Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 14:03 

Bluh, kuthitte op zo'n festival :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 14:19 

Hardtraxxer

Het grote Decibel Outdoor 2012 watergevecht

Citaat:
Ondanks de verwachte hitte door de banging beats is er ook tijd voor verkoeling doormiddel van een watergevecht.neem allemaal jullie supersoakers mee.Het gevecht zal plaats vinden bij de bungeejump dit is tevens vlakbij het water dus voldoende gelegenheid om je supersoaker bij te vullen.Vergeet niet om je telefoons tijdelijk ergens een veilige plaats te geven bv. in de kluisjes deze dingen kunnen niet zo goed tegen water

https://www.facebook.com/events/135514516590168/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 14:55 

Donateur

Ik zag het ja, dan kunnen we dus zoiets verwachten? :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 16:12 

Reactie op waterverhalen enzo naar decibel

Decibel weerupdate

De voorspellingen voor aanstaand weekend zien er veelbelovend uit. Eindelijk weer een echt zomerweekend! Over het algemeen wordt het zonnig en de temperaturen kunnen oplopen tot rond de 30 graden. Het wordt dus wederom extra genieten tijdens Decibel! We hebben er zin in!

Bij dit zomerse weer horen een paar handige tips die we graag met jullie delen:

Blijf goed eten & drinken, zorg ervoor dat je niet uitdroogt. Wees voorzichtig met alcohol gebruik.

Zoek af en toe de schaduw op en probeer je hoofd en nek te bedekken om een eventuele zonnesteek te voorkomen. Er zijn extra luifels geplaatst en natuurlijk zijn er veel bomen waaronder je ff in de schaduw kan chillen.

Smeer je goed in. Het is toegestaan om zelf zonnebrand mee te nemen naar het festival. Tevens is er natuurlijk ook zonnebrand te koop bij diverse marktstandjes op het festival.

In de grote tenten hebben we ventilatoren geplaatst om zo wat extra verkoeling te brengen.

Om 15:00 uur zal er een watergevecht plaatsvinden nabij de Bungeejump. Kleine waterpistooltjes zijn deze keer dan ook toegestaan. Wij doen mee! Jullie ook? Meer info vind je hier: https://www.facebook.com/events/135514516590168/

Tot slot, pas goed op jezelf en elkaar
Carmen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 16:20 

Hardtraxxer

Gaat echt snel met die aanmeldingen op facebook. Al over de 500 man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 16:24 

Hardtraxx Veteran

Ik ben er ook bij! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 17:07 

Hardtraxxer

Citaat:
Blijf goed eten & drinken, zorg ervoor dat je niet uitdroogt. Wees voorzichtig met alcohol gebruik.

jahoor ze zijn nu heel vrolijk bij daar, cola of water 2 munten :thumbdown: oftewel dikke omzet met dit weer.

beter word het gewoon goedkoper
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 17:42 

Hardtraxx Elite

Rossieking schreef:
Citaat:

jahoor ze zijn nu heel vrolijk bij daar, cola of water 2 munten :thumbdown: oftewel dikke omzet met dit weer.

beter word het gewoon goedkoper

Flesjes bijvullen ftw :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 18:55 

Hardtraxx Elite

Nu al 2.223 aanmeldingen voor het watergevecht! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 19:25 

Hardtraxx Addict

Beste heer,

In de organisatieopzet die ten grondslag ligt aan de vergunning voor Decibel is geregeld dat er voldoende water beschikbaar moet zijn. Bij de toiletten en EHBO-post zijn tappunten waar bezoekers gratis drinkwater kunnen halen. Wanneer het naar de mening van de hulpdiensten nodig is, zal er drinkwater rondgedeeld worden op het terrein zelf. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Bart Leenaerts I ambtenaar Openbare Orde & Veiligheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 19:50 

Hardtraxx Elite

Aristo schreef:
Beste heer,

In de organisatieopzet die ten grondslag ligt aan de vergunning voor Decibel is geregeld dat er voldoende water beschikbaar moet zijn. Bij de toiletten en EHBO-post zijn tappunten waar bezoekers gratis drinkwater kunnen halen. Wanneer het naar de mening van de hulpdiensten nodig is, zal er drinkwater rondgedeeld worden op het terrein zelf. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

:woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 19:52 

Donateur

93Wesley93 schreef:
Mensen die net 16 zijn vind ik persoonlijk wel te jong voor feesten als dit trouwens.. :P

Lekker je 16 jarige zusje meenemen naar een feest vol idioten die van voor niet meer weten dat ze van achter leven. Kan nooit goed voor je ontwikkeling zijn nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 19:56 

Hardtraxx Addict

Mag 17 wel ? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 19:57 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
Beste heer,

Met de aankomende hittegolf (althans voorspeld) lijkt me er rede genoeg om water uit te delen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 20:09 

Donateur

Khadber schreef:
Met de aankomende hittegolf (althans voorspeld) lijkt me er rede genoeg om water uit te delen!

Ja, alleen dat gaat toch nooit gebeuren, tenzij mensen met bosjes gaan neervallen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 20:11 

Donateur

Aristo schreef:

Ik zou uberhaupt nooit m'n zusje meenemen maar de leeftijd van 18 voor dit soort festivals staat er niet voor niets. Heb me op de afgelopen 16+ festivals staan verbazen over de aantallen vreselijk jonge kinderen naast de doorgewinterde drugsgebruikers. Dat kan toch nooit goed zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 20:12 

Donateur

Black Sunrise schreef:
Khadber schreef:

Ja, alleen dat gaat toch nooit gebeuren, tenzij mensen met bosjes gaan neervallen...

Hoorde dat dat op defqon in de blue tijdens G4H was gebeurd, niets van meegekregen maar dan moet je natuurlijk precies op ´t goede moment op de goede plek zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 20:15 

Hardtraxx Veteran

Ik ben er bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 20:32 

TiMOTHYb schreef:
Black Sunrise schreef:
Khadber schreef:

Hoorde dat dat op defqon in de blue tijdens G4H was gebeurd, niets van meegekregen maar dan moet je natuurlijk precies op ´t goede moment op de goede plek zijn..

Had ik ook gehoord, maar het was ook ziek warm daar toen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 21:14 

TiMOTHYb schreef:
Aristo schreef:

Ik zou uberhaupt nooit m'n zusje meenemen maar de leeftijd van 18 voor dit soort festivals staat er niet voor niets. Heb me op de afgelopen 16+ festivals staan verbazen over de aantallen vreselijk jonge kinderen naast de doorgewinterde drugsgebruikers. Dat kan toch nooit goed zijn..

Ach, Decibel licht voor ons 6km verderop. Ik laat'r maar lekker heeft zij ook de tijd van haar leven.

Maar jij bent verder nogal een zeurkous he TiMOTHYb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 21:16 

Donateur

Nee helemaal niet ik ben hartstikke opgewekt eigenlijk, maar dat heeft verder vrij weinig met jouw 16-jarige zusje te maken hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 21:19 

Donateur

Zou als ik een zusje had.. Haar ook nooit meenemen naar een feest xd Al die drugsgebruikers daar, niet goed voor der...

Gelukkig geef ik dan nog een goed voorbeeld :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 22:17 

Hardtraxx Veteran

Rampestamper schreef:
Nu al 2.223 aanmeldingen voor het watergevecht! :woot:

YES!! :yay:

Is het lekker rustiger bij de stages
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 22:41 

Hardtraxxer

Lol de hel van decibel 40 graden in een tent

http://m.omroepbrabant.nl/?news/1790014 ... cibel.aspx
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 00:24 

roberttt schreef:
Zou als ik een zusje had.. Haar ook nooit meenemen naar een feest xd Al die drugsgebruikers daar, niet goed voor der...

Gelukkig geef ik dan nog een goed voorbeeld :cool:

Tsja ik kan het moeilijk tegen houden, helft van de jongeren uit de omgeving gaat xd.
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten