wrote:OH, en over de Factory stage staat een tentding.

wrote:OH, en over de Factory stage staat een tentding.

Dat is nu dus toch ook geregeld?wrote:Ze zullen wel iets moeten, want het weer wordt dramatisch. Als het heel de dag regent, heb je niets te zoeken op een outdoor stage. Dat zag je wel met XXlerator Outdoor afgelopen jaar.
Idd. De grootste stages zijn dus grotendeels overdekt en bij de forest stage sta je tussen de bomen.wrote:Dat is nu dus toch ook geregeld?wrote:Ze zullen wel iets moeten, want het weer wordt dramatisch. Als het heel de dag regent, heb je niets te zoeken op een outdoor stage. Dat zag je wel met XXlerator Outdoor afgelopen jaar.
Ik heb geen idee hoe groot deze 'paraplu' is? De organisatie spreek over een 'parapluutje', dus ik twijfel over de omvang ervan. Hopelijk passen hier aardig wat mensen onder. Het is in ieder geval goed dat ze iets regelen.wrote:Dat is nu dus toch ook geregeld?wrote:Ze zullen wel iets moeten, want het weer wordt dramatisch. Als het heel de dag regent, heb je niets te zoeken op een outdoor stage. Dat zag je wel met XXlerator Outdoor afgelopen jaar.

Komt dit keer wel goed uit dat er (waarschijnlijk) weer enorm veel mensen flink vdk gaan zijn, die hebben toch skijt aan die regen, die ekte diehardswrote:Als het regent lekker proppen onder die paraplu
In mijn beleving valt dat (in verhouding) op koningsdag nog wel mee. Ik ga maandag iig 'gewoon' aan het bier.wrote:Komt dit keer wel goed uit dat er (waarschijnlijk) weer enorm veel mensen flink vdk gaan zijn, die hebben toch skijt aan die regen, die ekte diehardswrote:Als het regent lekker proppen onder die paraplu
+9000,wrote:Iedereen die Noisecontrollers gaat checken, film ff de nieuwe tracks![]()
Ga me best doenwrote:Iedereen die Noisecontrollers gaat checken, film ff de nieuwe tracks![]()
2013 was matig op de factory. 2014 op zowel factory als bridge stage goed geluid dus verwacht dit jaar het zelfde.wrote:Eerste keer Beat The Bridge , wat kan ik verwachten van het geluid enzo ?
MBFH had goed naar de kritiek van 2013 geluisterd en geluid was echt top vorig jaar. Vooral onder de brug klapt het heerlijk. Ga er vanuit dat het dit jaar minstens net zo goed is. Factory kan denk ik zelfs iets harder nu hij niet richting het water staat.wrote:Eerste keer Beat The Bridge , wat kan ik verwachten van het geluid enzo ?