Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag 26 april 2014
12:00 - 00:00
John Frostbrug
Arnhem

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 18:06 
 
Hardtraxx Veteran

Hmm, twijfel. Het geluid was vorig jaar ontiegelijk slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

Betere positie innemen, totaal geen last van gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 18:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Betere positie innemen, totaal geen last van gehad

Ik heb alle posities ingenomen dat feest en het geluid was op de ene plek slecht en op de andere plek bagger en weer op een andere plek dramatisch.

Waardeloos feest, sla hem over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Firetrap schreef:
Betere positie innemen, totaal geen last van gehad

Ik heb alle posities ingenomen dat feest en het geluid was op de ene plek slecht en op de andere plek bagger en weer op een andere plek dramatisch.

Waardeloos feest, sla hem over.

Ik vond het gruwelijk en ook geen last gehad van slecht geluid :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Firetrap schreef:
Betere positie innemen, totaal geen last van gehad

Ik heb alle posities ingenomen dat feest en het geluid was op de ene plek slecht en op de andere plek bagger en weer op een andere plek dramatisch.

Waardeloos feest, sla hem over.


Organisatie zal dit sowieso verbeteren, op Hardshore hadden ze naar de kritiek geluisterd en het geluid stond echt ideaal daar. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 19:17 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 03:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals chas1n zegt heeft de organisatie veel met de kritiek gedaan. Megadik geluid op Hardshore.
De baas van MBFH kwam zelfs nog naar ons toe om te vragen of we op Beat The Bridge waren geweest en zijn verontschuldigingen aan te bieden over het geluid, hij beloofde dat 2014 gewoon net zo'n dik geluid zou hebben als Hardshore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 03:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar geweest, was leuk voor een keertje, dus sla deze over :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 13:23 
 

wellicht aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 20:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Misschien aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 20:51 
 

je kan er maar niet vroeg genoeg bij zijn met een topic xd jesus
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
je kan er maar niet vroeg genoeg bij zijn met een topic xd jesus

Tijd gaat snel, voor je het weet is het alweer april :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
je kan er maar niet vroeg genoeg bij zijn met een topic xd jesus

Ja ik dacht ook even van 'dit duurt trouwens nog wel tyfuslang' nadat ik het had aangemaakt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Misschien aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bazig feest! Sowieso weer aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 16:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Was twee jaar geleden een leuk feestje, maar ik geef denk ik de voorkeur aan bier drinken en kut roepen in een of andere stad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 17:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laatste drie edities geweest en goed vermaakt, dus hoogstwaarschijnlijk weer aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 22:37 
 
Hardtraxx Newbie

laaste 2 keer geweest, beter dat ze nu hc erbij hadden en nu maar duimen dat ze wat aan dat teringgeluid doen daar, zodat we nu wel kunnen horen wat voor nummers tha playah draait
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch wel dik feestje gehad afgelopen jaar. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 10:41 
 

T jaar daarvoor was wel wat beter qua geluid in mijn herinnering. Desalniettemin zullen ze het wel meenemen voor deze editie.

Dit is toch wel weer een zekerheidje, naast dat het geluid misschien niet even sterk was, was het wel echt lekker gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 11:20 
 
Hardtraxxer

Alle 3 edities geweest maar vorig jaar was het geluid idd zwaar verneukt, ik ga waarschijnlijk gewoon weer maar hoop toch echt op beter geluid, en op hardshore was het geluid 10x beter en als het geluid zo is ga ik sowieso!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was wel leuk en verder zijn er toch weinig HS feesten op koningsdag. Denk wel aanwezig met een 'beetje' leuke line up
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koninginnedag wordt gevierd in je eigen dorp, dus nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2013 23:16 
 

Daveytl schreef:
Koninginnedag wordt gevierd in je eigen dorp, dus nee

Gelukkig is t koningsdag!
1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten