Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Volgende
Bericht Geplaatst op 24 jul 2014 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

even een vraag..

zijn er meer mensen die een sms hebben gekregen met de vraag of ze voor 10 euro naar CRAFT willen?

hoe de fuck komen ze aan mijn nummer? aangezien ik die nooit aan 1 of andere organisatie heb gegeven

dus ben wel erg benieuwd hoe ze er aan komen
Bericht Geplaatst op 24 jul 2014 17:37 
 
Hardtraxx Veteran

Jezus die lui zijn wanhopig op zoek naar mensen die willen komen. :P
Bericht Geplaatst op 24 jul 2014 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Jezus die lui zijn wanhopig op zoek naar mensen die willen komen. :P


mij een zorg

ik wil weten hoe ze aan mijn nummer komen
Bericht Geplaatst op 24 jul 2014 17:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
even een vraag..

zijn er meer mensen die een sms hebben gekregen met de vraag of ze voor 10 euro naar CRAFT willen?

hoe de fuck komen ze aan mijn nummer? aangezien ik die nooit aan 1 of andere organisatie heb gegeven

dus ben wel erg benieuwd hoe ze er aan komen


Vind ik eigenlijk niet kunnen eerlijk gezegd.
Zou de organisatie even mailen.
Bericht Geplaatst op 24 jul 2014 18:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo naai je je trouwe klanten ook wel zeg.

Early;30, vvk;40.... 2 dagen voor het festival;10

Nee.. goed bezig LYM :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 24 jul 2014 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is inderdaad wel heel bizar dat je een SMS krijgt.
Is het ook echt van CRAFT zelf?

@rakktietakkie: + je kunt al een hele tijd via een speciale link van b-front of zany (misschien nog meer artiesten) tickets kopen met 25% korting wat neerkomt op 30€
Bericht Geplaatst op 24 jul 2014 18:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Dat is inderdaad wel heel bizar dat je een SMS krijgt.
Is het ook echt van CRAFT zelf?

@rakktietakkie: + je kunt al een hele tijd via een speciale link van b-front of zany (misschien nog meer artiesten) tickets kopen met 25% korting wat neerkomt op 30€


Is alsnog 20 teveel... :x
Bericht Geplaatst op 24 jul 2014 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat wanhopig valt best mee, kaartverkoop liep volgens mij gewoon goed. Is puur denk voor uitverkopen.
Bericht Geplaatst op 24 jul 2014 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Dat is inderdaad wel heel bizar dat je een SMS krijgt.
Is het ook echt van CRAFT zelf?

@rakktietakkie: + je kunt al een hele tijd via een speciale link van b-front of zany (misschien nog meer artiesten) tickets kopen met 25% korting wat neerkomt op 30€


afzender LYM

een vriend van me is er al achteraan aan t gaan want schenen meer mensen te zijn die sms hebben gekregen terwijl ze nooit telefoon nummer gegeven hebben
Bericht Geplaatst op 24 jul 2014 18:53 
 
Hardtraxx Veteran

Erg treurig om mensen nu alsnog voor een tientje naar het festival te halen terwijl ik 40 euro ervoor heb uitgegeven. Hou een prijs lekker vast tot het festival begint, en doe volgend jaar de kaarten wat goedkoper. Triest van LYM.
Bericht Geplaatst op 24 jul 2014 19:15 
 
Hardtraxxer

Vind dit ook niet echt kunnen, normaal gesproken wordt iemand beloond als die vroeg zijn kaartje koopt. In dit geval kun je zowat gratis naar binnen als je maar wacht met het kopen van kaarten. Begrijpelijk dat de organisatie zoveel mogelijk kaarten wil verkopen maar dit is gewoon schandalig, enige vorm van compensatie zou ik wel zo netjes vinden :/

Mocht ik een volgende keer nog naar iets van LYM gaan wacht ik iig met het kopen van kaarten.
Bericht Geplaatst op 24 jul 2014 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youri schreef:
Dat wanhopig valt best mee, kaartverkoop liep volgens mij gewoon goed. Is puur denk voor uitverkopen.

Dit inderdaad. Ze hebben natuurlijk liever het feest volledig uitverkocht ipv 75%.
Bericht Geplaatst op 24 jul 2014 19:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Youri schreef:
Dat wanhopig valt best mee, kaartverkoop liep volgens mij gewoon goed. Is puur denk voor uitverkopen.

Dit inderdaad. Ze hebben natuurlijk liever het feest volledig uitverkocht ipv 75%.


Die omzet halen ze dan weer uit de consumpties :P
Bericht Geplaatst op 24 jul 2014 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, elk kaartje dat nu extra wordt verkocht omdat het maar 10€ is is extra want anders hadden ze helemaal niks verkocht. Tel daar nog eens minimum 20€ bij aan eet/drankbonnen (minus de kosten daarvoor) + hier en daar nog een parkingticket van 10€ voor de mensen die met de auto komen.

Een hoop extra geld die je anders niet zou hebben gehad.

Verder wel akkoord dat het gewoon een zware naaistreek is om dit te doen, ongeacht of de ticket verkoop goed gaat of niet. Geef dan gewoon een hoop DJ's extra guestlist plaatsen die ze verloten aan facebook fans en vriendjes.
Bericht Geplaatst op 24 jul 2014 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Verder wel akkoord dat het gewoon een zware naaistreek is om dit te doen, ongeacht of de ticket verkoop goed gaat of niet. Geef dan gewoon een hoop DJ's extra guestlist plaatsen die ze verloten aan facebook fans en vriendjes.

Stel dat het 75% is uitverkocht, dan zou je een 2500 kaarten over hebben. Als ze het al aan DJ's zouden geven, zouden ze er misschien een 100 kunnen kwijtraken daar aan (4 per DJ, niet elke zal het doen). Bij lange na niet hetgeen wat nog over is :P
Bericht Geplaatst op 24 jul 2014 20:26 
 

Ben het compleet eens met de mensen die zich genaaid voelen omdat er nu kaartjes voor 10 euro te krijgen zijn en zij het volle pond hebben betaald. Beetje rare gang van zaken inderdaad. Ik profiteer er alleen maar van want ik ben nu toch aanwezig zaterdag :P Ontzettend veel zin in! Warface, Prefix & Density en Chris One wil ik zeker zien vanwege nog nooit eerder gezien, B-Freqz wil ik zeker zien omdat B-Freqz en voor de rest laat ik het maar afhangen van mn vrienden. Wat mij betreft rest van de dag tijdmachine maar ik pas me wel een beetje aan. Maar Scope Live en Donkey Rollers Live ga ik dus echt niet missen!

EDIT: Btw, iemand enig idee hoe groot de kans is dat Donkey Rollers Followers gaan draaien? Doen ze dat nog vaak? Want ik MOET die plaat een keer live horen en zaterdag zou het zomaar eens kunnen gaan lukken :love:
Bericht Geplaatst op 24 jul 2014 20:28 
 
Hardtraxx Elite

Als je de organisatie mailt voor codes waarmee je kaarten voor een tientje kunt bestellen (2 per code) dan krijg je die code gewoon.

Ik heb n code van Niels van de Freqz gekregen.
Bericht Geplaatst op 25 jul 2014 02:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Als je de organisatie mailt voor codes waarmee je kaarten voor een tientje kunt bestellen (2 per code) dan krijg je die code gewoon.

Ik heb n code van Niels van de Freqz gekregen.


Ekte ekte ekte ekte stoere boy ben jij...
Bericht Geplaatst op 25 jul 2014 08:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb ook de sms gekregen van LYM net als anithing. Vind het inderdaad vreemd hoe ze hieraan komen... Enige wat ik me kan bedenken is via mijn facebook.
Bericht Geplaatst op 25 jul 2014 09:49 
 
Hardtraxxer

Heb ook een SMS gehad gisteren en het enige wat ik me kan bedenken is dat ik ze heb geliked op facebook.. :x
Bericht Geplaatst op 25 jul 2014 09:52 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Youri schreef:
Dat wanhopig valt best mee, kaartverkoop liep volgens mij gewoon goed. Is puur denk voor uitverkopen.

Dit inderdaad. Ze hebben natuurlijk liever het feest volledig uitverkocht ipv 75%.

Des te triester. Al had het een laatste wanhoopsactie geweest omdat het anders gecanceled zou worden, ok. Maar dit is gewoon genaaid.
Bericht Geplaatst op 25 jul 2014 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had ze dan voor €30 gedaan, zelfde als de Early Bird prijs, en de kortingsacties en codes die er later nog kwamen..
Bericht Geplaatst op 25 jul 2014 10:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heeft er nog iemand zo een code? :)
Bericht Geplaatst op 25 jul 2014 11:06 
 
Hardtraxxer

inderdaad ik ben ook opzoek naar een code! :D
Bericht Geplaatst op 25 jul 2014 11:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Heeft er nog iemand zo een code? :)


Laat maar! Heb er al eentje gescoord :)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten