Heerlijk feestje, helemaal voor die €10,- !
Eigenlijk de hele dag bij de Reckless en Tijdmachine geweest, alleen laatste halfuurtje van Digital Punk vs E-Force en eerste kwartiertje Titan vs High Voltage (Shiverz

) meegepakt op de main. Toen helaas naar huis gegaan omdat onze chauffeur last had van zijn scheenbeen, voordeel was dan weer wel dat we een beetje op tijd terug waren. Vdk-gehalte was echt belachelijk hoog trouwens naar mijn idee, heb wat vage koppen voorbij zien komen

+ Deetox vs Prefix & Density, Luna vs Isaac, Josh & Wesz, Zany
+ 2x originele Cocaine MF horen op 1 dag

+ Sfeer, geen enkel opstootje o.i.d. gezien en overal ging het lekker los, zelfs op de main van voor tot achter toen ik er was
+ Locatie
+ Veel bekenden
- Geluid. Wat belachelijk slecht was dit, met afstand het slechtste geluid ooit gehoord op een feest, met name bij de Reckless.
- Onoverzichtelijk ingericht, stages niet duidelijk aangegeven. Fundamental/Future/Crystal niet eens gezien, terwijl ik er wel even naar heb lopen zoeken. Bleek een of ander paadje achter de Tijdmachine te zitten.
- WC's, 6 dixies voor 10.000 man?
-
Conclusie: Vet feestje maar organisatorisch nog heel wat verbeterpunten.