Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2019 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Een hint naar InQontrol in een nieuw filmpje van Q. https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 5418819895
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2019 19:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Stinson schreef:
Als ik eerlijk bent zou dit geen interesse bij me wekken het leuke aan classic feesten is een stukje sentiment. De ene dj die je toen 10jaar terug op decibel een dikke set heb zien draaien en beetje herbeleven. Met gewoon wat rondom dj's die dan alleen classic draaien is dit toch anders.

Dat is dan extreem persoonlijk. Voor mij zijn het JUIST de tracks die 't 'm doen, vergeten plaatjes (uiteraard met een stukje sentiment), of goede platen die je nu nooit meer hoort, heeft weinig te maken met wie ze ooit gedraaid heeft. Mijn voorkeur gaat zelfs uit naar hobby DJ's, mensen die het vak draaien verstaan (ipv een producer die platen achter elkaar plakt op een feest), wordt er tenminste fatsoenlijk gemixt. Plus het verrassingselement, een random DJ kan alles door elkaar draaien, een producer pakt 50-95% eigen platen.

Precies dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg vet voor de liefhebbers, maar niets voor mij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice, interesse is er. Wel jammer van de eindtijd, zo moet ik wss 2 uur voor het einde al vertrekken als ik nog in Eindhoven wil komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit kan niet anders dan tering vet worden. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De interesse was er nog niet echt, was het feest onderhand weer vergeten, maar dit heeft echt potentie. Misschien dit en Remember i.p.v. Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt heel interessant. Wel zonde van die eindtijd inderdaad, verre van ideaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook altijd een hekel aan feesten die midden in de nacht eindigen vanwege slecht OV, maar in dit geval heb ik gelukkig nog wel een mogelijkheid om thuis te kunnen komen. Dus wellicht wel ff een kijkje nemen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rij met liefde zelf wel ff voor een feestje als dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 18:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Nice, interesse is er. Wel jammer van de eindtijd, zo moet ik wss 2 uur voor het einde al vertrekken als ik nog in Eindhoven wil komen.

Dit....
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Delt-A schreef:
Nice, interesse is er. Wel jammer van de eindtijd, zo moet ik wss 2 uur voor het einde al vertrekken als ik nog in Eindhoven wil komen.

Dit....


€45 voor een OV retourtje ook, en nog eens hetzelfde voor het ticket. Ik haak af. Hopelijk heeft St8ment die dag n leuke line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2019 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
wootum schreef:
Delt-A schreef:
Nice, interesse is er. Wel jammer van de eindtijd, zo moet ik wss 2 uur voor het einde al vertrekken als ik nog in Eindhoven wil komen.

Dit....


€45 voor een OV retourtje ook, en nog eens hetzelfde voor het ticket. Ik haak af. Hopelijk heeft St8ment die dag n leuke line-up.


Gelukkig bestaan er NS dagkaarten waar je voor ~€16,- op en neer kunt, zijn geldig van 04:00 tot 04:00.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2019 14:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Interesse gewekt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pila en Vince in de teasers op Facebook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 12:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In die teaser tellen de jaartallen in ieder geval tot 2010.
Dus dan moet het qua hardstyle wel leuk worden in opbouw :)

Maar ze mogen van mij wel eens gewoon alle info geven inclusief line-up ipv al dat geheimzinnige gedoe iedere keer.
Het feestje is al over 2 maanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
In die teaser tellen de jaartallen in ieder geval tot 2010.
Dus dan moet het qua hardstyle wel leuk worden in opbouw :)

Maar ze mogen van mij wel eens gewoon alle info geven inclusief line-up ipv al dat geheimzinnige gedoe iedere keer.
Het feestje is al over 2 maanden.


Allemaal leuk dat dat in het filmpje zo is, maar de praktijk leert dat veel artiesten hier gewoon dikke vette poep aan heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aldus ook de mensen die geen tickets hadden voor x-qlusive legends :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 14:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
maar de praktijk leert dat veel artiesten hier gewoon dikke vette poep aan heeft.


Als ze er met dit concept al geen rekening mee willen houden dan hoef je het feest niet eens te geven.. Alles draait juist om het houden aan die jaartallen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 11:36 
 
Hardtraxxer

Ik denk dat dit een leuk feestje wordt voor de liefhebbers van toen. Ik ben erbij!

Met Pila, Luna en Vince bevestigd kan je al gokken dat dit een mix van Multigroove en Q-Dance gaat zijn in de tijd van Elementenstraat en de Hemkade (Fun, Fundustries etc)

Of het je aanspreekt als je van hedendaagse hardstyle houdt weet ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
Of het je aanspreekt als je van hedendaagse hardstyle houdt weet ik niet.


Blij dat er steeds meer en meer insiders in de scene hier hun kop laten zien om ff wat inzichten te delen die normale bezoekers niet door hebben. Bedankt :D

OT: ticket te koop PM voor meer info
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 14:46 
 
Hardtraxxer

Ben benieuwd wanneer er iets meer bekend wordt gemaakt over dit feest, het is maar stil terwijl het toch al over minder dan 2 maanden is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Ben benieuwd wanneer er iets meer bekend wordt gemaakt over dit feest, het is maar stil terwijl het toch al over minder dan 2 maanden is...


Ook wel reuze benieuwd naar de exacte invulling en bijhorende line-up..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 16:18 
 
Hardtraxxer

Jordi schreef:
Aldus ook de mensen die geen tickets hadden voor x-qlusive legends :$


Haha we hebben allemaal onze zondes op dit gebied ... (tickets X-Qlusive Showtek verkocht want te weinig support acts belachelijk hoe gaan ze de avond vullen blablabla ...)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten