Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest: De Samenzwering
Datum: 09-11-2019
Tijd: 15:00 - 02:00
Locatie: Warehouse Elementenstraat
Leeftijd: ??
Ticketsale: https://frontoffice.paylogic.nl/?event_id=131320&point_of_sale_id=20475&fbclid=IwAR15LV4rsmpVIy2FpxVIsVYYSO6-UK5JXqkAKB-nbQBhIOM6wIbmZoawEUY
Prijs: €42,50

Line-up (nog niet compleet):
Vince
Pila
Luna
Dano
MC The Mouth of Madness
Bass-D
Sunny D
Baba

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze doen ernstig vermoeden dat ze terug gaat naar de roots van de early rave en hardstyle.. Zou het dan toch kunnen?? Kan het haast niet geloven. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat zelfs Q-Dance de concurrentie flink voelt de laatste tijd en dat ze nu iets proberen wat niet veel gedaan wordt om toch weer eens een ander concept te hebben dat een succes is.

Ik ben behoorlijk geïnteresseerd iig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 20:07 
 
Hardtraxx Veteran

Gemiste kans om dit feest Qonspiracy te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 21:33 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Gemiste kans om dit feest Qonspiracy te noemen.

Als ik goed heb gelezen op de App is het een samenwerking van Q en Multigroove dus dan lijkt het mij logisch dat men een neutrale naam aan neemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 21:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lijkt me wel echt super vet concept. Jammer dat 't een week voor Resonate is. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 22:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Pedaalemre schreef:
Gemiste kans om dit feest Qonspiracy te noemen.

Als ik goed heb gelezen op de App is het een samenwerking van Q en Multigroove dus dan lijkt het mij logisch dat men een neutrale naam aan neemt.


The Qontinent is ook een samenwerking met Art of Dance.

Ik vind het ook een gemiste kans. De vorige nederlandse namen die ze voor een feest bedachten was ook geen succes (afgelast).

Verder zie ik het Qlubtempo logo voorbij komen. Dus het zal sowieso de early hardstyle kant opgaan.
Maar dan was Hemqade daar toch ook een mooi concept voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 23:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeke schreef:

The Qontinent is ook een samenwerking met Bass Events



Dominator is een samenwerking tussen Q en AoD, hoeft dus niet per se een q te bevatten. Snap sowieso niet waarom de naam zoveel uitmaakt. Behalve als ze het letterlijk qlubtempo oid genoemd hadden (zou dan wel best vet geweest zijn)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 23:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oja, dat was het.

Nee er hoeft per se een Q in.
Maar dat het een samenwerking is, hoeft dus ook geen rede te zijn om geen Q er in te hebben. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 00:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

42.50 (excl??) voor een feest waar niks over bekend is en je de line up of muziekstijl ook maar moet gissen (dus niks bekend).

Vind het veel geld, maar hey, er zijn vast mensen die kaartje al binnen hebben natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 08:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Vind het veel geld,


Zelfde hier.. Ik wacht toch eerst ff tot meer info en de line-up :whistle: Wel flink getriggerd trouwens :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
zeke schreef:

The Qontinent is ook een samenwerking met Bass Events



Dominator is een samenwerking tussen Q en AoD, hoeft dus niet per se een q te bevatten. Snap sowieso niet waarom de naam zoveel uitmaakt. Behalve als ze het letterlijk qlubtempo oid genoemd hadden (zou dan wel best vet geweest zijn)


Verschil met The Qontinent is dat Bass Events er pas later bij is gekomen. De eerste editie was alleen Q-dance, dus hoefden ze ook geen rekening te houden met een andere organisatie bij het bedenken van een naam. Pas bij de tweede editie is Bass Events erbij gehaald, en is de naam zo gelaten.

Bij Dominator was het vanaf de allereerste editie meteen al een samenwerking tussen verschillende organisaties (Q-dance, Art of Dance, ID&T en zelfs b2s had die eerste editie een stage hosting).
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 14:50 
 
Hardtraxxer

Ik vind het ook erg prijzig gezien de locatie. Die andere feestjes in Warehouse die niet door gingen waren volgens mij de helft vd prijs. Daarnaast vond ik die interessanter maar dat is persoonlijke smaak (en mss lijkt dit me wel heel vet zodra er meer bekend wordt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 16:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
rakkietakkie schreef:
Vind het veel geld,


Zelfde hier.. Ik wacht toch eerst ff tot meer info en de line-up :whistle: Wel flink getriggerd trouwens :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
DonnyD schreef:
rakkietakkie schreef:
Vind het veel geld,


Zelfde hier.. Ik wacht toch eerst ff tot meer info en de line-up :whistle: Wel flink getriggerd trouwens :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zouden jullie 1/8 van het geld (ca. 5 euro) over hebben voor een (kleinschalig) feestje met de echt early hardstyle sound en geen A-artiesten?

Ik was bezig met te kijken of zoiets mogelijk is, maar nu komt Q er misschien wel opeens doorheen met een veel groter concept..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Zouden jullie 1/8 van het geld (ca. 5 euro) over hebben voor een (kleinschalig) feestje met de echt early hardstyle sound en geen A-artiesten?

Ik was bezig met te kijken of zoiets mogelijk is, maar nu komt Q er misschien wel opeens doorheen met een veel groter concept..

Ja. Wel iets meer ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Zouden jullie 1/8 van het geld (ca. 5 euro) over hebben voor een (kleinschalig) feestje met de echt early hardstyle sound en geen A-artiesten?

Ik was bezig met te kijken of zoiets mogelijk is, maar nu komt Q er misschien wel opeens doorheen met een veel groter concept..


Opzich wel, maar als het rond Amsterdam is ben ik alsnog rond de 40 euro kwijt aan OV kosten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 10:50 
 
Hardtraxx Veteran

20 euro ook prima voor een vet early feest. Ligt wel aan de locatie natuurlijk (reizen enz.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Zouden jullie 1/8 van het geld (ca. 5 euro) over hebben voor een (kleinschalig) feestje met de echt early hardstyle sound en geen A-artiesten?

Ik was bezig met te kijken of zoiets mogelijk is, maar nu komt Q er misschien wel opeens doorheen met een veel groter concept..


Als ik eerlijk bent zou dit geen interesse bij me wekken het leuke aan classic feesten is een stukje sentiment. De ene dj die je toen 10jaar terug op decibel een dikke set heb zien draaien en beetje herbeleven. Met gewoon wat rondom dj's die dan alleen classic draaien is dit toch anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
Edwinn schreef:
Zouden jullie 1/8 van het geld (ca. 5 euro) over hebben voor een (kleinschalig) feestje met de echt early hardstyle sound en geen A-artiesten?

Ik was bezig met te kijken of zoiets mogelijk is, maar nu komt Q er misschien wel opeens doorheen met een veel groter concept..


Als ik eerlijk bent zou dit geen interesse bij me wekken het leuke aan classic feesten is een stukje sentiment. De ene dj die je toen 10jaar terug op decibel een dikke set heb zien draaien en beetje herbeleven. Met gewoon wat rondom dj's die dan alleen classic draaien is dit toch anders.


early.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
Als ik eerlijk bent zou dit geen interesse bij me wekken het leuke aan classic feesten is een stukje sentiment. De ene dj die je toen 10jaar terug op decibel een dikke set heb zien draaien en beetje herbeleven. Met gewoon wat rondom dj's die dan alleen classic draaien is dit toch anders.

Dat is dan extreem persoonlijk. Voor mij zijn het JUIST de tracks die 't 'm doen, vergeten plaatjes (uiteraard met een stukje sentiment), of goede platen die je nu nooit meer hoort, heeft weinig te maken met wie ze ooit gedraaid heeft. Mijn voorkeur gaat zelfs uit naar hobby DJ's, mensen die het vak draaien verstaan (ipv een producer die platen achter elkaar plakt op een feest), wordt er tenminste fatsoenlijk gemixt. Plus het verrassingselement, een random DJ kan alles door elkaar draaien, een producer pakt 50-95% eigen platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al is er interesse, zullen we het hier over dit feest houden?

Interesse bij leuke line-up. Locatie nog niet eerder bezocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Al is er interesse, zullen we het hier over dit feest houden?

Interesse bij leuke line-up. Locatie nog niet eerder bezocht.

Eens, al zou het fijn zijn als er meer bekend was om over te praten natuurlijk :P

Locatie is wel top, klein en beetje underground sfeertje, prima formaat tweede zaal ook (wel warm, maar niet zoals zaal 2 in Maaspoort).

Zeker een goede optie voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 16:20 
 
Hardtraxxer

Super locatie! Daar is het zowat begonnen qua feesten.....maar voor die prijs. Nee!
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten