Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2019 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest: Q-Dance Presents - 5 Years of Rebelion
Datum: 26-10-2019
Tijd: 22:00 - 07:00
Locatie: Warehouse Elementenstraat, Amsterdam
Leeftijd: 18+
Prijs: Tickets: http://www.q-dance.com
Phase 1 €25,00 (ex fee)
Phase 2 €29,50 (ex fee)
Phase 3 €34,00 (ex fee)

Info: https://www.q-dance.com/en/events/q-dance-presents/q-dance-presents-5-years-of-rebelion/

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2019 21:21 
 
Hardtraxxer

5 years of aids aan je oren
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2019 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JJ97 schreef:
5 years of aids aan je oren


Lekker ruig zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2019 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat tof voor ze, hoop dat Q ook vaker van dit soort kleine artiesten avonden gaan organiseren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2019 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als er ergens artiesten zijn die dit niet verdienen is het rebelion wel. Tenminste in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2019 22:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Als er ergens artiesten zijn die dit niet verdienen is het rebelion wel. Tenminste in mijn ogen.


Wat een onzin is dit zeg. Laatste jaar produceren ze echt toffe platen, of het je smaak is is natuurlijk persoonlijk. Maar hun kwaliteit is echt wel verbeterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2019 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mij niet gezien. Tenzij ik samen met Backfire champagne kan drinken in de VIP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2019 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Nuracore schreef:
Als er ergens artiesten zijn die dit niet verdienen is het rebelion wel. Tenminste in mijn ogen.


Wat een onzin is dit zeg. Laatste jaar produceren ze echt toffe platen, of het je smaak is is natuurlijk persoonlijk. Maar hun kwaliteit is echt wel verbeterd.


Zit je mij nu te vertellen dat mijn mening onzin is? :P

Tuurlijk is het smaak. Er zijn zoveel andere artiesten die in deze korte periode zoveel betere kwaliteit hebben geleverd dat dit gewoon een populariteitsding is. Rebelion hebben gewoon in een kort periode een groot fan-base weten te creëren. Maar kijkende naar muziek kwaliteit vind ik Rebelion gewoon niet goed genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2019 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
PEPii schreef:
Nuracore schreef:
Als er ergens artiesten zijn die dit niet verdienen is het rebelion wel. Tenminste in mijn ogen.


Wat een onzin is dit zeg. Laatste jaar produceren ze echt toffe platen, of het je smaak is is natuurlijk persoonlijk. Maar hun kwaliteit is echt wel verbeterd.


Zit je mij nu te vertellen dat mijn mening onzin is? :P

Tuurlijk is het smaak. Er zijn zoveel andere artiesten die in deze korte periode zoveel betere kwaliteit hebben geleverd dat dit gewoon een populariteitsding is. Rebelion hebben gewoon in een kort periode een groot fan-base weten te creëren. Maar kijkende naar muziek kwaliteit vind ik Rebelion gewoon niet goed genoeg.

Ja maar snap dat dan! :list:

Ze hebben het afgelopen jaar 3 platen gemaakt die niet pijn doen aan de oren. Die 45 gedrochten daarvoor is iedereen al vergeten. We leven nu tegenwoordig in een tijd waar mensen gewoon geen kritiek meer geven omdat het toch geen zin meer heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2019 22:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zie bijvoorbeeld liever dat jonge act zoals Devin Wild of Demi Kanon door Q-Dance gepromoot worden met een eigen event. Maar begrijpelijk dat ze voor een act kiezen die snel is gegroeid in populariteit ik korte tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2019 23:09 
 
Hardtraxxer

Helicaze schreef:
Mij niet gezien. Tenzij ik samen met Backfire champagne kan drinken in de VIP.

Haha! In dat loodsje hebben ze geen eens een VIP... Dus helaasch
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2019 23:09 
 
Hardtraxxer

simon10pont schreef:
Ik zie bijvoorbeeld liever dat jonge act zoals Devin Wild of Demi Kanon door Q-Dance gepromoot worden met een eigen event. Maar begrijpelijk dat ze voor een act kiezen die snel is gegroeid in populariteit ik korte tijd.

Leuk maar verkoopt geen enkele kaart in Nederland. Euforische hardstyle is dood hier...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2019 23:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
PEPii schreef:
Nuracore schreef:
Als er ergens artiesten zijn die dit niet verdienen is het rebelion wel. Tenminste in mijn ogen.


Wat een onzin is dit zeg. Laatste jaar produceren ze echt toffe platen, of het je smaak is is natuurlijk persoonlijk. Maar hun kwaliteit is echt wel verbeterd.


Zit je mij nu te vertellen dat mijn mening onzin is? :P

Tuurlijk is het smaak. Er zijn zoveel andere artiesten die in deze korte periode zoveel betere kwaliteit hebben geleverd dat dit gewoon een populariteitsding is. Rebelion hebben gewoon in een kort periode een groot fan-base weten te creëren. Maar kijkende naar muziek kwaliteit vind ik Rebelion gewoon niet goed genoeg.


Ik vind het prima dat jij die mening hebt, was het alleen niet helemaal met je eens. Maar daarentegen, wat je hieronder plaatst ben ik het gewoon met je eens. Het is ook puur een populariteitsding en de snelheid waarmee zij een best grote fanbase hebben opgebouwd dat ze nu zo'n feest kunnen organiseren. Kwalitatief zijn er veel betere artiesten dan zij, maar ik vind hun setjes sinds Qapital ook een stuk beter te pruimen en gok dat ik me hier prima kan vermaken (mits de line-up een beetje leuk is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 08:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat heeft "kwaliteit" en "verdienen" hier in godsnaam mee te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 09:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Wat heeft "kwaliteit" en "verdienen" hier in godsnaam mee te maken?


Je moet tegenwoordig aan bepaalde eisen voldoen om zelf een feest te mogen organiseren. Dat gaat niet zomaar meer zonder goedkeuring van het Hardtraxx pannel.

Benieuwd wat men er van zal vinden als ik een hardstyle avond in El Toro zou organiserem eind dit jaar omdat ik 10 jaar geleden ben begonnen met draaien. Ik heb nog geen enkele hardstyle release gehad en ik heb ook niet veel bijgedragen aan onze prachtige scene. Zal wel niet door mogen gaan dan. Jammer, had er wel zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 09:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Benieuwd wat men er van zal vinden als ik een hardstyle avond in El Toro organiseer eind dit jaar omdat ik 10 jaar geleden ben begonnen met draaien. Ik heb nog geen enkele hardstyle release gehad en ik heb ook niet veel bijgedragen aan onze prachtige scene. Zal wel niet door mogen gaan dan. Jammer, had er wel zin in.


Volgens mij komt er weer hardstyle/hardcore feestje aan bij El Toro? Heb je vaker daar feestjes georganiseerd bij Toro?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 09:53 
 
Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
Alm1ghty schreef:
Wat heeft "kwaliteit" en "verdienen" hier in godsnaam mee te maken?


Je moet tegenwoordig aan bepaalde eisen voldoen om zelf een feest te mogen organiseren. Dat gaat niet zomaar meer zonder goedkeuring van het Hardtraxx pannel.

Benieuwd wat men er van zal vinden als ik een hardstyle avond in El Toro organiseer eind dit jaar omdat ik 10 jaar geleden ben begonnen met draaien. Ik heb nog geen enkele hardstyle release gehad en ik heb ook niet veel bijgedragen aan onze prachtige scene. Zal wel niet door mogen gaan dan. Jammer, had er wel zin in.


Het verschil is dat Q-dance het uithangbord van de scene is. Door dit soort bagger te promoten laat je als organisatie zien dat je geen ruk geeft om de muziek, maar enkel kijkt naar de populariteit van een act. Laat deze jongens eerst maar een paar jaar stabiel produceren, dan is een eigen event niet meer dan logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 09:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Q-Dance is een organisatie dat feesten organiseert. Ze zitten in een markt, waar vraag en aanbod is. Als Q-Dance het leuk vindt om een feest rondom het 5 jarig jubileum van Rebelion te organiseren en als ze denken hier een succesvol evenement van te maken, wie de fuck ben jij dan om te zeggen dat ze dat niet moeten / mogen doen omdat een artiest dat blijkbaar niet zou verdienen?

Teringjantje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 10:08 
 
Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
Q-Dance is een organisatie dat feesten organiseert. Ze zitten in een markt, waar vraag en aanbod is. Als Q-Dance het leuk vindt om een feest rondom het 5 jarig jubileum van Rebelion te organiseren en als ze denken hier een succesvol evenement van te maken, wie de fuck ben jij dan om te zeggen dat ze dat niet moeten / mogen doen omdat een artiest dat blijkbaar niet zou verdienen?

Teringjantje.


Ik vind dat je als organisatie, zeker wanneer je de grootste bent, een morele verplichting hebt om kwaliteit te waarborgen. Maar prima dat jij daar anders over denkt, heb je ook gelijk in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JJ97 schreef:
een morele verplichting


Kalm aan Gandhi, Q wil gewoon geld verdienen niet meer niet minder :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 10:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JJ97 schreef:
Ik vind dat je als organisatie, zeker wanneer je de grootste bent, een morele verplichting hebt om kwaliteit te waarborgen. Maar prima dat jij daar anders over denkt, heb je ook gelijk in.


Kwalitatief zit Rebelion tegenwoordig gewoon bij de grotere namen in de raw hoor. Dat je het niks vindt oke, maar platen als The Edge, Fake Shit of het Qapital anthem steken gewoon goed in elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 10:31 
 
Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
Alm1ghty schreef:
Wat heeft "kwaliteit" en "verdienen" hier in godsnaam mee te maken?


Je moet tegenwoordig aan bepaalde eisen voldoen om zelf een feest te mogen organiseren. Dat gaat niet zomaar meer zonder goedkeuring van het Hardtraxx pannel.

Benieuwd wat men er van zal vinden als ik een hardstyle avond in El Toro zou organiserem eind dit jaar omdat ik 10 jaar geleden ben begonnen met draaien. Ik heb nog geen enkele hardstyle release gehad en ik heb ook niet veel bijgedragen aan onze prachtige scene. Zal wel niet door mogen gaan dan. Jammer, had er wel zin in.

X-Qlusive Roman Anthony in de HMH in januari :drool: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 10:34 
 
Hardtraxx Veteran

broodjebeenham schreef:
JJ97 schreef:
Ik vind dat je als organisatie, zeker wanneer je de grootste bent, een morele verplichting hebt om kwaliteit te waarborgen. Maar prima dat jij daar anders over denkt, heb je ook gelijk in.


Kwalitatief zit Rebelion tegenwoordig gewoon bij de grotere namen in de raw hoor. Dat je het niks vindt oke, maar platen als The Edge, Fake Shit of het Qapital anthem steken gewoon goed in elkaar


En dus vergeten we maar de 4 jaar ervoor xd

OT: Leuk voor Rebelion en de Raw soldiers
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Laatste jaar produceren ze echt toffe platen, of het je smaak is is natuurlijk persoonlijk. Maar hun kwaliteit is echt wel verbeterd.

Even vooropstellend dat Q/Rebelion gewoon een feest mogen/kunnen geven voor dit 5 jarig jubileum, is het bovenstaande echt de grootste drogreden die ik gelezen heb :lol: Ja laatste jaar zijn hun platen wel goed, dus dan mag het!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 10:41 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
broodjebeenham schreef:
JJ97 schreef:
Ik vind dat je als organisatie, zeker wanneer je de grootste bent, een morele verplichting hebt om kwaliteit te waarborgen. Maar prima dat jij daar anders over denkt, heb je ook gelijk in.


Kwalitatief zit Rebelion tegenwoordig gewoon bij de grotere namen in de raw hoor. Dat je het niks vindt oke, maar platen als The Edge, Fake Shit of het Qapital anthem steken gewoon goed in elkaar


En dus vergeten we maar de 4 jaar ervoor xd

OT: Leuk voor Rebelion en de Raw soldiers


Ooh ja want elke producer maakte in zijn beginjaren echt de meest kwalitatieve hoogstandjes van zijn carrière. Het ding bij Rebelion is dat ze in hun beginperiode eigenlijk direct zijn opgepakt en overal werden neergezet. Ze kunnen er zelf ook eenmaal weinig aan doen dat ze met 'iets mindere kwaliteit' tracks in een periode waarin ze zelf ook nog hun sound moeten evolueren al overal worden neer gedumpt.

Je kunt niet onder stoelen of banken steken dat die sound wel degelijk is geovuleerd en ze qua kwaliteit (in hoeverre dat uberhaupt een meetbaar begrip is) grote stappen vooruit zijn gegaan.

Rebelion is onderdeel van The Wishlist, heeft grote projecten gekregen van Q, heeft een fanbase waar je u tegen zegt en is een van de populairste namen van het moment. Daarnaast lijkt me deze locatie juist bedoeld voor dit soort kleine intieme feesten. Over een aantal maanden komt er vast wel weer een Phuture Noize HT Fanboy feestje.

Maar misschien dat ze na het lezen van deze pagina wel hun oprechte excuses gaan maken richting de Hardtraxx kwaliteitspolitie en het feest annuleren xd
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten