Zaterdag 26 april 2014
12:00 - 00:00
John Frostbrug
Arnhem

12:00 - 00:00
John Frostbrug
Arnhem

Last edited by Fuzzylogic on , edited 1 time in total.

Ik heb alle posities ingenomen dat feest en het geluid was op de ene plek slecht en op de andere plek bagger en weer op een andere plek dramatisch.wrote:Betere positie innemen, totaal geen last van gehad
Ik vond het gruwelijk en ook geen last gehad van slecht geluidwrote:Ik heb alle posities ingenomen dat feest en het geluid was op de ene plek slecht en op de andere plek bagger en weer op een andere plek dramatisch.wrote:Betere positie innemen, totaal geen last van gehad
Waardeloos feest, sla hem over.
Organisatie zal dit sowieso verbeteren, op Hardshore hadden ze naar de kritiek geluisterd en het geluid stond echt ideaal daar.wrote:Ik heb alle posities ingenomen dat feest en het geluid was op de ene plek slecht en op de andere plek bagger en weer op een andere plek dramatisch.wrote:Betere positie innemen, totaal geen last van gehad
Waardeloos feest, sla hem over.
Tijd gaat snel, voor je het weet is het alweer aprilwrote:je kan er maar niet vroeg genoeg bij zijn met een topicjesus
Ja ik dacht ook even van 'dit duurt trouwens nog wel tyfuslang' nadat ik het had aangemaaktwrote:je kan er maar niet vroeg genoeg bij zijn met een topicjesus
Gelukkig is t koningsdag!wrote:Koninginnedag wordt gevierd in je eigen dorp, dus nee