Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2014 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn signalement luidt als volgt.
1.70m
Breed postuur
Blank
Donker haar
Blauwe ogen

En draag dit shirtje.
Afbeelding

Ziet u deze persoon, bel dan 0900-PARVUZ of anoniem via 0800-ANONIEM
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2014 10:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Oranje bloemenkrans :cool:


oh shit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2014 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb geen oranje .... dus dat is een beetje jammer.
Ik ben te herkennen aan me blauwe outfit, spijkerbroek, shirt en schoenen xd
Ik ben om 12 uur bij station Arnhem dus zal niet veel later bij de brug zijn :)

Heb er zin in! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2014 11:08 
 
Hardtraxx Elite

Ik ADARO shirtje, dus denk wel makkelijk te herkennen, + bloemetjes zwembroek aan, gele zonnebril, en un apparte manier van densen :thumbsup:

heb er zin in !
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2014 11:19 
 

Paarse broek, met een groenblauwig patroon van skiënde mensen erop. Daarop heb ik geel hoedje met wat versieringen van opblaaspoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2014 12:19 
 
Hardtraxx Veteran

Geluid is op allebij de stages heel goed! Gisteren heerlijk feestje gehad, geweldige sets van B-Front, Freqz en Thera. Ook Atmozfears draaide op gegeven moment kneiterhard. Onder andere Up Top, Bounce & Break remix, Bassface en dan vergeet ik nog wat.
De sfeer op de factory stage was geweldig, vanaf frequencerz ging het echt hard los.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2014 14:28 
 
Hardtraxx Addict

Dik feest! :D Setje van Thera :thumbsup: !

iMark schreef:
Ook Atmozfears draaide op gegeven moment kneiterhard.


Net voordat ik naar Thera ging draai hij die Timmeh/F#ckin Jump Edit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 02:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt genoten van deze editie :thumbsup: Echt verbeterd sinds vorig jaar, dat was echt wel te blijken en het geluid was top en de sets ook :loving: zowat wel hele dag Factory stage gestaan en laatste uurtje Crypsis, maar op deze manier heb ik er wel een leuk feestje van gemaakt :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 10:50 
 

einde van Thera(Geck-O - 2-1 Edit :huh: :oh: :worship: ), en begin van Radical was gestoord O_O_ Cellrock en Titan waren ook vet :D

Voorderest vond ik alles erg goed geregeld en goed bereikbaar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een feest. :thumbsup:
Heerlijk weer! Lekkere setjes! Gezelligheid!

Zirkum en Blackburn draaiden heerlijke openingssets! Phuture Noize is niet helemaal mijn ding. Paar leuke tracks maar toen ook ff wat gaan eten. Digital Punk presteerde het om een beetje saaie lijst met een paar bazentracks er in te draaien. Maar ook zat in zijn anderhalf uur gewoon de G4H live act. :lol:
Thera ging goed hard! Maar had wel het idee dat zijn stijl niet helemaal aansloot op het publiek. Moet ook eerlijk zeggen dat ik na een uur wel beetje klaar was met die stijl. :$ Chain Reaction en Luna draaiden een prima set. :thumbsup: Weet iemand welke de eennalaatste plaat was die zij draaiden? Da Syndrome kende de tekst behoorlijk goed dus zal wel redelijk bekende zijn en geen hele nieuwe. :$
Radical Redemption... de tering wat vet. Al was het tering druk en was de vloer net een trampoline. Als je hard genoeg los gaat krijg je wel ruimte van mensen. :D
E-Force zijn we ff wat gaan eten. Alleen de laatste 20 minuten wat van meegekregen. Die draaide ook al zo'n lompe eennalaatste plaat. :oh: Zal wel nieuwe E-Force zijn? Draaide hij voor de Masterclass Hardcore Edit.
En Titan... Pfoe... Wat een beest... :bomb: En die draaide ook een plaat die ik nog niet kende.
Is het opeens stil en hoor je een meisjes stem dingen zeggen over dat ze dacht dat je dood was blablabla. Heel vet.
Daarna zouden we bij Crypsis gaan afsluiten. Alleen kreeg 1 van onze groep een bloedneus wat niet echt wou stoppen. Zijn we maar pleiten gegaan.

Maar als iemand die 3 tracks voor mij kan noemen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 12:22 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Die draaide ook al zo'n lompe eennalaatste plaat. :oh: Zal wel nieuwe E-Force zijn? Draaide hij voor de Masterclass Hardcore Edit.
. :thumbsup:


Misschien E-force -Seven??
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou goed kunnen. :P
Die van Titan ben ik ook achter.
Had ik niet verwacht:
Activator, Ivan Carsten Ft. Nikkita - Brutal :oh: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 12:40 
 
Hardtraxx Elite

Hele mooie dag gehad! Vanaf blackburn binnen dus helaas zirkum moeten missen. Eigenlijk alleen maar goeie setjes op de factory voorbij horen komen, ook nog even naar WMF geweest, die italianen maakte er wel een feestje van, als zatox samen met tatanka draait lijkt hij veel meer plezier te hebben.

Maat van ne nog shirtje van phuture noize gevangen die werd gejat en teruggegeven, vgm was dat urbandesigner als ik lees wat voor kleren hy aan had. Later ook nog iemand van HT tegengekomen, alleen zn voornaam berry onthouden.

Volgend jaar weer!!!!!!

-Punt was wel drukte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Zou goed kunnen. :P
Die van Titan ben ik ook achter.
Had ik niet verwacht:
Activator, Ivan Carsten Ft. Nikkita - Brutal :oh: :bomb:


Hij heeft Seven als eenerlaatst gedraaid klopt, want wij wouden toen net alvast naar Crypsis gaan en toen MOESTEN we nog heel ff blijven staan, want SEVEN kwam :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 12:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was weer een leuk feestje!

Alleen The Viper wat een aanfluiting :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Héél dik feest gehad. Op alle fronten beter als vorig jaar. Geluid was dikke prima, in het begin had het wel wat harder gemogen, en er was ook genoeg ruimte. Alleen tijdens Radical en E-Force was het niet te doen.

Thera natuurlijk de set van de dag met daar kort achter Titan, maar die draaide Sparta, Brutal en Bring it to them raw die me totaal niet lagen. Wel originele Necropsy op het eind :loving: Jammer genoeg stopte hij hem na de 1e climax. De 2-1 edit van Thera was ook zwaar vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 13:24 
 
Hardtraxxer

Hard4Us schreef:
Hele mooie dag gehad! Vanaf blackburn binnen dus helaas zirkum moeten missen. Eigenlijk alleen maar goeie setjes op de factory voorbij horen komen, ook nog even naar WMF geweest, die italianen maakte er wel een feestje van, als zatox samen met tatanka draait lijkt hij veel meer plezier te hebben.

Maat van ne nog shirtje van phuture noize gevangen die werd gejat en teruggegeven, vgm was dat urbandesigner als ik lees wat voor kleren hy aan had. Later ook nog iemand van HT tegengekomen, alleen zn voornaam berry onthouden.

Volgend jaar weer!!!!!!

-Punt was wel drukte.


Davy toch? :P

Heb echt zwaar genoten van deze editie. Heerlijke sfeer en tof publiek. En tof dat ik Hard4Us even tegenkwam uiteraard ^^
Deepack sprong er bij mij het meest bovenuit. Oja weet iemand toevallig een track die Deepack draaide? De vocals gingen over rebel rebel movement ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel mooi feestje, die sex met die kale remix van de WMF was echt zo geniaal!

minpunt was de drukte op de factory stage tijdens RR, toen maar bij de kluisjes gestaan want verder was nergens plek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 13:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Davalize schreef:
Hard4Us schreef:
Hele mooie dag gehad! Vanaf blackburn binnen dus helaas zirkum moeten missen. Eigenlijk alleen maar goeie setjes op de factory voorbij horen komen, ook nog even naar WMF geweest, die italianen maakte er wel een feestje van, als zatox samen met tatanka draait lijkt hij veel meer plezier te hebben.

Maat van ne nog shirtje van phuture noize gevangen die werd gejat en teruggegeven, vgm was dat urbandesigner als ik lees wat voor kleren hy aan had. Later ook nog iemand van HT tegengekomen, alleen zn voornaam berry onthouden.

Volgend jaar weer!!!!!!

-Punt was wel drukte.


Davy toch? :P

Heb echt zwaar genoten van deze editie. Heerlijke sfeer en tof publiek. En tof dat ik Hard4Us even tegenkwam uiteraard ^^
Deepack sprong er bij mij het meest bovenuit. Oja weet iemand toevallig een track die Deepack draaide? De vocals gingen over rebel rebel movement ofzo


Chain Reaction - Out With A Bang? of Zatox - Brutal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 13:35 
 
Hardtraxxer

Arrow schreef:
Davalize schreef:
Hard4Us schreef:
Hele mooie dag gehad! Vanaf blackburn binnen dus helaas zirkum moeten missen. Eigenlijk alleen maar goeie setjes op de factory voorbij horen komen, ook nog even naar WMF geweest, die italianen maakte er wel een feestje van, als zatox samen met tatanka draait lijkt hij veel meer plezier te hebben.

Maat van ne nog shirtje van phuture noize gevangen die werd gejat en teruggegeven, vgm was dat urbandesigner als ik lees wat voor kleren hy aan had. Later ook nog iemand van HT tegengekomen, alleen zn voornaam berry onthouden.

Volgend jaar weer!!!!!!

-Punt was wel drukte.


Davy toch? :P

Heb echt zwaar genoten van deze editie. Heerlijke sfeer en tof publiek. En tof dat ik Hard4Us even tegenkwam uiteraard ^^
Deepack sprong er bij mij het meest bovenuit. Oja weet iemand toevallig een track die Deepack draaide? De vocals gingen over rebel rebel movement ofzo


Chain Reaction - Out With A Bang? of Zatox - Brutal?


Nope en nope :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Puike fissa, met 84743 miljardmiljoen bekenden ook bomgezellig. Geluid was top en de wipwapvloer kut.(factory) E-force uber eindbaas van de dag.

Oja Zatox - Red Alert in 2 dagen +/- 6x gehoord :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was erg gaaf! Hoogtepunten waren toch wel E-force en Titan!

Ook nog lekker lopen beuken met chicken en patrickjeb bij de beenhamkraam hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een mooi feestje, met veel vette sets van
Digital punk; draaide veel G4H tracks?
Thera live; was wel genieten met da syndrome.
Chain Reaction en Luna; niet zo heel veel van meegekregen omdat we tijdens deze set gingen eten; Maar The Game is echt een vet nummer!
Radical Redemption; vond alleen brutal 4.0 minder, vind 3.0 veel vetter. Alleen zo druk; zelfs achteraan waar we toen maar gingen staan.
Eforce, jammer dat radical net voor hem open the gates draaide (ookal deed e-force het zelf alsnog); alleen ik ging net drinken halen toen Eforce Magic draaide; en wat duurde de bediening lang op dat moment. En zijn nieuwe track Seven :worship:

Wat een bazen set van titan! (ik vroeg me alleen af of die minder bpm als de rest draaide, want dat leek heel erg bij hollow). Denk toch wel de beste set van de dag voor mij. En Dismissed, wat een track! :worship: Opende met g4h; muse uprising bootleg, blijft een hele vette track!

Toen nog ff Crypsis, maar dat was maar kort omdat we moesten gaan voor de trein.
Uitstapje naar Headhunterz gemaakt (eerste half uur); was niet zoveel aan; Hoorde toen dacht ik united kids of the world maar met hele andere vocals?

Min punten:
- De drukte bij de Factory stage; op een gegeven moment bij RR, staat een gast los te gaan die met de rug naar de stage staat en telkens naar achter duwt, en dan tegen mij zegt; dat ik niet zo moet duwen omdat het zo druk is.......
- In het begin stond het geluid in mijn ogen best zacht; en dan bij de intro's van nieuwe dj's stond het geluid super hard. Later ging het veel harder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Ook nog lekker lopen beuken met chicken en patrickjeb bij de beenhamkraam hehe

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 14:27 
 
Hardtraxx Elite

Davalize schreef:
Hard4Us schreef:
Hele mooie dag gehad! Vanaf blackburn binnen dus helaas zirkum moeten missen. Eigenlijk alleen maar goeie setjes op de factory voorbij horen komen, ook nog even naar WMF geweest, die italianen maakte er wel een feestje van, als zatox samen met tatanka draait lijkt hij veel meer plezier te hebben.

Maat van ne nog shirtje van phuture noize gevangen die werd gejat en teruggegeven, vgm was dat urbandesigner als ik lees wat voor kleren hy aan had. Later ook nog iemand van HT tegengekomen, alleen zn voornaam berry onthouden.

Volgend jaar weer!!!!!!

-Punt was wel drukte.


Davy toch? :P

Heb echt zwaar genoten van deze editie. Heerlijke sfeer en tof publiek. En tof dat ik Hard4Us even tegenkwam uiteraard ^^
Deepack sprong er bij mij het meest bovenuit. Oja weet iemand toevallig een track die Deepack draaide? De vocals gingen over rebel rebel movement ofzo


Oja was de helft vergeten haha. Was wel gezellig
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten