Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 12:00 
 
Hardtraxx Veteran

AndyAsteroids schreef:
(desperados 1,5 muntje, was ook 1,5 keer zoveel als een gewoon biertje én veel lekkerder én uit een flesje :thumbup: )

Zo inderdaad. Jammer dat ik met de auto was, anders stond ik heel de dag die zooi te drinken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 12:03 
 

chicken schreef:
AndyAsteroids schreef:
(desperados 1,5 muntje, was ook 1,5 keer zoveel als een gewoon biertje én veel lekkerder én uit een flesje :thumbup: )

Zo inderdaad. Jammer dat ik met de auto was, anders stond ik heel de dag die zooi te drinken. :P

Hahaha terecht ook. Ik vond het zo lekker dat ik misschien wat teveel heb gehad :lol: had nogal moeite met mijn huis terug vinden vannacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 12:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

chicken schreef:
AndyAsteroids schreef:
(desperados 1,5 muntje, was ook 1,5 keer zoveel als een gewoon biertje én veel lekkerder én uit een flesje :thumbup: )

Zo inderdaad. Jammer dat ik met de auto was, anders stond ik heel de dag die zooi te drinken. :P


Heb er ook veel gebruik van gemaakt! :love: manmanmanman wat was het geluid slecht overal met uitzondering van de Penoze stage. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 12:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
geck-o met de grap van de dag. Maat van me vroeg HE ben jij Geck-o? Hij zegt nee ik ben Geck-e.


Hahahaha wat een held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 12:39 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik weet nog wel bij Hard Classics On The Beach dat zo'n gast Qonfuzion aansprak, omdat hij een Theracords shirt droeg, over hoe geweldig Theracords wel niet was en dat hij een groot fan was, terwijl Geck-o direct naast hem stond xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Vdk-gehalte was echt belachelijk hoog trouwens naar mijn idee, heb wat vage koppen voorbij zien komen xd


Als ik jou mag geloven in een ander topic hier hoorde jij ook bij dat idee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerst het parkeren in de auto gebleven omdat het zo hard regende, alsnog maar gelopen naar het festival terrein. Hierna kluisjes en muntjes gehaald, onderweg naar de stages (rare indeling) begon het al te stoppen. Hierna lekker in het zonnetje de rest van de set van frontliner gezien. Heel jammer dat we er maar 30-45 minuten van hebben gezien, vond namelijk de tracks die we hoorde zo vet. Verder over de dag heen veel vette sets gehoord.

Die set van Donkey Rollers was keivet, alleen hoe DV8 & Zany bezig waren was super irritant.

++ Tijdmachine :worship:
++ D-Block & S-Te-Fan / Technoboy & Tuneboy / Donkey Rollers / Frontliner.
(Geen slechte setjes, alleen het mixwerk af en toe sloom).
+ Setje van Main Concern, al was het geluid in de reckless slecht.
+ Gave nummers gehoord.
+ De bar bij tijdmachine was zo chil; supersnel aan de beurt.
+ Vette locatie (Alleen rare indeling stages)

- Het geluid viel echt zwaar tegen, vooral bij de reckless. We waren er niet veel geweest maar wow, zo slecht heb ik het nog nooit gehoord. Het geluid bij de tijdmachine miste ook volume in mijn ogen, had noizess in maar waren totaal niet nodig en we stonden toch redelijk ver vooraan aan de rechterkant bij de boxen.
- De plassen water over het festival terrein; bij de tijdmachine achter en bij de reckless, maar ook naast de hardcore bij de toiletten. Ook bij binnenkomst stond je diep in het water, zelfs het personeel gaf het aan.
- De aankleding van de stages, vond het maar weinig. (De tijdmachine stage vond ik wel de mooiste.)
Vond het pas bij D-Block & S-Te-Fan mooi worden met de lichten & lasers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 13:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Eerst het parkeren in de auto gebleven omdat het zo hard regende, alsnog maar gelopen naar het festival terrein. Hierna kluisjes en muntjes gehaald, onderweg naar de stages (rare indeling) begon het al te stoppen. Hierna lekker in het zonnetje de rest van de set van frontliner gezien. Heel jammer dat we er maar 30-45 minuten van hebben gezien, vond namelijk de tracks die we hoorde zo vet. Verder over de dag heen veel vette sets gehoord.

Die set van Donkey Rollers was keivet, alleen hoe DV8 & Zany bezig waren was super irritant.

++ Tijdmachine :worship:
++ D-Block & S-Te-Fan / Technoboy & Tuneboy / Donkey Rollers / Frontliner.
(Geen slechte setjes, alleen het mixwerk af en toe sloom).
+ Setje van Main Concern, al was het geluid in de reckless slecht.
+ Gave nummers gehoord.
+ De bar bij tijdmachine was zo chil; supersnel aan de beurt.

- Het geluid viel echt zwaar tegen, vooral bij de reckless. We waren er niet veel geweest maar wow, zo slecht heb ik het nog nooit gehoord. Het geluid bij de tijdmachine miste ook volume in mijn ogen, had noizess in maar waren totaal niet nodig en we stonden toch redelijk ver vooraan aan de rechterkant bij de boxen.
- De plassen water over het festival terrein; bij de tijdmachine achter en bij de reckless, maar ook naast de hardcore bij de toiletten. Ook bij binnenkomst stond je diep in het water, zelfs het personeel gaf het aan.
- De aankleding van de stages, vond het maar weinig. (De tijdmachine stage vond ik wel de mooiste.)
Vond het pas bij D-Block & S-Te-Fan mooi worden met de lichten & lasers.



tijdmachine area was mooi ja, had beetje weg van black stage op defqon imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
tijdmachine area was mooi ja, had beetje weg van black stage op defqon imo


Het zwarte/donkere thema misschien,
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 14:37 
 

Geluid was jammerlijk op de Tijdmachine, terwijl het op de Penoze écht asociaal hard en schel stond. Heb één rondje gelopen door die put maar met oordoppen in deed het al zeer. Snel weggevlucht daar. Ik vond het meer een belediging voor de oude hardstyle om die tracks met dát geluid ter gehore te brengen en voor de mensen die speciaal voor de Tijdmachine naar dit evenement komen.

Wolkbreukje bij binnenkomst was niet erg prettig. Ook nergens poncho's te bekennen. Frontliner grotendeels moeten missen hierdoor. Terrein indeling was dramatisch. Fundamental nooit gevonden, Crystal en the Future gelukkig nog wel tegen gekomen maar erg veel was daar niet te doen op dat moment.



Desondanks het beste ervan gemaakt op de Tijdmachine. Beste set veruit D-Block & S-te-Fan. Er zijn geen woorden om daar de sfeer en de muzikale genialiteit te omschrijven. Donkey Rollers & Zany waren ook erg vet. Genoten van het gekloot van Zany & DV8. Vond het wel jammer dat Zany niet veel tracks van zijn album liet langskomen. Wel Octavius Augustus en Animated Audio, Angel of the Sun etc. Niet normaal ook hoe hard die Italiaanse oude klappertjes gaan

Daarnaast is het me eigenlijk helemaal niet opgevallen dat er mensen van de bak waren op de Tijdmachine stage.

Trein richting Eindhoven die nét voor onze trein wegrijdt en we niet mogen tegenhouden van de bewaking, fijn uurtje wachten. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Geluid was jammerlijk op de Tijdmachine, terwijl het op de Penoze écht asociaal hard en schel stond. Heb één rondje gelopen door die put maar met oordoppen in deed het al zeer.


Ik liep toevallig begin van E-force & Digital Punk, toen ze men of steel draaide, van de kluisjes naar reckless. maar vond toen juist het geluid (met noizess) super vet, hard maar niets mis mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdens nc live was er duidelijk veel distortion te horen. Verder ook in de reckless belachelijk slecht geluid zoals eerder gezegd. Tijdmachine was met oordoppen niet te doen. Had ik ze stug ingehouden had ik echt een kutdag gehad. Zo moeilijk is dit niet jongens. Hoezo lukt het werkelijk ieder ander festival wel om enigszins fatsoenlijk geluid neer te hangen en jullie niet, keer op keer?

Verder hadden er ook best wat borden opgehangen kunnen worden om aan te geven waar de stages waren en überhaupt wat iedere stage was.

Desondanks echt een fantastische dag gehad. Tijdmachine concept is echt sterk, en het was ook fijn om ff uit te wijken voor nc live en frontliner's crystal set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die dit nummer kent vanaf 1:15?

https://www.facebook.com/photo.php?v=10152647250642526

Ik denk dat ik in dit topic meer kans van slagen heb aangezien het een tijdmachine gerelateerd nummer is ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 15:05 
 

Paultheone schreef:
Iemand die dit nummer kent vanaf 1:15?

https://www.facebook.com/photo.php?v=10152647250642526

Ik denk dat ik in dit topic meer kans van slagen heb aangezien het een tijdmachine gerelateerd nummer is ;p





Oja:

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 15:09 
 
Artiest

| Zirkum 12:00 - 13:00 Reckless Stage |

01. Sasha F - Balance of Opposites
02. Prefix & Density Ft. The Vision - Never Come Close
03. Zirkum - The Change
04. Noisecontrollers & Psyko Punkz - Bass Mechanics
05. Shellshock - Reclamation simulation
06. Zany - Ghoulish Delight
07. Unknown Analoq - Blackout (B-Front Remix)
08. D-Clear & Josh & Wesz - Mindgame
09. Noisecontrollers - Come Wake Up
10. Geck-o - How Low Can You Go (Tease)
11. Noisecontrollers - Light
12. Digital Mindz & Riiho - TBA
13. Degos & Re-Done - Evolve (Raw Mix Cut)
14. Toneshifterz & Bioweapon - Fearful Symmetry (Zirkum Cut)
15. Digital Mindz - Darkness
16. Stereotuners - Dominator
17. E-Force - Crucifix
18. Crypsis - The Demand
19. The Beholder & Zany - To Protect And Serve
20. Exit Mind & Zirkum - The Shadow

Was heel vet! Bedankt iedereen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel dik feest gehad, geen minuut bij de Tijdmachine stage weg geweest. Geluid stond toen wij aankwamen, einde van FL, ontzettend zacht. Tijdens J&W hoorde je soms de vocals niet eens, zo zacht dat het stond. Iets later m'n oordoppen maar uit gedaan en toen ging het allemaal wel. Tijdens Zany stond het geluid prima en werd het op een gegeven moment weer zachter gezet. Halve publiek 'HARDER!', komt DV8 'Say what?!' en het publiek weer 'HARDEEEEEER!' xd

Set van de dag is sowieso Zany. Geen enkele plaat waarvan ik zeg 'Jammer dat die gedraaid is' en het mixwerk was netjes. Constant vocals teasen, snel doormixen en ondertussen gewoon kutten met DV8. Donkey Rollers was ook geniaal en DBSTF was ook super dik. Sowieso waren dat de beste 3 uurtjes van de dag. Het geluid kon ook toen wel in vergelijking met de rest van de dag.

Hier nog wat filmpjes. Die van de Donkey Rollers en de laatste zijn aanraders :P






provehito schreef:
Die set van Donkey Rollers was keivet, alleen hoe DV8 & Zany bezig waren was super irritant.

Dat vond ik juist het mooie aan de set. Beetje grapjes maken en stil zijn tijdens de climaxes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 15:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekkere lijst :D Binnen komen lopen bij Shut Up.

Best leuk dagje gehad, elke area even langs geweest maar juist de area's waar je voor kwam waren de 2 kutste stages qua geluid xd Maar wel super gezellig gehad met iedereen en toch wel even een ++ voor die desperados. Tijdens de regen daar schuilen, wat was dat even geweldig :D En vanaf daar ook leuk overzicht over de tijdmachine met stuk of 15-20 man lekker losgaan :D

Maarja veel verbeterpunten qua organisatie maar voorderest wel gezellig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een vet feest gehad :worship:

Toen we de pont op liepen begon het te regenen, toen we aankwamen was het inmiddels een dikke stortbui, dus hebben we eerst een half uur in dat broodwinkeltje staan schuilen, toen het wat zachter begon te regenen zijn we meteen richting de ingang gelopen, en zodra we binnen waren stopte de regen :D

Jammer dat er (ik denk vanwege de regen) geen timetable boekjes werden uitgedeeld, heb er later op de dag een te pakken kunnen krijgen, gelukkig had ik een foto er van op m'n telefoon staan want er waren veel leuke area's. Frontliner was bezig toen we binnen kwamen, draaide net Showtek - Black, dus de dag begon goed :) (Iemand die weet of hij Activated heeft gedraaid?) Toen even naar de Fundamental gelopen, daar hoorden we Single Sound, Pump & Loud, Light Of The Dark, geluid was daar toen nog niet zo goed, maar toen we later bij Pavo & Zany aankwamen was het echt heerlijk.

Ik was m'n oordoppen vergeten, maar dat was met dit geluid geen probleem, ook nauwelijks last van m'n gehoor nu, gewoon vooraan gestaan en daar was het best te doen :) Josh & Wesz en TNT draaiden echt geweldige tracks, enige minpuntje was dat ze fucking traag mixten. Tuneboy was zelfs met een mooie mid-intro mix naar Yerba Diabolika bezig, maar besloot 'm toch maar weer vanaf het begin te cue-en toen de eerste kick van de outro van de vorige plaat er in kwam :yawn: . Scope DJ draaide de tracks wel snel achter elkaar, en dat was echt super vet, enige tracks die ik mistte waren Protocol en Final Destination, had ie wel mogen draaien ipv Omniverse en Wave Pattern, maar verder echt een van de beste sets van de dag :thumbsup:

Toen gingen we naar Thera, maar in de reckless area was het geluid echt te kut voor woorden, wel knap dat er wel veel mensen op los gingen. Wel nog net even lekker de kickrolls van Crazy meegetimmerd :D
Richting de Fundamental gegaan voor Pavo & Zany, onderweg een hotdog gehaald voor 2,5 munt, die naar oude haring smaakte :sick: Meisje aan de bar van de Fundamental snapte helaas ook niet dat Desperados in een grote beker moest, kregen we het in een bierbeker, in in het flesje bleef nog een groot deel Desperados achter, maar goed.. Wel een dikke set gehoord daar, tracks als E-Town, Porn, A Bit Crushing, Do You Know This One, Hardcore Will Never Die (DERB Remix). Dat maakte het helemaal goed :D

Daarna bij Max Enforcer wel wat leuke plaatjes gehoord, maar ik had toch gehoopt op net iets ouder werk van hem. Het blokje met Rate Reducer, Epic en The Preacher was erg leuk. TNT was ook leuk, reactie van het publiek meteen al bij de eerste track (If i say stop) was geweldig, je merkte echt de hele dag dat het vol met liefhebbers stond. Toen ik hoorde dat Rage ingemixt werd zijn we naar B-Freqz gegaan, zoals altijd genieten, had wel langer dan een half uur mogen duren :D Toen Donkey Rollers, daarna even naar de Crystal en The Future gelopen, jammer dat er maar één pad naar dat afgelegen deel van het festival was, misschien had er vanaf de Reckless beter ook een pad naartoe kunnen leiden.
Daarna nog volle bak staan rammen bij het einde van Titan en High Voltage, en het laatste kwartier onze muntjes opgemaakt bij Warface en Delete.
Dit feest komt zeker weten in de top 3 van het jaar tot nu toe :)

opsomming:

+++ Scope DJ Live
+++ B-Freqz
+++ Veel liefhebbers en mensen die los gingen
++ 33 cl Desperados voor 1,5 munt (toen we het wél in de juiste beker kregen :P)
++ Een groepje dat mijn constante kippenvel opmerkte tijdens I've Lost You :$
++ Donkey Rollers
++ Pavo & Zany
+ Josh & Wesz
+ TNT
+ Mooi weer na die regenbui
+ Geluid bij Fundamental en mainstage

- Slecht en duur eten
- Future stage en crystal stage waren erg afgelegen, een extra pad vanaf de Reckless was fijn geweest.
- Geluid bij Tijdmachine had een stuk harder gemogen, en de speakers konden dat ook echt wel aan volgens mij, het werd gewoon zachter gezet af en toe had ik het idee.
--- Geluid bij Reckless
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldige dag gehad! Heerlijk om al dat oud spul te horen :loving:

Check m'n verslag hier:
https://partyflock.nl/report/13033:CRAFT
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb me echt kapot gelachen tijdens de set van Zany en van de Donkey Rollers. Zany ouwe gek, je kan die man ook geen microfoon geven. Wat een held! :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 16:34 
 

Wat was die laatste track van J&W?

Maximum schreef:
Heb me echt kapot gelachen tijdens de set van Zany en van de Donkey Rollers. Zany ouwe gek, je kan die man ook geen microfoon geven. Wat een held! :lol: :lol: :lol:


Zany die opkwam met een tray bier in z'n hand :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 16:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een dik feest, vrijwel alleen maar bij de Tijdmachine gestaan..

Poeh wat was die set van dbstf gruwelijk dik zeg, hulde dat ze the punishment draaide!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 16:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Wat was die laatste track van J&W?


Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 16:50 
 

Guido schreef:
stefaneke schreef:
Wat was die laatste track van J&W?




Die bedoel ik niet, ze draaide nog een andere (melodieuze) plaat, net voor het einde dan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys noemt Rubdown in z'n review.
Ik meen zelf dat het een andere was, herkende 'm niet.
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten