Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 17:13 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk feestje gehad! We kwamen aan bij het laatste kwartier van Zero Sanity en aanhang. Die gasten hadden een erg vette Defqon mashup gemaakt met onder andere Scrap Attack, No Time To Waste en The Colours of the Harderstyles.

Toen Frontliner bijna ging beginnen ging het zo hard regenen dat we maar naar de Reckless area zijn gevlucht. Daar ongeveer 3 kwartier gestaan. De collab van Hard Driver en Radical nog gehoord, prima plaat. Outbreak was echt oersaai. Toen het wat droger werd weer naar Frontliner gegaan. Heelijk om eindelijk de originele Crump te horen. Helaas heb ik Warphole gemist, die zou waarschijnlijk wel aan het begin gedraaid zijn.

Bij Josh & Wesz was het geluid zo dramatisch dat we maar richting de main zijn gelopen om daar even te chillen en wat te eten.
Het laatste stukje van Alphaverb meegemaakt en vervolgens Noisecontrollers Live wat niet live was. Het viel me al vaker op dat NC Live gewoon een DJ set is van een half uur. Gigantisch vet dat hij opende met D.O.N.K.E.Y. (N.O.I.S.E. CONTROLLERS edit). Geen nieuwe platen gehoord, maar wel allemaal heerlijk spul!

Na NC live wouden we richting Thera gaan, maar zijn we direct naar de Tijdmachine gelopen. Isaac en Luna waren bezig maar waar hun mee bezig waren weet ik echt niet. Elke track die ze draaiden werd direct na de 1e climax weer afgekapt door de andere dj. Ze gunde elkaar lekker weinig. Reputation Game draaide Isaac alweer uit na de midintro, bijzonder kansloos.

Max Enforcer draaide wat 2010 spul, maar het was zeker niet verkeerd. Gaaf om The Preacher eindelijk live te horen en het was mooi om te zien dat Max Enforcer er zelf ook van genoot. TNT was verschrikkelijk gaaf, zoveel oude tracks die ik nog nooit live had mogen meemaken. Jammer dat het geluid waardeloos was.

Na TNT naar de main gegaan voor het laatste gedeelte van Crypsis en de B-Freqz set. B-Freqz was erg leuk om mee te maken. Jammer dat Rockstar alweer gedraaid werd, die heb ik best vaak gehoord gisteren.

Man of Steel klapte er lekker in bij E-Force & DIgital Punk. Daarna richting de Tijdmachine gegaan en daar tot d-block en s-te-fan gebleven. De bob was het zat en we gingen maar naar huis toe.

+++ De Tijdmachine
++ Sfeer
++ B-Freqz
+ Alle tracks die ik nog nooit live gehoord heb
+ Noisecontrollers

--- Hoog VDK gehalte
--- Eerste 3 kwartier van Frontliner gemist door de regen
-- Irritante anabolen boyzzz
- Het geluid af en toe @ de Tijdmachine
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 17:24 

Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Guido schreef:
stefaneke schreef:
Wat was die laatste track van J&W?

Die bedoel ik niet, ze draaide nog een andere (melodieuze) plaat, net voor het einde dan...

en net daarvoor draaide ze

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 17:33 

Bedoel ik ook allemaal niet :P. Was een onbekendere plaat neem ik aan, wel van hun zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 17:55 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Wat was die laatste track van J&W?

Maximum schreef:
Heb me echt kapot gelachen tijdens de set van Zany en van de Donkey Rollers. Zany ouwe gek, je kan die man ook geen microfoon geven. Wat een held! :lol: :lol: :lol:

Zany die opkwam met een tray bier in z'n hand :P

Hahaha dat heb ik niet gezien, maar het verklaart wel een hoop! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 18:07 

Hardtraxx Veteran

Natte Asbak was een kwartier voor tijd ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 18:15 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Paultheone schreef:
Iemand die dit nummer kent vanaf 1:15?

https://www.facebook.com/photo.php?v=10152647250642526

Ik denk dat ik in dit topic meer kans van slagen heb aangezien het een tijdmachine gerelateerd nummer is ;p

Oja:

The Punishment, :worship: :loving: kippenvel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 18:39 

Hardtraxxer

Geslaagd feestje om last minute heen te gaan, met 13,- voor een kaartje en 17,- voor een dagje onbeperkt treinen mooi goedkoop ook. Lachen om andere jongens hier uit de buurt tegen te komen die ipv 30,- maarliefst 87,- kwijt waren voor hetzelfde vervoer en kaartje :P

Had me vooral verheugd op de Tijdmachine, viel toch een heel klein beetje tegen. Begon al dat ik heel graag 14:00 binnen wou zijn voor Frontliner en je vervolgens tot 15:10 onder een hijskraan staat i.v.m. een gigantische regenbui en alsnog de hele set mist :/ Maar oké, daar is weinig aan te doen natuurlijk. Waar wel wat aan te doen was, was het geluid daar. Heb m'n oordoppen maar uitgedaan, klonk anders echt helemaal nergens naar.

TNT draaiden briljante platen, alleen door dat tergend langzame mixen draaiden ze de hele boel dood daar voor mijn gevoel. Vond de sfeer op de Tijdmachine sowieso tegenvallen eigenlijk, had me er meer bij voorgesteld na het zien van alle filmpjes van eerdere Tijdmachine feesten. Pas bij DBSTF kwam het lekker opgang.

Organisatorisch valt er ook nog een hoop te verbeteren, die Crystal stage was mooi leeg de hele dag. Niet gek ook wanneer je je best doet om die stage zo ver mogelijk weg te drukken... Mainstage was wel prima in orde, mooi gevarieerde line-up en goed geluid. Vroeg me alleen af wat er nou 'live' was aan de setjes van Noisecontrollers en Zatox, leek me een gewone dj set maar dan slechts een halfuurtje. Al met al toch prima vermaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 19:04 

Hardtraxxer

Gister (met een paar biertjes) een prima festival gehad! Zeker vanaf 4 uur prima sets gehoord en prima los kunnen gaan!

Wel een aantal hele dikke organisatorische minnetjes te benoemen die het voor mij tot 4 uur (en een enkeling ook daarna nog) lastig maakte om goed te genieten;

- Niet uitdelen van plattegronden of timetables bij de ingang (was bijna de helft van de stages voorbij gelopen achter het tijdmachine area)
- Geen namen van stages duidelijk aangegeven (op een paar stages wel achter op de lichtborden, maar dan moet je er dus recht voorstaan, bij de rest gewoon niets. Heel dom om niet te doen als je nog te lui bent om plattegronden uit te delen)
- Geen poncho's
- Water dat vol de hardcore tent in loopt omdat hij lager ligt dan het pad ernaast
- Bruggen die ze ook uit laten komen op lager gelegen grond waardoor je gedwongen wordt om door een grote plas te lopen
- Bijzonder belabberd geluid, heb vooraan met normaal geluidsniveau kunnen praten met mijn maatjes en bij andere stages vielen sommige toonhoogtes gewoon volledig weg
- Koste mij bij de Penoze stage net na de regenbui 20 minuten (echt waar, niet overdreven) om een biertje te bestellen. Stonden 3 man, 2 aan de bar mensen te bedienen over een lengte van 20 meter.

Alsnog vanaf later in de middag dus een top dag gehad, goede sets gehoord, vond persoonlijk vooral The Machine, Jason Payne, Digital Punk & E-Force erg vet. De mensen die de artiesten boeken hebben goed werk geleverd (en ik vond de NDSM werf ook erg vet ook al waren sommige stages weinig speciaals). Verder was het een grote organisatorische teringbende naar mijn mening.

Misschien als ik voor 10 euro ook een kaart had bemachtigt had ik niet kunnen klagen. Maar voor de 40 euro die ik hier heb betaald voel ik me behoorlijk genaaid (had dan wel een poncho vanaf gekund, niet?). Ondanks de prima dag zal ik NOOIT MEER bij Lose Your Mind een kaart halen na aankondiging van een feest. En ik betwijfel dat ik er ooit nog de volle pond voor zal betalen.

Om toch nog positief af te sluiten; al met al het beste van gemaakt en mijn mijn vrienden en de goede artiesten, een prima dag gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 19:18 

Hardtraxxer

Goldenprei schreef:
Geklaag..
Geklaag..
Nog meer geklaag..
Alleen maar geklaag..

Maar..
Goldenprei schreef:
Om toch nog positief af te sluiten, een prima dag gehad!

xd :lol:

OT:
Dik feest, organisatorisch 1 en ander allicht te verbeteren, maar voor die prijs mag je zeker niet klagen! En ook niet om het slechte weer (heeft geen zin hè, kun je niks aan doen). Volgende keer ga ik zeker weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 19:24 

Hardtraxxer

nmgn schreef:
xd :lol:

OT:
Dik feest, organisatorisch 1 en ander allicht te verbeteren, maar voor die prijs mag je zeker niet klagen! En ook niet om het slechte weer (heeft geen zin hè, kun je niks aan doen). Volgende keer ga ik zeker weer.

Er is een verschil tussen geklaag en kritiek :) Maar wou in elk geval niet werkelijk alles in een negatief daglicht zetten, vandaar :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 20:11 

Hardtraxx Veteran

Goldenprei schreef:
Misschien als ik voor 10 euro ook een kaart had bemachtigt had ik niet kunnen klagen. Maar voor de 40 euro die ik hier heb betaald voel ik me behoorlijk genaaid (had dan wel een poncho vanaf gekund, niet?). Ondanks de prima dag zal ik NOOIT MEER bij Lose Your Mind een kaart halen na aankondiging van een feest. En ik betwijfel dat ik er ooit nog de volle pond voor zal betalen.

Hier ben ik het 100% mee eens. Volgens de beveiliging waren de poncho's bij de hoofdingang gratis op te halen, maar ik heb geen poncho gezien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 20:23 

Hardtraxx Veteran

Citaat:

Want organisaties kunnen niet leren van hun fouten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 20:47 

Hardtraxx Veteran

Het een organisatorische teringbende noemen is geen opbouwende kritiek meer. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 21:03 

Organisatie was inderdaad behoorlijk kut maar ik zie het door de vingers omdat het hun 1e festival is (correct me if i'm wrong). Leren van de fouten dan maar. Maar het boeit mij verder niet veel, ik heb een te leuke dag gehad om te klagen. Het Tijdmachine concept is zo fantastisch :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 22:03 

Hardtraxx Veteran

Na wat ik in Kroatië heb meegemaakt qua organisatie op Ultra Europe, kijk ik nergens meer van op. Althans, dat dacht ik. Want ik had niet verwacht om ooit nog eens een feest van dit formaat te mogen meemaken dat organisatorisch niet zoveel verschilt van Ultra Europe. En dat is dus geen positief iets. Echter wil dit niet zeggen dat het een kutfeest was. Want wederom is gebleken dat muziek, sfeer, het partyvolk en je eigen instelling bepalend zijn voor de beleving van een feest. Natuurlijk helpt het mee als een feest organisatorisch goed in elkaar steekt, maar dat is meestal van onderliggend belang. Zie Defqon van een paar jaar terug of Qlimax bijvoorbeeld. Organisatorisch perfect in elkaar, voor een feest van zo'n omvang. Maar muzikaal en qua sfeer was het soms behoorlijk triest. Dus een feestje maak je zelf en als je een feest door een aantal organisatorische blunders laat vergallen, dan heb je een zwaar (party)leven.

Natuurlijk moet de organisatie er achteraf wel op gewezen worden door klaagposts zoals velen al hebben gedaan, anders leren ze er niks van ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 22:14 

Hardtraxx Veteran

nmgn schreef:
maar voor die prijs mag je zeker niet klagen!

Ik vind dat je voor €40 (toch de prijs waar de meesten voor zijn gegaan) best wel het één en ander mag verwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 22:27 

Hardtraxxer

chicken schreef:
Het een organisatorische teringbende noemen is geen opbouwende kritiek meer. :P

Ho ho, dat is niet de kritiek. Dat is de conclusie van mijn kritiek :P

Basshunterzz schreef:
Want organisaties kunnen niet leren van hun fouten..

Oh, dat (ik nooit meer een kaart koop voor de volle prijs bij aankondiging van een festival door deze organisatie) is niet voornamelijk door de bovengenoemde kritiek. Dat gaat mij voornamelijk om hoe zij zijn om gegaan met het afprijzen van hun kaarten en de vele acties daarbij, ik voel me daar echt een beetje bedonderd bij. Op mijn stage heeft mijn CEO ooit gezegt "People won't remember exactly what you said, but people will always remember how it made them feel" en door hoe zij zijn omgegaan met hun kaartverkoop heb ik echt een nare nasmaak gekregen bij LYM (wat niets weg neemt van het overall lekkere sfeertje van het publiek).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 11:06 

Hardtraxx Veteran

Tijdmachine was geweldig! Geen andere stages bezocht maar alsnog meer dan genoeg verbeterpunten gezien voor de volgende editie. Voor een allereerste editie was dit nog wel acceptabel.

De hele dag prima vermaakt, maar de laatste 3 uurtjes toch wel in het bijzonder! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 12:27 

Hardtraxx Newbie

Redelijk geslaagde dag gehad! Waren rond een uurtje of 16:00uur binnen. Hebben toen ff een rondje gedaan langs alle stages. Crystal moesten we wel ff voor zoeken, dat was wel jammer...

Mn vrienden en ik waren wat moe, denk door het lange reizen, dus de sfeer kwam er nog niet echt in. Maar lekker wat pilsjes gedronken en rustig vanaf het VIP deck gekeken naar de geweldige sfeer op de Penoze stage. Het geluid vond ik daar ook echt top!

Vanaf een uurtje of 19:00 naar beneden gegaan en de eerste danspasjes gemaakt! Wat laat, maar we wisten dat we tot een uurtje of 05:00 door gingen, want er was ook een afterparty.

Vanaf 21:30 verder gegaan op de Tijdmachine stage, waar de sfeer ook heerlijk was! Wat wel jammer is, is dat inderdaad het geluid daar zacht was, maar was nog enigzins acceptabel...

Vanaf 23:00uur verder gegaan op de afterparty. Maar man man, wat was het geluid slecht daar... Je kon nog gewoon normaal met je vrienden praten... Terwijl smiddag in diezelfde hal het geluid nog heerlijk hard en zuiver stond. Kon merken dat ik niet de enigste was die er zo over dacht, want de sfeer kwam er in de hele hal niet echt in. Het liep ook vrij snel leeg. Dus tegen een uurtje of 04:30 zijn wij dan ook maar weg gegaan.

Heb 90 Euro betaald om hier naar binnen te mogen. Netjes een t-shirt gekregen, zonnebrillen waren helaas niet geleverd. Kan de organisatie wel mailen en dan krijg ik de bril thuisgestuurd, prima opgelost.

Kortom, redelijk vermaakt! Nog wel veel verbeterpunten voor de organisatie, maar voor een eerste festival toch aardig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 14:15 

Hardtraxxer

Jongens, ga nou niet zeiken over de regen want dat heb je niet in de hand. Dat daar dan plassen water liggen is normaal als er 4 cm regen valt in een uur tijd.

Een belangrijk punt wat ik miste is inderdaad een plategrond, want daardoor heb ik godverdomme de set van DJ Thera gemist omdat ik een oude?? timetable op mijn telefoon had staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 15:28 

Hardtraxx Newbie

Over regen gesproken..... xd

GEMS @ CRAFT Festival
Penoze area 13.30 -14.30

1. Audiofreq - Warcry
2. Toneshifterz - R.A.W. Power
3. TNT & Zatox - Intenstity
4. Coone & Deepack - It's Your DJ (Bonzai Tribute 3)
5. Warface - Mash-up 3.0
6. Francesco Zeta & Doctor Zot - Shake that Monkey
7. TNT - Countdown
8. Zany & the Frequencerz - Quakers
9. Zany - Execute
10. Slim Shore and Focus - Wauw!
11. Crypsis - For your Mind
12. Frontliner & Radical Redemption - Frontliner and Radical Redemption
13. Headhunterz - Headshot
14. Zany - Thugz (Noisecontrollers remix)
15. Deepack - Still Dont Care
16. High Voltage and DBSTF - Shiverz
17. Harddriver - Bass Drops
18. X-Pander - Role Model
19. Tatanka - Arabika 2014
20. The Machine and NVM - Stomp
21. E-Force and Luna - Face Me
22. Secret Unity - Final Flight (Loudness edit)
23. Thera - Disturbia (the R3belz remix)
24. Scary Clowns - Dirty Insanity
25. Zero Sanity and Kevin Kaos - Hit the Floor (E-Force remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 15:55 

Hardtraxx Veteran

Fantastische dag gehad. Voornamelijk op de Tijdmachine geweest, met een 1,5 uur durend uitstapje naar de Penoze. Set van de dag overduidelijk Scope DJ. Eigenlijk alleen maar leuke muziek gehoord, maar dat is logisch op de Tijdmachine.

Meeste negatieve punten die hier worden genoemd ben ik het wel mee eens, maar heb ik me eerlijk gezegd niet zo aan geërgerd. Was met een leuke vriendengroep, (op de regenbui na) prima weer gehad en de hele dag heerlijke muziek gehoord. Ook een prima sfeer op de Tijdmachine.

Organisatorisch zoals de meeste al aan hebben gegeven, is er nog veel te verbeteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 01:05 

Hardtraxx Veteran

IK vind het een beetje raar dat mensen over het weer klagen. Net alsof de organisatoren hier wat aan hadden kunnen veranderen. Verder ben ik het wel met de mensen eens die zeggen dat er organisatorisch een aantal verbeter punten zijn.

Ik heb zelf erg genoten op het festival. Een grote plus voor de line-up. Ik heb zelden zn zieke line up gezien en ik heb meerdere momenten gehad dat ik hierdoor niet wist waar ik heen moest gaan. Echt een luxeprobleem haha. Ook vind ik het een heel goed concept om een stage te wijden aan 'de wat oudere Hardstyle nummers'. Verder vind ik het ook super vet dat er een 'The Future' stage was voor (opkomend) talent. Super vet dat ze hier aandacht aan hebben besteed!

In de Reckless tent werd er heerlijk gebeukt, bij De Tijdmachine heb ik genoten van oude klappers en ik heb wat leuke en diverse setjes bij The Future gehoord. Natuurlijk had ik een aantal dingen graag anders gezien, maar dat heeft voor mij de pret niet gedrukt. Ik heb een super dag gehad en ga volgend jaar zeker weer! ^^

In het bijzonder:

+ De sfeer tijdens Zany en Donkey Rollers, mede door Zany en DV8 die er een geniale show van maakten.
+ De locatie (Underground sfeer en voor mij makkelijk bereikbaar).
+ Grote line-up en de diverse stages (De Tijdmachine en The Future).
+ De algemene sfeer op het feest, iedereen ging lekker los en geen ellende meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 01:13 

Hardtraxx Veteran

g-redd schreef:

Wat bedoel je hiermee? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 02:08 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
g-redd schreef:

Wat bedoel je hiermee? :huh:

Dat het flink regende tijdens zijn set