Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 19:03 
 
Hardtraxx Newbie

Hierbij de tracklist die ik heb gedraaid van 12:00-13:00 op de Factory Stage.­ Ik heb ervan genoten!­ Tot een volgende keer!­

1: The Masochist - LDMF( Wildstylez Remix)
2: Noisecontrollers &­ Psyko Punkz - Bass Mechanics
3: Zatox - Feel The Bass
4: Wildstylez - Delay Distortion (Atmozfears Remix)
5: Waverider - Skyscraper
6: Energyzed - So Loud
7: Pherato - Believe
8: Waverider - Pride
9: Zatox - Winter
10: Zatox &­ Max Enforcer - It Must Be
11: Atmozfears - On Your Mark
12: Dj Stephanie - Sicknite
13: Waverider Ft.­ Pyke - Code Red
14: Drone Ft.­ Mc I See - Higher
15: Psyko Punkz - Like A Loco
16: TNT &­ Headhunterz - Synergy
17: The Prophet - R3tro
18: TNT &­ DJ Isaac - Digital Nation
19: Kronos &­ Drone - Level 2
20: Headhunterz - Rock Civilisation (Technoboy's Undersound Mix)

Groeten,
Charter
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 21:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Ik heb mezelf meer dan prima vermaakt op kingsday! Chain reaction zette een prima set neer. Hij opende met een gruwelijke plaat (iets met i am the master?) en dat vlamde er meteen op. Ook draaide hij Every Fucking Day (L). Minpuntje wel die out with a bang EP die ik helemaal zat ben. Continu die kick is niet meer interessant. Lellebel revisited mag van mij ook nooit meer gedraaid worden bah.

Verder waren Titan en Luna (hoewel hitjes, wel sfeer en drive :D ) nog erg tof om te zien.

Goliath & MC I See - Thrill of the Kill bedoel je denk ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee dat is hem zeker niet, Heb het nummer ook meerdere keren langs horen komen (Act of Rage/Chain Reaction/Radical ook nog vgm)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 14:25 
 
Hardtraxxer

E-Force draaide op kingsknight een nummer waarin de vocal 'fatal' een aantal keren terugkwam. Iemand een idee welk nummer dit is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 14:27 
 
Hardtraxx Elite

DJ JellyBean schreef:
E-Force draaide op kingsknight een nummer waarin de vocal 'fatal' een aantal keren terugkwam. Iemand een idee welk nummer dit is?

nieuwe-tracks-hs/deetox-delete-fatal-t48712.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 14:40 
 
Hardtraxxer

hotymoty schreef:
DJ JellyBean schreef:
E-Force draaide op kingsknight een nummer waarin de vocal 'fatal' een aantal keren terugkwam. Iemand een idee welk nummer dit is?

nieuwe-tracks-hs/deetox-delete-fatal-t48712.html


Jaaaa, dankjewel! Wat ging deze snoeihard zeg :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

jaspertje3 schreef:
Hierbij de tracklist die ik heb gedraaid van 12:00-13:00 op de Factory Stage.­ Ik heb ervan genoten!­ Tot een volgende keer!­

1: The Masochist - LDMF( Wildstylez Remix)
2: Noisecontrollers &­ Psyko Punkz - Bass Mechanics
3: Zatox - Feel The Bass
4: Wildstylez - Delay Distortion (Atmozfears Remix)
5: Waverider - Skyscraper
6: Energyzed - So Loud
7: Pherato - Believe
8: Waverider - Pride
9: Zatox - Winter
10: Zatox &­ Max Enforcer - It Must Be
11: Atmozfears - On Your Mark
12: Dj Stephanie - Sicknite
13: Waverider Ft.­ Pyke - Code Red
14: Drone Ft.­ Mc I See - Higher
15: Psyko Punkz - Like A Loco
16: TNT &­ Headhunterz - Synergy
17: The Prophet - R3tro
18: TNT &­ DJ Isaac - Digital Nation
19: Kronos &­ Drone - Level 2
20: Headhunterz - Rock Civilisation (Technoboy's Undersound Mix)

Groeten,
Charter


:love: Die moet ik nog een keer live horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 14:54 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Nee dat is hem zeker niet, Heb het nummer ook meerdere keren langs horen komen (Act of Rage/Chain Reaction/Radical ook nog vgm)

Typhoon - The Master?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Rickzel schreef:
Nee dat is hem zeker niet, Heb het nummer ook meerdere keren langs horen komen (Act of Rage/Chain Reaction/Radical ook nog vgm)

Typhoon - The Master?


Juist dat is 'm thanks, heb dat hele album links laten liggen, maar kan niet anders zeggen dat ik dat nummer live echt heel erg vet vond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 21:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele leuke aftermovie! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 10:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb dat anthem volledig gemist joh.. lekkere plaat!

Leuke aftermovie btw! Ben ook benieuwd naar die van Hardfest.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten