Heerlijke dag gehad!!
Was 1 van de ambassadeurs en was zowaar een beetje trots toen ik er rond liep (ondanks de terechte kritische puntjes die al genoemd zijn)
Heel veel leuke reacties gehad en is heel lang geleden dat ik zo'n goede sfeer op een feest heb mee gemaakt.
Aftermotherfuckers was ook erg gezellig maar meer dan de helft liep er binnen als een zombie bij
Vooraan was de sfeer goed te doen en heb echt genoten van 2Sidez Live
Voor mij de set van de dag: DBSTF, die heren stonden zelf zo onwijs te genieten en nam daarbij het publiek helemaal mee!!
Die teddybeer heb ik wel 6x voorbij zien komen
