Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 13:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Raven schreef:
OH, en over de Factory stage staat een tentding.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Das mooi :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ze zullen wel iets moeten, want het weer wordt dramatisch. Als het heel de dag regent, heb je niets te zoeken op een outdoor stage. Dat zag je wel met XXlerator Outdoor afgelopen jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Ze zullen wel iets moeten, want het weer wordt dramatisch. Als het heel de dag regent, heb je niets te zoeken op een outdoor stage. Dat zag je wel met XXlerator Outdoor afgelopen jaar.


Dat is nu dus toch ook geregeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 14:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
RadicelArmy schreef:
Ze zullen wel iets moeten, want het weer wordt dramatisch. Als het heel de dag regent, heb je niets te zoeken op een outdoor stage. Dat zag je wel met XXlerator Outdoor afgelopen jaar.


Dat is nu dus toch ook geregeld?

Idd. De grootste stages zijn dus grotendeels overdekt en bij de forest stage sta je tussen de bomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
RadicelArmy schreef:
Ze zullen wel iets moeten, want het weer wordt dramatisch. Als het heel de dag regent, heb je niets te zoeken op een outdoor stage. Dat zag je wel met XXlerator Outdoor afgelopen jaar.


Dat is nu dus toch ook geregeld?


Ik heb geen idee hoe groot deze 'paraplu' is? De organisatie spreek over een 'parapluutje', dus ik twijfel over de omvang ervan. Hopelijk passen hier aardig wat mensen onder. Het is in ieder geval goed dat ze iets regelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zal vast niet zo'n ding zijn;
Afbeelding
Paraplu---------------------------------------------------------------------Parapluuuuuuuuuuu
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het regent lekker proppen onder die paraplu
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Als het regent lekker proppen onder die paraplu


Komt dit keer wel goed uit dat er (waarschijnlijk) weer enorm veel mensen flink vdk gaan zijn, die hebben toch skijt aan die regen, die ekte diehards :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 17:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
patrickjeb schreef:
Als het regent lekker proppen onder die paraplu


Komt dit keer wel goed uit dat er (waarschijnlijk) weer enorm veel mensen flink vdk gaan zijn, die hebben toch skijt aan die regen, die ekte diehards :$

In mijn beleving valt dat (in verhouding) op koningsdag nog wel mee. Ik ga maandag iig 'gewoon' aan het bier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voorspelling is 10 graden overdag pff... :/ hopelijk veranderd t nog iets of komt t zonnetje er nog bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 22:20 
 
Hardtraxx Veteran

Handschoenen en winterjas aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mod edit: foto's in het opbouw topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 00:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die foto van die tent, volgens mij is die gemaakt op dancetour Arnhem een jaar of 5 terug :') Ding is niet bar groot moet ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 10:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar was het qua sfeer een van de beste feestjes van het jaar, alleen te weinig wc's wat ze zo te zien dit jaar opgelost hebben. Als het weer een beetje meewerkt zal dit weer een top feest worden.

Ook een fijne organisatie die luistert naar kritiek en er ook echt wat mee doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zijn mensen die geen foto's van te voren willen zien.
Daar is het stage opbouw topic voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 11:44 
 

Niet meer aanwezig, als iemand nog 2 cruise tickets (koningsdag) wil, PB me ff je e-mailadres.

EDIT: Ze zijn weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 14:54 
 
Hardtraxx Elite

Iedereen die Noisecontrollers gaat checken, film ff de nieuwe tracks :love: :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bridge stage ziet er ook vet uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 20:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Iedereen die Noisecontrollers gaat checken, film ff de nieuwe tracks :love: :$


+9000, :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 20:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Iedereen die Noisecontrollers gaat checken, film ff de nieuwe tracks :love: :$


Ga me best doen :) even geheugenkaartje schonen kan ik het in 4K filmen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 23:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste keer Beat The Bridge , wat kan ik verwachten van het geluid enzo ? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 00:02 
 
Hardtraxxer

Hard Invasion schreef:
Eerste keer Beat The Bridge , wat kan ik verwachten van het geluid enzo ? :)


2013 was matig op de factory. 2014 op zowel factory als bridge stage goed geluid dus verwacht dit jaar het zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 09:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:
Eerste keer Beat The Bridge , wat kan ik verwachten van het geluid enzo ? :)


MBFH had goed naar de kritiek van 2013 geluisterd en geluid was echt top vorig jaar. Vooral onder de brug klapt het heerlijk. Ga er vanuit dat het dit jaar minstens net zo goed is. Factory kan denk ik zelfs iets harder nu hij niet richting het water staat.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten