Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 16:15 

Hardtraxxer

On Saturday the 25th of July, CRAFT Festival 2015 takes place on the NDSM Werf, Amsterdam. One of the definite summer season highlights of 2014 was the first edition of CRAFT Festival. It is undeniable that this year Lose Your Mind will be going full force and the next edition of CRAFT Festival will be taken to a whole other level.

The CRAFT Festival visitors will get an 'forgettable' day whereby you can enjoy 7 different harder styles areas. Every area represents a Lose Your Mind concept.

Penoze
Gunz for Hire LIVE - Radical Redemption - Ran-D
B-Front - Frequencerz LIVE - Digital Punk - Warface LIVE
Titanomachy LIVE - Hard Driver - Jack of Sound - Alpha²
Chain Reaction - High Voltage - Outbreak - Audiofreq
Audiomedics - MC Da Syndrome - MC Nolz

De Tijdmachine
Wildstylez - D-Block & S-te-Fan - Noisecontrollers
Brennan Heart - Crypsis - Zany - Dana - Psyko Punkz
Luna - Josh & Wesz - Davide Sonar - Ryfle - Distractor
Lip DJ - MC Shizzler - MC Renegade

Reckless
Adaro - E-Force LIVE - Moridin LIVE - The Machine LIVE
Dj Thera - Deetox - Delete - Tartaros - Degos & Re-Done
Jason Payne - Dark Pact - Act of Rage - Main Concern
Requiem - Artifact - Sub Sonik - Bouncing Ball
MC Livid - MC Tellem

Ouwe Jongens Krentenbrood
Zany - Alpha² - Luna - Activator
Pavo - Balistic - Pila - Trilok & Chiren
Faistos & Mointec - The Vinyl Pimp - Jones
Silvio Aquila - Mani - Lanoz

Access
Atmozfears - Code Black - Max Enforcer
Phuture Noize - Wasted Penguinz - Audiotricz
Adrenalize - Waverider - Noisecult - Geck-o
Sound Rush - Devin Wild - F-Active - MC DL

World of Hardcore
Amnesys - DJ Promo - The Viper - Tieum
N-Vitral - Furyan - F. NøIzE - Dither
Amada - Synthax - Icha - Agressive
Danny Scandal - Sequence & Ominous - MC Jeff

Future
Crystal Lake - Crisis Era - Envine
Concept Art - Electronic Vibes - Galactic
Fanatics - Unchained - Mandy - Conqreet Approach
Feroxx - Raiden - Hynix - MC Dash

Get your ticket now for 29,50 euro on www.loseyourmind.nl/tickets
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 16:19 

Hardtraxx Veteran

Dit jaar geluid in Reckless wel beter? Want was meest beroerde geluid oooit. Laat maar eens zien of jullie wat doen met feedback. Wc's schoonhouden, meer wc's plaatsen. Meer barpersoneel
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 16:27 

Hardtraxx Addict

Vraag: "Het geluid op de main stage was erg goed maar kan dit ook verwezenlijkt worden op de andere stages en dan met name De Tijdmachine stage?"
LYM: "dit gaat zeker gebeuren!"

Even kijken of ik dan niet op vakantie ben, anders zeker weer aanwezig om de Tijdmachine stage op CRAFT een tweede (en laatste) kans te geven. Ik kwam vorig jaar echt voor deze stage maar door het geluid hier toch weinig gestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 16:28 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Dit jaar geluid in Reckless wel beter? Want was meest beroerde geluid oooit. Laat maar eens zien of jullie wat doen met feedback. Wc's schoonhouden, meer wc's plaatsen. Meer barpersoneel

Ben ook wel benieuwd, mag wel even wat duidelijkheid komen. Ik wil wel eens een keer met een organisatie praten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 16:42 

Hardtraxx Veteran

Dus geen freestyle stage meer en de Crystal is nu Access geworden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 16:52 

Hardtraxx Addict

En geen World of Hardcore dus, niet dat ik daar heel erg mee zit :P

Ben benieuwd, line up zal (zoals altijd) dik in orde zijn, maar zoals hierboven ook gezegd: ik hoop dat ze iets met de feedback van afgelopen editie doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 17:11 

Hardtraxx Veteran

Ziet er weer leuk uit! Hopelijk wordt de lijn van beter geluid ook hier doorgezet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 17:42 

Organisator

Pipa schreef:

Het festival krijgt een nieuwe indeling en de Reckless stage zal met een grotere tent daarin een prominentere rol gaan spelen, waarbij het geluid van deze stage onze volle aandacht zal krijgen.

Logischere indeling, meer barren met een betere bezetting en uiteraard de wc-blokken zijn randvoorwaarden die dit jaar naar een hoger niveau getild moeten worden. Dat zijn veelgehoorde klachten na de vorige editie.

teupie schreef:
Ik wil wel eens een keer met een organisatie praten.

Zegt u het maar.. :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 17:47 

Hardtraxx Veteran

Waarom geen Hardcore stage dit jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 17:48 

Hardtraxx Veteran

Zal ook dit jaar hier niet bij zijn :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 17:55 

Hardtraxx Newbie

Ik denk wel weer een kijkje nemen, maar het is wel een nu of nooit weer gevalletje! Nog nooit zoiets schandaligs gezien bij de wc's :lol: Geluid in de Reckless was inderdaad beschamend slecht. Ik hoop voor zowel bezoekers als hunzelf dat ze hun beloften waar zullen maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 17:58 

Hardtraxx Veteran

Lose Your Mind schreef:

teupie schreef:
Ik wil wel eens een keer met een organisatie praten.

Zegt u het maar.. :-)

In hoeverre kunnen jullie alle klachten aan? Neem aan dat jullie niet alles kunnen veranderen ivm budget?
Ik denk namelijk dat voor veel bezoekers dit het laatste project is waarmee jullie je status kunnen redden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 18:01 

Hardtraxxer

J oey schreef:

dit, niet aanwezig anders :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 18:02 

Hardtraxxer

Zin in! :clap: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 20:20 

Hardtraxx Veteran

Denk wel aanwezig, heb nog 10 munten over van tijdmachine die ik kwijt moet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 20:44 

Hardtraxx Veteran

J oey schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 20:50 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Denk wel aanwezig, heb nog 10 munten over van tijdmachine die ik kwijt moet :P

Ik weet niet of die geldig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 21:46 

Organisator

J oey schreef:

Het overgrote deel van de hardcore artiesten zijn niet beschikbaar, waardoor er geen CRAFT-waardige stage kon worden geprogrammeerd. Uiteindelijk is er na lang wikken en wegen gekozen om daar de Access area voor in de plaats te nemen.

Wij betreuren het zelf ook, maar kiezen dan toch voor meer diepte met de hardstyle programmering.

teupie schreef:
In hoeverre kunnen jullie alle klachten aan? Neem aan dat jullie niet alles kunnen veranderen ivm budget?

Hoe bedoel je 'klachten aan kunnen'. Als in het monitoren, een oplossing vinden en verwerken in de nieuwe productie of op een andere manier?

Niet alle problemen die er vorig jaar waren zijn budget kwesties. Sommige plannen pakte een stuk minder goed uit als dat ze bedacht waren. Eerste editie, kinderziektes, kan gebeuren.. Maar dat mag deze editie absoluut niet meer zo zijn.

Er zijn dit jaar meer mensen fulltime betrokken bij de organisatie van CRAFT, een aantal knelpunten gaat opgepakt worden met nieuwe partners die voldoende expertise hebben en we gaan dit jaar voor een professionelere manier van werken. Dit jaar wordt de loods er niet bij betrokken en zal er geen aansluitend AMF feest gegeven worden. De focus ligt puur op het festival en de 5 area's die vandaag bekend zijn gemaakt. Lose Your Mind heeft kritisch in de spiegel gekeken en wil eerst een solide basis neerzetten.

Na CRAFT zijn er gesprekken geweest met andere organisatoren op het NDSM en daaruit zijn de meeste oplossingen al gevonden. Denk dan vooral aan het geluid, de horeca oplossingen, toilet groepen, merchandise, georganiseerde busreizen, gestructureerd traffic support en duidelijke communicatie over het festival.

Een veelgehoorde klacht na De Tijdmachine was dan ook de guerrilla achtige manier van promoten en dan vooral via FB. Dit heeft ook een focus voor de komende maanden. Natuurlijk is het belangrijk om overal aanwezig te zijn, maar het mag niet (meer) tot irritaties wekken.

Er komen sowieso geen goedkopere tickets aan het einde van de voorverkoop. Wij begrijpen de ophef vorig jaar en hebben besloten dit nooit meer te doen. De prijs van 29,50 euro blijft vast tot het moment dat het festival uitverkocht is. De programmering is voor 95% rond en wij denken dat we een scala aan artiesten neerzetten die de moeite waard zijn om te komen.

Wij kunnen in ieder geval niet wachten tot we die bekend mogen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 21:53 

Hardtraxxer

Dit is communicatie, correct en transparant :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 22:02 

Hardtraxx Veteran

Dit is een antwoord waar we wel wat mee kunnen. Bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 22:03 

Hardtraxx Veteran

Youri! schreef:

Inderdaad. Erg netjes dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 22:04 

Hardtraxx Addict

Ik vind het een goed idee dat LYM ervoor gekozen heeft een paar stages en de AMF te schrappen waardoor ze meer de nadruk kunnen leggen op de essentie; de ultieme festival beleving (geluid, aankleding, diensten en logistiek).
Ben benieuwd naar de line-up, maar dat zal nog wel een paar maanden duren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 22:23 

Hardtraxx Addict

Youri! schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 22:27 

Kraak... Piep...

Goede reactie, daar kunnen we wat mee, hierdoor toch misschien even een kijkje nemen mits een goede line-up.
Alleen nog steeds jammer van 2011 bij de Tijdmachine, zitten wel wat goede platen in dat jaar, maar ook een paar die echt niet in de stijl van de Tijdmachine passen imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 22:30 

Hardtraxx Veteran

Erg netjes LYM. Andere organisaties kunnen nog wat leren van deze manier van communiceren.
Na de verhalen over de organisatorische mankementen wat betreft de editie van vorig jaar was CRAFT als mogelijkheid al zo goed als afgeschreven voor mij dit jaar maar ik wil nu toch wel een kijkje gaan nemen.
1, 2, 3, 4, 5 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten