Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 16:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha serieus.. Was dat de gedachte :D

Daar maakte ik me bij XQ Showtek echt geen zorgen om.
Vond dat muzikaal 1 vd betere x-qlusive feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 16:42 
 
Hardtraxxer

Vond het toen knap belachelijk ja, zou nu tekenen voor zoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dano er ook bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2019 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up so far:
Vince
Pila
Luna
Dano
MC The Mouth of Madness
Bass-D
Sunny D
Baba

De 2.5 minuten teaser klonk qua sound heel goed.. Ben er nog niet helemaal uit, want meestal lopen dit soort dingen toch weer op een teleurstelling uit qua sound. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2019 21:59 
 
Hardtraxx Veteran

Bij deze djs verwacht je dat toch niet snel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 18:16 
 
Hardtraxxer


Oa Technoboy en Activator toegevoegd :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 18:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gave line-up, was er graag bijgeweest. Maar vanwege de eindtijd een skip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 08:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke optie, zeker nu het Activator z'n laatste keer HS zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 08:45 
 
Hardtraxxer

Heerlijke line-up....maar die prijs slaat gewoon helemaal nergens op voor een feestje in de Elementenstraat.

'Met de waarden van vroeger. Maar de norm van nu'......jaja :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 15:39 
 
Hardtraxxer

Leeft dit feestje nog een beetje hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 16:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dikke twijfel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2019 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwami schreef:
Leeft dit feestje nog een beetje hier?

Zeker! hardstyle/de-samenzwering-by-activator-t68272.html Dit draagt daar zeker aan bij (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 17:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Q heeft een 2e area aangekondigd met industrial techno. Met Sephiroth, OGUZ, Falhaber en Nick Moody.

Het was blijkbaar uitverkocht, maar nu zijn er extra tickets omdat de 2e zaal open gaat.

De tijden, het feit dat het geluid en de voorzieningen bij Rebelion 5 Years zo enorm slecht was, en de prijs daarvoor maakt het wel doen dat ik het skip. Heel tof concept verder, maar geen vertrouwen in met deze aspecten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Q heeft een 2e area aangekondigd met industrial techno. Met Sephiroth, OGUZ, Falhaber en Nick Moody.

Het was blijkbaar uitverkocht, maar nu zijn er extra tickets omdat de 2e zaal open gaat.

De tijden, het feit dat het geluid en de voorzieningen bij Rebelion 5 Years zo enorm slecht was, en de prijs daarvoor maakt het wel doen dat ik het skip. Heel tof concept verder, maar geen vertrouwen in met deze aspecten.


Oh, dus die hardcore en hardstyle is in één zaal? Heb je halverwege de dag al de omschakeling..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is een extra area toegevoegd, ik ben nog nergens tegengekomen dat dit de 2e area wordt... Er is ruimte voor 3 areas op deze locatie, 3e area wordt bij reaktor feesten ook vaak gebruikt om wat lokale helden neer te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 20:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Oh ja, dat heb ik wat over het hoofd gezien omdat ik alleen de namen in de OP zag.

Maar dan zal het een 3e zaal zijn inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Broken Balance schreef:
Q heeft een 2e area aangekondigd met industrial techno. Met Sephiroth, OGUZ, Falhaber en Nick Moody.

Het was blijkbaar uitverkocht, maar nu zijn er extra tickets omdat de 2e zaal open gaat.

De tijden, het feit dat het geluid en de voorzieningen bij Rebelion 5 Years zo enorm slecht was, en de prijs daarvoor maakt het wel doen dat ik het skip. Heel tof concept verder, maar geen vertrouwen in met deze aspecten.


Oh, dus die hardcore en hardstyle is in één zaal? Heb je halverwege de dag al de omschakeling..


7 hardstyle namen voor 11 uur, want Dana staat als Lady Dana aangegeven op de line-up (wat haar hardcore alias is). Lijkt mij voldoende om een zaal twee te vullen met wat langere early hs setjes. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop echt dat ze van Rebelion 5 Years geleerd hebben en ditmaal de organisatie wel op orde hebben. Ben nu zelf 4 keer in de Elementenstraat geweest en die wachtrij blijft altijd wel een probleem. Iedereen moet namelijk door twee deuren naar binnen. Dit is simpelweg niet anders. Wel hoop ik dat ze iets verzinnen als in buiten tenten neer zetten zodat er meer mensen tegelijk gefouilleerd & gescand kunnen worden.

Op 3 van de 4 feesten was er ook geen frituur aanwezig. De laatste keer dat ik er was wel, toen had Awakenings een frietkraam buiten laten zetten. Echter was dit tijdens ADE en dus was er de gehele week wat te doen dus ik ben er bang voor dat dit nu niet gaat gebeuren. Toch hoop ik dat Q toch besluit om voor deze ene dag zoiets te regelen. 6 euro betalen voor een broodje gezond/hummus of één pizza punt zonder de keuze te hebben voor iets anders is natuurlijk belachelijk.

Verder hoop ik dat ze het geluid nu wel op orde hebben. Met techno-feesten was het geluid hier altijd perfect, echter leent de locatie hier zich ook goed voor. Met alle Hardstyle feesten (Tijdmachine, Rebelion) was het geluid volgens vele mensen dikke poep. Het scheelt dat de muziek die op De Samenzwering gedraaid gaat worden een stuk dichterbij Techno ligt dan bij de feesten waarbij het geluid nergens naar klonk.

In potentie kan dit echt een legendarisch feest worden, hopelijk laat de organisatie geen steken vallen. Voor deze ticket prijs zou dat eigenlijk ook niet mogen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 21:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Preach Mellie! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardtrance/de-samenzwering-by-acti-t68361.html
:bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 11:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Technoboy op FB:

Citaat:
This Saturday I will go back (but really back) in time. It doesn’t happen so often to be in the need of rehearse music, but when u requested to play the real early days of our sound, u better do. So am I, this week. Because yes, that was an era in which we produced so much music, that it becomes a “problem” even to pick up the tracks in order to fill up your 60 minutes-slot. Can’t believe that some of these tracks are almost 18 years old.. As I can’t believe I’m still here, really. So, I will see u there, to everyone who’s gonna be at THE SAMENZWERING: the countdown to this trip to the “Age of reverse bass” has begun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 18:15 
 
Hardtraxxer

:woot: godverdomme dit gaat zo vet worden he :woot:




Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 19:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik hoop stiekem nog net een tandje ouder zelfs:




Twijfel zelf nog behoorlijk om alsnog te gaan. Kijken of ik mezelf nog in kan houden deze week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paar BPM omhoog en mooi eem gasgeeevn hatsjeee dit ben de hits Rodneyyyyyy @jordi
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 20:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker







Ook dikke twijfel, ook dingen als dit worden heel vet natuurlijk.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten