Het is ook nooit goed hè
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
A
Heb ik sowieso vaak op festivals, al dat lopen en kiezen tussen acts. Doe mij maar liever 1 stage binnen, mits goede namen. Verder wordt het genieten dit weekend!
Vind ik ook altijd jammer bij feesten met meerdere Hardstyle area's.
Achteraf altijd wel spijt dat ik bepaalde artiesten dan niet heb gezien, en gewoon moeilijk kiezen.
Bij Decibel zijn er dus 4 area's waar ik de muziek echt goed vind, dus dat is wel klote
Achteraf altijd wel spijt dat ik bepaalde artiesten dan niet heb gezien, en gewoon moeilijk kiezen.
Bij Decibel zijn er dus 4 area's waar ik de muziek echt goed vind, dus dat is wel klote
Mja aan de andere kant; iedereen geïnteresseerd in de hardere stijlen en dus geen mocros die op house en hiphop afkomen.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Het is en blijft ten slotte Hardtraxx.wrote:Het is ook nooit goed hè
Wordt weer mooi hier! Alleen nog een kwibusje zien te fixen vanuit Den-Haag of Westland.. Zou mooi kut zijn met de trein.
Maar wel bruine mensen...wrote:Mja aan de andere kant; iedereen geïnteresseerd in de hardere stijlen en dus geen mocros die op house en hiphop afkomen.
Kan je mij hier ook even van de op de hoogte houden? Ik moet ook nog een manier vinden om thuis te komen.wrote:Wordt weer mooi hier! Alleen nog een kwibusje zien te fixen vanuit Den-Haag of Westland.. Zou mooi kut zijn met de trein.
Contact me morgen op fb, heb miss ietswrote:Kan je mij hier ook even van de op de hoogte houden? Ik moet ook nog een manier vinden om thuis te komen.wrote:Wordt weer mooi hier! Alleen nog een kwibusje zien te fixen vanuit Den-Haag of Westland.. Zou mooi kut zijn met de trein.
Die zijn vaak wel lief.wrote:Maar wel bruine mensen...wrote:Mja aan de andere kant; iedereen geïnteresseerd in de hardere stijlen en dus geen mocros die op house en hiphop afkomen.
Heb hier wel zin in! Die loudness tent 
Last edited by Jordi on , edited 2 times in total.
K
Hardtraxxer
414 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Ik zie geen link met Decibel chef ^ 
@kaasboer haha heb al ge-edit. Het gevaar van 5+ Hardtraxx tabs open
K
Hardtraxxer
414 posts member since 2011
last seen Oct 2014
wrote:@kaasboer haha heb al ge-edit. Het gevaar van 5+ Hardtraxx tabs open
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Zatox
Btw is 2 weeks I'll play my Decibel Anthem !! I can't wait anymore !! The tracks is ready from long time!!! Finally!! D.E.C.I.B.E.L o/
Ik ben benieuwd, maar de kicks zullen waarschijnlijk weer tot tegen m'n plafond komen.wrote:Zatox
Btw is 2 weeks I'll play my Decibel Anthem !! I can't wait anymore !! The tracks is ready from long time!!! Finally!! D.E.C.I.B.E.L o/
Denk wel dat Zatox opzich wel een redelijk anthem gemaakt heeft voor Decibel. 
Mijn schoonouders die elk jaar naar sensation white gingen vroegen naar het decibel anthem van vorig jaar. Nuff said. Kan alleen maar beter worden.
Je schoonmoeder aan de poeder !wrote:Mijn schoonouders die elk jaar naar sensation white gingen vroegen naar het decibel anthem van vorig jaar. Nuff said. Kan alleen maar beter worden.
Ook een busje van dh hier?wrote:Hahahaha zot.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
lekker met kwibus vanuit westland richting decibel! suup
Verkopen ze soep op een festival? Nog nooit gezien iig..wrote:lekker met kwibus vanuit westland richting decibel! suup
Who was there
Nobody has said they're going yet.