Was een mooi feestje, met veel vette sets van
Digital punk; draaide veel G4H tracks?
Thera live; was wel genieten met da syndrome.
Chain Reaction en Luna; niet zo heel veel van meegekregen omdat we tijdens deze set gingen eten; Maar The Game is echt een vet nummer!
Radical Redemption; vond alleen brutal 4.0 minder, vind 3.0 veel vetter. Alleen zo druk; zelfs achteraan waar we toen maar gingen staan.
Eforce, jammer dat radical net voor hem open the gates draaide (ookal deed e-force het zelf alsnog); alleen ik ging net drinken halen toen Eforce Magic draaide; en wat duurde de bediening lang op dat moment. En zijn nieuwe track Seven
Wat een bazen set van titan! (ik vroeg me alleen af of die minder bpm als de rest draaide, want dat leek heel erg bij hollow). Denk toch wel de beste set van de dag voor mij. En Dismissed, wat een track!

Opende met g4h; muse uprising bootleg, blijft een hele vette track!
Toen nog ff Crypsis, maar dat was maar kort omdat we moesten gaan voor de trein.
Uitstapje naar Headhunterz gemaakt (eerste half uur); was niet zoveel aan; Hoorde toen dacht ik united kids of the world maar met hele andere vocals?
Min punten:
- De drukte bij de Factory stage; op een gegeven moment bij RR, staat een gast los te gaan die met de rug naar de stage staat en telkens naar achter duwt, en dan tegen mij zegt; dat ik niet zo moet duwen omdat het zo druk is.......
- In het begin stond het geluid in mijn ogen best zacht; en dan bij de intro's van nieuwe dj's stond het geluid super hard. Later ging het veel harder!