Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
The Venator schreef:
Optie :D


Afbeelding

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 21:49 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

_0-
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 22:26 
 
Hardtraxx Addict

Heeee lulletjes, bedankt he. :lol:

Anyway, aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 00:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha misschien maar zondag zwarte cross en zaterdag hierheen dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 09:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 11:21 
 
Hardtraxx Veteran

Ziet er allemaal heel vet uit dus ja
Jordi schreef:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 17:04 
 
Hardtraxxer

Minder dan een uur tot de line-up voor de tijdmachine bekend wordt gemaakt! :clap:
Heb al lange tijd niet meer zo uitgekeken naar een line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 17:10 
 

Diamanic schreef:
Minder dan een uur tot de line-up voor de tijdmachine bekend wordt gemaakt! :clap:
Heb al lange tijd niet meer zo uitgekeken naar een line-up!


Is de Tijdmachine wel de 2e area? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 17:40 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Diamanic schreef:
Minder dan een uur tot de line-up voor de tijdmachine bekend wordt gemaakt! :clap:
Heb al lange tijd niet meer zo uitgekeken naar een line-up!


Is de Tijdmachine wel de 2e area? :P


http://www.craft-festival.nl/tijdmachine/ :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere lineup hoor :) DBSTF, Zany, Frontliner, Josh & Wesz, Max Enforcer (dat wordt hard :loving: ), Scope DJ live... Kan ik me wel op vermaken :P

Is Fundamental trouwens een early hardstyle area?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 18:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben dik tevreden :)

Frontliner, DBSTF, J&W, Max Enforcer, Zany, DR, Scope DJ
:thumbsup:

Nu is Frontliner juist een van mijn favorieten op de lineup, dat zal niet vaak voorkomen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 18:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dbstf, Max Enforcer, Josh & Wesz, Donkeys, Frontliner, Zany :loving: Vooral ME & J&W kan geweldig worden. Denk dat ik van de week gelijk maar een kaartje haal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 18:10 
 
Hardtraxxer

Ik mis helaas toch echt wel de italianen in deze line-up... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 18:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Diamanic schreef:
Ik mis helaas toch echt wel de italianen in deze line-up... :cry:

Eens, er had toch wel minstens 1 Italiaan op de line-up gemogen.

Maar kan alsnog niet klagen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk dat Josh & Wesz en Max Enforcer er staan! Had hier graag heen gegaan maar ik kom pas de 27e terug van vakantie.. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 19:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ruud_93 schreef:
ik kom pas de 27e terug van vakantie


Echt kak, ik ook! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket binnen! De line-up van De Tijdmachine stage ziet er goed uit! De temperatuur gaat sowieso beter worden dan bij de indoor editie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vast wel weer aanwezig. Weer een dikke lineup bij de Tijdmachine stage. Josh & Wesz, ME, DBSTF, Donkey Rollers (Nu wel 2005-2010, tenminste hoop ik), Zany en Frontliner :love: Scope DJ Live kan ook nog best vet worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 23:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Dbstf, Max Enforcer, Josh & Wesz, Donkeys, Frontliner, Zany :loving: Vooral ME & J&W kan geweldig worden. Denk dat ik van de week gelijk maar een kaartje haal!

Wij zijn ook weer aanwezig! Rijd je weer mee? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 01:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Pommer schreef:
Dbstf, Max Enforcer, Josh & Wesz, Donkeys, Frontliner, Zany :loving: Vooral ME & J&W kan geweldig worden. Denk dat ik van de week gelijk maar een kaartje haal!

Wij zijn ook weer aanwezig! Rijd je weer mee? :P

Nice! Ja is altijd een optie natuurlijk, maar het duurt nog ff :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 18:09 
 
Hardtraxxer

Reckless stage gaat lekker daar :beer:
Thera (live)
The R3belz
Chris One
Deetox
Phuture Noize (live)
Outbreak
Solutio
Delete
Typhoon
Prefix & Density
Warface
The Machine (live)
Exit Mind
Main Concern
Dark Pact
Zirkum
Mc Livid
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 18:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 18:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dikke line up, helaas ben ik dan op vakantie
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 18:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Dikke line up, helaas ben ik dan op vakantie


:cry:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten