Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 09:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Waarschijnlijk de hele dag in de buurt van de pont


Schipper mag ik overvaren ja of neeee........
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele dag Tijdmachine, uitstapje naar Main Concern.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met 3 meiden op stap dus weet niet goed waar ik beland maar een aantal acts wil ik sowieso zien dus hou ik voet bij stuk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 19:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Pete schreef:
Waarschijnlijk de hele dag in de buurt van de pont


Schipper mag ik overvaren ja of neeee........


ga je met de trein vanuit delft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 19:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Met 3 meiden op stap dus weet niet goed waar ik beland maar een aantal acts wil ik sowieso zien dus hou ik voet bij stuk xd


Leuke meiden Erik? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ging er van uit dat de Fundamental stage Early Hardstyle en Early Hardcore inhield, totdat Deepack dit op FB postte:
Citaat:
This week it's all about finishing some new stuff for C.R.A.F.T. Festival coming saturday ! Gonna be huge, check out the timetable !


Hoe zit het nou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 00:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Guido schreef:
Hele dag Tijdmachine, uitstapje naar Main Concern.

Dit, misschien nog wat meer uitstapjes naar de Reckless maar dat weet ik nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 09:35 
 
Hardtraxxer

Ook hele dag Tijdmachine met eventueel uitstapjes naar NC live, Thera live & Main Concern. Zin in! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik ging er van uit dat de Fundamental stage Early Hardstyle en Early Hardcore inhield, totdat Deepack dit op FB postte:
Citaat:
This week it's all about finishing some new stuff for C.R.A.F.T. Festival coming saturday ! Gonna be huge, check out the timetable !


Hoe zit het nou?


De Funadamental Stage is voor de grondleggers, zij die hebben meegeholpen tot wat de scene nu is. Wat ze willen draaien is helemaal aan hun zelf :) en blijkbaar gaat Deepack ook voor wat nieuwe platen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
ErikZ schreef:
Met 3 meiden op stap dus weet niet goed waar ik beland maar een aantal acts wil ik sowieso zien dus hou ik voet bij stuk xd


Leuke meiden Erik? :$


Komen meeten en dan zie je het vanzelf (1 van de 3 is mijn vriendin dus afblijven :list: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 10:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Kevin-Raw schreef:
Pete schreef:
Waarschijnlijk de hele dag in de buurt van de pont


Schipper mag ik overvaren ja of neeee........


ga je met de trein vanuit delft?


Nee gaan twee bussen erheen vanuit Delft ;) , er zijn nog drie plekken in een feestbus (niet degene waar ik in zit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Delt-A schreef:
Ik ging er van uit dat de Fundamental stage Early Hardstyle en Early Hardcore inhield, totdat Deepack dit op FB postte:
Citaat:
This week it's all about finishing some new stuff for C.R.A.F.T. Festival coming saturday ! Gonna be huge, check out the timetable !


Hoe zit het nou?


De Funadamental Stage is voor de grondleggers, zij die hebben meegeholpen tot wat de scene nu is. Wat ze willen draaien is helemaal aan hun zelf :) en blijkbaar gaat Deepack ook voor wat nieuwe platen :D


Oké mooi om te weten, ga ik mooi naar Max Enforcer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 12:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

16:00 - 16:30 Josh & Wesz
16:30 - 17:00 Scope DJ
17:00 - 17:30 Thera LIVE
17:30 - 18:30 Anime & Amnesys of eten o.i.d.
18:30 - 19:00 Zatox LIVE
19:00 - 19:30 Unexist
19:30 - 20:00 Jason Payne (of ik blijf bij Unexist of ga bij TNT kijken haha)
20:00 - 20:30 B-Freqz LIVE
20:30 - 21:00 Charly Lownoise & Menthal Theo
21:00 - 22:00 Tieum
22:00 - 23:00 The Sickest Squad :D
23:00 - 02:00 Proberen het terrein te verlaten en de auto te vinden

en dan nog maar zien wat hier van terecht komt :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
cb92 schreef:
ErikZ schreef:
Met 3 meiden op stap dus weet niet goed waar ik beland maar een aantal acts wil ik sowieso zien dus hou ik voet bij stuk xd


Leuke meiden Erik? :$


Komen meeten en dan zie je het vanzelf (1 van de 3 is mijn vriendin dus afblijven :list: )

Dennis gaat naar een ander festival. Kom je nu wel Craft, Dennis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 13:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Altijd weer een gepuzzel, maar denk dat dit hem word voor mij :)

12.00-13.00 Atmozfears (Penoze)
13.00-14.00 Exit Mind vs. X-Pander (Reckless)
14.00-15.00 Outbreak (Reckless)
15.00-15.30 Da Tweekaz (Crystal)
15.30-16.30 Josh & Wesz (Tijdmachine)
16.30-17.00 Noisecontrollers LIVE (Penoze)
17.00-18.00 The R3belz vs. Typhoon (Reckless)
18.00-19.00 Max Enforcer (Tijdmachine)
19.00-19.30 Deetox vs. Prefix & Density (Reckless)
19.30-20.00 Jason Payne (The Future)
20.00-20.30 Charly Lownoise & Mental Theo (Fundamental)
20.30-21.30 E-Force vs. Digital Punk (Penoze)
21.30-23.00 D-Block & S-te-Fan (Tijdmachine)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hyperactive schreef:
Altijd weer een gepuzzel, maar denk dat dit hem word voor mij :)

12.00-13.00 Atmozfears (Penoze)
13.00-14.00 Exit Mind vs. X-Pander (Reckless)
14.00-15.00 Outbreak (Reckless)
15.00-15.30 Da Tweekaz (Crystal)
15.30-16.30 Josh & Wesz (Tijdmachine)
16.30-17.00 Noisecontrollers LIVE (Penoze)
17.00-18.00 The R3belz vs. Typhoon (Reckless)
18.00-19.00 Max Enforcer (Tijdmachine)
19.00-19.30 Deetox vs. Prefix & Density (Reckless)
19.30-20.00 Jason Payne (The Future)
20.00-20.30 Charly Lownoise & Mental Theo (Fundamental)
20.30-21.30 E-Force vs. Digital Punk (Penoze)
21.30-23.00 D-Block & S-te-Fan (Tijdmachine)


Het ziet er naar uit dan we elkaar dan veel gaan tegen komen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 18:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Hyperactive schreef:
Altijd weer een gepuzzel, maar denk dat dit hem word voor mij :)

12.00-13.00 Atmozfears (Penoze)
13.00-14.00 Exit Mind vs. X-Pander (Reckless)
14.00-15.00 Outbreak (Reckless)
15.00-15.30 Da Tweekaz (Crystal)
15.30-16.30 Josh & Wesz (Tijdmachine)
16.30-17.00 Noisecontrollers LIVE (Penoze)
17.00-18.00 The R3belz vs. Typhoon (Reckless)
18.00-19.00 Max Enforcer (Tijdmachine)
19.00-19.30 Deetox vs. Prefix & Density (Reckless)
19.30-20.00 Jason Payne (The Future)
20.00-20.30 Charly Lownoise & Mental Theo (Fundamental)
20.30-21.30 E-Force vs. Digital Punk (Penoze)
21.30-23.00 D-Block & S-te-Fan (Tijdmachine)


Het ziet er naar uit dan we elkaar dan veel gaan tegen komen xd


Zelfde smaak dus haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 20:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Dennis gaat naar een ander festival. Kom je nu wel Craft, Dennis?


Ja, ik ga CRAFT! Lekker deephousen enzo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 20:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
patrickjeb schreef:
Dennis gaat naar een ander festival. Kom je nu wel Craft, Dennis?


Ja, ik ga CRAFT! Lekker deephousen enzo!


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 20:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
cb92 schreef:
patrickjeb schreef:
Dennis gaat naar een ander festival. Kom je nu wel Craft, Dennis?


Ja, ik ga CRAFT! Lekker deephousen enzo!


:lol:

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 01:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:

Nee gaan twee bussen erheen vanuit Delft ;) , er zijn nog drie plekken in een feestbus (niet degene waar ik in zit)


Ahh oke.. we zijn met z'n vijven of zessen dus dat gaat hem niet worden :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 11:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uiteindelijk toch nog aanwezig! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 16:44 
 
Hardtraxxer

Hmm, kaartje voor een tientje, dagje onbeperkt treinen voor 17,-... Toch is kijken of we iemand meekrijgen voor dat geld! Iemand die weet hoe dat met die veerboot zit, die gaat ook gewoon na 23:00 nog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 16:58 
 
Hardtraxxer

Svennn schreef:
Hmm, kaartje voor een tientje, dagje onbeperkt treinen voor 17,-... Toch is kijken of we iemand meekrijgen voor dat geld! Iemand die weet hoe dat met die veerboot zit, die gaat ook gewoon na 23:00 nog?


Moet je met een veerboot? Je kunt niet de werf bereiken met de auto? Ik kom vanaf Zuid-Limburg, dus ben niet zo bekend rondom Amsterdam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrbubble456 schreef:
Svennn schreef:
Hmm, kaartje voor een tientje, dagje onbeperkt treinen voor 17,-... Toch is kijken of we iemand meekrijgen voor dat geld! Iemand die weet hoe dat met die veerboot zit, die gaat ook gewoon na 23:00 nog?


Moet je met een veerboot? Je kunt niet de werf bereiken met de auto? Ik kom vanaf Zuid-Limburg, dus ben niet zo bekend rondom Amsterdam.

Kan wel, vanaf de snelweg.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten