Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 18:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

C.R.A.F.T. Festival
Locatie: NDSM, Amsterdam
Tijd: 12:00 - 23:00

Area 1: PENOZE
B-Freqz (live)
E-Force
Digital Punk
Radical Redemption (live)
Noisecontrollers (live)
Ran-D
Dj Adaro
The Prophet
Zatox (live)
Crypsis
Alpha²
High Voltage
Bass Modulators
Titan
Atmozfears
GEMS

Hosted by: MC Da Syndrome

Area 2: De Tijdmachine

D-Block & S-te-Fan
Frontliner
Donkey Rollers (live)
Zany
DJ Isaac
DJ Luna
Josh & Wesz
Max Enforcer
Scope DJ (live)
Ryfle
Distractor
Zero Sanity
Devon K

Hosted by: Mc DV8

Area 3: Reckless

Dj Thera (live)
The R3belz
Chris One
Deetox
Phuture Noize (live)
Outbreak
Solutio
Delete
Dj Typhoon
Prefix & Density
Warface
The Machine (live)
Exit Mind
Main Concern
Dark Pact
Zirkum

Hosted by: MC Livid

Area 4: Crystal Area:

Frontliner
Code Black
Wasted Penguinz Official Fan Page
Audiofreq
Da Tweekaz
Adrenalize
Waverider
Rebourne
Audiotricz
Sound Rush

Hosted by: MC Shizzler

Area 5: Fundamental

Deepack
Charly Lownoize & Mental Theo
Dreamteam (live)
Dr. Rude
Ruthless
Pavo
Luna
Zany
Pila
Fierce Ruling Diva
Fausto
Frantic Freak

MC: Da Mouth of Madness

Area 6: The Future

Antracks (NRG VIBE)
Bouncing Ball (Lose Your Mind)
Jason Payne (NRG VIBE)
Aztech(Hard at Heart)
Reactiv (Rebirth festival)
Electric Punk (NRG VIBE)
Malúa (Dangerouzmind)
Emperador (Lose Your Mind)
Kyara (Fusion)
Dj D-Droned (Lose Your Mind)
Defector_Music (Dangerouzmind)
Unchained (Lose Your Mind)
GoatbustersDjs (Dangerouzmind)
Bakero (Lose Your Mind)
Inceptum (Fusion)
Chris Baxter (NRG VIBE)
Audiomedics (Lose Your Mind)
Udex (Dangerouzmind)
The Resistance (Hard at Heart)
Avana (Fusion)
The Z. (Rebirth festival)
Nemesis (Hard at Heart)
MC Tellem (NRG VIBE)

Early bird: 29,50
VIP ticket: 89,50

Alleen een VIP ticket geeft toegang tot de CRAFT afterparty!

VIP ticket:

+ Ticket Craft Festival
+ Ticket CRAFT After party
+ Toegang tot de 2 VIP area’s deze zijn te vinden bij De Tijdmachine stage en de Penoze stage
+ GRATIS parkeren
+ GRATIS kluisje
+ CRAFT t-shirt
+ CRAFT zonnebril

http://www.loseyourmind.nl

C.R.A.F.T. VIP
Locatie: Scheepsbouwloods, Amsterdam
Tijd: 23:00 - 08:00
Meer info volgt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 20:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Komt ook een Tijdmachine area.

Denk dat het een combinatie wordt van NDSM Loods (binnen mainstage) en het daarom heen liggende terrein gezien de afterparty van 23:00 tot 08:00 is ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Komt ook een Tijdmachine area.



Daarom zeker aanwezig :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 12:07 
 
Hardtraxx Veteran

(L) Let's go back in time again.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als er een tijdmachine stage is ben ik present :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdmachine stage dus optie. Hopen dat die stage in de open lucht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Tijdmachine stage dus optie. Hopen dat die stage in de open lucht is.

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 12:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mooi afsluitend feestje van mn laaste week in Amsterdam.

Met mooi weer moet dat hele koud issue in de NSDM geen probleem wezen en op een Festival hebben ze altijd wel goeie catering (denk ik). Dus dan heb je gelijk twee grote minpunten weg wat er op de Tijdmachine wel was. (op het geluid na).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 21:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als ik die set van B-front @ 2Dangerous weer terug hoor krijg ik spontaan zin in de Tijdmachine. Zal wel weer een magisch sfeertje ontstaan op C.R.A.F.T. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up komt de 31e van maart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

UPDATE:

Area 1:
Area 2: De Tijdmachine
Area 3:
Area 4:
Area 5:
Area 6:

Early bird: 29,50
VIP ticket: 89,50

Alleen een VIP ticket geeft toegang tot de CRAFT afterparty!

VIP ticket:

+ Ticket Craft Festival
+ Ticket CRAFT After party
+ Toegang tot de 2 VIP area’s deze zijn te vinden bij De Tijdmachine stage en de Penoze stage
+ GRATIS parkeren
+ GRATIS kluisje
+ CRAFT t-shirt
+ CRAFT zonnebril

http://www.loseyourmind.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 19:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Edit: Staat hierboven al :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot wanneer loopt de early bird actie? Kan het nergens vinden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 19:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Area 1 zal wel Penoze zijn, heel benieuwd wat de overige 3 areas te bieden hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 23:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Tot wanneer loopt de early bird actie? Kan het nergens vinden..

Heb t ook gevraagd op hun fb pagina bij de evenement aankondiging, helaas geen antwoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 11:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Delt-A schreef:
Tot wanneer loopt de early bird actie? Kan het nergens vinden..

Heb t ook gevraagd op hun fb pagina bij de evenement aankondiging, helaas geen antwoord.

Duurt bij hun meestal even, maar reageren meestal wel gewoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tegelijk met zwarte cross :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 12:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Tegelijk met zwarte cross :thumbdown:

:cry: :cry: We kunnen natuurlijk niets missen van de ZC
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Henk-Jan schreef:
Tegelijk met zwarte cross :thumbdown:

:cry: :cry: We kunnen natuurlijk niets missen van de ZC


Zwarte Cross mag je idd niet missen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Henk-Jan schreef:
Tegelijk met zwarte cross :thumbdown:

:cry: :cry: We kunnen natuurlijk niets missen van de ZC

Daarom een weekend aanwezig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Tegelijk met zwarte cross :thumbdown:


Oh oh wat erg, alsof een harder styles minded organisatie daar rekening mee gaat houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youri schreef:
Henk-Jan schreef:
Tegelijk met zwarte cross :thumbdown:


Oh oh wat erg, alsof een harder styles minded organisatie daar rekening mee gaat houden.

Ja ze moeten eens nadenken voor dat ze wat tegelijk met de zwarte cross gaan doen.

Kom op man half NL gaat daarheen wat denken ze wel niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 15:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Youri schreef:
Henk-Jan schreef:
Tegelijk met zwarte cross :thumbdown:


Oh oh wat erg, alsof een harder styles minded organisatie daar rekening mee gaat houden.

Hij zegt toch niet dat ze er rekening mee moeten houden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Tegelijk met zwarte cross :thumbdown:

Daarom deze overslaan, helaas Tijdmachine. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik dacht even dat ik op het verkeerde forum zat...
1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten