Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 11:47 
 
Hardtraxx Newbie

Haha inderdaad :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh haha, omdat je die tracklist er bij postte. Snapte de link daartussen en met de regen niet echt haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 13:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fijn om te zien dat andere mensen het mooi hebben gehad, ik heb er toch wel gemengde gevoelens over.

+Locatie is vet voor een dergelijk feest. Maarja, ik vond de indeling weer een min.
+Tieum en daarna The Sickest Squad (dat laatste zal een kwestie van smaak zijn) ramden er heeeeerlijk op in de World of Hardcore.
+Raketjes bij de bar, jammer dat ze zo af en toe nog wel eens "op" wouden zijn.
+Ik denk dat de mensen die 10 euro voor een kaartje hebben betaald niks te klagen zullen hebben.
+een gast die kats van de kaart was gaf ons gratis cola mee van het restaurant naast The Future. (Hij beweerde dat hij personeel was maar ik geloof er nog altijd niks van :p )
+Die plek aan het water met al die zitzakken.
+Voldoende eetgelegenheid en drinkgelegenheid, ik vond het personeel erachter wel wisselend kwa niveau. Sommigen waren erg goed in het bedienen van mensen die net aan komen lopen en mensen die er al 2 min staan laten wachten.
+ We waren zo weg van het terrein en ook de parkeerplaats (helaas had de auto erna geen zin meer)

-Geluid op vrijwel alle stages, heb alleen bij Tieum de bas door mn maag horen knappen.
-Toiletten, bah.
-Parkeren. We kwamen bij de eerste parkeerplaats aan, werden we -na verscheidene omwegen doordat sommige verkeersregelaars duidelijk niet wisten waar ze ons heen moesten sturen - naar de tweede parkeerplaats gestuurd. Daar kwamen we aan en daar werd ons verteld dat deze ook vol was. Wij een beetje geïrriteerd vertellen dat we een online parkeerticket hadden gekocht en ineens waren er nog 4 plekken.
-Water, het heeft wel wat en je moet er van houden, ik heb het niet zo op natte voeten en het was erg moeilijk op sommige plekken om dat te voorkomen.

Al met al meer pluspunten dan minpunten, geen verkeerd feestje, maar had er simpelweg meer van verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 13:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Repulze schreef:
+een gast die kats van de kaart was gaf ons gratis cola mee van het restaurant naast The Future. (Hij beweerde dat hij personeel was maar ik geloof er nog altijd niks van :p )


hahaha daar heb ik ook aardig wat drinken gehaald. Super stom om dat onbewaakt achter te laten. Daar kon je ook gewoon je flesjes water vullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 13:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Repulze schreef:
+een gast die kats van de kaart was gaf ons gratis cola mee van het restaurant naast The Future. (Hij beweerde dat hij personeel was maar ik geloof er nog altijd niks van :p )


hahaha daar heb ik ook aardig wat drinken gehaald. Super stom om dat onbewaakt achter te laten. Daar kon je ook gewoon je flesjes water vullen.


Haha het mooiste was nog dat de beste jongen er een heel verhaal van maakte dat hij daar al barman was sinds 1990 en overduidelijk maar een jaartje of 24 was XD

Helaas was het Cola zonder prik, met limonade erdoor ofzo.
We kregen ook nog twee klerenhangers mee als souvenirs :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 13:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Een "bekende" :P heeft allemaal kinderboekjes en een grote teddybeer (incl. aap) meegenomen >.< , Ging die vragen aan mensen of die een verhaaltje mocht voorlezen in het publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke dag gehad!!

Was 1 van de ambassadeurs en was zowaar een beetje trots toen ik er rond liep (ondanks de terechte kritische puntjes die al genoemd zijn) :$

Heel veel leuke reacties gehad en is heel lang geleden dat ik zo'n goede sfeer op een feest heb mee gemaakt.

Aftermotherfuckers was ook erg gezellig maar meer dan de helft liep er binnen als een zombie bij :lol:
Vooraan was de sfeer goed te doen en heb echt genoten van 2Sidez Live :love:

Voor mij de set van de dag: DBSTF, die heren stonden zelf zo onwijs te genieten en nam daarbij het publiek helemaal mee!!

Die teddybeer heb ik wel 6x voorbij zien komen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 16:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dikke +1 trouwens naar het meisje dat met water vanuit haar flesje ging gooien op een ander meisje dat in het water stond hakken, zeer nuttig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 20:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Heerlijke dag gehad!!

Was 1 van de ambassadeurs en was zowaar een beetje trots toen ik er rond liep (ondanks de terechte kritische puntjes die al genoemd zijn) :$

Heel veel leuke reacties gehad en is heel lang geleden dat ik zo'n goede sfeer op een feest heb mee gemaakt.

Aftermotherfuckers was ook erg gezellig maar meer dan de helft liep er binnen als een zombie bij :lol:
Vooraan was de sfeer goed te doen en heb echt genoten van 2Sidez Live :love:

Voor mij de set van de dag: DBSTF, die heren stonden zelf zo onwijs te genieten en nam daarbij het publiek helemaal mee!!

Die teddybeer heb ik wel 6x voorbij zien komen xd


Ja gvd, waarom hadden wij niet gemeet dan? :oh: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 20:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Die teddybeer heb ik wel 6x voorbij zien komen xd


Dat was me broertje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 21:40 
 
Hardtraxx Veteran

Repulze schreef:
+ We waren zo weg van het terrein en ook de parkeerplaats (helaas had de auto erna geen zin meer)

Niet toevallig een Peugeot waarvan de uitlaat op de grond hing? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 12:30 
 
Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
ErikZ schreef:
Die teddybeer heb ik wel 6x voorbij zien komen xd


Dat was me broertje xd


Hahaha die teddybeer heb ik ook een aantal voorbij zien vliegen.

Ook nog iemand die kerel op die dinosauriër gezien? :P hahaha wat was dat dan voor een vieze baas!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Ja gvd, waarom hadden wij niet gemeet dan? :oh: xd


Was je toevallig al aan het stickeren voor Thera? Dan was ik degene die zei dat je beter niet op WC en spullen kon stickeren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Kevin-Raw schreef:
ErikZ schreef:
Die teddybeer heb ik wel 6x voorbij zien komen xd


Dat was me broertje xd


Hahaha die teddybeer heb ik ook een aantal voorbij zien vliegen.

Ook nog iemand die kerel op die dinosauriër gezien? :P hahaha wat was dat dan voor een vieze baas!!


Haha ja gezien ook nog een leuk praatje en foto aan overgehouden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 21:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
cb92 schreef:
Ja gvd, waarom hadden wij niet gemeet dan? :oh: xd


Was je toevallig al aan het stickeren voor Thera? Dan was ik degene die zei dat je beter niet op WC en spullen kon stickeren ;)[/quote

Nee, was helemaal niet aan het stickeren :P

Afbeelding Voorste ben ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 22:05 
 
Hardtraxx Veteran

Niemand herkent je als je serieus probeert te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 15:16 
 
Hardtraxx Elite

Hey op 4.29 in mn adaro shirtje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 13:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Repulze schreef:
+ We waren zo weg van het terrein en ook de parkeerplaats (helaas had de auto erna geen zin meer)

Niet toevallig een Peugeot waarvan de uitlaat op de grond hing? :P


haha jawel dat waren wij >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 15:46 
 
Hardtraxx Veteran

Terug van vakantie na Craft. En nog even melden dat dit wel echt een slecht feest is voor 40/30 euro. Qua organisatie is dit het slechtste feest waar ik ben geweest. 3 mensen achter een 15 meter lange bar. 8 toiletten die niet worden schoongemaakt. Ook geluid was extreem kut overal. Laatste keer voor mij dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Terug van vakantie na Craft. En nog even melden dat dit wel echt een slecht feest is voor 40/30 euro. Qua organisatie is dit het slechtste feest waar ik ben geweest. 3 mensen achter een 15 meter lange bar. 8 toiletten die niet worden schoongemaakt. Ook geluid was extreem kut overal. Laatste keer voor mij dit


Bedankt voor je input :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 20:36 
 
Hardtraxx Veteran

Repulze schreef:
chicken schreef:
Repulze schreef:
+ We waren zo weg van het terrein en ook de parkeerplaats (helaas had de auto erna geen zin meer)

Niet toevallig een Peugeot waarvan de uitlaat op de grond hing? :P


haha jawel dat waren wij >.<

Haha, ik was die gast in die blauwe opel corsa achter jullie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 20:50 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Pipa schreef:
Terug van vakantie na Craft. En nog even melden dat dit wel echt een slecht feest is voor 40/30 euro. Qua organisatie is dit het slechtste feest waar ik ben geweest. 3 mensen achter een 15 meter lange bar. 8 toiletten die niet worden schoongemaakt. Ook geluid was extreem kut overal. Laatste keer voor mij dit


Bedankt voor je input :thumbup:


Sommige mensen ook, of een organisatie elk jaar dezelfde organisatorische fouten blijft maken. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 00:46 
 

voor 40€ ga je die gok niet weer nemen nee
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten