Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 11:46 
 
Hardtraxxer

Jep zijn kaarten voor de afterparty ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 11:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vlk schreef:
Onderste optie: CRAFT Friends is 29,50


Dus dat is gewoon een normaal ticket? Even de WIN actie op fb afwachten anders haal ik wel zon friends ticket, scheelt toch weer 4 biertjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 11:52 
 
Hardtraxxer

Craft Friends zijn alleen tickets voor de afterparty mensen ;)
Lees op partyflock!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 11:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Imation schreef:
Craft Friends zijn alleen tickets voor de afterparty mensen ;)
Lees op partyflock!!



OK, thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 13:12 
 
Hardtraxx Newbie

Waar zie je dat dan op partyflock?
Ik vind het wel verwarrend, in de nieuwsbrief staat namelijk:
Citaat:
Wil je geen ambassadeur worden maar gewoon naar C.R.A.F.T. festival dan bieden wij je met deze link de mogelijkheid om voor 6 juni tegen Early bird tarief een ticket te kopen! Tot de 26ste!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 14:18 
 
Hardtraxxer

Kaarten voor de After zijn los te verkrijgen voor €29,50 per stuk. Maar als je slim bent kies je voor een VIP-ticket hier zit naast toegang tot het festival en de after ook nog toegang tot de 2 VIP decks. Daarnaast krijg je een parkeerkaart, een kluisje, een C.R.A.F.T. t-shirt en C.R.A.F.T. zonnebril.

Dat staat op pf! Snap dat het verwarrend is, zou als ik jou wqs de organisatie mailen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 15:05 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb al kaartjes :) vind alleen de berichtgeving van de afgelopen dagen een beetje apart ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 19:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaartje in the pocket :D
Onwijs veel zin in :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 13:44 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Voor bijna iedereen was het al duidelijk maar we willen de Tijdmachine Area compleet maken met TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy. Deze Italianen mogen natuurlijk niet ontbreken. Nu is het zeker dat je voor deze Tijdmachine een Tijdmachine nodig hebt!


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 13:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vet :( Baal ontzettend dat ik ook dit weer moet missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 14:01 
 
Hardtraxx Newbie

Citaat:
Voor bijna iedereen was het al duidelijk maar we willen de Tijdmachine Area compleet maken met TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy. Deze Italianen mogen natuurlijk niet ontbreken. Nu is het zeker dat je voor deze Tijdmachine een Tijdmachine nodig hebt!

Hopen op Technoboy - War machine :D

Ohja, als je nog geen kaartje hebt, kreeg van de week een mailtje met een link waar je t/m 9 juni kaartjes voor 29,50 kunt kopen: https://shop.ticketscript.com/channel/w ... anguage/nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 17:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Eindelijk de kans om A Feeling (Tuneboy Remix) live te horen, kan ik niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 17:37 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

De line up van de afterparty
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 17:41 
 
Hardtraxx Veteran

Pfft, zo'n dikke line-up precies op een datum waarop ik niet kan :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 17:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom 2 Sidez alleen op de after :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verdorie, wil hier nu zo graag heen! Maar me maten hebben of geen geld of gaan toch niet naar de Tijdmachine area. Ook die line up van the after is heerlijk. Man 2-sidez live dat moet ik meemaken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 18:03 
 
Hardtraxx Veteran

Hmm, kan je bijvoorbeeld alleen naar de Afterparty gaan? Ik moet overdag werken maar zou eventueel vanuit Belgie naar de afterparty komen, wil zo graag 2S zien. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 18:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Hmm, kan je bijvoorbeeld alleen naar de Afterparty gaan? Ik moet overdag werken maar zou eventueel vanuit Belgie naar de afterparty komen, wil zo graag 2S zien. :love:


http://www.craft-festival.nl/tickets/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 18:11 
 
Hardtraxx Veteran

Da's een ja neem ik aan? xd Nog eens goed nadenken en dan zien of ik ga gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus, wat een line-up! Precies als ik op vakantie ben :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 00:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Is het samen met B-Front of alleen Pulse? Kan me iets herinneren dat vorig jaar op de Tijdmachine de laatste keer zou zijn dat ze samen zouden draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 11:44 
 
Hardtraxx Veteran

Er staat live dus ik denk samen, op Beat The Bridge (2011?) stond er alleen 2-Sidez waar alleen Jaimy toen draaide. En B-Front staat nog eens apart dus kan hij evengoed nog eens samen draaien. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 14:32 
 

wootum schreef:
Is het samen met B-Front of alleen Pulse? Kan me iets herinneren dat vorig jaar op de Tijdmachine de laatste keer zou zijn dat ze samen zouden draaien.


Lijkt me gewoon saampjes, deden ze de vorige keer ook.

Je kunt misschien wel makkelijk zeggen "ja dit is de laatste keer samen", maar een jaar later kijk je daar weer anders tegenop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
wootum schreef:
Is het samen met B-Front of alleen Pulse? Kan me iets herinneren dat vorig jaar op de Tijdmachine de laatste keer zou zijn dat ze samen zouden draaien.


Lijkt me gewoon saampjes, deden ze de vorige keer ook.

Je kunt misschien wel makkelijk zeggen "ja dit is de laatste keer samen", maar een jaar later kijk je daar weer anders tegenop.


tegenop :list: het is tegenaan, je ziet ergens tegen op ;)

Zelf VIP tickets voor het festival :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 14:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2-Sidez draait gewoon compleet :thumbsup:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten