Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 12:55 
 
Hardtraxx Elite

Mcvk schreef:
hotymoty schreef:
Iedereen die Noisecontrollers gaat checken, film ff de nieuwe tracks :love: :$


Ga me best doen :) even geheugenkaartje schonen kan ik het in 4K filmen

Je kan beter gewoon op 1080p filmen, aangezien bijna niemand nog een 4K scherm heeft.
Het heeft geen zin om 4K te filmen als je een 1080p scherm hebt staan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 13:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Mcvk schreef:
hotymoty schreef:
Iedereen die Noisecontrollers gaat checken, film ff de nieuwe tracks :love: :$


Ga me best doen :) even geheugenkaartje schonen kan ik het in 4K filmen

Je kan beter gewoon op 1080p filmen, aangezien bijna niemand nog een 4K scherm heeft.
Het heeft geen zin om 4K te filmen als je een 1080p scherm hebt staan ;)


Ach je kan zelf kiezen via youtube welke kwaliteit je wil bekijken. 1080/60p is trouwens ook gaaf met lasers en lampen alles gaat veel vloeiender dan, maar dit zal overdag nog niet het geval zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over een paar jaar wel handig wanneer je het nu in 4K filmt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 14:36 
 
Hardtraxx Veteran

Geluid vorig jaar was dik in orde dus verwacht daar nu ook weer veel van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 16:47 
 
Hardtraxx Elite

Heb hier zin in, het weer kan me niks schelen, op XX Outdoor ook prima vermaakt met die regen! Kijk uit naar Artifact, Warface en Theracords Live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond in het blauw te vinden, morgen wss met een oranje bril of zo iets kansloos xd

Zin in :woot:

Vanavond op de cruise van 19:00, morgen wss van 18:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 19:04 
 
Hardtraxx Newbie

Morgen ben ik er voor de vijfde keer op rij! Zin in, leuk om een feest en organisatie te zien groeien met editie. Hopelijk maken ze dat morgen weer waar!

See ya tomorrow everyone :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 22:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb nu wel wat foto's en videos van die factory stage gezien maar volgens is het kleiner als vorig jaar? Word lekker proppen morgen dus :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2015 01:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stages zijn groot genoeg echter staat het geluid alleen vooraan goed. Iedereen rent dus naar voren waardoor je hutjemutje staat. Achterin plek zat maar dus knakengeluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2015 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waardeloos georganiseerd!­ Veel te druk en belachelijke looproutes.­ Op het eind nog de eindshow meerdere keren uitgevallen op de Factory en geluid was ook niet om naar huis te schrijven.­ Verder wel goed vermaakt met de groep en hopen dat het morgen beter is, maar vrees het ergste aangezien het morgen nog drukker is.­
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2015 01:33 
 
Hardtraxx Newbie

was inderdaad niet zon heel groot succes...
-op bijde stages was het geluid vooran goed, stukje naar achter hoorde je alle 2 door elkaar.
-was VEEEEL!! te druk, waar het niet druk was bovengenoemd probleem met geluid
-de rij voor de ingang duurde ergelijk lang
-de vloer op de factory stage was gemaakt van rubberen tegels, in combinatie met een beetje regen was net een ijsbaan, en het liep ook nog eens vrij schuin af naar beneden

ondanks alles toch nog wel genoten :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2015 02:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mcvk schreef:
hotymoty schreef:
Mcvk schreef:

Ga me best doen :) even geheugenkaartje schonen kan ik het in 4K filmen

Je kan beter gewoon op 1080p filmen, aangezien bijna niemand nog een 4K scherm heeft.
Het heeft geen zin om 4K te filmen als je een 1080p scherm hebt staan ;)


Ach je kan zelf kiezen via youtube welke kwaliteit je wil bekijken. 1080/60p is trouwens ook gaaf met lasers en lampen alles gaat veel vloeiender dan, maar dit zal overdag nog niet het geval zijn :P


Waarom 4K of 60 fps. Het gaat men om de tracks niet om het beeld. Ohja en telefoon 4K is alsnog vol met ruis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2015 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iets te bont gemaakt gisteren op Kingsize, echt geen zin meer hierin xd
Ach, gaan er het beste van maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2015 11:11 
 
Hardtraxxer

Dit was mijn eerste feestje, heb me zeker vermaakt, maar wat heb ik me dood lopen irriteren aan de wachttijden.
Om half zeven aangesloten in de rij en pas tien voor half acht binnen, ook ontzettend dom van de organisatie om zo'n smalle ingang te maken. Eenmaal binnen met m'n maat wat munten gehaald en het laatste half uur van Audiofreq meegepakt, niet mijn ding, maar wel leuk om een keer gezien te hebben. Daarna Code Black die toch wel een redelijke set draaide, overigens stonden wij vrij naar achteren en je hoorde inderdaad de andere stage, best vervelend. Rond half negen een biertje gehaald en ook hier ging het erg sloom, er liepen twee man bestellingen op te nemen en vier man zaten op hun dooie gemak drank in te schenken. Toen om negen uur richting E-Force gegaan, deze keer stonden we vooraan en was het geluid prima. Wel super achterlijk hoe die looproute in elkaar steekt, continu mensen die voor je en achter je langslopen dus echt veel ruimte was er helaas niet. Na E-Force heen en weer gelopen tussen beide stages en het laatste uur bij de brug gebleven waar ik me de tering schok toen dat vuurwerk onder de brug doorkwam xd

M'n verhaal klinkt misschien vrij negatief, maar ik heb me uitstekend vermaakt en de sfeer was ook prima. Alleen zijn er dus wel een hoop verbeterpunten voor de organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2015 11:13 
 
Artiest

DJ JellyBean schreef:
Dit was mijn eerste feestje, heb me zeker vermaakt, maar wat heb ik me dood lopen irriteren aan de wachttijden.
Om half zeven aangesloten in de rij en pas tien voor half acht binnen, ook ontzettend dom van de organisatie om zo'n smalle ingang te maken. Eenmaal binnen met m'n maat wat munten gehaald en het laatste half uur van Audiofreq meegepakt, niet mijn dingen, maar wel leuk om een keer gezien te hebben. Daarna Code Black die toch wel een redelijke set draaide, overigens stonden wij vrij naar achteren en je hoorde inderdaad de andere stage, best vervelend. Rond half negen een biertje gehaald en ook hier ging het erg sloom, er liepen twee man bestellingen op te nemen en vier man zaten op hun dooie gemak drank in te schenken. Toen om negen uur richting E-Force gegaan, deze keer stonden we vooraan en was het geluid prima. Wel super achterlijk hoe die looproute in elkaar steekt, continu mensen die voor je en achter je langslopen dus echt veel ruimte was er helaas niet. Na E-Force heen en weer gelopen tussen beide stages en het laatste uur bij de brug gebleven waar ik me de tering schok toen dat vuurwerk onder de brug doorkwam xd

M'n verhaal klinkt misschien vrij negatief, maar ik heb me uitstekend vermaakt en de sfeer was ook prima. Alleen zijn er dus wel een hoop verbeterpunten voor de organisatie.


Hopen dat Hardfest beter geregeld is.. denk t eerlijk gezegd wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2015 11:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Waarom 4K of 60 fps. Het gaat men om de tracks niet om het beeld. Ohja en telefoon 4K is alsnog vol met ruis.


Weinig last van geruis gelukkig met Note 4. maar komt goed :thumbsup:

jammer van de negatieve reacties over gisteren, vorig jaar was het echt top geregeld. Hoop dat het dan vandaag overdag beter is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2015 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundEnergizer schreef:
Hopen dat Hardfest beter geregeld is.. denk t eerlijk gezegd wel.


Dat was de voorgaande jaren al beter geregeld, dus ik weet het zo goed als zeker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2015 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was er gister niet maar vond t vandaag prima geregeld allemaal. Ook mooi dat je nu ook op t gras kon zitten op de dijk. Lange wachtrij voor een vaart met de boot xd wel leuk bedacht! Herinner wel dat dit feest maar 25 euro kost! Wat dat betreft is het gewoon een prima feestje :thumbup: geluid viel me echt 100% mee, klapte er aardig op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 01:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de €14,- die ik betaald heb (ticketswap ftw) prima vermaakt, echter wel wat minpunten.
Ten eerste de ontzettend lange wachtrij voor de ingang, waren pas na een half uur/drie kwartier binnen.
Munten halen ging vlot en de bar ging ook redelijk snel, later op de avond duurde het wel even voor je aan de beurt was maar niet zo lang dat ik het echt een minpunt zou noemen.
Geluid op de Factory stage was belachelijk slecht, althans ter hoogte van de barren ongeveer, verder naar voren niet geweest omdat het echt veel te druk was op die stage.
De main daarentegen was tot Hard Driver ongeveer voor 50% leeg, geluid ook een stuk beter (hoewel soms schel en veel gekloot met het volume). Daardoor, en door het best prima sfeertje dat er hing het overgrote deel van de dag daar geweest.
Op de factory stage alleen Warface en Radical Redemption gezien.
Warface heel prima op vermaakt met een paar leuke oude plaatjes tussendoor (openen met Mindgame (Help Yourself Mix), baas).
Radical was niet veel soeps, ging er eigenlijk heen in de hoop op weer wat oudere plaatjes maar bijna alleen maar eigen platen/Minus Militia gehoord.
Verder kan ik me niet meer heel veel herinneren, alleen D-Block & S-Te-Fan die best prima draaide met o.a. Hyperdrive - The Punishment en Shiverz, Hard Driver die o.a. Be Amazed draaide en een gruwelijk vette plaat na Exploration (iemand die weet welke het was?), Noisecontrollers die SMD - Just Like You draaide en afsloot met Alphaverb - Low Frequenced Bass (of waren DBSTF dat?) en B-Front die opende met Arise remix en Back Again draaide.
O ja, Digital Punk draaide weer dezelfde saaie kutset als altijd.

+ Het weer
+ Security niet overdreven aanwezig
+ Warface, Noisecontrollers, D-Block & S-Te-Fan

+/- B-Front. Heb me er wel op vermaakt maar had hogere verwachtingen als ik het vergelijk met z'n andere setjes.

- Radical Redemption
- Was gezellig met de hele groep van tevoren thuis waardoor ik Artifact en A-Lusion gemist heb
- Weinig sfeer bij de Factory stage. Veel stilstaande en lopende mensen. Op andere momenten weer een heerlijke sfeer maar dat was na 2/3 nummers ook weer weg.
- Zoals gezegd was de looproute niet optimaal. Wc's ook op idiote plekken gezet, bij de main ging het nog wel maar bij de Factory moest je dwars door het publiek heen om bij de wc's te komen.
-- Drukte op de Factory stage (en vanaf B-Front op de mainstage)
-- Geluid op de Factory stage
-- Lange rij voor de ingang
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 01:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

++ De lichtman bij de Bridge Stage die uit zijn plaat ging;
+ Funky Shit van Sub Zero Project;
+ B-Freqz;

- De ingang;
-- De zoveelste hitjesparade van Digital Punk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 02:29 
 
Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
afsloot met Alphaverb - Low Frequenced Bass


:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 07:35 
 
Hardtraxxer

Hebben B-Freqz nog nieuwe muziek gedraaid?? :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 09:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

janlul schreef:
Hebben B-Freqz nog nieuwe muziek gedraaid?? :clap:


Jazeker 2 of 3 nummertjes klonk zeker niet vekeerd :thumbsup:

Verder wel leuk feestje gehad opzich.

+++ Theracords live WOW
++ B-Freqz
+ Titan

- Endymion (Niet echt heel boeiend)
- Geluid op bijde stages
- Wcs op een kut plek
- Drukte op de Factory stage (Ze hadden beter de raw op de main kunnen doen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
en een gruwelijk vette plaat na Exploration (iemand die weet welke het was?)


Ik weet het niet zeker maar 1 van deze:

Hard Driver - Echoes
Hard Driver & Phuture Noize - Everywhere
Hard Driver - Nothing (nieuwe van hem)

1 van deze 3 denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Fuzzylogic schreef:
en een gruwelijk vette plaat na Exploration (iemand die weet welke het was?)


Ik weet het niet zeker maar 1 van deze:

Hard Driver - Echoes
Hard Driver & Phuture Noize - Everywhere
Hard Driver - Nothing (nieuwe van hem)

1 van deze 3 denk ik

Alle drie niet, klonk ook niet als een Hard Driver plaat. Nothing zou trouwens wel kunnen, die kan ik niet vinden op youtube. Zat voor zover ik me herinner niet echt een melodie in, wel snoeiharde kicks.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten