Ja geweldige early line-up... Vraag een willekeurige early liefhebber hier op Hardtraxx die al vaker early feestjes heeft bezocht wat hij/zij van deze line-up vindt. Dè standaard namen, die stuk voor stuk ook nog eens dezelfde standaard hitjes draaien op ieder early feest aangevuld met wat freestyle artiesten die random hitjes door elkaar heendraaien.
Fair enough, Maar wat nu als je naar deze feestjes ging vóór het early heette en helemaal uit je dak ging toen één van deze knallers ingemixt werd....... toen er nog gemixt werd. Nee hor, helemaal precies goed!
Als ik dan toch commentaar mag geven is het het ontbreken van italiaanse helden. On the plus side of things, lijkt me dit weer een uitgelezen klus voor Ryfle en Distractor die vorige maand ook prima het gat vulde met heerlijk werk van project one e.a.
On the plus side of things, lijkt me dit weer een uitgelezen klus voor Ryfle en Distractor die vorige maand ook prima het gat vulde met heerlijk werk van project one e.a.
Citaat:
Deepack Charly Lownoize & Mental Theo Dreamteam (live) Dr. Rude Ruthless Pavo Luna Zany Pila Fierce Ruling Diva Fausto Frantic Freak MC: Da Mouth of Madness
Ik vind het wel leuke namen (degenen die Early Hardstyle draaien dan, happy hardcore en jumpstyle bootlegs doen me niet zoveel). Misschien wel een of twee setjes (deels) meepakken, lekkere afwisseling. Dit is de ideale line-up voor mij aangezien ik van Hardstyle van alle jaren houd.
On the plus side of things, lijkt me dit weer een uitgelezen klus voor Ryfle en Distractor die vorige maand ook prima het gat vulde met heerlijk werk van project one e.a.
Citaat:
Deepack Charly Lownoize & Mental Theo Dreamteam (live) Dr. Rude Ruthless Pavo Luna Zany Pila Fierce Ruling Diva Fausto Frantic Freak MC: Da Mouth of Madness
Ja, zijn wel de hitjesdraaiers bij de Fundamental ja. Hmm, ik zit er wel over te twijfelen. Staan wel een paar leuke namen bij de main en raw, tijdmasjien is sws genieten en Fundamental kan ook wel leuk zijn voor wat uurtjes. Twijfelsss...
Early is grofweg de periode van 2000-2005/6. Op De Tijdmachine draaien ze 2005-2010. Ryfle en Distractor draaien ook grotendeels 2005-2010. En dat zijn nogal verschillende soorten muziek.
Antracks (NRG VIBE) Bouncing Ball (Lose Your Mind) Jason Payne (NRG VIBE) Aztech(Hard at Heart) Reactiv (Rebirth festival) Electric Punk (NRG VIBE) Malúa (Dangerouzmind) Emperador (Lose Your Mind) Kyara (Fusion) Dj D-Droned (Lose Your Mind) Defector_Music (Dangerouzmind) Unchained (Lose Your Mind) GoatbustersDjs (Dangerouzmind) Bakero (Lose Your Mind) Inceptum (Fusion) Chris Baxter (NRG VIBE) Audiomedics (Lose Your Mind) Udex (Dangerouzmind) The Resistance (Hard at Heart) Avana (Fusion) The Z. (Rebirth festival) Nemesis (Hard at Heart) MC Tellem (NRG VIBE)
De enige early acts die er zijn, zijn The Dreamteam, Frantic Freak en CL & MT.
Delt-A schreef:
Ik vind het wel leuke namen (degenen die Early Hardstyle draaien dan, happy hardcore en jumpstyle bootlegs doen me niet zoveel).
Dat is net zo'n domme opmerking als denken dat er early hardstyle word gedraaid op de Tijdmachine. Dreamteam zijn de grootste namen van early hardcore, Charlie Lownoise & Mental Theo waren ook grote namen in de early vanaf 92/93 tot 1998 of zo toen ze richting de happy gingen deels. Charlie in zn eentje ook. Mental niet zo, pas vanaf 2000 i.v.m. z'n TMF carrière toen denk ik. Frantic Freak draait ook altijd gewone early.
Fierce Ruling Diva is oude house. Een alias van Flammen & Abraxas.
Ik vind het wel leuke namen (degenen die Early Hardstyle draaien dan, happy hardcore en jumpstyle bootlegs doen me niet zoveel).
Dat is net zo'n domme opmerking als denken dat er early hardstyle word gedraaid op de Tijdmachine.
Nee, ik reken er op dat Charly Lownoise en Mental Theo flink wat happy hardcore gaan draaien, al weet ik dat ze ook 'normale' nummers hebben. En dat "Freestyle" komt helaas maar al te vaak neer op populaire tracks met een jumpstyle kick eronder. (voorbeeldje: https://soundcloud.com/officialb2s/ruthless-pussy-lounge tweede track is al meteen een jumpstyle bootleg van een happy hardcore nummer, 1e en 3e track zijn house bootlegs, en dat blijft zo maar doorgaan die hele set).
11 mei zelf ook nog, en tip: koop geen munten in de voorverkoop, want dankzij de servicekosten ben je dan duurder uit dan normaal. (Betaal je €26,35 voor 25 euro aan munten)