Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat kijk ik uit naar dit feest :D!!

Onderdeel van het promoteam en mijn vrienden worden helemaal gek van mijn facebook door al mijn berichten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 12:48 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Ja ze moeten eens nadenken voor dat ze wat tegelijk met de zwarte cross gaan doen.

Kom op man half NL gaat daarheen wat denken ze wel niet.


ZWARTE CROSS :yay:

:/

Gewoon lekker aanwezig op C.R.A.F.T.
Ik ga me hoe dan ook prima vermaken met deze line up! Tijdmachine!!!! Fundamental!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ok
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 11:39 
 
Hardtraxxer

TIMETABLE

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=754519574609381&set=a.431885396872802.103810.218044331590244&type=1&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 12:06 
 
Hardtraxxer

Donkey02 schreef:


Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 12:09 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 12:44 
 
Hardtraxxer

Noisecontrollers tegelijk met Scope vind ik wel erg jammer. Misschien allebei kwartiertje meepikken dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 12:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Time table is offline gehad omdat er ergens een fout in zou zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 13:07 
 
Hardtraxx Veteran

Hyperactive schreef:
Time table is offline gehad omdat er ergens een fout in zou zitten.


Ja maar de fout is minimaal dus kleine verschuivin.
Zij iemand van de organisatie op PF
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 13:20 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 13:24 
 

Ah, hij heeft een ander kleurtje gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele dag tijdmachine en misschien een uitstapje naar Alphaverb, The Machine Live en Sub Sonik.
Ergens tussen 1 en 2 binnen lopen iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga met Hard4Us en nog twee anderen, weet niet wat Hard4Us wil maar denk niet dat het heel veel Tijdmachine gaat worden aangezien die andere twee vooral naar de Reckless willen waarschijnlijk :(

Dus ik verwacht zoiets, kan ik prima mee leven in ieder geval :P

12:00 - 13:00 Zirkum (Reckless)
13:00 - 14:00 Exit Mind & X-Pander (Reckless)
14:00 - 15:30 Frontliner (Tijdmachine)
15:30 - 16:30 Chris One & Solutio (Reckless)
16:30 - 17:00 Scope DJ (Tijdmachine)
17:00 - 17:30 Thera Live (Reckless)
17:30 - 18:00 Isaac & Luna (Tijdmachine)
18:00 - 18:30 Max Enforcer (Tijdmachine)
18:30 - 19:00 The Machine Live (Reckless)
19:00 - 20:00 Technoboy & Tuneboy (Tijdmachine)
20:00 - 21:00 Zany (Tijdmachine)
21:00 - 21:30 Tieum (World Of Hardcore)
21:30 - 23:00 D-Block & S-Te-Fan (Tijdmachine)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 14:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ook aanwezig! Maat van mij had gastenlijst plaatsen dus komt goed uit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 14:51 
 
Hardtraxx Veteran

Fuck, Noisecontrollers staat gelijk met Scope DJ. Had lekker The Prophet met Noisecontrollers verwisseld,

Zal voor mij wel het volgende worden:
13.00-14.00: Exid Mind & X-Pander (Reckless)
14.00-15.30: Frontliner (Tijdmachine)
15.30-16.30: Josh & Wesz (Tijdmachine)
16.30-17.00: Scope DJ/Noisecontrollers
17.00-17.30: Thera Live (Reckless)
17.30-18.00: Ran-D/Alpha²/The Prophet (Main)
18.00-19.00: Max Enforcer (Tijdmachine)
19.00-19.30: TNT (Tijdmachine)
19.30-20.00: Crypsis (Main)
20.00-20.30: B-Freqz (Main)
20.30-21.00: E-Force & Digital Punk (Main
21.00-21.30: Donkey Rollers live (Tijdmachine)
21.30-22.30: D-Block & S-te-Fan (Tijdmachine
22.30-23.00: Warface & Delete (Reckless)

ZIN IN!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 15:33 
 
Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Ga met Hard4Us en nog twee anderen, weet niet wat Hard4Us wil maar denk niet dat het heel veel Tijdmachine gaat worden aangezien die andere twee vooral naar de Reckless willen waarschijnlijk :(

Dus ik verwacht zoiets, kan ik prima mee leven in ieder geval :P

12:00 - 13:00 Zirkum (Reckless)
13:00 - 14:00 Exit Mind & X-Pander (Reckless)
14:00 - 15:30 Frontliner (Tijdmachine)
15:30 - 16:30 Chris One & Solutio (Reckless)
16:30 - 17:00 Scope DJ (Tijdmachine)
17:00 - 17:30 Thera Live (Reckless)
17:30 - 18:00 Isaac & Luna (Tijdmachine)
18:00 - 18:30 Max Enforcer (Tijdmachine)
18:30 - 19:00 The Machine Live (Reckless)
19:00 - 20:00 Technoboy & Tuneboy (Tijdmachine)
20:00 - 21:00 Zany (Tijdmachine)
21:00 - 21:30 Tieum (World Of Hardcore)
21:30 - 23:00 D-Block & S-Te-Fan (Tijdmachine)


Prefix & Density vs Deetox ga ik sowieso heen haha. De rest maakt me niet zoveel uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 16:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Inside Man schreef:
Citaat:
Ja ze moeten eens nadenken voor dat ze wat tegelijk met de zwarte cross gaan doen.

Kom op man half NL gaat daarheen wat denken ze wel niet.


ZWARTE CROSS :yay:

:/

Gewoon lekker aanwezig op C.R.A.F.T.
Ik ga me hoe dan ook prima vermaken met deze line up! Tijdmachine!!!! Fundamental!!!



Gewoon beide!
Zaterdag C.R.A.F.T. en zondag zwarte cross :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 16:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hele dag Fundamental.. Groetjes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

waarschijnlijk heel de dag op tijdmachine stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
waarschijnlijk heel de dag op tijdmachine stage.


Hier ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 16:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

provehito schreef:
waarschijnlijk heel de dag op tijdmachine stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 18:23 
 
Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk de hele dag ergens op de NDSM Werf :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 23:05 
 
Hardtraxxer

JVDM schreef:
Waarschijnlijk de hele dag ergens op de NDSM Werf :cool:


+1 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 23:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk de hele dag in de buurt van de pont
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Waarschijnlijk de hele dag in de buurt van de pont

gvd
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten