Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2020 20:24 
 
Hardtraxxer

Feest: Cirque du Raw
Datum: 14-03-2020
Tijd: 22:00 - 07:00
Locatie: Warehouse Elementenstraat
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://cirqueduraw.nl/tickets
Prijs: €25,- (fase 1)
€30,- (fase 2)
€35,- (fase 3)
Afbeelding



Timetable:
22:00 - 23:00: REVIVE
23:00 - 23:30: Udex
23:30 - 00:30: Chain Reaction
00:30 - 01:30: Act of Rage & Digital Punk
01:30 - 02:15: Neroz
02:15 - 03:00: Artifact
03:00 - 04:00: High Voltage & RVAGE
04:00 - 05:00: Killshot & Ncrypta
05:00 - 06:00: Delete & Rooler
06:00 - 07:00: N-Vitral
MC: Syco
MC: Tha Watcher
Meld dit bericht

Citaat:
Het rauwste circus van het land opent de gordijnen van de Elementenstraat op 14 maart 2020 met Cirque du Raw!

https://facebook.com/events/s/cirque-du ... 389/?ti=as
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2020 00:09 
 
Hardtraxx Elite

10 minuutjes fietsen ben ik bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2020 23:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kan je nu al garanderen dat je kutgeluid gaat hebben.

De meeste van de kicks van deze artiesten gaan niet klinken op dit geluidssysteem dat vooral voor diepe lage punches en bass is gemaakt.

Bron: 5 Years Rebelion & De Samenzwering
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2020 00:57 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Kan je nu al garanderen dat je kutgeluid gaat hebben.

De meeste van de kicks van deze artiesten gaan niet klinken op dit geluidssysteem dat vooral voor diepe lage punches en bass is gemaakt.

Bron: 5 Years Rebelion & De Samenzwering

De samenzwering had ik anders werkelijk niets te klagen over het geluid
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2020 01:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bedankt Miwer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2020 21:24 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Kan je nu al garanderen dat je kutgeluid gaat hebben.

De meeste van de kicks van deze artiesten gaan niet klinken op dit geluidssysteem dat vooral voor diepe lage punches en bass is gemaakt.

Bron: 5 Years Rebelion & De Samenzwering

Even gekopieerd uit het notoir topic:
Citaat:
Thanks voor je feedback. Heb het even nagevraagd en de Funktion One speakers hangen er niet standaard. Ze hangen zelf een systeem in. Aangezien ze zelf ook liefhebbers zijn snappen ze dat minder geluid geen optie is. Gaat goed komen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 01:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ah netjes, dacht altijd dat ze er standaard hingen omdat er eerder twee hardstyle feesten waren daar waar ze ook gebruikt waren, beide keren zelfde kritiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee die hangen er niet standaard idd. Bij Exhale heeft Awakenings toen ook eigen boxen gebruikt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 14:24 
 
Hardtraxxer


Citaat:
De officiële kaartverkoop voor Cirque du Raw is gestart! Haal nu snel jouw eersterangs toegangsbewijs voor €25,- voor de voorstelling van 14 maart in de Elementenstraat in Amsterdam, het aantal eersterangs tickets is beperkt!

Tickets: http://www.cirqueduraw.nl/tickets
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet om het een of ander, maar wat onderscheidt dit raw feest zich van alle andere raw feesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 15:24 
 
Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Niet om het een of ander, maar wat onderscheidt dit raw feest zich van alle andere raw feesten?

Volledig gethematiseerd en gericht op de totaalbeleving. Meer dan alleen rammen in een industriële locatie, maar een beleving met aankleding, acts en entertainment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze line up (m.u.v. Delete, Udex en Rooler tot zekere hoogte) is precies wat ik niet zoek in de "raw scene". Deze pas ik dus fijn. Wel benieuwd of dit feest gaat aanslaan aangezien er al een aantal nieuwe concepten van Q zijn geweest bij de Elementenstraat die uiteindelijk zijn afgelast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 15:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

EHRNK schreef:
Hekzitter schreef:
Niet om het een of ander, maar wat onderscheidt dit raw feest zich van alle andere raw feesten?

Volledig gethematiseerd en gericht op de totaalbeleving. Meer dan alleen rammen in een industriële locatie, maar een beleving met aankleding, acts en entertainment.


Nergens om, maar doen Qapital en Supremacy dit ook niet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het vooral bijzonder dat ik reclame heb ontvangen via de mail voor dit feest, op een emailadres dat ik al een jaar of 4 niet meer gebruik (maar nog wel gelinked is naar mn huidige adres). :huh: Meteen maar even uitgeschreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 15:57 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
EHRNK schreef:
Hekzitter schreef:
Niet om het een of ander, maar wat onderscheidt dit raw feest zich van alle andere raw feesten?

Volledig gethematiseerd en gericht op de totaalbeleving. Meer dan alleen rammen in een industriële locatie, maar een beleving met aankleding, acts en entertainment.


Nergens om, maar doen Qapital en Supremacy dit ook niet? :P

Jawel, maar dat is dan weer grootschaliger en duurder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Ik vind het vooral bijzonder dat ik reclame heb ontvangen via de mail voor dit feest, op een emailadres dat ik al een jaar of 4 niet meer gebruik (maar nog wel gelinked is naar mn huidige adres). :huh: Meteen maar even uitgeschreven.

Dit, vermoed dat er dus een maillijst ergens vandaan is gekocht?

Overigens ook doorgelinkt bij uitschrijven naar amsterdam wine festival in de url.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

EHRNK ik wens je veel succes met jullie feesten!

Blijven jullie in het Raw segment voor de komende feesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 16:48 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
EHRNK ik wens je veel succes met jullie feesten!

Blijven jullie in het Raw segment voor de komende feesten?

Bedankt!
Even voor de duidelijkheid, ik zit zelf niet in de organisatie. Een goede vriend van me wel. Ik help hem alleen een klein beetje met promotie nu en straks met het feest is het nog even kijken of ik iets kan doen.
Wat betreft andere concepten durf ik nog niet zoveel te zeggen, maar zeker niet alleen raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Ik vind het vooral bijzonder dat ik reclame heb ontvangen via de mail voor dit feest, op een emailadres dat ik al een jaar of 4 niet meer gebruik (maar nog wel gelinked is naar mn huidige adres). :huh: Meteen maar even uitgeschreven.

Dit inderdaad, iets met wijnfestival ofzo? Heel vaag, hoe kom ik op die lijst terecht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wijnfestival is bij mijn weten gelieerd aan het moederbedrijf van wat eerst Lose Your Mind was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Wijnfestival is bij mijn weten gelieerd aan het moederbedrijf van wat eerst Lose Your Mind was.

Aah daar had ik mezelf al lang en breed voor afgemeld volgens mij.

Niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 18:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Wijnfestival is bij mijn weten gelieerd aan het moederbedrijf van wat eerst Lose Your Mind was.


Ik kreeg op Facebook een uitnodiging van degene die ook bij LYM werkte voor dit evenement dus die zal wel dezelfde mailing list gebruiken voor dit feest ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 05:29 
 
Hardtraxx Veteran

Die LYM accounts op verschillende social media platformen werden laatst ook al voor wat anders gebruikt en zo gok ik dat men onderlink een beetje is gaan schuiven met mail lijsten en NAW gegevens.

Ik ben benieuwd of die allemaal volgens de AVG is gegaan als ik dit zo lees van jullie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 17:25 
 
Hardtraxxer

Over die mails zou ik inderdaad even afmelden of een mail sturen naar de afzender over hoe of wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 17:29 
 
Hardtraxxer

Nog even terugkomend op het geluid. Ik heb begrepen dat er in de elementenstraat een heel nieuw systeem komt te hangen. Funktion 1 was inderdaad lang niet geschikt voor alle evenementen dus daar stappen ze vanaf. Er komen nu 12 l'accoustics sb28 subs te liggen en nog een aantal flink goeie hangende speakers, dus reken er maar op dat het beuken wordt voortaan.
Afbeelding
Afbeelding
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten