Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

C.R.A.F.T. Festival + VIP

Time
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Mr Lellebel wrote:Kaartje binnen :)
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Ook aanwezig, al goed zin in.
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Jordi wrote:
Mr Lellebel wrote:Kaartje binnen :)
^^
A
Dan net terug van vakantie, als ik het geld voor mekaar krijg wil ik hier heel graag heen. Tijdmachine lijkt me zo zo zo zo zo vet om mee te maken :woot: Voor de rest ook gewoon heerlijke line up, bijna alle stages lijken me wel mooi! (behalve die fundamentals stage, zal je mij niet vinden)
Eens kijken of ik wat kameraden over kan halen :)
Hardtraxxer
504 posts member since 2013
last seen May 2018
Psyko Punkz extra toegevoegd aan de Chrystal Area!
D
Hardtraxxer
268 posts member since 2009
last seen Jul 2025
Promo toegevoegd aan Fundamental area! (hopen op een files set)

Volgens mij komt er voor elke area bijna nog 1 extra act bij! Tijdmachine sowieso van wat ik gehoord heb!
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Diamanic wrote:Promo toegevoegd aan Fundamental area! (hopen op een files set)

Volgens mij komt er voor elke area bijna nog 1 extra act bij! Tijdmachine sowieso van wat ik gehoord heb!
Chain reaction d'r bij en een MM act van maken! :)
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Asjeblieft niet zeg, de Minus is More platen t/m 2010 hoor je nog genoeg. Liever een artiest uit het 2005-2008 tijdperk :)
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Basxt wrote:
Diamanic wrote:Promo toegevoegd aan Fundamental area! (hopen op een files set)

Chain reaction d'r bij en een MM act van maken! :)
The Skribbler wrote:Asjeblieft niet zeg, de Minus is More platen t/m 2010 hoor je nog genoeg. Liever een artiest uit het 2005-2008 tijdperk :)
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Verkeerd gelezen :P My bad.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
maakt niet, iedereen maakt wel eens een foutje!

Ben benieuwd wie ze nog allemaal extra toevoegen..
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Volgens mij had hij het niet over de Tijdmachine-area, maar over de Penoze-area (omdat hij het heeft over Minus Militia en daar Radical+Crypsis staan)
Maar dat hoeft van mij ook niet. Zie ze op Defqon ook al, dus laat ze Minus Militia maar lekker exclusief houden voorlopig.

Over de Tijdmachine-area, Headhunterz heeft een tijd geleden al s aangegeven dat hij heel graag in dat concept een keer op zou willen treden. Zou erg vet zijn als hij op CRAFT erbij komt, die oude plaatjes waren dikke prima! :love:

EDIT: of anders Noisecontrollers, mag ook wel!
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
pecola-tje wrote:Volgens mij had hij het niet over de Tijdmachine-area, maar over de Penoze-area (omdat hij het heeft over Minus Militia en daar Radical+Crypsis staan)
Maar dat hoeft van mij ook niet. Zie ze op Defqon ook al, dus laat ze Minus Militia maar lekker exclusief houden voorlopig.

Over de Tijdmachine-area, Headhunterz heeft een tijd geleden al s aangegeven dat hij heel graag in dat concept een keer op zou willen treden. Zou erg vet zijn als hij op CRAFT erbij komt, die oude plaatjes waren dikke prima! :love:

EDIT: of anders Noisecontrollers, mag ook wel!
Minus militia treed 6x per jaar op; tenminste dat zeiden ze ergens in een interview.

HHZ zal wel erg vet zijn, met zijn oude tracks :worship:
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Als Headhunterz er staat ga ik definitief vanuit het zuiden 2,5 uur treinreizen voor dit feest :drool:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
The Skribbler wrote:Asjeblieft niet zeg, de Minus is More platen t/m 2010 hoor je nog genoeg. Liever een artiest uit het 2005-2008 tijdperk :)
Alsof je Lellebel E.P., heel Statement of Intent album (minus Torture en Get Hit), Bring that shit Back, The Scene & Copies Are Faking ooit nog hoort op een feest :P
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Bring that shit back kwam uit op Straight On, Crypsis draait volgens mij nog regelmatig platen van statement of intent (ook andere platen dan torture en get hit), daarnaast was het ook en soort figure of speech om te zeggen dat er andere artiesten/labels zijn die wat meer 'vergeten' zijn dan MiM. Vind ik :P
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Oudere MIM platen worden idd nog wel gedraaid, maar dan krijg je er maar een paar per set, tussen allemaal andere tracks die mij persoonlijk niet zoveel boeien. Ik zou het dan zelf best wel vet vinden om Crypsis of CR op een Tijdmachine stage te zien.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
PNXRMX wrote:Oudere MIM platen worden idd nog wel gedraaid, maar dan krijg je er maar een paar per set, tussen allemaal andere tracks die mij persoonlijk niet zoveel boeien. Ik zou het dan zelf best wel vet vinden om Crypsis of CR op een Tijdmachine stage te zien.
Ik ook, lijkt me super om de onbekendere Statement of Intent en Lellebel E.P. platen weer eens te horen. Victime bijvoorbeeld :loving: :loving:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
Doe mij maar Kold Konexion - Minus One, lijkt me vet
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
https://partyflock.nl/news/27450:C-R-A- ... t-haalbare

Bij het stukje van Tijdmachine staan TNT erbij, nieuwe toevoeging?
V
Hardtraxx Newbie
48 posts member since 2010
last seen Feb 2017
Delt-A wrote:https://partyflock.nl/news/27450:C-R-A- ... t-haalbare

Bij het stukje van Tijdmachine staan TNT erbij, nieuwe toevoeging?
Dat zou wel heel erg gaaf zijn!
Ik hoop trouwens dat dit feest wel gewoon doorgaat. CRAFT showcase afgelast, early bird verlengd, dat zal vast niet komen door een geweldige kaartverkoop..
I
Hardtraxxer
253 posts member since 2008
last seen Jan 2026
Early bird is niet verlengd, die is al een tijdje uitverkocht. En we hehben geen reden gehoord van de annulering van de showcase, dat kan ook andere redenen hebben.
V
Hardtraxx Newbie
last seen Feb 2017
Imation wrote:Early bird is niet verlengd, die is al een tijdje uitverkocht. En we hehben geen reden gehoord van de annulering van de showcase, dat kan ook andere redenen hebben.
Early bird is wel verlengd, tot 6 juni kun je nog kaarten kopen voor 29,50 (onderste optie, staat in nieuwsbrief).

https://shop.ticketscript.com/channel/w ... PARTYFLOCK
I
Hardtraxxer
253 posts member since 2008
last seen Jan 2026
Bij jou link staat sowieso geen prijs van 29 eu dus dat klopt niet. En wat jij bedoelt is de After Mf oftewel de afterparty, die kosten nu los ook 29 euro.
V
Hardtraxx Newbie
last seen Feb 2017
Onderste optie: CRAFT Friends is 29,50