Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 19:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 22:48 
 
Hardtraxxer

:clap: Topindeling. Alles wat ik wil zien staat in Area 1, met ook nog een paar sets van 1,5u. Ik ben tevreden :)
Jammer vd overlap tussen Technoboy/Activator en Dano, maar die keuze is wss makkelijk gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 23:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nog steeds twijfel om te gaan, jammer ook dat Falhaber en Activator gelijk staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ich bin dabei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 15:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Ich bin dabei.


Same.

16:30 - Sepiroth
18:30 - Pila & Pavo/Sequence & Ominous, maar net wie leuker draaien
19:30 - Buzz Fuzz
21:00 - Luna x Dana/Falhaber/Eten
21:30 - Activator
22:30 - Technoboy
23:30 - Nick Moody
00:30 - Vince
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 22:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Technoboy op FB:

Citaat:
This Saturday I will go back (but really back) in time. It doesn’t happen so often to be in the need of rehearse music, but when u requested to play the real early days of our sound, u better do. So am I, this week. Because yes, that was an era in which we produced so much music, that it becomes a “problem” even to pick up the tracks in order to fill up your 60 minutes-slot. Can’t believe that some of these tracks are almost 18 years old.. As I can’t believe I’m still here, really. So, I will see u there, to everyone who’s gonna be at THE SAMENZWERING: the countdown to this trip to the “Age of reverse bass” has begun.

Welke 9 tracks zal ie dan gaan kiezen om te draaien????
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In ieder geval Ti Sento gappie
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 10:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onverwachts hierbij aanwezig! :clap: Gisteren echt genoten van de warm up van Dano en Pila :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2019 18:01 
 
Hardtraxxer

Ook aanwezig! Te herkennen aan bloemenshirt linksvoor en meeblerend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2019 00:56 
 
Hardtraxxer

Ff mn poten laten rusten.. Echt niet normaal dik tot nu toe. Luna&Dana en Technoboy :love:
Bijna alleen maar platen van 2006 of vroeger. Sfeer ook geweldig, zoveel liefhebbers bij elkaar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2019 01:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Ff mn poten laten rusten.. Echt niet normaal dik tot nu toe. Luna&Dana en Technoboy :love:
Bijna alleen maar platen van 2006 of vroeger. Sfeer ook geweldig, zoveel liefhebbers bij elkaar :thumbsup:

Exact dit. Een van de meest bizar vette feesten waar ik ben geweest :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2019 05:07 
 
Hardtraxxer

Keihard geluid en een paar lampen, meer niet. Alles draaide om de muziek en iedereen snapte dat hier, het voelde allemaal heel vertrouwd. En dan Pavo&Pila bijv met Hardstyle Rockers en Tales from a Vinyl, Luna&Dana met Mindcontroller, 16, Scream, Overdrive en Control the Mind, Technoboy met Sexbusters, originele Disk Warrior, Rock the Sure Shot, Age of Reverse Bass en Mess Up; echt vet om te zien hoeveel mensen die platen nog kunnen meeschreeuwen. Meesterlijk feest. Al m’n verwachtingen zijn zwaar overtroffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2019 18:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Geniaal feest en ik denk wel het beste early/classics feest waar ik ooit ben geweest.

Na de verhalen van 5 jaar Rebelion was ik wat huiverig maar heb goedkoop een ticket kunnen fixen en ben heen gegaan voor vooral de laatste keer Activator.

Konden makkelijk parkeren, waren binnen 1 minuut binnen en hadden ook zo een kluisje. Was geen grote aankleding maar de visuals waren genoeg en vet. Het draaide vooral om de muziek en dat zag je, de sfeer was echt geniaal. Bij binnenkomst werd er gelijk dik gedraaid door Sunny D en vervolgens had Super Marco May wel het setje van de dag voor mij denk ik. Alleen ligt hij niet ver af van de rest. Buzz Fuzz was na SMM wel het vetste setje. Goed mixwerk en een varierende tracklist. Pavo en Pila draaiden ook dik. Vervolgens wat bij de Industrial Techno area gestaan waar echt belachelijk dik werd gedraaid. Vooral door Oguz en Falhaber en veel KRTM gehoord.

Daarna de laatste set als Activator. Wat vet was, maar had toch wel wat andere platen verwacht (de meer lompe). Had deze man als afsluiting gewoon 1,5 uur gegeven. Technoboy grotendeels geskipt voor Falhaber, wat vet was, en Acti, wat niet slecht was maar het geluid stond in area 2 toen niet optimaal. Afgesloten bij Nick Moody en Vince. Vince liet zien waarom hij een meester in mixen is. Alles door elkaar heen van allemaal early. Soms was het me iets van de hak op de tak, maar dit vergt zo veel skill dat er wel een foutje hier en daar moet vallen. Hij draaide wel een nummer 3x, wat raar was. Ze gingen na 02:00 zelfs nog een uur door maar de tank was leeg dus naar huis gegaan.

+ Organisatie, alles klopte. Je zag dat ze geleerd hadden van 5Y Rebelion. Er was nu een buitenrookruimte met daar meer etensopties. Doorgang was snel, bar was grotendeels snel maar dat lag soms meer aan het volk dat bestelde, goede wc's, genoeg ruimte en zitplekken, goed geluid, goede doorstroom overal. Kan niet echt een minpunt vinden.
+ Alleen maar goede setjes
+ De sfeer, iedereen kwam voor de muziek, iedereen was vriendelijk, het vdk gehalte was enorm laag (tot de laatste uurtjes) en dat kwam het feest enorm ten goede

Zijn wat kleine minpuntjes wellicht zoals dat Activator geen 1,5 uur kreeg, zijn platenkeuze niet optimaal was, acti geluid minder was, Vince die dubbele platen draaide en het laatste deel van Nick Moody was ook een beetje raar qua platenkeuze. Maar niet iets wat echt storend was of het feest verziekte.

Volgend jaar weer aanwezig, ze hebben al een volgende editie aangekondigt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 12:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Enorm getwijfeld op vrijdag om toch nog een kaartje te halen.. Als ik dit zo lees heb ik hier best spijt van :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet feest, rond 15:30 binnen om lekker in te komen bij Dino(?) die wat hardere techno draaide en later wat oudere platen, Muzikaal was het allemaal dik in orde, op een klein stukje Dana & Luna na (kickedits en paar 2010ish platen). Ze openden wel met Masterblade, dus hulde daarvoor :) Geluid was eigenlijk ook overal goed, niet te hard en gewoon zuiver. Super Marco May :drool: /Pila & Pavo/Acti waren de hoogtepuntjes voor mij. Super vet om al die early hs door zo'n zaal te horen dreunen. Alleen de vloer was super glad in zaal 2 tijnens Acti. Activator ook vet, Evacuate remix <3 Af en toe even rond gedwaald in de techno area waar ook lekker hard gedraaid werd. Rond 1 uur nog even een tosti erin (eten was prima imo), daarna wilde onze bob naar huis en dat was wel prima eigenlijk. Lekker om 2 uur te bed, deze tijden zijn wat mij betreft perfect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En hoe laat sliep je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
En hoe laat sliep je?

Nu nog niet maadtje! :P :P :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 22:57 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een geweldig feest! Een van de beste sinds tijden :yay:

Zoal gehoord en van genoten:

Warmduscher - 10 kleine bassdrums
Kai Tracid - Too Many Times (Warmduscher Remix)
Illuminatae - Tremora Del Terra (Len Faki Hardspace Mix)
Tatarola - Who’s Calling
Nitro Man - Techno Prime
Analogic Disturbance - Hunting
J.T.S. - Nog Een Keer
Psycho Hardstylers - The Game (L)
Brain Ovulation - Only Kick
Armani & Ghost - Airport
Hardheadz - Wreck Thiz Plaze (Showtek Remix)
Donkey Rollers - Hardstyle Rockers
Hardstyle Guru - Girls
Vortex & Arpas Dream - Incoming (Arome Remix) (L)
The Raiders - Speaker Leader :yay:
Frontliner - Outside World 2009
Cherrymoon Traxx - Acid Dream (The Prophet Remix)
Zero Vision - Overdrive (Original Mix)
Zero Vision - Overdrive (Scantraxx Remix)
DJ Isaac - The Sound Of The Underground
Dj Act - QT13
TNT - Freakuency
Tuneboy - Housensation
Speedwave - Junior
K-Traxx - Hardventure (Tatanka Remix)
The Raiders - Disk Warrior
Technoboy - Tales From a Vinyl (Chapter 1)
Zany - Sky High (Technoboy Remix)
Space Frog - Follow Me (Derb Remix)
TNT - Second Match (Original Mix)
Builder - Skyscraper
The KGB’s - Techno Gym (Hardstyle Guru Mix)
Tuneboy - Dirty (DJ Stardust Mix)
Hardstyle Masterz - Age Of Reverse Bass
Tuneboy - Sexbusters (Technoboy Remix)
K-Traxx - Freezing 2003
Jones & Stephenson - The First Rebirth
Southstylers - E-Town
Zany - Widowmaker :clap:
The Pitcher - Pump It Loud
Speedwave - Mescal
Klinisch Tot - Klinisch Tot

En dan vergeet ik er nog tientallen :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 09:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wannabe JoshWesz schreef:
Southstylers - E-Town

Door wie is die gedraaid? :oh: Helemaal gemist... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wannabe JoshWesz schreef:
Frontliner - Outside World 2009
Cherrymoon Traxx - Acid Dream (The Prophet Remix)
DJ Isaac - The Sound Of The Underground

Oja Luna was er ook hè. Of wie heeft deze gedraaid? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wannabe JoshWesz schreef:
Wat een geweldig feest! Een van de beste sinds tijden :yay:

Zoal gehoord en van genoten:

tracknamen

Kijk, dit zijn de betere posts!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 11:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Wannabe JoshWesz schreef:
DJ Isaac - The Sound Of The Underground

Oja Luna was er ook hè. Of wie heeft deze gedraaid? :P

Deze is sowieso door Luna gedraaid inderdaad. Dana draaide daarna dacht ik Showtek - partylover.
Die andere 2 niet gehoord (kwam binnen tijdens hun set)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Proberen volgende editie aanwezig te zijn als ik zo de tracklists eens bekijk! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 15:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor de liefhebbers. De warm up stream is weer online gezet :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Voor de liefhebbers. De warm up stream is weer online gezet :)



^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten