Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 16:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Srsly sinds wanneer is de zwarte cross zo immens populair hier?
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 16:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Japper28 schreef:
Ik dacht even dat ik op het verkeerde forum zat...

:lol: Of niet dan
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Srsly sinds wanneer is de zwarte cross zo immens populair hier?

Iets oosters
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Nemesyz schreef:
Srsly sinds wanneer is de zwarte cross zo immens populair hier?

Iets oosters

Oosters hier, alleen geen interesse in de Zwarte Cross :P smaak he

OT: Benieuwd naar andere area's wie weet wel een optie, Tijdmachine voor erbij is altijd leuk
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 01:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Natuurlijk gaan we niet naar ZC :-)
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 08:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zullen er veel mensen gaan voor de 90 euro tickets?
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Natuurlijk gaan we niet naar ZC :-)

Ik wel, weekendje :P
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 14:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zwarte Cross :thumbsup:

:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 20:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Pete schreef:
Natuurlijk gaan we niet naar ZC :-)

Ik wel, weekendje :P

Kalf
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 13:23 
 
Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
Natuurlijk gaan we niet naar ZC :-)


tss ga cakejes gooien ofzo
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 16:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik verwacht sowieso per evenement een area:
Penoze, Tijdmachine, Reckless, World of Hardcore.

Je kunt zondag toch ook naar de Zwarte Cross :p zaterdag lekker hier heen.
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Je kunt zondag toch ook naar de Zwarte Cross :p zaterdag lekker hier heen.


Nee.
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 16:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

CRAFT - ‘Can’t Remember A Fucking Thing’ - 26 juli 2014
*Vanavond om 18:00 uur maken we de programmering van de eerste area bekent.
‘Can’t Remember A Fucking Thing’
Het enige wat je weet is dat je samen met je vrienden naar een festival bent geweest. Je voelt een lichte pijn aan de binnenkant van je pols. Je kijkt en je ziet een tattoo met de afkorting C.R.A.F.T. staan, huh C.R.A.F.T.? Je kunt je er niets meer van herinneren.
Je mobiel gaat af, je neemt op, het is één van je vrienden die mee was naar het festival. Hem is hetzelfde overkomen. Hij heeft ook een tattoo aan de binnenkant van zijn pols staan en kan zich niets meer herinneren van de dag ervoor.
We gaan een dag terug, zaterdag 26 juli. Het is ochtend en je bent met een goed gevoel opgestaan. Vandaag gaat het gebeuren 80 artiesten verdeeld over 6 area's gaan het verschil maken deze zomer. Lose Your Mind ken je al als organisatie van de feesten Penoze, De Tijdmachine en Reckless. Maar je hebt gezien dat er nog 3 area’s op het festival te vinden zijn:
*Fundamental; waar het allemaal mee begonnen is.
*Crystal; euforisch met een dikke programmering.
*The Future; nieuw talent laat zien wat ze in huis hebben.
Je weet het zeker dit wordt een dag om nooit te vergeten. Toch ben je de volgende dag alles kwijt. Je lichaam heeft zoveel adrenaline en serotonine aangemaakt dat je hersens het niet meer aankonden. Je voelde dat dit ging gebeuren. Met het laatste beetje verstand wat je in je had heb je een tattoo laten zetten zodat je deze dag nooit meer zou vergeten. In de film Memento werkte het ook, dus waarom niet.
Maandagochtend 28 juli, je bent aan het werk en kijkt nog eens naar de binnenkant van je pols. Een flashback brengt je terug naar de zaterdag waarvan je dacht dat je alles kwijt was. Beetje bij beetje begint het terug te komen. Je beleeft alles opnieuw, een reis van 18 uur wordt aan de binnenkant van je ogen samengevat in 5 minuten. Er verschijnt een grijns op je gezicht die de hele week blijft staan.
Wat was het VET!

BRON: FB Event
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Penoze Area:

B-Freqz (live)
E-Force
Digital Punk
Radical Redemption (live)
Noisecontrollers (live)
Ran-D
Dj Adaro
The Prophet
Zatox (live)
Crypsis
Alpha²
High Voltage
Bass Modulators
Titan
Atmozfears
GEMS
Hosted by: MC Da Syndrome

Morgen maken we de tweede area bekend!
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 18:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik dacht ze zullen wel alle areas bekend maken :(
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 18:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima eerste bekendmaking :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wel dikke lineup tot nu toe!
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier wil ik erg graag bij zijn. Line-Up bij Tijdmachine stage zal wel awesome worden, en ik denk dat er op andere stages ook genoeg leuks te vinden is :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 18:50 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Citaat:
*Fundamental; waar het allemaal mee begonnen is.

Zou dit op early hardstyle slaan? Of op het ontstaan van de hardcore?
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Citaat:
*Fundamental; waar het allemaal mee begonnen is.

Zou dit op early hardstyle slaan? Of op het ontstaan van de hardcore?

Mijn gok is hardcore, Lose Your Mind doet niet echt aan early hardstyle denk ik.
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik ook benieuwd naar Lyst.

Al lijkt het me nu ook al moeilijk om te kiezen tussen area's als ik die mainstage line-up zo zie, zou het wel vet zijn.
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 19:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit kan echt een heel dik festival gaan worden. Denk dat de fundamental area hardcore zal zijn aangezien ze bij de tijdmachine afgelopen editie ook al early hadden als eerste act.

Ben benieuwd naar morgen, tijdmachine (L)
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 21:09 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Optie :D
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Optie :D


Afbeelding
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 21:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
The Venator schreef:
Optie :D


Afbeelding


:worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten