Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 19:38 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Kaartje binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 22:33 

Hardtraxx Veteran

Ook aanwezig, al goed zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 23:13 

Hardtraxx Elite

Jordi schreef:
Mr Lellebel schreef:
Kaartje binnen :)

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 23:57 

Dan net terug van vakantie, als ik het geld voor mekaar krijg wil ik hier heel graag heen. Tijdmachine lijkt me zo zo zo zo zo vet om mee te maken :woot: Voor de rest ook gewoon heerlijke line up, bijna alle stages lijken me wel mooi! (behalve die fundamentals stage, zal je mij niet vinden)
Eens kijken of ik wat kameraden over kan halen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 18:07 

Hardtraxxer

Psyko Punkz extra toegevoegd aan de Chrystal Area!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2014 15:51 

Hardtraxxer

Promo toegevoegd aan Fundamental area! (hopen op een files set)

Volgens mij komt er voor elke area bijna nog 1 extra act bij! Tijdmachine sowieso van wat ik gehoord heb!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 13:58 

Hardtraxx Addict

Diamanic schreef:

Volgens mij komt er voor elke area bijna nog 1 extra act bij! Tijdmachine sowieso van wat ik gehoord heb!

Chain reaction d'r bij en een MM act van maken! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 15:45 

Hardtraxx Veteran

Asjeblieft niet zeg, de Minus is More platen t/m 2010 hoor je nog genoeg. Liever een artiest uit het 2005-2008 tijdperk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 15:53 

Hardtraxx Veteran

Basxt schreef:
Diamanic schreef:

Chain reaction d'r bij en een MM act van maken! :)

The Skribbler schreef:
Asjeblieft niet zeg, de Minus is More platen t/m 2010 hoor je nog genoeg. Liever een artiest uit het 2005-2008 tijdperk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 16:19 

Hardtraxx Veteran

Verkeerd gelezen :P My bad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 16:20 

Hardtraxx Veteran

maakt niet, iedereen maakt wel eens een foutje!

Ben benieuwd wie ze nog allemaal extra toevoegen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 16:20 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij had hij het niet over de Tijdmachine-area, maar over de Penoze-area (omdat hij het heeft over Minus Militia en daar Radical+Crypsis staan)
Maar dat hoeft van mij ook niet. Zie ze op Defqon ook al, dus laat ze Minus Militia maar lekker exclusief houden voorlopig.

Over de Tijdmachine-area, Headhunterz heeft een tijd geleden al s aangegeven dat hij heel graag in dat concept een keer op zou willen treden. Zou erg vet zijn als hij op CRAFT erbij komt, die oude plaatjes waren dikke prima! :love:

EDIT: of anders Noisecontrollers, mag ook wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 16:52 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Volgens mij had hij het niet over de Tijdmachine-area, maar over de Penoze-area (omdat hij het heeft over Minus Militia en daar Radical+Crypsis staan)
Maar dat hoeft van mij ook niet. Zie ze op Defqon ook al, dus laat ze Minus Militia maar lekker exclusief houden voorlopig.

Over de Tijdmachine-area, Headhunterz heeft een tijd geleden al s aangegeven dat hij heel graag in dat concept een keer op zou willen treden. Zou erg vet zijn als hij op CRAFT erbij komt, die oude plaatjes waren dikke prima! :love:

EDIT: of anders Noisecontrollers, mag ook wel!

Minus militia treed 6x per jaar op; tenminste dat zeiden ze ergens in een interview.

HHZ zal wel erg vet zijn, met zijn oude tracks :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 16:54 

Hardtraxx Veteran

Als Headhunterz er staat ga ik definitief vanuit het zuiden 2,5 uur treinreizen voor dit feest :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 19:52 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:

Alsof je Lellebel E.P., heel Statement of Intent album (minus Torture en Get Hit), Bring that shit Back, The Scene & Copies Are Faking ooit nog hoort op een feest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 19:54 

Hardtraxx Veteran

Bring that shit back kwam uit op Straight On, Crypsis draait volgens mij nog regelmatig platen van statement of intent (ook andere platen dan torture en get hit), daarnaast was het ook en soort figure of speech om te zeggen dat er andere artiesten/labels zijn die wat meer 'vergeten' zijn dan MiM. Vind ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 15:48 

Hardtraxx Veteran

Oudere MIM platen worden idd nog wel gedraaid, maar dan krijg je er maar een paar per set, tussen allemaal andere tracks die mij persoonlijk niet zoveel boeien. Ik zou het dan zelf best wel vet vinden om Crypsis of CR op een Tijdmachine stage te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 16:02 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Oudere MIM platen worden idd nog wel gedraaid, maar dan krijg je er maar een paar per set, tussen allemaal andere tracks die mij persoonlijk niet zoveel boeien. Ik zou het dan zelf best wel vet vinden om Crypsis of CR op een Tijdmachine stage te zien.

Ik ook, lijkt me super om de onbekendere Statement of Intent en Lellebel E.P. platen weer eens te horen. Victime bijvoorbeeld :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 21:26 

Hardtraxx Veteran

Doe mij maar Kold Konexion - Minus One, lijkt me vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 02:01 

Hardtraxx Veteran

https://partyflock.nl/news/27450:C-R-A-F-T-Festival-gaat-voor-het-hoogst-haalbare

Bij het stukje van Tijdmachine staan TNT erbij, nieuwe toevoeging?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 08:36 

Hardtraxx Newbie

Delt-A schreef:
https://partyflock.nl/news/27450:C-R-A-F-T-Festival-gaat-voor-het-hoogst-haalbare

Bij het stukje van Tijdmachine staan TNT erbij, nieuwe toevoeging?

Dat zou wel heel erg gaaf zijn!
Ik hoop trouwens dat dit feest wel gewoon doorgaat. CRAFT showcase afgelast, early bird verlengd, dat zal vast niet komen door een geweldige kaartverkoop..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 10:16 

Hardtraxxer

Early bird is niet verlengd, die is al een tijdje uitverkocht. En we hehben geen reden gehoord van de annulering van de showcase, dat kan ook andere redenen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 10:41 

Hardtraxx Newbie

Imation schreef:
Early bird is niet verlengd, die is al een tijdje uitverkocht. En we hehben geen reden gehoord van de annulering van de showcase, dat kan ook andere redenen hebben.

Early bird is wel verlengd, tot 6 juni kun je nog kaarten kopen voor 29,50 (onderste optie, staat in nieuwsbrief).

https://shop.ticketscript.com/channel/w ... PARTYFLOCK
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 11:35 

Hardtraxxer

Bij jou link staat sowieso geen prijs van 29 eu dus dat klopt niet. En wat jij bedoelt is de After Mf oftewel de afterparty, die kosten nu los ook 29 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 11:43 

Hardtraxx Newbie

Onderste optie: CRAFT Friends is 29,50
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten