Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 11:48 

Hardtraxx Veteran

Darkness4life heeft wel leuke namen als Angel, Producer, Lucy Furr en Igneon System. Hardcore4life daarentegen slaat helemaal nergens op. Drop The Bass is wel aardig met Sinister Souls, Limewax, Devnik en Nicon. Verder zijn Fatima Hajji en Miss Djax in de Refuse wel leuk.. Blij dat ik geen 70 euro heb neergelegd voor een paar interessante namen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 11:49 

Hardtraxx Addict

Ja want Decibel gaat echt puur om de muziek, zonder vette namen is het geek kut aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 11:55 

Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Geen NC op de mainstage, daar gaat dus het gerucht dat zij het Anthem hebben gemaakt ;)

Duidelijk Alpha Twins dus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 12:02 

Hardtraxx Addict

Mhaw, weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden. Ik vertoef meestal grotendeels in de Euphoria en de Loudness maar de namen dit jaar liggen me niet zo goed. B-Front en Adaro op zich wel, maar die al te vaak gezien. Eigenlijk alleen heel benieuwd naar AVIO. Nouja, het wordt toch wel een mooi feestje. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 12:05 

STAN- schreef:
Darkness4life heeft wel leuke namen als Angel, Producer, Lucy Furr en Igneon System. Hardcore4life daarentegen slaat helemaal nergens op. Drop The Bass is wel aardig met Sinister Souls, Limewax, Devnik en Nicon. Verder zijn Fatima Hajji en Miss Djax in de Refuse wel leuk.. Blij dat ik geen 70 euro heb neergelegd voor een paar interessante namen :)

sowieso een kijkje nemen bij Drop The Bass :D ben benieuwd, vooral met SS daar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 12:19 

Aan het typen...

Riichard schreef:
Ja want Decibel gaat echt puur om de muziek, zonder vette namen is het geek kut aan.

Heb je daar problemen mee? Ik zal al helemaal geen 70 euro entree, 30 euro reizen en 2,80 per consumptie betalen voor, voor wat eigenlijk? De massa en het vuurwerk dat Decibel te bieden heeft? Ik ken festivals waar de sfeer een stuk beter is die aanzienlijk goedkoper zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 12:31 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Riichard schreef:

Heb je daar problemen mee? Ik zal al helemaal geen 70 euro entree, 30 euro reizen en 2,80 per consumptie betalen voor, voor wat eigenlijk? De massa en het vuurwerk dat Decibel te bieden heeft? Ik ken festivals waar de sfeer een stuk beter is die aanzienlijk goedkoper zijn.

Precies dit. Ik ben best bereid wat mindere uurtjes voor mijn kiezen te krijgen (zat stages om variatie te krijgen ook), maar er staat hier werkelijk geen enkele naam die mij echt een kaartje laat kopen. En zeker niet voor €70. Laat staan dat het grootste gedeelte van je geld naar de Main en de Pussy Lounge stages gaan, twee stages waar je mij niet zult vinden.

Kortom, helaas voor mij geen optie meer dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 12:31 

Hardtraxx Veteran

Riichard schreef:

eh, ja. Als er alleen huidige mainstream hardstyle zou staan zou ik niet gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 12:38 

Hardtraxx Veteran

Overigens is met deze line-up wel bevestigd dat ook B2S een exclusiviteitscontract geeft aan de DJ's. Geen staat namelijk op zowel Dance Valley als Decibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 12:39 

Hardtraxx Veteran

Pre en afterparty zijn niet zo bijzonder, maar een vet weekend gaat het sowieso worden ^^ !
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 12:39 

Chukkels schreef:
Overigens is met deze line-up wel bevestigd dat ook B2S een exclusiviteitscontract geeft aan de DJ's. Geen staat namelijk op zowel Dance Valley als Decibel.

Dat was eigenlijk al lang bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 12:43 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Chukkels schreef:

Dat was eigenlijk al lang bekend.

True, wil er alleen mee zeggen dat deze line-up dus helemaal niet verrassend is, aangezien je een hele boel namen al vantevoren kon wegstrepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 12:53 

Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
Geen NC op de mainstage, daar gaat dus het gerucht dat zij het Anthem hebben gemaakt ;)

je hoort aan elke sound dat NC het geproduceerd heeft, zal wel op Alpha2 ze naam komen te staan.

Ben niet tevreden over de line-up, idd echt schande dat ze E-Force niet boeken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 12:57 

Donateur

Mooie lineup, al had ik misschien in plaats van Adaro wel eens Titan in de loudness willen zien. Thijs had best ook op de main kunnen draaien vind ik. Daarnaast episch dat AVIO er weer staat, dat was toch een van de vetste acts twee jaar geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 13:14 

TiMOTHYb schreef:
Daarnaast episch dat AVIO er weer staat, dat was toch een van de vetste acts twee jaar geleden.

Helemaal mee eens! Iedereen verliet na gunz for hire de tent, maar wij zijn toen lekker gebleven. Wat was dat gaaf zeg :D

Verder vind ik de line up niet veel bijzonders, maar daardoor hoef ik niet veel (lees geen) moeilijke keuzes te maken :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 13:22 

Hardtraxx Addict

Mwa, had er meer van verwacht.. Frequencerz ben ik ook wel echt klaar mee.. Ook graag wat meer theracords gezien op de loudness stage ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 13:37 

Hardtraxx Elite

Analoxx schreef:
Mwa, had er meer van verwacht.. Frequencerz ben ik ook wel echt klaar mee.. Ook graag wat meer theracords gezien op de loudness stage ;)

Inderdaad, ook mee eens. Frequencerz is leuk geweest maar het wordt me nu toch wat te eentonig en kwalitatief verbeteren ze ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 13:38 

Donateur

Had Pieter eigenlijk sowieso wel verwacht ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 13:42 

Lyst schreef:
Riichard schreef:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 13:55 

Aan het typen...

Sinds wanneer heb jij recht van spreken als het over inhoud gaat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 13:57 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 14:09 

Lyst schreef:
Sinds wanneer heb jij recht van spreken als het over inhoud gaat :lol:

Of nie zeg, wtf. 15 posts per dag, 4 jaar lang. Ga eens heel gauw weg met je nonfunny remarks.

En daarnaast ben ik het 100% eens met Lyst. Het is weinig bijzonders, ze moeten ook echt eens kappen met radical redemption. Ben echt helemaal klaar met die vent.

TiMOTHYb schreef:
Mooie lineup, al had ik misschien in plaats van Adaro wel eens Titan in de loudness willen zien. Thijs had best ook op de main kunnen draaien vind ik. Daarnaast episch dat AVIO er weer staat, dat was toch een van de vetste acts twee jaar geleden.

AVIO _O_ Dat was echt by FAR de set van de dag voor mij. Echt gruwelijk gedraaid, snatch city :love: . Sfeer was ondanks dat er bijna niemand was, echt tof en ze klapten er echt heerlijk op. Anderhalf uur lang vol gas gegeven :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 14:49 

Nazale schreef:
AVIO _O_ Dat was echt by FAR de set van de dag voor mij. Echt gruwelijk gedraaid, snatch city :love: . Sfeer was ondanks dat er bijna niemand was, echt tof en ze klapten er echt heerlijk op. Anderhalf uur lang vol gas gegeven :D

Ojaa nu je het zegt Snatch City :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 14:50 

IvoWII schreef:
Nazale schreef:

Ojaa nu je het zegt Snatch City :worship:
Hoop dat ze weer wat later staan, ergens in de avond!

EDIT: foutje met quoten haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 15:11 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Riichard schreef:

Waarvoor? Heel simpel, om een leuke tijd te hebben met gezellige mensen op een dag als Decibel, en ik kan mijn prima vermaken tijdens een set van Isaac ookal vind ik hem niet zo boeiend als een Adaro en niet omdat ik zogenaamd de massa achterna loopt waar jij altijd maar direct op gooit maar omdat ik met de juiste soort mensen ga waarvan ik weet dat ik er een gezellige tijd mee ga beleven en niet met een instelling als ''Ik wil eerst een lineup zien voordat ik een kaartje koop en ik wil alleen DJ's zien die mij boeien want anders kan ik me niet vermaken'' naar Decibel ga. Maar ik vraag me echt af met wat voor mensen jij gaat als alleen muziek bij jou de bepalende factor is op een feest
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten