Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 03:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

"Is 't niet te ziek?"

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas toch niet aanwezig ivm vakantie. Erg jammer want ik kon ook niet bij de tijdmachine aanwezig zijn. Heb er erg naar uitgekeken. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

25% discount op tickets

http://bfront.craft-festival.nl/#surprise
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 03:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zag t ook :o Wordt wel erg verleidelijk nu, oef.. Even goed over nadenken! OV kosten zijn denk ik nog de grootste kostenpost voor mij :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 10:06 
 
Hardtraxxer

Heb toch het idee dat de kaartverkoop niet helemaal loopt, ze geven nu wel erg vaak en veel tickets weg + nog eens korting.

Waarschijnlijk toch wel aanwezig als ik Tomorrowland de dag ervoor overleef :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorgvv schreef:
Heb toch het idee dat de kaartverkoop niet helemaal loopt, ze geven nu wel erg vaak en veel tickets weg + nog eens korting.

Waarschijnlijk toch wel aanwezig als ik Tomorrowland de dag ervoor overleef :P


Kan melden dat het prima loopt ;) maar aangezien het de 1e keer is voor een C.R.A.F.T. festival hebben ze gewoon wat leuke acties bedacht :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Plattegrond

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 15:55 
 
Hardtraxx Veteran

Ook maar eens m'n kaartje gehaald :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was toch ook zo'n hardcore stage?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 21:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Was toch ook zo'n hardcore stage?

Dat is er ja


Mocht er iemand zonder vervoer zitten en een beetje op de route van Hardenberg naar Amsterdam zitten,
Check het Carpool topic even :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 22:07 
 

Goldenprei schreef:
Zag t ook :o Wordt wel erg verleidelijk nu, oef.. Even goed over nadenken! OV kosten zijn denk ik nog de grootste kostenpost voor mij :(

Same here, 50 euro retourtje... Maarja misschien toch morgen een ticket bestellen voordat het te laat is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 16:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog 2 weken :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 16:29 
 
Hardtraxxer

Fekete schreef:
Goldenprei schreef:
Zag t ook :o Wordt wel erg verleidelijk nu, oef.. Even goed over nadenken! OV kosten zijn denk ik nog de grootste kostenpost voor mij :(

Same here, 50 euro retourtje... Maarja misschien toch morgen een ticket bestellen voordat het te laat is :)


Kruidvat/Blokker hebben vaak van die kortingsacties onbeperkt treinen voor '€ x'. Dat even in de gaten houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 17:47 
 
Hardtraxxer

Bij de AH zo'n dagkaart nu 17 euro jongens :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 17:55 
 

22e terug van vakantie, dan maar definitief beslissen of ik heen ga. Deze line up is wel belachelijk fijn, en TIJDMACHINE :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 04:43 
 
Hardtraxxer

Zouden er echt zo weinig tickets verkocht zijn, zou wel jammer zijn!

Line up is dik en voor mij is het gewoon een zekerheidje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 22:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Frontliner schreef:
My schedule..
26-7 Craft Festival time: 14:00 (TSOF video location)
26-7 Tomorrowland time: 18:30
26-7 Craft festival 22:00 (TSOF video location)

Voor de mensen die Frontliner willen zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 01:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Frontliner schreef:
My schedule..
26-7 Craft Festival time: 14:00 (TSOF video location)
26-7 Tomorrowland time: 18:30
26-7 Craft festival 22:00 (TSOF video location)

Voor de mensen die Frontliner willen zien :P


Zeker wil ik dat ! Maar was dan sowieso al wel aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 10:30 
 
Hardtraxxer

Het is dat ik de 26ste al naar Ultrasonic ga omdat ik dan lekker kan fietsen.. en ik dit feestje ook veel te laat heb gezien...

Maar wat een lineup zeg pfffff .. dit kan je eigenlijk niet missen toch??? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
Het is dat ik de 26ste al naar Ultrasonic ga omdat ik dan lekker kan fietsen.. en ik dit feestje ook veel te laat heb gezien...

Maar wat een lineup zeg pfffff .. dit kan je eigenlijk niet missen toch??? :$


Dan kom je na US toch lekker naar After Motherfuckers :D klein stukje hoor vanaf Utrecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 18:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze kunnen het weer van gister nog niet eens goed voorspellen laat staan voor volgende week ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Ze kunnen het weer van gister nog niet eens goed voorspellen laat staan voor volgende week ;)


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable afterparty:

Afbeelding
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten