Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2024 17:11 
 
Hardtraxxer

Iemand een plattegrond camping voorbij zien komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2024 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ellende dat er precies weer werkzaamheden aan het spoor zijn het komende weekend op de verbinding tussen Rotterdam Centraal en Tilburg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2024 14:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Opening hours Decibel outdoor festival site:

DECIBEL OUTDOOR FRIDAY [15:00 - 01:00HRS]

En om 15:00 begint meteen de muziek.

Zelfs al kun je meteen door lopen, moet je dus alsnog het eerste kwartier van de openingsset van Jay Reeve & Jones missen:

Afbeelding

Kan het terrein niet gewoon een half uurtje eerder open?


Echt nadeel van de Hardstyle festivals, en gek ook! de Metal en Punk festivals waar ik ook naartoe ga gaan altijd ruim voor de eerste act open. Zodat je nog ff wat kan eten, schijnten op een schone dixie en met een vers biertje klaar kan staan voor de openingsact.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2024 16:33 
 
Hardtraxx Elite

samwisnie schreef:
Delt-A schreef:
Opening hours Decibel outdoor festival site:

DECIBEL OUTDOOR FRIDAY [15:00 - 01:00HRS]

En om 15:00 begint meteen de muziek.

Zelfs al kun je meteen door lopen, moet je dus alsnog het eerste kwartier van de openingsset van Jay Reeve & Jones missen:

Afbeelding

Kan het terrein niet gewoon een half uurtje eerder open?


Echt nadeel van de Hardstyle festivals, en gek ook! de Metal en Punk festivals waar ik ook naartoe ga gaan altijd ruim voor de eerste act open. Zodat je nog ff wat kan eten, schijnten op een schone dixie en met een vers biertje klaar kan staan voor de openingsact.

Maar die hebben dan tussen de acts weer een half uur of meer pauze.
Maar ja inderdaad, de poorten even iets eerder open is toch wel te doen(meestal zelfs te laat)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2024 16:37 
 
Hardtraxx Elite

Is er nog ergens een duidelijkere timetable dan die in de app?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2024 16:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dacht lekker solstice, ecstatic & primeshock in de zon te kunnen pakken op zondag, zie ik op de floorplan dat de hardstyle stage in een tent is :oh: Vorig jaar was het daar ook nog eens bloedheet, waarom zou je dat doen :cry:

heggenschaar schreef:
Is er nog ergens een duidelijkere timetable dan die in de app?
https://clashfinder.com/m/decibeloutdoor2024
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2024 17:30 
 
Hardtraxx Addict

Sven-O schreef:
Dacht lekker solstice, ecstatic & primeshock in de zon te kunnen pakken op zondag, zie ik op de floorplan dat de hardstyle stage in een tent is :oh: Vorig jaar was het daar ook nog eens bloedheet, waarom zou je dat doen :cry:

Was nog in twijfel om alleen de zondag te gaan, maar door bovenstaande en het feit dat er (op Crypsis, Adaro en Mutilator na) geen enkele interessante naam op de main staat, besloten om niet te gaan. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2024 19:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
Delt-A schreef:
Opening hours Decibel outdoor festival site:

DECIBEL OUTDOOR FRIDAY [15:00 - 01:00HRS]

En om 15:00 begint meteen de muziek.

Zelfs al kun je meteen door lopen, moet je dus alsnog het eerste kwartier van de openingsset van Jay Reeve & Jones missen:

Afbeelding

Kan het terrein niet gewoon een half uurtje eerder open?

Trek gewoon je hardloopschoenen aan


Nak pep erin en je vliegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2024 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
ijssie schreef:
Delt-A schreef:
Opening hours Decibel outdoor festival site:

DECIBEL OUTDOOR FRIDAY [15:00 - 01:00HRS]

En om 15:00 begint meteen de muziek.

Zelfs al kun je meteen door lopen, moet je dus alsnog het eerste kwartier van de openingsset van Jay Reeve & Jones missen:

Afbeelding

Kan het terrein niet gewoon een half uurtje eerder open?

Trek gewoon je hardloopschoenen aan


Nak pep erin en je vliegt.


En dan maar hopen dat je linkerschoen niet kapot gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2024 19:31 
 
Hardtraxx Elite

Lunatic schreef:
Iemand een plattegrond camping voorbij zien komen?

https://www.b2s.nl/en/static/decibel-ou ... -floorplan

https://www.b2s.nl/en/static/decibel-ou ... -floorplan

https://www.b2s.nl/en/static/db24-comfo ... -floorplan
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2024 21:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weersvoorspelling de hele week voor en na zaterdag prachtig. Tis wa
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2024 05:38 
 
Hardtraxx Elite

tommeh schreef:
Weersvoorspelling de hele week voor en na zaterdag prachtig. Tis wa

Wat vind jij niet mooi aan zaterdag 23 graden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2024 07:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
tommeh schreef:
Weersvoorspelling de hele week voor en na zaterdag prachtig. Tis wa

Wat vind jij niet mooi aan zaterdag 23 graden?

Bewolkt ipv lekker zunneke. Qua temp niks op aan te merken idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2024 07:19 
 
Hardtraxxer

23 graden is wel perfect maar zie wel veel regen... Misschien draait het nog bij.

In ieder geval wel beter dan het weer wat we afgelopen maandag hebben gehad dat moet je ook niet willen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2024 08:18 
 
Hardtraxx Elite

tommeh schreef:
heggenschaar schreef:
tommeh schreef:
Weersvoorspelling de hele week voor en na zaterdag prachtig. Tis wa

Wat vind jij niet mooi aan zaterdag 23 graden?

Bewolkt ipv lekker zunneke. Qua temp niks op aan te merken idd

Lekker toch. Wordt het sowieso niet te heet.

En zie alleen snachts wat regen. Veel beter weer krijg je niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2024 11:11 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Godverdomme ZIN IN godverdomme!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2024 11:11 
 
Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Godverdomme ZIN IN godverdomme!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2024 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
En zie alleen snachts wat regen. Veel beter weer krijg je niet


Weeronline hun voorspelling ziet er niet prettig uit, hopelijk heeft Buienradar het bij het juiste eind (voorspelt ook steeds minder regen). Ben dit jaar wel genoeg nat geregend op festivals.

Anyway:
Pommer schreef:
Godverdomme ZIN IN godverdomme!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2024 12:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Godverdomme ZIN IN godverdomme!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2024 17:50 
 
Hardtraxx Newbie

Goed veel zin in! 9e keer weekend Decibel en heerlijk in een bungalow op Lakeside :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2024 18:21 
 
Hardtraxxer

Zibaaa schreef:
Goed veel zin in! 9e keer weekend Decibel en heerlijk in een bungalow op Lakeside :thumbsup:


10e keer hierzo

geen weekend alleen

zijn er al stage opbouw pics ik heb ook wel zin in een beetje hype
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2024 18:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
zijn er al stage opbouw pics ik heb ook wel zin in een beetje hype


Mainstage:
https://i.imgur.com/NfOLgbm.jpeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2024 18:30 
 
Hardtraxxer

122Stan schreef:
ijssie schreef:
zijn er al stage opbouw pics ik heb ook wel zin in een beetje hype


Mainstage:
https://i.imgur.com/NfOLgbm.jpeg

vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2024 19:47 
 
Hardtraxx Elite

Weekend guide staat online. Komt de night party line up totaal niet overeen met de app. Dus wat klopt.

Wel grappig dat ze een fonteinen show hebben elk half uur met muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De actiegroep tegen hard geluid heeft de messen alvast geslepen!!

https://www.facebook.com/profile.php?id=61561738888483
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten