Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 apr 2014 19:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ja geweldige early line-up... Vraag een willekeurige early liefhebber hier op Hardtraxx die al vaker early feestjes heeft bezocht wat hij/zij van deze line-up vindt. Dè standaard namen, die stuk voor stuk ook nog eens dezelfde standaard hitjes draaien op ieder early feest aangevuld met wat freestyle artiesten die random hitjes door elkaar heendraaien.


Fair enough, :sleep:
Maar wat nu als je naar deze feestjes ging vóór het early heette en helemaal uit je dak ging toen één van deze knallers ingemixt werd....... toen er nog gemixt werd.
Nee hor, helemaal precies goed!

Als ik dan toch commentaar mag geven is het het ontbreken van italiaanse helden.
On the plus side of things, lijkt me dit weer een uitgelezen klus voor Ryfle en Distractor die vorige maand ook prima het gat vulde met heerlijk werk van project one e.a. :worship:
Bericht Geplaatst op 04 apr 2014 20:27 
 
Hardtraxx Veteran

SmauGii schreef:
Lyst schreef:

On the plus side of things, lijkt me dit weer een uitgelezen klus voor Ryfle en Distractor die vorige maand ook prima het gat vulde met heerlijk werk van project one e.a. :worship:


Citaat:
Deepack
Charly Lownoize & Mental Theo
Dreamteam (live)
Dr. Rude
Ruthless
Pavo
Luna
Zany
Pila
Fierce Ruling Diva
Fausto
Frantic Freak
MC: Da Mouth of Madness


:/
Bericht Geplaatst op 04 apr 2014 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het wel leuke namen (degenen die Early Hardstyle draaien dan, happy hardcore en jumpstyle bootlegs doen me niet zoveel). Misschien wel een of twee setjes (deels) meepakken, lekkere afwisseling. Dit is de ideale line-up voor mij aangezien ik van Hardstyle van alle jaren houd.
Bericht Geplaatst op 04 apr 2014 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Serieuze optie dit festival ^^
Bericht Geplaatst op 05 apr 2014 01:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
SmauGii schreef:
Lyst schreef:

On the plus side of things, lijkt me dit weer een uitgelezen klus voor Ryfle en Distractor die vorige maand ook prima het gat vulde met heerlijk werk van project one e.a. :worship:


Citaat:
Deepack
Charly Lownoize & Mental Theo
Dreamteam (live)
Dr. Rude
Ruthless
Pavo
Luna
Zany
Pila
Fierce Ruling Diva
Fausto
Frantic Freak
MC: Da Mouth of Madness


:/


Voor early moet je bij tijdmachine zijn :thumbup:
Bericht Geplaatst op 05 apr 2014 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SmauGii schreef:
Voor early moet je bij tijdmachine zijn :thumbup:

Nee. Dat is geen early. Gewoon nee :P
Bericht Geplaatst op 05 apr 2014 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SmauGii schreef:
Voor early moet je bij tijdmachine zijn :thumbup:

Haha, jij snapt het echt niet he xd

Ja, zijn wel de hitjesdraaiers bij de Fundamental ja. Hmm, ik zit er wel over te twijfelen. Staan wel een paar leuke namen bij de main en raw, tijdmasjien is sws genieten en Fundamental kan ook wel leuk zijn voor wat uurtjes. Twijfelsss...
Bericht Geplaatst op 05 apr 2014 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier wil ik heel graag bij zijn :D
Bericht Geplaatst op 05 apr 2014 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
SmauGii schreef:
Voor early moet je bij tijdmachine zijn :thumbup:

Nee. Dat is geen early. Gewoon nee :P


The Skribbler schreef:
SmauGii schreef:
Voor early moet je bij tijdmachine zijn :thumbup:

Haha, jij snapt het echt niet he xd


Ok, het zal wel aan mij liggen dan heh. :surrender:
Maar ben erg benieuwd hoe het dan wél zit.
Bericht Geplaatst op 05 apr 2014 15:17 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Early is grofweg de periode van 2000-2005/6. Op De Tijdmachine draaien ze 2005-2010. Ryfle en Distractor draaien ook grotendeels 2005-2010. En dat zijn nogal verschillende soorten muziek.
Bericht Geplaatst op 06 apr 2014 16:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Area 6: The Future

Antracks (NRG VIBE)
Bouncing Ball (Lose Your Mind)
Jason Payne (NRG VIBE)
Aztech(Hard at Heart)
Reactiv (Rebirth festival)
Electric Punk (NRG VIBE)
Malúa (Dangerouzmind)
Emperador (Lose Your Mind)
Kyara (Fusion)
Dj D-Droned (Lose Your Mind)
Defector_Music (Dangerouzmind)
Unchained (Lose Your Mind)
GoatbustersDjs (Dangerouzmind)
Bakero (Lose Your Mind)
Inceptum (Fusion)
Chris Baxter (NRG VIBE)
Audiomedics (Lose Your Mind)
Udex (Dangerouzmind)
The Resistance (Hard at Heart)
Avana (Fusion)
The Z. (Rebirth festival)
Nemesis (Hard at Heart)
MC Tellem (NRG VIBE)
Bericht Geplaatst op 06 apr 2014 16:56 
 
Hardtraxxer

Wordt te vet! Kan niet wachten :D
Heel vet om in de line-up te staan :clap:
Bericht Geplaatst op 07 apr 2014 10:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

SmauGii schreef:
Voor early moet je bij tijdmachine zijn :thumbup:


De enige early acts die er zijn, zijn The Dreamteam, Frantic Freak en CL & MT.

Delt-A schreef:
Ik vind het wel leuke namen (degenen die Early Hardstyle draaien dan, happy hardcore en jumpstyle bootlegs doen me niet zoveel).


Dat is net zo'n domme opmerking als denken dat er early hardstyle word gedraaid op de Tijdmachine.
Dreamteam zijn de grootste namen van early hardcore, Charlie Lownoise & Mental Theo waren ook grote namen in de early vanaf 92/93 tot 1998 of zo toen ze richting de happy gingen deels. Charlie in zn eentje ook. Mental niet zo, pas vanaf 2000 i.v.m. z'n TMF carrière toen denk ik. Frantic Freak draait ook altijd gewone early.

Fierce Ruling Diva is oude house. Een alias van Flammen & Abraxas.
Bericht Geplaatst op 07 apr 2014 11:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben juist benieuwd naar dat C.R.A.F.T. VIP gebeuren, de line-up.
Bericht Geplaatst op 07 apr 2014 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Delt-A schreef:
Ik vind het wel leuke namen (degenen die Early Hardstyle draaien dan, happy hardcore en jumpstyle bootlegs doen me niet zoveel).


Dat is net zo'n domme opmerking als denken dat er early hardstyle word gedraaid op de Tijdmachine.


Nee, ik reken er op dat Charly Lownoise en Mental Theo flink wat happy hardcore gaan draaien, al weet ik dat ze ook 'normale' nummers hebben. En dat "Freestyle" komt helaas maar al te vaak neer op populaire tracks met een jumpstyle kick eronder. (voorbeeldje: https://soundcloud.com/officialb2s/ruthless-pussy-lounge tweede track is al meteen een jumpstyle bootleg van een happy hardcore nummer, 1e en 3e track zijn house bootlegs, en dat blijft zo maar doorgaan die hele set).
Bericht Geplaatst op 04 mei 2014 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu The Qontinent wegvalt voor mij, zal ik hier maar heengaan dan :D
Bericht Geplaatst op 08 mei 2014 12:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hardcore area erbij :D
Bericht Geplaatst op 08 mei 2014 14:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jammer dat dit tegelijk valt met Tomorrowland, line-up is overall gezien echt heel dik.
Bericht Geplaatst op 08 mei 2014 14:21 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig! :D
Bericht Geplaatst op 08 mei 2014 22:25 
 
Hardtraxx Veteran

Area 7: World of Hardcore

Dj Mad Dog
Dj AniMe
Dj_Tieum
The Sickest Squad
Amnesys
Amada
DJ Furyan
Lunatic & Miss Hysteria
Prankster
Synthax
Danny Scandal
Viruz & The Pacifier

Hosted by: MC Tha Watcher
Bericht Geplaatst op 08 mei 2014 23:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zozo, ze pakken wel uit zeg ^^

Early birds zijn nog te koop t/m 11 mei geloof ik.
Bericht Geplaatst op 08 mei 2014 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nvm
Bericht Geplaatst op 09 mei 2014 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

11 mei zelf ook nog, en tip: koop geen munten in de voorverkoop, want dankzij de servicekosten ben je dan duurder uit dan normaal. (Betaal je €26,35 voor 25 euro aan munten)
Bericht Geplaatst op 09 mei 2014 13:24 
 
Hardtraxxer

Yes, dit wordt een knaller!! :D
Bericht Geplaatst op 11 mei 2014 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje binnen :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten