Dit was mijn eerste feestje, heb me zeker vermaakt, maar wat heb ik me dood lopen irriteren aan de wachttijden.
Om half zeven aangesloten in de rij en pas tien voor half acht binnen, ook ontzettend dom van de organisatie om zo'n smalle ingang te maken. Eenmaal binnen met m'n maat wat munten gehaald en het laatste half uur van Audiofreq meegepakt, niet mijn ding, maar wel leuk om een keer gezien te hebben. Daarna Code Black die toch wel een redelijke set draaide, overigens stonden wij vrij naar achteren en je hoorde inderdaad de andere stage, best vervelend. Rond half negen een biertje gehaald en ook hier ging het erg sloom, er liepen twee man bestellingen op te nemen en vier man zaten op hun dooie gemak drank in te schenken. Toen om negen uur richting E-Force gegaan, deze keer stonden we vooraan en was het geluid prima. Wel super achterlijk hoe die looproute in elkaar steekt, continu mensen die voor je en achter je langslopen dus echt veel ruimte was er helaas niet. Na E-Force heen en weer gelopen tussen beide stages en het laatste uur bij de brug gebleven waar ik me de tering schok toen dat vuurwerk onder de brug doorkwam
M'n verhaal klinkt misschien vrij negatief, maar ik heb me uitstekend vermaakt en de sfeer was ook prima. Alleen zijn er dus wel een hoop verbeterpunten voor de organisatie.