Wat een heerlijk tempo zat daar icm de verlichte stage, lasers etc. was ik op volle toeren. Die nieuwe platen waaronder; /Lions Heart (L)

Het viel me de hele dag al op dat qua ruimte (waar ik heb gestaan) het zeer goed te doen was. Rechts bij de bar was ook ideaal, snel drinken halen en weer door. Eigenlijk daarna ook helemaal niet meer weggeweest vanaf die positie en me vermaakt tot aan het eind van het festival. Nosferatu :worship: deed me weer herinneren aan de 2012 editie (toen het zo loeiwarm was)… die remix van When Angels Cry.

Decibel blijft toch een magisch festival wat mij betreft; de locatie, de sfeer (geen gekke dingen gezien en alleen maar gezellige mensen ontmoet)… de terugreis is altijd wel een dingetje, half 6 in het mandje… maar goed, mocht de pret niet drukken!! Volgend jaar 100 procent er weer bij!

heerlijke dag gehad, volgend jaar sowieso weer!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2024 16:40 

Hardtraxx Veteran

Onwijs goed weekend gehad. Decibel blijf ik een ontzettend fijn festival vinden. Overal gezellige en gemoedelijke sfeer, vriendelijk personeel, nergens echt te druk (behalve de wc's op zaterdag) en overal prima tot zeer goed geluid, al viel het op de main wel wat tegen.

Vrijdag aangekomen op de camping en vond het daar ook wel prima qua volk. Hadden een groep Schotten als buren die wel echt vervelend waren en snachts veel herrie schopten maar verder waren de mensen om ons heen rustig en relaxt. Wij zaten dan wel op de comfort camping dus dat kan iets schelen.

Vrijdag begonnen bij de main bij Jones & Jay Reeve, paar leuke plaatjes gehoord en prima om op te warmen. Daarna aantal uren op de Sound Of Decibel vertoeft. Blijf het een leuk concept vinden om van oud naar nieuw te draaien per set, al vond ik dit vorig jaar beter uit zn verf komen. Andy SVGE deed het nog wel leuk en was mooi om Be As One te horen. Audiotricz was niet zo'n groot feest als vorig jaar maar wederom een hele sterke set. Skywards (L) (L) Devin Wild had het concept duidelijk niet begrepen en draaiden alleen maar 2022 en nieuwer dus toen wat gaan eten. Frontliner deels gezien en was niet bijzonder maar wel gewoon prima. Phuture Noize was een leuke set met een goede sfeer en prima dat hij op het einde wat Enlightement platen draaiden, dan hoefde ik er zondag niet meer heen :P Degos & Re-Done draaide een paar leuke platen (was leuk om bijv Inner Strength en High Voltage - Death Of You te horen) maar halverwege naar de Hardtechno verkast voor Criminal Mayhem. Ik heb zelden zulk bizar geluid meegemaakt. Tering wat ging dat hard :lol: echt onwijs genoten! Nog ff shirt uitgedaan bij DJ Jantje en toen was het mooi geweest voor deze dag.

Zaterdag gestart bij de Jump op de pussylounge maar viel wat tegen en daarna verkast naar NSCLT. Hun set op Rebirth en Defqon vond ik mwah, maar hier draaiden ze een paar top platen zoals een R.U.S.H. en Traveling bijvoorbeeld. Progressive Hardstyle op de main geweest maar is beetje langs mij heen gegaan mede doordat het geluid echt ontzettend zacht stond, was erg jammer.

Toen kwam Solstice. Geen idee wat die man aan het doen was maar hij draaide in het begin op 163 (!) BPM en daardoor klonken zijn gedraaide platen niet lekker meer. Gelukkig schroefde hij het na een kwartiertje terug naar +- 156 BPM. Nog steeds aan de snelle kant voor euforisch maar was nu wel prima te doen. Verder wel een hele lekkere set en + veel voor Serzo - Call For Love :yay: Adrenalize deels gezien en me ook hier prima op vermaakt. Was vooraf beetje bang voor de setting maar vond de euforisch zo tussen de bossen wel mooi eigenlijk. Prima ruimte gehad. Besloten om Jay Reeve te skippen en naar B-Frontliner te gaan op de main. Laatste keer dat ik ze live heb gezien was op XQ B-Front :lol: Zeker geen spijt van gehad, hun albumplaten zijn echt onwijs goed.

Hierna hadden we beetje een gat in onze timetable en stond er niet echt iets leuks. Bij gebrek aan beter naar Davide Sonar op de classics gegaan. Normaal geen fan van zijn sets, maar toen we aankwamen halverwege zijn set mixte hij Decibel Anthem (Brennan Heart Edit) in, alsof het nog niet genoeg was kwam daarna compleet uit het niets Activator Presents Jim Noizer - Dedicated (Init Saw Mix) :surrender: heb die plaat echt nog nooit live gehoord. Daarna nog o.a. Gold Medley With Strange en Techno Boheme voorbij horen komen. Zijn set was wel de verrassing van dit weekend, ben heel benieuwd wat hij in de eerste helft van zijn set gedraaid heeft. Eerste 3 platen van Zany waren ook een vermelding waard trouwens: Miracles, Trapped en Wrong Frequency Remix :D Daarna verkast naar Gassie & Adriaan wat weer feest was en vond het ook beter dan hun optreden op Defqon. Dag afgesloten bij eerst Tha Playah & The Viper op de Pussylounge die halverwege ineens de originele Baddadan erop gooide :huh: verder was het wel dik. Daarna even bij de Hardtechno gekoekeloerd en teruggegaan naar de camping.

Zondag gestart bij Geck-o op de classics. Kwam aanlopen bij Hardventure Remix en niet meer weggeweest. Wat een platen heb ik voorbij horen komen. Al die Italiaantjes in het begin :loving: Wist het echt niet meer bij I Shot The Blender en Muzyk :cry: Set van het weekend voor mij. Toneshifterz ook verrassend goed op vermaakt. Alphaverb gecheckt en ook deze man snapt het goed. Eigen platen afgewisseld met een X2X Remix, Unexpected (Tuneboy Remix), Decibel Anthem (DBSTF 2008 Remix) en The Machine - Mosquito. Heerlijk op vermaakt!

2e helft van de dag bij de millenium geweest en er niet meer weggegaan. Had nog evt naar Prefix & Density willen lopen maar uiteindelijk bij de groep blijven staan. Art Of Fighters was een dikke set. Endymion zoals altijd eerste helft wel aardig maar daarna ging het wederom hard bergafwaarts. Vandalism vond ik daarentegen echt supervet, vooral eerste 30-40 minuten gingen heerlijk lomp, zeker op dit bizar harde geluid weer. Wat heeft Decibel dat toch altijd goed voor elkaar zeg :) . F. Noize was iets minder mijn ding maar ook zeker goed op vermaakt met de groep. Daarna nog even de security van de leg gebracht.

Volgend jaar met een leuke line up zeker weer aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2024 18:06 

Hardtraxxer

Fantazoo schreef:
Hoogtepunten van het weekend waren echter Frequencerz en The Enlightenment, wat een sfeer hing er tijdens deze sets. Bij The Enlightenment gehoord waar ik ook echt voor kwam, maar Frequencerz niet verwacht om echt ongeveer al hun vette platen te horen (openen met The Night, I Need You eindelijk weer eens live vanuit het publiek gehoord :loving: )

Dit is exact mijn hoogtepunt. Mijn lieftallige vriendin wilde wat anders bijwonen dus die even gedropt bij kennissen, zo kon ik genieten van de mooiste 1.5u van het weekend. Man wat een sfeer (vooraan). The Enlightment is gewoon een stukje kunst en de sfeer bij Frequencerz laat zien dat ze eigenlijk niet mogen stoppen. (De vriendin was niet blij dat mijn hoogtepunt zonder haar was xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2024 18:25 

Hardtraxx Newbie

Decibel was echt weer een top weekend! Het hele weekend hing er een echt een goede en gezellige sfeer. Zaten zelf in een huisje op Lakeside Resort. Prima buren en heerlijk kunnen slapen het hele weekend.

Op vrijdag eerst een rondje over het terrein gelopen om te eindigen bij de main met Outsiders. Niet helemaal mijn smaak, maar was wel te doen. Daarna met Atmozfears & Demi kanon en daarna Sound Rush prima vermaakt. De rest van de avond eigenlijk alleen maar bij de Sound of Decibel stage gestaan waar het prima vertoeven was met Fronliner, Phuture Noize, Degos & Re-Done en Adaro. Na Adaro lekker naar het huisje gegaan.

Zaterdag begonnen bij de Pussy Lounge stage waarna we snel naar de main zijn gegaan voor Galactixx, Progressive Hardstyle en Keltek. Keltek dacht dat die nog op Defqon stond, die riep opeens iets van 'Defqon are you ready!'. Waarna DV8 in de lach schoot en het maar liet gaan :lol: Hierna even bij Digital Punk gekeken, wat gegeten en terug naar de main gelopen. Daarna volgende toch wel het hoogtepunt van het weekend. Tijdens de set van Jay Reeve aangekomen bij de Euphoric stage tussen de bomen. Zoals eerder al vermeld hing hier een mega goede sfeer en iedereen ging los. Hier gebleven tot halverwege Demi Kanon om vervolgens weer naar de main te gaan. Nar de eindshow weer lekker naar het huisje gegaan.

Zondag ook weer prima vermaakt op de classic stage en hardstyle stage. Zeker de set van Frequencers presents: Deja Vu en The Enlightenment staken er voor mij bovenuit. Uiteindelijk nog bij Element op de camping geweest en dat was ook wel 1,5 uur genieten. Daarna was het voor mij wel klaar en lekker naar het huisje gegaan.

Grote pluspunten dit jaar waren toch wel de snelle doorstroming bij de entree en barren. Bij de wc's was het eigenlijk alleen op zaterdag echt druk. Elke stage waar ik gestaan heb had je altijd wel genoeg de ruimte om los te gaan wat echt heerlijk was.

Volgend jaar sowieso weer aanwezig voor mijn 10e weekend Decibel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2024 15:08 

Hardtraxx Beheerder

Remi schreef:
70. Geck-o - Respect Mah Clap (Wannabe Edit)

@Kees (L)

Heerlijke schijf joh!

Wederom een top weekend gehad, ook prima vermaakt op de camping ondanks de regen op vrijdag. Alles was zaterdag ochtend weer lekker opgedroogd (handdoeken, tent, kleding)

Toffe sets gehoord weer dit weekend, weer een heerlijke afwisseling tusse nallehande stijlen.

Nog even een special mention naar de set van Davide Sonar, we kwamen wat laat aan (was niet gepland), maar die man was los! Wat een set zeg (Jim Noizer - Dedicated (Init saw mix) :loving: ).

Helaas sinds maandag wel aan de buikgriep (niet best), we vermoeden dat de turkse pizza de boosdoener is geweest, meer mensen last van (gehad)?

SL5961 schreef:
Daarna nog even de security van de leg gebracht.

Nog steeds lachen. Ze hadden niets meer te vertellen, bij beide checkpoints niet :lol:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten