Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 apr 2015 13:22 
 
Hardtraxx Elite

De anthem, ja tenminste niet zo'n standaard RAW track. Vind dit stijltje wel leuk!
Bericht Geplaatst op 20 apr 2015 20:14 
 
Hardtraxxer

Is er al een timetable?
Bericht Geplaatst op 20 apr 2015 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ JellyBean schreef:
Is er al een timetable?

nee, alleen wat random artiesten die al een omslag foto hebben waarop hun tijd te zien is (Artifact bijvoorbeeld ;))
Bericht Geplaatst op 20 apr 2015 22:51 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Ik vind het best wel irritant dat ze niet gewoon in één keer de hele timetable online gooien. Duurt ook zo lang allemaal.
Bericht Geplaatst op 20 apr 2015 22:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Afbeelding

Ik vind het best wel irritant dat ze niet gewoon in één keer de hele timetable online gooien. Duurt ook zo lang allemaal.


Je hoeft ook niet de gehele maand alle tijden bij elkaar te sprokkelen en je kan ook wachten totdat ze je de hele timetable geven..
Bericht Geplaatst op 20 apr 2015 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot nu toe zijn bekend:

DBSTF, Chain Reaction, Adaro, Artifact, Warface, Jason Payne, Endymion, Theracords LIVE, Outbreak, Angerfist, Tha Playah, Neophyte & Dana. Er zullen er heus nog wel meer zijn maar die weet ik nu niet precies.
Bericht Geplaatst op 20 apr 2015 23:02 
 
Hardtraxx Veteran

MDesiqn schreef:
Duruz schreef:
Afbeelding

Ik vind het best wel irritant dat ze niet gewoon in één keer de hele timetable online gooien. Duurt ook zo lang allemaal.


Je hoeft ook niet de gehele maand alle tijden bij elkaar te sprokkelen en je kan ook wachten totdat ze je de hele timetable geven..


Dat doe ik ook niet, MDesign.. Kwam deze net toevallig tegen op Facebook.
Bericht Geplaatst op 20 apr 2015 23:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gaan er nog mensen mee met die cruise? Ze gaan om 4, 6 en 8 uur op Kingsday.
Bericht Geplaatst op 20 apr 2015 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Factory stage:

18:00 - 19:00 - Jason Payne
19:00 - 20:00 - E-Force / Act of Rage
20:00 - 21:00 - Thera
21:00 - 22:00 - E-Force / Act of Rage
22:00 - 23:00 - Warface
23:00 - 00:00 - Angerfist

---

12:00 - 13:00 = Charter
13:00 - 14:00 = Artifact
14:00 - 15:00 = Outbreak
15:00 - 16:00 = Chain Reaction
16:00 - 17:00 = Warface

Titan, Crypsis, Radical Redemption, B-Freqz

21:00 - 22:00 = Endymion
22:00 - 22:45 = Theracords (LIVE)
22:45 - 23:50 = Tha Playah
Bericht Geplaatst op 21 apr 2015 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Citaat:
Beste Beat the Bridge 2015 bezoekers,

Bedankt voor jullie aanmelding voor onze Desperados Crazy Cruise. Jullie zijn de gelukkigen die een ticket hebben kunnen bemachtigen! Hieronder volgt de informatie m.b.t de verschillende cruises van nacht en dag.

De cruise zal twee keer tijdens Kingsnight en drie keer tijdens Kingsday varen. Hij zal in 45 minuten langs de Rijnkade en onder de nieuwe brug door varen. Daarna vaart de boot terug langs het terrein onder de John Frostbrug door, om vervolgens terug naar het terrein te gaan. Dit is allemaal inclusief muziek en veel gekkigheid. Welke artiest er aan boord is, blijft een verrassing, maar hij zal ervoor zorgen dat het los gaat!

Op het terrein kunnen jullie je e-ticket inwisselen voor een polsbandje bij de infobalie (meteen na de ingang links). Tevens kunnen jullie je op dat moment inschrijven voor één van de cruises van die dag. Met het bandje heb je toegang tot de boot. Let wel op; iedere cruise heeft een ander bandje en vol=vol, dus wees er op tijd bij!

Let op: Op kingsnight moet je vóór 19:00 je e-ticket ingewisseld hebben voor een bandje en op Kingsday vóór 16:00.

De cruise zal op de volgende tijden vertrekken:

Kingsnight:
Cruise 1: 19:00
Cruise 2: 20:30

Kingsday:
Cruise 1: 16:00
Cruise 2: 18:00
Cruise 3: 20:00
Bericht Geplaatst op 21 apr 2015 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radical vrij vroeg voor zijn doen, ben benieuwd, hopen dat hij weer eens een blik oude nummers open trekt! Mooi dat Theracords Live de laatste hardstyle act is. Niks mis met deze tijd tafel :)
Bericht Geplaatst op 21 apr 2015 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal wel helemaal niks van terecht komen, maar:

13:00 - 14:00 Artifact
14:00 - 15:30 Bass Modulators / A-Lusion
15:00 - 16:00 A-Lusion / Aan mijn piemel trekken
16:00 - 17:30 Noisecontrollers
17:30 - 19:00 Titan
19:00 - 19:45 Dana
19:45 - 20:00 Aan mijn piemel trekken
20:00 - 20:30 Crypsis
20:30 - 21:30 B-Front
21:30 - 22:00 Endymion
22:00 - 22:45 Theracords Live
22:45 - 00:00 Tha Playah/Neophyte/Endshow
Bericht Geplaatst op 21 apr 2015 14:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Radical vrij vroeg voor zijn doen, ben benieuwd, hopen dat hij weer eens een blik oude nummers open trekt! Mooi dat Theracords Live de laatste hardstyle act is. Niks mis met deze tijd tafel :)

Wel na Titan/Warface.
Bericht Geplaatst op 21 apr 2015 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enige wat jammer is aan btb is dat ze elk jaar met een hardcore afsluiting komen aankakken (E-force ook al te vaak gezien laatste tijd :P )
Bericht Geplaatst op 21 apr 2015 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Enige wat jammer is aan btb is dat ze elk jaar met een hardcore afsluiting komen aankakken (E-force ook al te vaak gezien laatste tijd :P )

Vind ik juist fijn :thumbsup: Als je hardstyle wilt afsluiten kun je gewoon op de main blijven :thumbup: (Even los van het feit dat je E-Force dan al te vaak hebt gezien :P )
Bericht Geplaatst op 21 apr 2015 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Rickzel schreef:
Enige wat jammer is aan btb is dat ze elk jaar met een hardcore afsluiting komen aankakken (E-force ook al te vaak gezien laatste tijd :P )

Vind ik juist fijn :thumbsup: Als je hardstyle wilt afsluiten kun je gewoon op de main blijven :thumbup: (Even los van het feit dat je E-Force dan al te vaak hebt gezien :P )


Ja snap je punt, als je echt een hekel aan HC hebt ga je maar naar de main, maar bedoelde het meer voor mij persoonlijk dan :)

Is ook geen ramp natuurlijk, vermaak me wel :) Heb er in ieder geval zin in :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 23 apr 2015 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Het had wel handig geweest als ze erbij hadden gezet waar de brug was.
Bericht Geplaatst op 23 apr 2015 10:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik gok dat die bij de Bridge Stage is :P
Bericht Geplaatst op 23 apr 2015 10:40 
 
Hardtraxx Veteran

Hyperactive schreef:
Ik gok dat die bij de Bridge Stage is :P


Zou de brug daar zijn ja :x
Bericht Geplaatst op 23 apr 2015 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Het had wel handig geweest als ze erbij hadden gezet waar de brug was.

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 23 apr 2015 12:25 
 
Hardtraxx Veteran

Is de indeling nou anders dan vorig jaar?
Bericht Geplaatst op 23 apr 2015 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jup, ingang aan de noordkant, factorystage staat nu naar de stad toe + een stuk rijnkade erbij als Chill area.
Bericht Geplaatst op 23 apr 2015 12:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben benieuwd. Ik denk dat het geluid op de factory stage nu ook beter zal zijn omdat het dan weerkaatst tegen dat oude gebouw dat er naast/achter staat. Het kan natuurlijk ook gaan galmen daardoor, maar goed.
Bericht Geplaatst op 23 apr 2015 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er echt zin in :love: Alleen het weer ziet er nog niet best uit...
Bericht Geplaatst op 23 apr 2015 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OH, en over de Factory stage staat een tentding.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten