Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als iemand nog een code overheeft, houd ik me ook aanbevolen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 11:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Zo naai je je trouwe klanten ook wel zeg.

Early;30, vvk;40.... 2 dagen voor het festival;10

Nee.. goed bezig LYM :thumbdown:


Vond dit wel een mooie trouwens op FB op de CRAFT pagina:

Citaat:
Waarom voelen jullie je genaaid? Kijk naar de line up, de grootte van het festival, de hele promo er omheen.. net of dat geen 40 euro waard is?! Als je een kledingstuk of wat dan ook koopt en die is later in de uitverkoop met 70% korting ga je toch ook niet zitten janken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 11:40 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Vond dit wel een mooie trouwens op FB op de CRAFT pagina:

Citaat:
Waarom voelen jullie je genaaid? Kijk naar de line up, de grootte van het festival, de hele promo er omheen.. net of dat geen 40 euro waard is?! Als je een kledingstuk of wat dan ook koopt en die is later in de uitverkoop met 70% korting ga je toch ook niet zitten janken..


Bij een kledingwinkel weet je dat er uitverkoop gaat komen bij een festival en zeker met zo een line-up verwacht je dat niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 11:42 
 
Hardtraxx Addict

Haha wat een vergelijking zeg :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker bericht man, zeggen dat we zitten te janken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 12:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Als iemand nog een code overheeft, houd ik me ook aanbevolen! :D


Edit: zie privebericht
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 12:08 
 

Als iemand nog een code over heeft, zou zeer op prijs gesteld worden! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 13:12 
 
Hardtraxx Elite

rakkietakkie schreef:
Hard4Us schreef:
Als je de organisatie mailt voor codes waarmee je kaarten voor een tientje kunt bestellen (2 per code) dan krijg je die code gewoon.

Ik heb n code van Niels van de Freqz gekregen.


Ekte ekte ekte ekte stoere boy ben jij...


Jaaaaaaaaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 14:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Lekker bericht man, zeggen dat we zitten te janken..


Lijkt mij dat dit niet door Lose Your Mind is gepubliceerd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 14:16 
 
Hardtraxxer

Als iemand nog een code heeft, vriend van me wil nog mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 15:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Youri schreef:
Delt-A schreef:
Lekker bericht man, zeggen dat we zitten te janken..


Lijkt mij dat dit niet door Lose Your Mind is gepubliceerd ;)


Nee inderdaad :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 15:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FB Lose Your Mind
Citaat:
Beste bezoeker van CRAFT-festival,
We begrijpen dat er nogal wat vragen zijn omtrent de codes die gewonnen zijn door een x-aantal mensen. Ons verhaal is duidelijk. De kaarten kosten nu 40 euro en worden ook voor dit bedrag verkocht. Daarnaast liep er een actie met een code voor een beperkt aantal mensen dat deze code heeft gewonnen. Dat deze mensen de code niet voor zichzelf gebruiken is aan hen. Dat je je genaaid voelt is echter onterecht. Het betreft hier een unieke code die maar 1 keer gebruikt kan worden. Het is dus niet zo dat je onbeperkt kaarten voor 10 euro kunt kopen.
Volgend jaar kunnen onze trouwe bezoekers meteen bij het bekendmaken van ons event als eerste rekenen op een code.
We gaan voor een 'on'vergetelijke CRAFT en willen er met jullie allemaal een geweldige dag van maken.
Tot morgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

niek1991 schreef:
Als iemand nog een code heeft, vriend van me wil nog mee


Check PB ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo en nou is het klaar met dat gezeik over die kaarten!!

Leuk nieuws:
Scope DJ
Well it was a lot of editing and cutting but I managed to get the best parts of no less than 13 tracks in my classics act for tomorrow!

Looking forward to it!

:love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 15:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en ik wil nog steeds weten hoe ze aan mij telefoon nummer komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 15:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Zo en nou is het klaar met dat gezeik over die kaarten!!

Leuk nieuws:
Scope DJ
Well it was a lot of editing and cutting but I managed to get the best parts of no less than 13 tracks in my classics act for tomorrow!

Looking forward to it!

:love: :love:


Dat is het kijken inderdaad wel even waard!

AniThing schreef:
en ik wil nog steeds weten hoe ze aan mij telefoon nummer komen

Met zo'n ava wil iedereen je nummer wel :p
Maar waarschijnlijk van Facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Repulze schreef:
AniThing schreef:
en ik wil nog steeds weten hoe ze aan mij telefoon nummer komen

Met zo'n ava wil iedereen je nummer wel :p
Maar waarschijnlijk van Facebook.


heb me telefoon nooit opgegeven op facebook
heb die hele pagina van organisatie ook niet geliked.

dus ben ik heel benieuwd hoe ze dan bij mij terecht zijn gekomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 16:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ticketsysteem? Misschien aanwezig op FB, en fb heb je nummer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 16:25 
 
Hardtraxx Newbie

Als iemand nog een code heeft. Zou erg fijn zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 18:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jorisrkc schreef:
Als iemand nog een code heeft. Zou erg fijn zijn!


Check je pm :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 18:22 
 

Als iemand nog een code nodig heeft, ik heb er nog een. Ja, Vik heeft me net een gegeven maar na inspectie van mn spam box bleek dat ik er al een van LYM had gekregen xd Dus, roept u maar! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 18:27 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik kan nog wel een code gebruiken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 18:51 
 

Ik zoek hem even voor je op :thumbup: check pm
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Civitas schreef:
FB Lose Your Mind
Citaat:
Beste bezoeker van CRAFT-festival,
We begrijpen dat er nogal wat vragen zijn omtrent de codes die gewonnen zijn door een x-aantal mensen. Ons verhaal is duidelijk. De kaarten kosten nu 40 euro en worden ook voor dit bedrag verkocht. Daarnaast liep er een actie met een code voor een beperkt aantal mensen dat deze code heeft gewonnen. Dat deze mensen de code niet voor zichzelf gebruiken is aan hen. Dat je je genaaid voelt is echter onterecht. Het betreft hier een unieke code die maar 1 keer gebruikt kan worden. Het is dus niet zo dat je onbeperkt kaarten voor 10 euro kunt kopen.
Volgend jaar kunnen onze trouwe bezoekers meteen bij het bekendmaken van ons event als eerste rekenen op een code.
We gaan voor een 'on'vergetelijke CRAFT en willen er met jullie allemaal een geweldige dag van maken.
Tot morgen!


Wat een bullshit, het regent bijna codes. Zelfs anithing die helemaal niets met LYM te maken heeft krijgt een SMS met een code. Wil wel eens weten wat daar 'winnen' aan is. /ragemodus.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten