Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 dec 2014 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Ben benieuwd hoe ze met de concurrentie (Hardfest) omgaan.

Ik ga in ieder geval mijn koningsdag in Enschede vieren :D
Bericht Geplaatst op 18 dec 2014 03:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Raven schreef:
Ben benieuwd hoe ze met de concurrentie (Hardfest) omgaan.

Ik ga in ieder geval mijn koningsdag in Enschede vieren :D


Pestend rijden maar hier nog een ^^
Bericht Geplaatst op 18 dec 2014 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Raven schreef:
Ben benieuwd hoe ze met de concurrentie (Hardfest) omgaan.

Ik ga in ieder geval mijn koningsdag in Enschede vieren :D

Lineup-wise had ik ook liever voor Enschede gekozen.. Maar dit is zo dichtbij :P
Bericht Geplaatst op 18 dec 2014 13:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Henk-Jan schreef:
Raven schreef:
Ben benieuwd hoe ze met de concurrentie (Hardfest) omgaan.

Ik ga in ieder geval mijn koningsdag in Enschede vieren :D

Lineup-wise had ik ook liever voor Enschede gekozen.. Maar dit is zo dichtbij :P


Ja dat is ook mijn reden inderdaad. We kunnen niet anders bijna. :lol:
Bericht Geplaatst op 19 dec 2014 12:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond de lineup van btb beter dan hardfest afgelopen jaar. En als ik me niet vergis is hardfest in een grote tent, sta ik toch liever in de open lucht
Bericht Geplaatst op 19 dec 2014 12:24 
 

martieboy schreef:
Vond de lineup van btb beter dan hardfest afgelopen jaar. En als ik me niet vergis is hardfest in een grote tent, sta ik toch liever in de open lucht


Dat was vorig jaar ;) Dit jaar is volgens mij de main en raw weer in een tent (zijkanten geheel open) en de classics is outdoor! :)
Bericht Geplaatst op 20 dec 2014 11:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

martieboy schreef:
Vond de lineup van btb beter dan hardfest afgelopen jaar. En als ik me niet vergis is hardfest in een grote tent, sta ik toch liever in de open lucht

Dit jaar wel, volgend jaar is Hardfest toch echt stukken beter. Hangt toch volledig van het weer af :P
Bericht Geplaatst op 27 dec 2014 13:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Line up release #3
-Titan
-Dana
-Chain Reaction
-Audiotricz
-Neophyte
-Bass Modulators
-Thera
-Zany
-Wasted Penguinz
-Luna
-Ruthless
-Charter
-Zero Sanctuary
-MC Alee & MC Diesel
Bericht Geplaatst op 04 jan 2015 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dana? Nice.
Bericht Geplaatst op 04 jan 2015 19:04 
 
Hardtraxx Veteran

Wil graag weten wie welke dag komt!
Bericht Geplaatst op 13 jan 2015 16:44 
 

De laatste 5 namen die we toevoegen aan de toch al hele dikke line-up van ‪#‎BTB15‬ zijn; The Prophet, Endymion, Act of Rage, Artifact en A-lusion. Een mooie mix tussen nieuw talent en gevestigde namen.

Artifact en A-lusion leuke toevoeging! :thumbup: Maar om deze artiesten nu een speciaal bericht te geven was ook niet nodig geweest xd
Bericht Geplaatst op 13 jan 2015 16:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 13 jan 2015 19:45 
 
Hardtraxx Elite

Hier ga ik me wel op vermaken hoor! Leuk dat Artifact ook wat bekender word!
Bericht Geplaatst op 14 jan 2015 10:24 
 
Hardtraxx Veteran

Moeilijk kiezen tussen deze en Supersized
Bericht Geplaatst op 14 jan 2015 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

E-Force met het anthem? Winnaar van de poll, staat beide dagen en beide stages. Precies hetzelfde als met Radical vorig jaar. Vraag me af of hij dan nog zijn studio uitkomt deze dagen met Freakz at Night en (wellicht) de anthems van Qapital en BTB. :P

Ik vind dat er wel een fijne verdeling is gemaakt over beide dagen. Had graag Adaro op kingsday gezien i.p.v. Digital Punk of Chain Reaction, maar dat is niet anders.
Bericht Geplaatst op 14 jan 2015 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

RadicelArmy schreef:
E-Force met het anthem? Winnaar van de poll, staat beide dagen en beide stages. Precies hetzelfde als met Radical vorig jaar. Vraag me af of hij dan nog zijn studio uitkomt deze dagen met Freakz at Night en (wellicht) de anthems van Qapital en BTB. :P

Ik vind dat er wel een fijne verdeling is gemaakt over beide dagen. Had graag Adaro op kingsday gezien i.p.v. Digital Punk of Chain Reaction, maar dat is niet anders.


Als ik ga dan wel chill dat Chain Reaction juist op de dag staat. Vind dat Chain Reaction altijd wel lekkere sets neerzet met oudere MIM platen erin. Kan Radical nog van leren
Bericht Geplaatst op 14 jan 2015 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blij dat we er vroeg bij waren met die early access kaartjes, ga me vast weer vermaken :D Vorig jaar helaas moeten missen.
Bericht Geplaatst op 14 jan 2015 19:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Via I'm in kun je kaarten proberen te winnen, mij niet gelukt helaas
Bericht Geplaatst op 17 jan 2015 13:40 
 
Hardtraxxer

Wel zieke line up stuk beter dan afgelopen keer!!!
Bericht Geplaatst op 20 jan 2015 12:25 
 
Hardtraxxer

Denk dat ik hier maar eens ga kijken. Kansloos ergens de stad in gaan en jezelf de vernieling indrinken heb ik nu ook wel gezien :P
Bericht Geplaatst op 20 jan 2015 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
Denk dat ik hier maar eens ga kijken. Kansloos ergens de stad in gaan en jezelf de vernieling indrinken heb ik nu ook wel gezien :P

Dat is in Arnhem ook echt niet leuk, of je moet ervan houden dat er 50 man op 1 vierkante meter staan. Heb een paar jaar terug ook genoeg zakkenrollers gezien, bizar.
Bericht Geplaatst op 20 jan 2015 18:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig dit keer :)
Bericht Geplaatst op 20 jan 2015 20:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer dat Adaro op de bridge stage staat
Bericht Geplaatst op 20 jan 2015 20:32 
 
Hardtraxx Veteran

martieboy schreef:
Jammer dat Adaro op de bridge stage staat

Hoezo jammer?
Bericht Geplaatst op 20 jan 2015 22:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

martieboy schreef:
Jammer dat Adaro op kingsnight staat
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten