FUUUUCK hier wil ik bij zijn

En zo is dat, en nog in amsterdam ook. Op een brute locatiewrote:FUUUUCK hier wil ik bij zijn![]()
![]()
![]()
En zo is dat, en nog in amsterdam ook. Op een brute locatiewrote:FUUUUCK hier wil ik bij zijn![]()
![]()
![]()
Ja om de 10 minuten gaat ie en Lose Your Mind heeft bij Tijdmachine en Penoze Live pendelbussen ingezet, echt top geregeldwrote:Denk dat er met een festival wel extra worden in gezet, en standaard gaat die om de 10 minuten?
Op zo'n pont passen zo'n 100 man.wrote:http://www.ilovenoord.nl/wp-content/upl ... rfveer.pdf
Om het half uur, en 01:00 gaat de laatste, dus tijd zat om terug te komen gelukkig. Hopen dat de capaciteit van zo'n pont groot genoeg is tijdens de piekuren.
Wat houdt dat in?wrote:wrote: Vandaag te horen gekregen dat ik Craft Ambassadeur ben geworden![]()
Dan wik ik misschien wel meewrote:Ook aanwezig
Ik ga waarschijnlijk met de auto met vrienden en die zit vol, sorrywrote:Dan wik ik misschien wel meewrote:Ook aanwezig
wrote:Ik ga waarschijnlijk met de auto met vrienden en die zit vol, sorrywrote:Dan wik ik misschien wel meewrote:Ook aanwezig
Noop, via de A10 dacht ik kom je vanuit het noorden naar de NDSM werf.wrote:Als we zelf met de auto gaan, moeten we dan ook met het pont?
Yes.wrote:Noop, via de A10 dacht ik kom je vanuit het noorden naar de NDSM werf.wrote:Als we zelf met de auto gaan, moeten we dan ook met het pont?