Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Feest: XXlerator Kingsday: Free For All
Datum: 26/27-04-2019
Tijd: 18:00/12:00 - 00:00
Locatie: John Frostbrug, Arnhem
Prijs: Gratis entree

Line-up:
KONINGSNACHT (18:00 - 00:00)
Wildstylez - Frequencerz - Phuture Noize - Rebelion - Rejecta -
Devin Wild - Regain - Apexx - RVAGE - Primeshock - The Purge - Villain - Da Syndrome

KONINGSDAG (12:00 - 00:00)
Da Tweekaz - Noisecontrollers - Crypsis - Atmozfears - Korsakoff - KELTEK - Sound Rush - Act of Rage - Rebourne - Rooler - Degos & Re-Done - Demi Kanon - Sub Sonik - Prefix & Density - Malice - Ecstatic - MYST - Mind Dimension - Enemy Contact - Jay Reeve - Da Syndrome - MC I See
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Prijs: Gratis entree

De greoten, dan maar geen fietscombi meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line ups samenstellen kunnen ze wel bij Matrixx. Gruwelijk :worship: Koningsnacht denk ik wel aanwezig, dag afhankelijk van de mensen waarmee ik ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga Beat the Bridge wel missen, jarenlang top feest gehad! Maar dit ziet er ook niet verkeerd uit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 12:13 
 
Hardtraxx Newbie

Erg jammer van BtB, maar dit is zeker geen verkeerd alternatief. Wat een heerlijke line up met voor ieder wat wils. Ik hoop wel dat ze het houden op maximaal twee stages (mag van mij zelfs ook wel een stage zijn). Dat proppen van al die kleine stages vond ik geen gezicht altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2019 10:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nacht eventueel wel aanwezig als ik zin heb. Dag toch maar keer Super Sized proberen. Gratis trekt toch altijd schijt volk
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien kijkje komen nemen tijdens kingsnight! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 16:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoogstwaarschijnlijk aanwezig met koningsnacht! Zal geen latertje worden gezien ik de volgende dag weer fris op werk mag verschijnen :yawn: Hopelijk niet al te veel dagjesvolk, want gratis entree.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable staat online!

https://www.facebook.com/events/2162944 ... 0424398301
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2019 08:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Timetable staat online!


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2019 12:27 
 
Hardtraxx Addict

Vorig jaar prima vermaakt hier, dus dit keer ook maar even een kijkje nemen :) Beginnen bij Apexx en Rejecta, vervolgens naar de main voor Wildstylez, PN en stukje Frequencerz en dan afsluiten bij The Purge :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2019 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook 100% aanwezig! Hoe zit het hier eigenlijk met parkeren van de auto? Is dat een beetje te doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2019 23:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Ook 100% aanwezig! Hoe zit het hier eigenlijk met parkeren van de auto? Is dat een beetje te doen?


Iniedergeval niet in de buurt, alleen parkeer garage maar ik zou je aanraden met het ov te gaan als dat een optie is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 08:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Ook 100% aanwezig! Hoe zit het hier eigenlijk met parkeren van de auto? Is dat een beetje te doen?

In de wijk aan de andere kant van de brug (Malburgen, aan de Graslaan), deed ik ook de jaren met koningsnacht. Even de brug over lopen en je bent er.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Ook 100% aanwezig! Hoe zit het hier eigenlijk met parkeren van de auto? Is dat een beetje te doen?

In de wijk aan de andere kant van de brug (Malburgen, aan de Graslaan), deed ik ook de jaren met koningsnacht. Even de brug over lopen en je bent er.


Heb je eventueel een adres?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Heb je eventueel een adres?

Alm1ghty schreef:
aan de Graslaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Heb je eventueel een adres?

Alm1ghty schreef:
aan de Graslaan


Hoe kan ik hier nou toch over heen lezen? Begin moe te worden heb ik het idee. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2019 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onderweg naar XXlerator! Te herkennen aan een Spoontech shirt met een blauwe North Face jas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2019 14:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben hier met koningsnacht geweest en heb een verrassend goed feest gehad! Geluid en aankleding waren op beide stages top, vooral gezien het een gratis feest was, leuke locatie ook. Enige echte minpunt is dat het de laatste uurtjes net iets te druk was en dat zo'n gratis feest toch wat apart volk aan trekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 22:03 
 
Hardtraxx Addict

Koningsnacht hier doorgebracht en bijzonder goed vermaakt! Rond half 7 binnen, toen het nog erg rustig was. Geluid stond bij beide stages wel echt snoeihard. Op het eind bij Frequencerz een overkill aan bass. Iets voor 7 richting Apexx gegaan, wat echt een dikke set was. Nieuwe platen klinken erg fijn. Zelfde geldt voor Rejecta. Was twee uur flink rammen daar. Phuture Noize ook weer gruwelijk, die mid-intro van We Became A Monster :drool: Frequencerz was beetje matig. Altijd het standaard lijstje en ben The Unknown etc. wel een beetje zat.
Het was in ieder geval veel beter als vorig jaar. Volgend jaar wel weer aanwezig denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2019 02:14 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Kingsnight geweest, moet zeggen geluid was top en voor een gratis feest totaal geen slechte line-up.
Kingsday besloten om toch een kaart te kopen voor SSZ. Al met al leek het mij geen feest om je de hele dag te vermaken zoals met Beat the Bridge voorheen.
Hoop dat ze ooit nog is iets met die boot kunnen regelen als volgend jaar weer XXlerator er staat.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten