Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Genres
hardstyle, raw hardstyle
Prijs
Voorverkoop:€ 10,- 5 year fanticket

Datum
27 - 04 - 2015

Locatie
John Frostbrug, Arnhem

Leeftijd
18+

Tijd
12.00 - 00.00

Line Up:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 17:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Was dit jaar leuk feest, maar vond het op de raw stage eigenlijk veel te druk en achterin was het geluid kut. Denk niet dat ik hier volgend jaar weer heen ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het geluid aardig prima. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 17:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Ik vond het geluid aardig prima. :)

Vooraan was het dat ook zeker, maar als je daar helemaal achteraan stond waar je tenminste voldoende ruimte had om los te gaan, zonder dat er elke 5 seconden iemand voor je langs liep, vond ik het tegenvallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer goed vermaakt vorig jaar, hopelijk weer icm hotelletje !
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 12:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartjes gehaald nu je nog 5 euro korting krijgt, alle kleine beetjes helpen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 15:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwazig, zit op kamers in Velp dus mijn hotel is geregeld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

--> LINE-UP RELEASE PHASE 1

Nu weet je het zeker! Beat the Bridge is ‘the place to be’ tijdens Kingsnight & Kingsday 2015!
Bij deze maken wij de eerste namen van de line-up van BTB15 bekend! Bigger, Bolder, Better is de belofte en dit zie je meteen terug in deze release!!

Met een exclusieve live set van B-Freqz onderscheidt BTB zich ook in 2015 weer. Ook E-Force, de nummer 1 van de Facebook poll is er natuurlijk bij! Daarnaast mogen dikke namen als Noisecontrollers, Radical Redemption en Frontliner natuurlijk niet ontbreken aan deze dikke line-up. Bovendien is Hardcore dit jaar ook weer keihard vertegenwoordigd, de eerste Hardcore naam is dan ook niemand minder dan Angerfist! Check hier de volledige 1ste release van BTB15:

- B-Freqz live
- Radical Redemption
- Angerfist
- E-Force
- Adaro
- Jason Payne
- Frontliner
- Noisecontrollers
- Outbreak
- D-Block & S-Te-Fan
- Hard Driver
- Pavo
- LNY TNZ
- MC Da Syndrome

--> EXTRA 3e AREA
Beat the Bridge breidt dit jaar uit met een 3e area! Naast Hardstyle en RAW zal er nu ook ruimte komen voor early hardstyle, freestyle en meer hardcore. Er zullen naast een aantal oude bekende van de afgelopen vier edities ook wat verrassende namen verschijnen op BTB15! Meer informatie over deze stage volgt snel!
PS: Stay tuned.. Binnenkort volgen er nog twee dikke line-up releases! Want Beat the Bridge is dit jaar Bigger, Bolder and Better, vóór jullie en dóór jullie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meh :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 17:52 
 

Tot nu toe nog niet interessant :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LNY TNZ vind ik dan weer een beetje jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 20:30 
 
Hardtraxx Veteran

Opzich wel leuke line-up al, jammer alleen van LNY TNZ. Optie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 21:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat is het voordeel van meerdere stages, je hoeft er dus niet te staan he. Zal LNY TNZ als freestyle act worden gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 21:38 
 
Hardtraxx Veteran

LNY TNZ is toch gewoon Freestyle of niet? Er komt gewoon een Freestyle stage dus je hoeft er niet naartoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 21:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Dat is het voordeel van meerdere stages, je hoeft er dus niet te staan he. Zal LNY TNZ als freestyle act worden gezien?


Dat hopen we dan maar. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Meh :/

Hopelijk is de volgende aankondiging interessanter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 02:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie de fak is LNY TNZ nou weer xd Ik zit er echt niet meer in, in deze scene, denk ik...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 02:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Wie de fak is LNY TNZ nou weer xd Ik zit er echt niet meer in, in deze scene, denk ik...?

Een of andere freestyle act. Heeft vrij weinig met hardstyle te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 12:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Wie de fak is LNY TNZ nou weer xd Ik zit er echt niet meer in, in deze scene, denk ik...?

Zij horen ook niet bij de scene wmbt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 13:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Wie de fak is LNY TNZ nou weer xd Ik zit er echt niet meer in, in deze scene, denk ik...?


Yellow Claw maar dan met hardere kicks ofzo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd hoe ze met de concurrentie (Hardfest) omgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 17:13 
 
Hardtraxxer

Vraag me af of de line up die ze tot nu toe hebben gepresenteerd alleen voor de Dag is of voor Dag en Nacht. Dat zou namelijk wel een vies trucje zijn om mensen te lokken om nu al kaartjes te kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 20:36 
 

Die andere geopende topics van de organisatie xd Man man wordt tijd voor een nieuwe stagiair :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 23:12 
 
Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
Die andere geopende topics van de organisatie xd Man man wordt tijd voor een nieuwe stagiair :sleep:


Best wel slecht inderdaad als de organisatie zijnde, dan doet Raven het toch beter :D
Hopelijk blijven ze hier wel actief om vragen te beantwoorden zoals andere organisaties hier doen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 17:13 
 

--> LINE-UP RELEASE PHASE 2

Met de beste artiesten, extra vette show, unieke locatie, een extra area en top geluid, wordt Beat the Bridge ook dit jaar weer het hardste en beste hardstyle event tijdens Kingsnight en -day!
Na de eerste hele vette line-up release volgt hierbij de tweede ronde. Ook in deze ronde weer heel wat spektakel, waaronder B-front en twee vette live acts, Ran-D live en Theracords live. De Theracords act bestaat uit Thera, Degos & Re-Done en Project Exile. In deze fase ook weer een hardcore naam van formaat: Tha Playah. Bekijk hieronder de volledige tweede release:

- B-Front
- Digital Punk
- Ran-D live
- Frequencerz
- Crypsis
- Code Black
- Warface
- Theracords live (Thera, Degos & Re-Done, Project Exile)
- Tha Playah
- Audiofreq
- Devin Wild
- MC Renegade
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten