Ik ga in ieder geval mijn koningsdag in Enschede vierenwrote:Ben benieuwd hoe ze met de concurrentie (Hardfest) omgaan.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Past
Beat The Bridge - Kingsday (27-04-2015, John Frostbrug, Arnh
- Time
- – (Tue)
- Price
- Voorverkoop:€ 10,- 5 year fanticket
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Pestend rijden maar hier nog eenwrote:Ik ga in ieder geval mijn koningsdag in Enschede vierenwrote:Ben benieuwd hoe ze met de concurrentie (Hardfest) omgaan.
Last edited by Rick B on , edited 1 time in total.
Lineup-wise had ik ook liever voor Enschede gekozen.. Maar dit is zo dichtbijwrote:Ik ga in ieder geval mijn koningsdag in Enschede vierenwrote:Ben benieuwd hoe ze met de concurrentie (Hardfest) omgaan.
Ja dat is ook mijn reden inderdaad. We kunnen niet anders bijna.wrote:Lineup-wise had ik ook liever voor Enschede gekozen.. Maar dit is zo dichtbijwrote:Ik ga in ieder geval mijn koningsdag in Enschede vierenwrote:Ben benieuwd hoe ze met de concurrentie (Hardfest) omgaan.
Vond de lineup van btb beter dan hardfest afgelopen jaar. En als ik me niet vergis is hardfest in een grote tent, sta ik toch liever in de open lucht
-
K
Dat was vorig jaarwrote:Vond de lineup van btb beter dan hardfest afgelopen jaar. En als ik me niet vergis is hardfest in een grote tent, sta ik toch liever in de open lucht
Dit jaar wel, volgend jaar is Hardfest toch echt stukken beter. Hangt toch volledig van het weer afwrote:Vond de lineup van btb beter dan hardfest afgelopen jaar. En als ik me niet vergis is hardfest in een grote tent, sta ik toch liever in de open lucht
Line up release #3
-Titan
-Dana
-Chain Reaction
-Audiotricz
-Neophyte
-Bass Modulators
-Thera
-Zany
-Wasted Penguinz
-Luna
-Ruthless
-Charter
-Zero Sanctuary
-MC Alee & MC Diesel
-Titan
-Dana
-Chain Reaction
-Audiotricz
-Neophyte
-Bass Modulators
-Thera
-Zany
-Wasted Penguinz
-Luna
-Ruthless
-Charter
-Zero Sanctuary
-MC Alee & MC Diesel
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 31 minutes ago
Wil graag weten wie welke dag komt!
-
K
De laatste 5 namen die we toevoegen aan de toch al hele dikke line-up van #BTB15 zijn; The Prophet, Endymion, Act of Rage, Artifact en A-lusion. Een mooie mix tussen nieuw talent en gevestigde namen.
Artifact en A-lusion leuke toevoeging!
Maar om deze artiesten nu een speciaal bericht te geven was ook niet nodig geweest 
Artifact en A-lusion leuke toevoeging!
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Hier ga ik me wel op vermaken hoor! Leuk dat Artifact ook wat bekender word!
-
PHardtraxx Veteran
Moeilijk kiezen tussen deze en Supersized
E-Force met het anthem? Winnaar van de poll, staat beide dagen en beide stages. Precies hetzelfde als met Radical vorig jaar. Vraag me af of hij dan nog zijn studio uitkomt deze dagen met Freakz at Night en (wellicht) de anthems van Qapital en BTB.
Ik vind dat er wel een fijne verdeling is gemaakt over beide dagen. Had graag Adaro op kingsday gezien i.p.v. Digital Punk of Chain Reaction, maar dat is niet anders.
Ik vind dat er wel een fijne verdeling is gemaakt over beide dagen. Had graag Adaro op kingsday gezien i.p.v. Digital Punk of Chain Reaction, maar dat is niet anders.
-
PHardtraxx Veteran
Als ik ga dan wel chill dat Chain Reaction juist op de dag staat. Vind dat Chain Reaction altijd wel lekkere sets neerzet met oudere MIM platen erin. Kan Radical nog van lerenwrote:E-Force met het anthem? Winnaar van de poll, staat beide dagen en beide stages. Precies hetzelfde als met Radical vorig jaar. Vraag me af of hij dan nog zijn studio uitkomt deze dagen met Freakz at Night en (wellicht) de anthems van Qapital en BTB.![]()
Blij dat we er vroeg bij waren met die early access kaartjes, ga me vast weer vermaken
Vorig jaar helaas moeten missen.
Via I'm in kun je kaarten proberen te winnen, mij niet gelukt helaas
-
RHardtraxxer
- 52 posts member since 2015
- last seen May 2016
Wel zieke line up stuk beter dan afgelopen keer!!!
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 22 days ago
Denk dat ik hier maar eens ga kijken. Kansloos ergens de stad in gaan en jezelf de vernieling indrinken heb ik nu ook wel gezien 
Dat is in Arnhem ook echt niet leuk, of je moet ervan houden dat er 50 man op 1 vierkante meter staan. Heb een paar jaar terug ook genoeg zakkenrollers gezien, bizar.wrote:Denk dat ik hier maar eens ga kijken. Kansloos ergens de stad in gaan en jezelf de vernieling indrinken heb ik nu ook wel gezien
Jammer dat Adaro op de bridge stage staat
-
PHardtraxx Veteran
Hoezo jammer?wrote:Jammer dat Adaro op de bridge stage staat