Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zat er tekst in? Ik kende eigenlijk elk nummer van z'n set dus met iets meer tips weet ik het. Wat ook nog kan is unlock the power hard driver remix.

Dit is trouwens Nothing:

https://www.youtube.com/watch?v=ZQIHy55-LMU
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Zat er tekst in? Ik kende eigenlijk elk nummer van z'n set dus met iets meer tips weet ik het. Wat ook nog kan is unlock the power hard driver remix.

Dit is trouwens Nothing:

https://www.youtube.com/watch?v=ZQIHy55-LMU

Allebei ook niet, weet ik eigenlijk niet meer of er tekst in zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja was leuk.

Oja, Jason Payne die de Kingsnight moest openen, Regain - Broken, Hammer of The Devil en weet ik veel wat voor dingen. Kom op man, pas je een beetje aan aan de tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh en trouwens, Warface die Shellshock - Do The Math (Delete Remix) draaide :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 12:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste keer BtB voor mij.
Erg naar mijn zin gehad, hoewel de wachtrij op het begin me een beetje te lang duurde. Bijna een uur gewacht.

+++Theracords LIVE
+Nauwelijks wachtrijen bij de bars. Heb misschien max. 2 minuten moeten wachten.

- Geluid van the Factory stage was nog te horen, ook al stond je midden in the Bridge stage.
- Geluid bij Digital punk was erg belabberd, vooral als je het vergelijkt met B-front die voor hem draaide. Wat doet DP toch met die volumeknopjes?
- Lange wachtrij bij ingang

Al met al wel gewoon een geslaagd feestje! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bartjj schreef:
- Geluid bij Digital punk was erg belabberd

Volgens mij past het geluid zich aan aan de kwaliteit van zijn set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even het lijstje van nummers gemaakt die ik heb gehoord bij B-Front:

Bulldozer Project - Arise (The Beholder & DJ Zany Remix)
B-Front - Blackness
B-Front - Undiscovered
B-Front - TBA (van Qapital)
B-Front - Mysterias
Of Verona - Zero Gravity (B-Front Remix)
Frontliner & B-Front - World Outside
B-Front - Witch
B-Front & Degos & Re-Done - Endless Path
Unknown Analoq - Blackout (B-Front Remix)
B-Front & Frequencerz - Psycho
The Pitcher & B-Front – MPX 1
Typhoon - Vampires
Prefix & Density - WUFU
The Pitcher - Remember
Zany & Duro - Back Again

Welke mis ik?

Edit: ah gevonden: Degos & Re-Done - Feedback
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen magic??
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Geen magic??


Nee die draaide Frontliner al eerder op de dag, en draaide hij met b-freqz als magic hollow
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hurrikane schreef:
-- De zoveelste hitjesparade van Digital Punk.


Ja, het was weer vreselijk bij Digital Punk. Heb maar een stukje van zijn set gezien, maar daarin hoorde ik Black Demon remix, Still Don't Give A Fuck, Rest in Hell, My God, Satana (Zatox remix) en Firestorm. Wordt deze man niet moe van zichzelf?

Daarnaast heeft hij de EP van Radical ontvangen volgens mij, want draaide wel Piece of Shit en Suicide Bassline.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 14:38 
 
Artiest
Avatar gebruiker

De TL van Theracords LIVE :)

Citaat:
01. Degos & Re-Done - Demon Haunted
02. Prefix & Density - Anger
03. Phrantic & Blackburn - In Your What
04. B-Front & Thera - R.E.M. Sleep
05. Project Exile - Your Own Past
06. Deetox - Here I Come (Dj Thera Remix)
07. Dj Thera - The Paranormal
08. Degos & Re-Done - Feedback
09. Dj Thera & Phrantic - Ammunition
10. Dj Thera - Can't Remember
11. Project Exile - Death May Die
12. Degos & Re-Done - Madness
13. DIE ANTWOORD - Zef Side (Degos & Re-Done In The Mix)
14. Delete - Level
15. Delete - Ghetto
16. Delete - Dismissed
17. Project Exile - Cursed
18. Dj Thera vs Degos & Re-Done - Rave
19. Catatonic Overload - The Sexual Thrill 2015 (Project Exile Remix)
20. Adje - Hele Meneer (Degos & Re-Done Remix)
21. B-Front vs Degos & Re-Done - Endless Path
22. Delete & Warface - The Baddest
23. Deetox - Bring The Riot
24. Prefix & Density - W.U.F.U.
25. Dj Thera - 5-1 (Extreme Welcome Mix)
26. Degos & Re-Done - Mr Willy (Dj Thera's Koningsdag Hakkûh Mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 16:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
De TL van Theracords LIVE :)

Citaat:
01. Degos & Re-Done - Demon Haunted
02. Prefix & Density - Anger
03. Phrantic & Blackburn - In Your What
04. B-Front & Thera - R.E.M. Sleep
05. Project Exile - Your Own Past
06. Deetox - Here I Come (Dj Thera Remix)
07. Dj Thera - The Paranormal
08. Degos & Re-Done - Feedback
09. Dj Thera & Phrantic - Ammunition
10. Dj Thera - Can't Remember
11. Project Exile - Death May Die
12. Degos & Re-Done - Madness
13. DIE ANTWOORD - Zef Side (Degos & Re-Done In The Mix)
14. Delete - Level
15. Delete - Ghetto
16. Delete - Dismissed
17. Project Exile - Cursed
18. Dj Thera vs Degos & Re-Done - Rave
19. Catatonic Overload - The Sexual Thrill 2015 (Project Exile Remix)
20. Adje - Hele Meneer (Degos & Re-Done Remix)
21. B-Front vs Degos & Re-Done - Endless Path
22. Delete & Warface - The Baddest
23. Deetox - Bring The Riot
24. Prefix & Density - W.U.F.U.
25. Dj Thera - 5-1 (Extreme Welcome Mix)
26. Degos & Re-Done - Mr Willy (Dj Thera's Koningsdag Hakkûh Mix)


Dit was weer puur genieten :yay: Heb de hele set met een big smile op me gezicht gestaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Theracords live was echt magistraal, had van mij nog wel wat langer door gemogen :woot: tha Playah was op een aantal nummers na echt helemaal ruk. Eigenlijk past het qua opbouw ook totaal niet, van zo'n setje als TC live naar een setje waar gewoon de Wake up hardcore remix in voorkomt :lol: Zet tha playah lekker midden op de dag neer, fuck het tempo verschil :P

Ook mede dankzij het weer echt een hele leuke Kingsnight en Kingsday gehad :thumbsup:

Ook totaal geen spijt gehad dat we redelijk op tijd zijn gegaan om Artifact niet te missen, wat was dat genieten :love: Hij post net zijn tracklist op FB. Heerlijk die oudere nummertjes, en z'n eigen nummers klonken ook zo goed :thumbsup:

Citaat:
1. Wildstylez & Noisecontrollers – A Different Story
2. Artifact – World Is Mine
3. Noisecontrollers – Yellow Minute
4. Alpha2 & B-Front – Liberate
5. Zany – Psychedelic Trip
6. Artifact – Lunar
7. Project One – The Zero Hour
8. Primefire – T.T.T.
9. D-Block & S-Te-Fan ft. High Voltage – Shiverz
10. D-Sturb – Trippin’
11. Artifact & Dark Pact – Hunters
12. Phuture Noize – Terrordome
13. Slim Shore & B-Front – Chemical
14. Bass Chaserz – Reach Up In Ya Mouth
15. Solutio & The I’s – Mistress
16. B-Front & High Voltage – The 4th Kind
17. Artifact – Sanctum
18. Donkey Rollers – Voice Of Conscience
19. The R3bels – Pattern 2
20. Artifact ft. Elke Donkers – I See Lights
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 17:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuke dag gehad, helaas iets te bond gemaakt met koningsnacht dus niet optimaal kunnen genieten. Die Desperados cruise met Pavo was toch wel het hoogtepunt van de dag voor mij.
Ik heb gelukkig niet zo lang moeten wachten bij de entree, was 14:00 binnen, precies op tijd voor A-lusion. Er werd behoorlijk streng gefouilleerd en een paar vrienden van me moesten ook nog even mee komen maar verder totaal geen last gehad van de beveiliging.
Het weer en de gezelligheid met de groep was geweldig dus al met al een top dag gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Er werd behoorlijk streng gefouilleerd en een paar vrienden van me moesten ook nog even mee komen maar verder totaal geen last gehad van de beveiliging.

Viel mij ook op, veel strenger dan twee- en drie jaar geleden (vorig jaar was ik er niet dus hoe het toen was weet ik niet). Ook op ID, hoefde zelf niet te legitimeren maar een meisje van onze groep was 17, had een ID kaart geleend en die werd niet binnen gelaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 20:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
bartjj schreef:
- Geluid bij Digital punk was erg belabberd

Volgens mij past het geluid zich aan aan de kwaliteit van zijn set.



Dan was het dus de hele set stil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 14:43 
 
Hardtraxx Elite

Leuke dag gehad maandag, wij kwamen binnen tijdens Artifact toen hij Zany - Psychedelic draaide.

Niet lang hoeven wachten in de rij, viel me ook op dat er veel mensen de toegang ontzegd werd tijdens het de ID-Controle, goede zaak! Ik zelf ben niet om het ID gevraagd, hoeft ook niet want ik ben 20. Ik kreeg tijdens het fouiileren het bakje van mn oordopjes niet open, hierdoor werd het vermoeden dat ik drugs bij had en zijn we een kwartier bezig geweest om dat bakje open te krijgen, hier zaten alleen oordopjes in.

Vond de indeling wel klote, vond het vorig jaar beter, ook was de RAW stage kleiner en was er eigenlijk alleen voorin genoeg ruimte en redelijk geluid. Hier ook bijna de hele dag gestaan. Hier was het ook lekker warm, in tegenstelling tot onder de brug waar het koel was. Hoogtepuntjes waren voor mij toch wel Warface en Theracords Live, wat was dat vet! Titan heeft me ook positief verast. Vond de sfeer alleen niet zo super, had niet echt het idee dat er veel volk los ging. De broodjes beenham waren weer opperbest, net als vorig jaar, heerlijk.

Goed vermaakt, als de indeling hetzelfde is als vorig jaar word dit een twijfelgeval, misschien een keer Supersized bezoeken voor de verandering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Hard4us dan hebben wij bij elkaar in de buurt gestaan, kwam ook tijdens Psychedelic binnen en er werd vlak naast me zo'n blond klein jochie aangepakt door een security omdat hij een andere ID kaart had: "DIT BEN JIJ NIET, WIE IS DIT?"

Vond het eigenlijk wel lullig, maak er niet zo'n scene van denk ik dan :P maarja regels zijn regels, en er stonden nog heel wat jonge gastjes binnen dus zo streng waren ze ook weer niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 19:26 
 
Hardtraxxer

Prima dagje gehad, eindelijk weer eens een hardstylefeest bezocht, was een tijdje geleden ^^

Meest genoten van Warface, B-Freqz en Luna op de Forrest stage. De Forrest stage vond ik sowieso een zwaar toffe opzet: lekker rustig, tussen de boompjes. Oldskoolgevoel :P

Oja en wat een drukte op de factorystage zeg, manmanman -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 22:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De reden dat de factory stage kleiner was op gezet en niet op dezelfde plek stond als vorig jaar, is omdat ze geen vergunning kregen van de gemeente voor dat stuk grond.

Bron: een bekende die werkt voor de organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
De reden dat de factory stage kleiner was op gezet en niet op dezelfde plek stond als vorig jaar, is omdat ze geen vergunning kregen van de gemeente voor dat stuk grond.

Bron: een bekende die werkt voor de organisatie.

Dat stuk grond hoorde bij de oude coberco fabriek, en die is verkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 16:36 
 

Ik heb mezelf meer dan prima vermaakt op kingsday! Chain reaction zette een prima set neer. Hij opende met een gruwelijke plaat (iets met i am the master?) en dat vlamde er meteen op. Ook draaide hij Every Fucking Day (L). Minpuntje wel die out with a bang EP die ik helemaal zat ben. Continu die kick is niet meer interessant. Lellebel revisited mag van mij ook nooit meer gedraaid worden bah.

Verder waren Titan en Luna (hoewel hitjes, wel sfeer en drive :D ) nog erg tof om te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Charter schreef:
Hierbij de tracklist die ik heb gedraaid van 12:00-13:00 op de Factory Stage.­ Ik heb ervan genoten!­ Tot een volgende keer!­

1: The Masochist - LDMF( Wildstylez Remix)
2: Noisecontrollers &­ Psyko Punkz - Bass Mechanics
3: Zatox - Feel The Bass
4: Wildstylez - Delay Distortion (Atmozfears Remix)
5: Waverider - Skyscraper
6: Energyzed - So Loud
7: Pherato - Believe
8: Waverider - Pride
9: Zatox - Winter
10: Zatox &­ Max Enforcer - It Must Be
11: Atmozfears - On Your Mark
12: Dj Stephanie - Sicknite
13: Waverider Ft.­ Pyke - Code Red
14: Drone Ft.­ Mc I See - Higher
15: Psyko Punkz - Like A Loco
16: TNT &­ Headhunterz - Synergy
17: The Prophet - R3tro
18: TNT &­ DJ Isaac - Digital Nation
19: Kronos &­ Drone - Level 2
20: Headhunterz - Rock Civilisation (Technoboy's Undersound Mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 18:23 
 
Hardtraxxer

+++warface
++b-freqz
++ theracords

--het geluid
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten