Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Volgende
Bericht Geplaatst op 02 apr 2014 18:27 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Afgelopen jaren heb ik Lose Your Mind ongelofelijk zien groeien. Al in het beginstadium bezocht ik de feesten.
Met dit festival zie je hoe ver Lose Your Mind in een best korte tijd al zo groot is geworden.

Zeer trots op Jeroen Sijtsma en de rest van de organisatie :clap:
Bericht Geplaatst op 02 apr 2014 18:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jezus, wat een lineup :drool:

Lose Your Mind :worship:
Bericht Geplaatst op 02 apr 2014 18:39 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Main Concern & The Machine LIVE :)
Hopelijk is de Fundamental area Early Hardstyle, dan dit festival toch maar eens overwegen.
Bericht Geplaatst op 02 apr 2014 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
& The Machine LIVE :)

Ben je niet bang dat dat enorm tegen gaat vallen?
Bericht Geplaatst op 02 apr 2014 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, hoogstwaarschijnlijk wel aanwezig :)
Bericht Geplaatst op 02 apr 2014 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Lyst schreef:
& The Machine LIVE :)

Ben je niet bang dat dat enorm tegen gaat vallen?

Gaat ook enorm tegenvallen, dat weet je nu al. Maar aangezien je dat nu al weet kan het bijna alleen maar meevallen. Met die wetenschap zeg ik dus dat t gaat tegenvallen.
Bericht Geplaatst op 02 apr 2014 21:32 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Waarom zou dat tegen gaan vallen? Ik kan vrij veel tracks van The Machine waarderen.
Bericht Geplaatst op 02 apr 2014 22:58 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ook. Die mainstream-achtige tracks zijn idd minder maar met de rauwere platen kan hij wel iets leuks in elkaar zetten, hangt dus van zijn plekkie in de TT af.
Bericht Geplaatst op 03 apr 2014 07:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Waarom zou dat tegen gaan vallen? Ik kan vrij veel tracks van The Machine waarderen.

Periode na zijn album eigenlijk nauwelijks iets gehoord wat in de buurt kwam bij zijn oudere platen. Ook vind ik vaak zijn sets niet bijzonder spectaculair.
Bericht Geplaatst op 03 apr 2014 08:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
toch maar eens overwegen.


Jij overweegt bijzonder veel, maar ga je werkelijk wel eens ergens heen?

Geen aanval, maar pure interesse.
Bericht Geplaatst op 03 apr 2014 09:08 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

2 a 3 festivals per jaar. Wellicht dat ik zovaak overweeg omdat het volledig afhankelijk is van de line-ups en die tegenwoordig niet in een keer meer online komen. Daarnaast had ik kaartjes voor Bass Academy maar ik kan niet meer dat weekend.
Bericht Geplaatst op 03 apr 2014 09:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
2 a 3 festivals per jaar. Wellicht dat ik zovaak overweeg omdat het volledig afhankelijk is van de line-ups en die tegenwoordig niet in een keer meer online komen. Daarnaast had ik kaartjes voor Bass Academy maar ik kan niet meer dat weekend.


:thumbup:

Ik was gewoon benieuwd.
Bericht Geplaatst op 03 apr 2014 10:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tijdmachine, tracks uit welke jaartallen?
Bericht Geplaatst op 03 apr 2014 11:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Tijdmachine, tracks uit welke jaartallen?


2005-2010 als goed is.
Bericht Geplaatst op 03 apr 2014 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crystal Area:

Frontliner
Code Black
Wasted Penguinz Official Fan Page
Audiofreq
Da Tweekaz
Adrenalize
Waverider
Rebourne
Audiotricz
Sound Rush
Hosted by: MC Shizzler

Morgen wordt de Fundamental Area bekend gemaakt.
Bericht Geplaatst op 03 apr 2014 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die gasten hebben veel geld uit te geven! Best indrukwekkend om ineens zoveel area's neer te zetten met 'volwaardige' line-ups. Hoop dat het goed uitpakt voor ze :)
Bericht Geplaatst op 04 apr 2014 17:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Benieuwd naar Fundamental over 5 min! :)
Bericht Geplaatst op 04 apr 2014 18:07 
 
Hardtraxx Veteran

Deepack
Charly Lownoize & Mental Theo
Dreamteam (live)
Dr. Rude
Ruthless
Pavo
Luna
Zany
Pila
Fierce Ruling Diva
Fausto
Frantic Freak
MC: Da Mouth of Madness
Bericht Geplaatst op 04 apr 2014 18:14 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

:/
Bericht Geplaatst op 04 apr 2014 18:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Freestyle dus, leuke variatie!
Bericht Geplaatst op 04 apr 2014 18:34 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
:/


Alles is zowat aanwezig en jij moet weer zo reageren.. Man man ga klassieke muziek luisteren ofzo :huh:
Bericht Geplaatst op 04 apr 2014 18:36 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Youri schreef:
Freestyle dus, leuke variatie!


Fundamental: waar het allemaal mee begonnen is.

Wel freestyle maar meer de nadruk op de DJ's die al heel lang meedoen in de scene.
Sowieso weer een sterke line-up! Kijk echt uit naar dit festival!
Bericht Geplaatst op 04 apr 2014 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prymaris schreef:
Youri schreef:
Freestyle dus, leuke variatie!


Fundamental: waar het allemaal mee begonnen is.

Wel freestyle maar meer de nadruk op de DJ's die al heel lang meedoen in de scene.
Sowieso weer een sterke line-up! Kijk echt uit naar dit festival!


Ja klopt, helemaal mee eens. :)
Bericht Geplaatst op 04 apr 2014 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-bition schreef:
Lyst schreef:
:/


Alles is zowat aanwezig en jij moet weer zo reageren.. Man man ga klassieke muziek luisteren ofzo :huh:


Lekkere bekrompen reactie weer. Kan toch dat hij de Fundamental area niks vindt, begrijpelijk als dat de early area moet voorstellen.
Bericht Geplaatst op 04 apr 2014 18:43 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

M-bition schreef:
Lyst schreef:
:/


Alles is zowat aanwezig en jij moet weer zo reageren.. Man man ga klassieke muziek luisteren ofzo :huh:

Ja geweldige early line-up... Vraag een willekeurige early liefhebber hier op Hardtraxx die al vaker early feestjes heeft bezocht wat hij/zij van deze line-up vindt. Dè standaard namen, die stuk voor stuk ook nog eens dezelfde standaard hitjes draaien op ieder early feest aangevuld met wat freestyle artiesten die random hitjes door elkaar heendraaien.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten