Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 20:19 

Hardtraxxer

Mocht er iemand op dit moment nog een code overhebben, je bent vrij mij hem te PB :thumbsup: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 20:23 

Blear schreef:
Mocht er iemand op dit moment nog een code overhebben, je bent vrij mij hem te PB :thumbsup: :worship:

Net weggegeven helaas.. Maar er zijn vast nog wel genoeg te vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 20:24 

Hardtraxxer

AndyAsteroids schreef:
Blear schreef:

Net weggegeven helaas.. Maar er zijn vast nog wel genoeg te vinden!

Toch bedankt! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 21:55 

Hardtraxxer

Ik heb ook nog de volle pond betaalt voor mijn kaart, best balen nu. Maar goed, niets aan te doen. Weet wel dat ik in de toekomst van deze organisatie dus niet zomaar weer van te voren kaarten ga kopen (zullen waarschijnlijk wel meer zijn die dat nu denken) dus dan gooit de organisatie flink zijn eigen ruiten in. Ik hoop eigenlijk dat de mensen die nog wel flink hebben betaalt extra munten kunnen halen ofzo, zou goed uitkomen voor iedereen, lijkt me eerlijk, en daarmee zal de organisatie ook hun gezichtsverlies grotendeels mee kunnen compenseren denk ik. Maar ok, genoeg gezeken daarover ;p Nu niets meer aan te veranderen!

In elk geval super veel zin in morgen! Dikke line-up, hoop dat de regen mee zal vallen, temperatuurtje lijkt me in elk geval geschikt en ik hoop op nog wat zon! Lekker met een biertje voor de stages, heb er zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 22:02 

Goldenprei schreef:
In elk geval super veel zin in morgen! Dikke line-up, hoop dat de regen mee zal vallen, temperatuurtje lijkt me in elk geval geschikt en ik hoop op nog wat zon! Lekker met een biertje voor de stages, heb er zin in!

Volgens weerbericht 's ochtends regen in Amsterdam en blijft het 's middags en 's avonds droog en bewolkt/beetje zon. Klein buitje misschien hier en daar maar het wordt prima weer dus :D
Tenzij Piet Paulusma weer de klootzak uit gaat lopen hangen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 22:26 

Hardtraxx Veteran

Nog iemand die me kan helpen met 'must see' setjes op tijdmachine. Ben van plan om voornamelijk tijdmachine en reckless area te gaan met hier en daar een klein uitstapje naar een andere area.

Alvast bedankt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 22:30 

Hardtraxx Veteran

Must see's op de Tijdmachine stage zijn wat mij betreft; Frontliner, Josh & Wesz, Max Enforcer en Zany :thumbsup: Afhankelijk van hoe m'n spreekwoordelijke pet staat ook nog DBSTF
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 22:38 

Hardtraxx Veteran

Nog nooit zo erg naar een feest uitgekeken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 22:47 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Youri schreef:
Delt-A schreef:
Lekker bericht man, zeggen dat we zitten te janken..

Lijkt mij dat dit niet door Lose Your Mind is gepubliceerd ;)

Nee inderdaad :lol:

Ah oké dan begreep ik de post van Kevin verkeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 23:12 

Hardtraxxer

Grim schreef:
Nog iemand die me kan helpen met 'must see' setjes op tijdmachine. Ben van plan om voornamelijk tijdmachine en reckless area te gaan met hier en daar een klein uitstapje naar een andere area.

Alvast bedankt :thumbup:

Voor mij zijn de must see acts sowieso Josh & Wesz en Zany. Wellicht Max Enforcer ook, en DBSTF mochten m'n benen kaduk zijn aan het eind van de avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 23:14 

Hardtraxxer

Goldenprei schreef:
Ik heb ook nog de volle pond betaalt voor mijn kaart, best balen nu.

Ik had een Early Bird gekocht van €25 vanwege De Tijdmachine, ik dacht daar moet ik vroeg bij zijn!
Achteraf is het inderdaad wel balen dat er niets van een tegenprestatie is voor ons, omdat wij op tijd onze kaartjes betalen (waarvan Lose Your Mind bijvoorbeeld al een deel van het boekingsgeld van de DJ's kan betalen).

Maar goed, hier had ik ook €40,- voor betaald. De Tijdmachine wordt gruwelijk vet :woot:

Tot morgen iedereen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 00:58 

Hardtraxx Elite

Te herkennen aan adaro shirt, lichtblauwe korte broek benieuwd wie me herkent, beloning, een dans les van mij!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 08:18 

Hardtraxx Elite

Zin in! Ik ben niet te herkennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 09:11 

Onderweg en wel! Ik ga ook incognito
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 09:39 

Hardtraxx Veteran

Zin in! De hele dag bij De Tijdmachine (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 11:58 

Hardtraxx Veteran

Totaal niet het gevoel dat ik naar een feest ga en eigenlijk ook helemaal geen zin in xd
Maar dat gaat vast en zeker helemaal goed komen als we eenmaal binnen zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 12:26 

Hardtraxx Veteran

Vervoer heeft zich overslapen en nog te moe om vanuit België naar Amsterdam en weer terug te rijden. :cry:

Veel plezier aan iedereen die wel gaat! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 15:54 

Hardtraxxer

Mijn eerste indruk is mheh! Oogt allemaal erg goedkoop had er een andere voorstelling bij bij mijn 40 euro ticket.
Hopelijk zijn de sets wel te pruimen en blijft het vanaf nu droog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 02:25 

Hardtraxx Elite

Was een leuk feestje, goed vermaakt bij de tijdmachine, veel hardtraxxers gezien dankzij Tom. Jammer van het geluid in de reckless, bij prefix etc ging het dan wel weer hard, dat was trvens de set van de dag. Geweldig dat ik zany - visions nog heb mogen horen.Volgend jaar weer!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 09:54 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk feestje, helemaal voor die €10,- !
Eigenlijk de hele dag bij de Reckless en Tijdmachine geweest, alleen laatste halfuurtje van Digital Punk vs E-Force en eerste kwartiertje Titan vs High Voltage (Shiverz :worship: ) meegepakt op de main. Toen helaas naar huis gegaan omdat onze chauffeur last had van zijn scheenbeen, voordeel was dan weer wel dat we een beetje op tijd terug waren. Vdk-gehalte was echt belachelijk hoog trouwens naar mijn idee, heb wat vage koppen voorbij zien komen xd

+ Deetox vs Prefix & Density, Luna vs Isaac, Josh & Wesz, Zany
+ 2x originele Cocaine MF horen op 1 dag :love:
+ Sfeer, geen enkel opstootje o.i.d. gezien en overal ging het lekker los, zelfs op de main van voor tot achter toen ik er was
+ Locatie
+ Veel bekenden

- Geluid. Wat belachelijk slecht was dit, met afstand het slechtste geluid ooit gehoord op een feest, met name bij de Reckless.
- Onoverzichtelijk ingericht, stages niet duidelijk aangegeven. Fundamental/Future/Crystal niet eens gezien, terwijl ik er wel even naar heb lopen zoeken. Bleek een of ander paadje achter de Tijdmachine te zitten.
- WC's, 6 dixies voor 10.000 man?
-
Conclusie: Vet feestje maar organisatorisch nog heel wat verbeterpunten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 10:18 

Hardtraxx Veteran

Indeling was inderdaad vrij vaag. Irritant dat niet bij een stage aangegeven werd welke stage het was. Locatie is echt moeilijk vet, dat wel. Bijzonder weinig meegekregen van de Tijdmachine, helaas. Penoze stage het meest gezien, Crypsis z'n set was eindbaas. Radical Redemption was ontzettend kut, kan er niks mee live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 10:53 

Weinig +punten voor dit feest hoor! Echt hele simpele organisatorische fouten gemaakt... Alles was wel leuk bedacht maar zo ontzettend slecht uitgevoerd :/ En het geluid van de Tijdmachine was zo dramatisch dat het het gewoon heeft verneukt! Had zo mooi kunnen zijn daar :oh: Nee ik ga hier over 5 jaar misschien weer een keer kijken maar mij zie je daar niet snel weer! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 11:23 

Hardtraxx Addict

Jullie hier eigenlijk helemaal niks meer van te herinneren of begrijp ik het feest verkeerd? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 11:29 

Hardtraxxer

Dikke plus voor unexist, tieum en daarna als afsluiter the sickest squad, oh wat een set van the sickest squad :worship: :worship: :worship: :worship: heb naar de boot moeten kruipen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 11:52 

Ik had een heel plan in mn kop qua stages en sets die ik wilde zien maar daar is niks van gekomen, de Tijdmachine stage was gewoon TE VET. Zoveel nummers gehoord waarvan ik dacht 'als ik die ooit nog een keer live hoor...' Met als hoogtepunt Donkey Rollers - Followers. Ik had het niet meer :cry:
Geluid op de tijdmachine stage vond ik prima, ben voor Thera live even naar de Reckless geweest maar godallejezus wat een kut geluid daar! Niet te doen. Ook nog naar de main geweest voor B-Freqz en daar vond ik het erg druk en het vdkgehalte was daar ook behoorlijk hoog. Wel lekker setje btw.
Al met al geweldig feest gehad!

+++TIJDMACHINE
+++tijdmachine
+tijdmachine
+stampen in de stomende regen met ± 50 man bij frontliner, wat was dat mooi xd
+zoveel heerlijke oude nummers gehoord
+bar, snelle service en prima bier (desperados 1,5 muntje, was ook 1,5 keer zoveel als een gewoon biertje én veel lekkerder én uit een flesje :thumbup: )
+geck-o met de grap van de dag. Maat van me vroeg HE ben jij Geck-o? Hij zegt nee ik ben Geck-e. Die maat van mij staat erbij te kijken :/ kent de naam Geck-e blijkbaar niet :lol:
+scope dj, heerlijke set
+donkey rollers
+ DBSTF
+setje van b-freqz
+sfeer

-geluid zo nu en dan, vooral op de Reckless. Wat kut :lol:
-regen aan het begin
-te druk bij b-freqz
-vrienden die liepen te zeiken dat ze het een kut feest vonden. Ga dan ook niet de hele dag op die reckless stage staan.
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten