Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 15:54 
 
Hardtraxx Newbie

Alm1ghty schreef:
Wannabe JoshWesz schreef:
Frontliner - Outside World 2009
Cherrymoon Traxx - Acid Dream (The Prophet Remix)
DJ Isaac - The Sound Of The Underground

Oja Luna was er ook hè. Of wie heeft deze gedraaid? :P


Yep, door Luna gedraaid. Ook E-Town kwam in die set voorbij. Kan me wel herinneren dat Luna die “vroeger” ook vaker draaide
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 16:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wannabe JoshWesz schreef:
Yep, door Luna gedraaid. Ook E-Town kwam in die set voorbij. Kan me wel herinneren dat Luna die “vroeger” ook vaker draaide

FAK dan ben ik of te snel weggegaan bij die set of te laat binnen gelopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 16:51 
 
Hardtraxx Newbie

[quote=
FAK dan ben ik of te snel weggegaan bij die set of te laat binnen gelopen :P[/quote]

Ik weet ook echt niet meer of het vroeg of laat in de set was trouwens

The Horrorist - Flesh Is The Fever origineel
Tatanka - Let’s Rock
Shithead 3002
I Got Tonight

Schieten me ook nog te binnen btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2019 00:58 
 
Hardtraxx Newbie

corneelwr schreef:
Inno schreef:
Stinson schreef:
Als ik eerlijk bent zou dit geen interesse bij me wekken het leuke aan classic feesten is een stukje sentiment. De ene dj die je toen 10jaar terug op decibel een dikke set heb zien draaien en beetje herbeleven. Met gewoon wat rondom dj's die dan alleen classic draaien is dit toch anders.

Dat is dan extreem persoonlijk. Voor mij zijn het JUIST de tracks die 't 'm doen, vergeten plaatjes (uiteraard met een stukje sentiment), of goede platen die je nu nooit meer hoort, heeft weinig te maken met wie ze ooit gedraaid heeft. Mijn voorkeur gaat zelfs uit naar hobby DJ's, mensen die het vak draaien verstaan (ipv een producer die platen achter elkaar plakt op een feest), wordt er tenminste fatsoenlijk gemixt. Plus het verrassingselement, een random DJ kan alles door elkaar draaien, een producer pakt 50-95% eigen platen.

Precies dit.


1000% mee eens!
Helaas grijpen de overbekende dj's altijd wéér naar dezelfde platen, waarom niet écht de begin hardstyle (2000-2001/2002) en begin Multi (rond 1992)?

Dit is de sound die ik persoonlijk mis....

https://hearthis.at/najra-od/#tracks

Eigenlijk wordt het ook wel weer een stijd voor wat nieuws want die hardstyle is ondertussen compleet uitgekauwd vind ik zelf.
Er bestaat al 5 jaar een label (Hyper Reality Records) waar waarschijnlijk weinig mensen van gehoord hebben, een rauwe combi van Reverse Bass, trance en acid en hardcore invvloeden. Hopelijk wordt dit ooit een GROOT....
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten