Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
martieboy schreef:
Jammer dat Adaro op de bridge stage staat

Hoezo jammer?


Adaro heeft wel eens aangegeven liever bij een loudness/raw stage te draaien dan een mainstage, oftewel, hij past zich toch aan aan een mainstage publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 05:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar een van de gezelligste feestjes! Alleen organisatie moet beter, rijen voor de wc, losliggende planken en geen watervoorziening. Maar ik ga er vanuit dat het dit jaar weer beter word!

Die sfeer in het donker onder de brug :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 10:44 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Pipa schreef:
martieboy schreef:
Jammer dat Adaro op de bridge stage staat

Hoezo jammer?


Adaro heeft wel eens aangegeven liever bij een loudness/raw stage te draaien dan een mainstage, oftewel, hij past zich toch aan aan een mainstage publiek.


Kingsnight he.. Denk dat de sfeer op een Bridge stage wel effe 10x beter is dan die factory stage..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 13:23 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Pipa schreef:
martieboy schreef:
Jammer dat Adaro op de bridge stage staat

Hoezo jammer?


Adaro heeft wel eens aangegeven liever bij een loudness/raw stage te draaien dan een mainstage, oftewel, hij past zich toch aan aan een mainstage publiek.

Nee hoor, kijk is naar zijn set van defqon 2013 mainstage. Toen sloot hij af met baddest torture!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beide dagen aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 14:34 
 
Hardtraxxer

De vorige editie heb ik werkelijk de slechtste set ooit meegepakt namelijk brennan heart. Heb me uiteindelijk beter vermaakt op een feestje met 15 jarigen op een pleintje daar waar yellow claw geloof ik optrad en alvaro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robinislief schreef:
De vorige editie heb ik werkelijk de slechtste set ooit meegepakt namelijk brennan heart. Heb me uiteindelijk beter vermaakt op een feestje met 15 jarigen op een pleintje daar waar yellow claw geloof ik optrad en alvaro.

Gele Rijders Plein xd Eens en nooit meer. Maar je hebt dus een kutset meegemaakt en toen ben je uit pure ellende maar naar een ander feest gegaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 15:02 
 
Hardtraxxer

Raven schreef:
robinislief schreef:
De vorige editie heb ik werkelijk de slechtste set ooit meegepakt namelijk brennan heart. Heb me uiteindelijk beter vermaakt op een feestje met 15 jarigen op een pleintje daar waar yellow claw geloof ik optrad en alvaro.

Gele Rijders Plein xd Eens en nooit meer. Maar je hebt dus een kutset meegemaakt en toen ben je uit pure ellende maar naar een ander feest gegaan?


Ik had de hardstyle ook wel een beetje gehad. Ik ben na thera toen weg gegaan ik geloof dat dat rond 8 uur was. Echt het was zon geniaal feestje op dat plein. Echt iedereen ging helemaal los niemand stond stil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 17:18 
 
Hardtraxx Veteran

robinislief schreef:
Raven schreef:
robinislief schreef:
De vorige editie heb ik werkelijk de slechtste set ooit meegepakt namelijk brennan heart. Heb me uiteindelijk beter vermaakt op een feestje met 15 jarigen op een pleintje daar waar yellow claw geloof ik optrad en alvaro.

Gele Rijders Plein xd Eens en nooit meer. Maar je hebt dus een kutset meegemaakt en toen ben je uit pure ellende maar naar een ander feest gegaan?


Ik had de hardstyle ook wel een beetje gehad. Ik ben na thera toen weg gegaan ik geloof dat dat rond 8 uur was. Echt het was zon geniaal feestje op dat plein. Echt iedereen ging helemaal los niemand stond stil.


Je bent na Thera weggegaan terwijl BH pas na Thera stond :/
Sowieso vind ik het niet gek dat ze daar los gingen, dat plein is waarschijnlijk gevuld met 15 jarig sletjes die al 'zat' zijn na een slok Smirnoff.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 01:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Je bent na Thera weggegaan terwijl BH pas na Thera stond :/
Sowieso vind ik het niet gek dat ze daar los gingen, dat plein is waarschijnlijk gevuld met 15 jarig sletjes die al 'zat' zijn na een slok Smirnoff.


Niks mis mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 22:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kingsnight hier doorbrengen en kingsday op hardkingz, prima :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 23:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Citaat:
Je bent na Thera weggegaan terwijl BH pas na Thera stond :/
Sowieso vind ik het niet gek dat ze daar los gingen, dat plein is waarschijnlijk gevuld met 15 jarig sletjes die al 'zat' zijn na een slok Smirnoff.


Niks mis mee :D

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Exclusieve BTB scooter
Je hebt het vast al voorbij zien komen; Beat the Bridge geeft een scooter weg! Wil jij kans maken op deze vette scooter? Zorg dan dat je jouw BTB ticket vóór 1 april gekocht hebt via beatthebridge.nl/tickets.

Als je al een ticket gekocht hebt, maak jij natuurlijk ook kans om te winnen. We verloten namelijk deze exclusieve BTB scooter onder alle mensen die vóór 1 april hun BTB ticket hebben gekocht.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou er nog een anthem komen? Vorig jaar werd na Hard Bass al informatie over het anthem naar buiten gebracht en nu is er nog niks bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 April grap?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Dat haar van Pepijn :lol: Maar B-Freqz 2.0? Dat klinkt interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 13:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:lol: dat haircut
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mailtje gehad:

Citaat:
Desperados Crazy Cruise

Heb jij ook altijd al een cruise willen maken? Dan is dit je kans! Beat the Bridge organiseert namelijk de Desperados Crazy Cruise!


Deze cruise zal twee keer op koningsnacht en twee keer op koningsdag in 45 minuten langs de Rijnkade varen en onder de nieuwe brug door. Daarna vaart de boot terug langs het terrein onder de John Frostbrug door, om vervolgens terug naar het terrein te gaan. Dit allemaal inclusief muziek en veel gekkigheid aan boord.


De cruise is gratis en iedereen kan zichzelf plus nog een vriend/vriendin opgeven door op de volgende link te klikken: http://bit.ly/1NZTteR Wees er wel op tijd bij, want vol=vol.


Dus geef je nu snel op voor deze speciale cruise op de rijn langs het BTB terrein en feest mee op de dikste tracks op het leukste feest van koningsnacht en -dag.


Let op: Je hebt wel een ticket voor BTB nodig, want de boot ligt aan het festival terrein. 85% van de kaarten is verkocht, dus zorg dat je jouw ticket snel koopt op beatthebridge.nl/tickets!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 16:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

We hebben al 12 tickets in de groep dus dat wordt gezellig op die boot ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 17:45 
 
Hardtraxx Elite

Benieuwd naar de Time-Table. Hoop dat Artifact niet al te vroeg staat. Die zou ik wel graag willen zien, verder verheug ik me op Theracords Live, ben benieuwd wat B-Freqz 2.0 is dus daar ook een kijkje nemen, Warface kijk ik erg naar uit, Ran-D en B-Front al lange tijd niet meer bezocht op feesten alhoewel Ran-D altijd redelijk voorspellend draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 17:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Benieuwd naar de Time-Table. Hoop dat Artifact niet al te vroeg staat. Die zou ik wel graag willen zien, verder verheug ik me op Theracords Live, ben benieuwd wat B-Freqz 2.0 is dus daar ook een kijkje nemen, Warface kijk ik erg naar uit, Ran-D en B-Front al lange tijd niet meer bezocht op feesten alhoewel Ran-D altijd redelijk voorspellend draait.

Artifact draait van 13:00-14:00.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor degene met snapchat, voeg toe: beatthebridge

Is preview van 20 seconden te horen van het anthem, gok zelf op B-Freqz ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 18:21 
 
Hardtraxx Elite

Jimi schreef:
Voor degene met snapchat, voeg toe: beatthebridge

Is preview van 20 seconden te horen van het anthem, gok zelf op B-Freqz ?


Ik denk B-Front
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Titan
7 mins ·
I had the great honour to produce the anthem for....
BEAT THE BRIDGE 2015!!!
Really satisfied with the result, it's something different than my usual style! Do you like it?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 13:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten