Echt een vet feest gehad
Toen we de pont op liepen begon het te regenen, toen we aankwamen was het inmiddels een dikke stortbui, dus hebben we eerst een half uur in dat broodwinkeltje staan schuilen, toen het wat zachter begon te regenen zijn we meteen richting de ingang gelopen, en zodra we binnen waren stopte de regen
Jammer dat er (ik denk vanwege de regen) geen timetable boekjes werden uitgedeeld, heb er later op de dag een te pakken kunnen krijgen, gelukkig had ik een foto er van op m'n telefoon staan want er waren veel leuke area's. Frontliner was bezig toen we binnen kwamen, draaide net Showtek - Black, dus de dag begon goed

(Iemand die weet of hij Activated heeft gedraaid?) Toen even naar de Fundamental gelopen, daar hoorden we Single Sound, Pump & Loud, Light Of The Dark, geluid was daar toen nog niet zo goed, maar toen we later bij Pavo & Zany aankwamen was het echt heerlijk.
Ik was m'n oordoppen vergeten, maar dat was met dit geluid geen probleem, ook nauwelijks last van m'n gehoor nu, gewoon vooraan gestaan en daar was het best te doen

Josh & Wesz en TNT draaiden echt geweldige tracks, enige minpuntje was dat ze fucking traag mixten. Tuneboy was zelfs met een mooie mid-intro mix naar Yerba Diabolika bezig, maar besloot 'm toch maar weer vanaf het begin te cue-en toen de eerste kick van de outro van de vorige plaat er in kwam

. Scope DJ draaide de tracks wel snel achter elkaar, en dat was echt super vet, enige tracks die ik mistte waren Protocol en Final Destination, had ie wel mogen draaien ipv Omniverse en Wave Pattern, maar verder echt een van de beste sets van de dag
Toen gingen we naar Thera, maar in de reckless area was het geluid echt te kut voor woorden, wel knap dat er wel veel mensen op los gingen. Wel nog net even lekker de kickrolls van Crazy meegetimmerd
Richting de Fundamental gegaan voor Pavo & Zany, onderweg een hotdog gehaald voor 2,5 munt, die naar oude haring smaakte

Meisje aan de bar van de Fundamental snapte helaas ook niet dat Desperados in een grote beker moest, kregen we het in een bierbeker, in in het flesje bleef nog een groot deel Desperados achter, maar goed.. Wel een dikke set gehoord daar, tracks als E-Town, Porn, A Bit Crushing, Do You Know This One, Hardcore Will Never Die (DERB Remix). Dat maakte het helemaal goed
Daarna bij Max Enforcer wel wat leuke plaatjes gehoord, maar ik had toch gehoopt op net iets ouder werk van hem. Het blokje met Rate Reducer, Epic en The Preacher was erg leuk. TNT was ook leuk, reactie van het publiek meteen al bij de eerste track (If i say stop) was geweldig, je merkte echt de hele dag dat het vol met liefhebbers stond. Toen ik hoorde dat Rage ingemixt werd zijn we naar B-Freqz gegaan, zoals altijd genieten, had wel langer dan een half uur mogen duren

Toen Donkey Rollers, daarna even naar de Crystal en The Future gelopen, jammer dat er maar één pad naar dat afgelegen deel van het festival was, misschien had er vanaf de Reckless beter ook een pad naartoe kunnen leiden.
Daarna nog volle bak staan rammen bij het einde van Titan en High Voltage, en het laatste kwartier onze muntjes opgemaakt bij Warface en Delete.
Dit feest komt zeker weten in de top 3 van het jaar tot nu toe
opsomming:
+++ Scope DJ Live
+++ B-Freqz
+++ Veel liefhebbers en mensen die los gingen
++ 33 cl Desperados voor 1,5 munt (toen we het wél in de juiste beker kregen

)
++ Een groepje dat mijn constante kippenvel opmerkte tijdens I've Lost You
++ Donkey Rollers
++ Pavo & Zany
+ Josh & Wesz
+ TNT
+ Mooi weer na die regenbui
+ Geluid bij Fundamental en mainstage
- Slecht en duur eten
- Future stage en crystal stage waren erg afgelegen, een extra pad vanaf de Reckless was fijn geweest.
- Geluid bij Tijdmachine had een stuk harder gemogen, en de speakers konden dat ook echt wel aan volgens mij, het werd gewoon zachter gezet af en toe had ik het idee.
--- Geluid bij Reckless