Ben het compleet eens met de mensen die zich genaaid voelen omdat er nu kaartjes voor 10 euro te krijgen zijn en zij het volle pond hebben betaald. Beetje rare gang van zaken inderdaad. Ik profiteer er alleen maar van want ik ben nu toch aanwezig zaterdag

Ontzettend veel zin in! Warface, Prefix & Density en Chris One wil ik zeker zien vanwege nog nooit eerder gezien, B-Freqz wil ik zeker zien omdat B-Freqz en voor de rest laat ik het maar afhangen van mn vrienden. Wat mij betreft rest van de dag tijdmachine maar ik pas me wel een beetje aan. Maar Scope Live en Donkey Rollers Live ga ik dus echt niet missen!
EDIT: Btw, iemand enig idee hoe groot de kans is dat Donkey Rollers Followers gaan draaien? Doen ze dat nog vaak? Want ik MOET die plaat een keer live horen en zaterdag zou het zomaar eens kunnen gaan lukken
