Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 14:29 
 
Hardtraxxer

Hard4Us schreef:
Davalize schreef:
Hard4Us schreef:
Hele mooie dag gehad! Vanaf blackburn binnen dus helaas zirkum moeten missen. Eigenlijk alleen maar goeie setjes op de factory voorbij horen komen, ook nog even naar WMF geweest, die italianen maakte er wel een feestje van, als zatox samen met tatanka draait lijkt hij veel meer plezier te hebben.

Maat van ne nog shirtje van phuture noize gevangen die werd gejat en teruggegeven, vgm was dat urbandesigner als ik lees wat voor kleren hy aan had. Later ook nog iemand van HT tegengekomen, alleen zn voornaam berry onthouden.

Volgend jaar weer!!!!!!

-Punt was wel drukte.


Davy toch? :P

Heb echt zwaar genoten van deze editie. Heerlijke sfeer en tof publiek. En tof dat ik Hard4Us even tegenkwam uiteraard ^^
Deepack sprong er bij mij het meest bovenuit. Oja weet iemand toevallig een track die Deepack draaide? De vocals gingen over rebel rebel movement ofzo


Oja was de helft vergeten haha. Was wel gezellig


Maar zo moe hè :lol:
Chillzone ftw
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 14:38 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijk feestje :D
Waren om 15:00 uur ongeveer binnen en deel van Phuture Noize gezien, wat ik wel erg lekker vind! Sfeer zat er al lekker in toen. Digital Punk vond ik maar tegenvallen, zo voorspelbaar als wat. Thera was facking gruwelijk alleen wat was dat publiek bij de Factory stage dood zeg tijdens zijn set.. erg jammer maar lekker flink lopen knallen! Tijdens Chain Reaction even gaan eten. Daarna terug gegaan voor Radical waar het echt in eens belachelijk druk werd.. maar gelukkig ruimte kunnen creëren door flink los te gaan haha. Overigens was zijn set wel erg lekker :D
E-Force klein stukje maar gezien en toen maar even gaan pauzeren. Daarna even vrienden opgezocht bij de mainstage waar we nog een gedeelte van Deepack hoorde. Niet veel aan. Daarna Wild Motherfuckers die het live toch altijd erg leuk maken :D ook ging het publiek bij de main (in ieder geval waar wij stonden) erg los!
Toen maar bij de main gebleven voor Crypsis en die draaide ook prima!

dus al met al heerlijke dag gehad! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 14:54 
 
Hardtraxx Addict

Vet feestje gehad hoor! :worship:

urbandesigner schreef:
Ook nog lekker lopen beuken met chicken en patrickjeb bij de beenhamkraam hehe


Wat een gek hahahaha :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 15:02 
 
Hardtraxx Addict

De enige minpuntjes waren de teleurstelling van HHZ zijn setje, allemaal house meuk afgewisseld met heerlijke klassiekers, maar die maakten het gewoon niet goed. En de floorsboards die hier en daar voor een soort trampoline effect zorgden (bij de factorystage) wat het vloeiend stampen een beetje benadeelde. :P Verder was het gewoon echt een top feest! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 15:03 
 
Hardtraxx Addict

Als je met een paar man stond te stampen in de buurt van de kluisjes, was het nog maar de vraag of die rechtop bleven staan haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 15:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mooi feest gehad
Eindbazen van de dag E-force, Titan en Thera :)
1ste half uur Headhunterz aangehoord in de hoop dat die oude nummers ging draaien maar er kwamen alleen maar house remixes en United kids of the world, colors etc.
Het was trouwens ook achterlijk druk tijdens RR

urbandesigner schreef:
Ook nog lekker lopen beuken met chicken en patrickjeb bij de beenhamkraam hehe

Dat was toch het 1e kraampje als je de Factory uitloopt? Daar hebben wij ook nog best lang gestaan tijdens E-force en Titan :P Alle ruimte van de wereld
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het af en toe wel erg druk bij de wc's..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 15:37 
 
Hardtraxx Addict

Oh ja en nog iets, het kan aan mij liggen hoor maar naar mijn idee was er echt een shitload aan drugstoeristen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Oh ja en nog iets, het kan aan mij liggen hoor maar naar mijn idee was er echt een shitload aan drugstoeristen.

Hardstyle anno 2014, op vrijdagavond ook gigantisch veel vdktjes..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 16:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Na wat gedoe om een mooie parkeerplek te vinden vrij vroeg aanwezig. Eerst beetje rondgelopen en daarna links vooraan/vooraan gaan staan. Na de eerste 3 uurtjes maar richting Headhunterz gegaan maar dat viel me vies tegen met al die house nummers dus maar weer weggegaan. Digital Punk had wel aantal leuke nummers maar rest leek erg veel op de set van Qapital. Thera LIVE was zwaar genieten, die 2-1 edit :drool: Daarna wat gaan eten om vervolgens weer bij Radical te knallen maar het was abnormaal druk, kon gewoon nergens meer staan/lopen dus maar richting kluisjes gegaan om daar af en toe eens uit m'n plaat te gaan :P
Daarna was ik aardig kapot, last van m'n lies gekregen. Laatste halfuur E-Force was baas (Seven :worship: ) daarna nog staan genieten bij Titan maar die mixte veel te snel door helaas :( Daarna maar richting huis gegaan want The Viper werd ik ook niet blij van.

Al met al een dik feest gehad maar toch jammer dat er niet zoveel ruimte was.

Hard4Us schreef:
Ik ADARO shirtje, dus denk wel makkelijk te herkennen, + bloemetjes zwembroek aan, gele zonnebril, en un apparte manier van densen :thumbsup:

heb er zin in !

Dan heb ik jou dus nog gezien bij Blackburn links vooraan maar had dit nog niet gelezen :P

Kwisniks schreef:
Oh ja en nog iets, het kan aan mij liggen hoor maar naar mijn idee was er echt een shitload aan drugstoeristen.

Valt mij ook op en als ze je dan vragen wat je hebt gebruikt en je vervolgens vertelt dat je niks op hebt, kijken ze je verbaasd aan....
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 17:02 
 
Hardtraxxer

Magnetron schreef:
Na wat gedoe om een mooie parkeerplek te vinden vrij vroeg aanwezig. Eerst beetje rondgelopen en daarna links vooraan/vooraan gaan staan. Na de eerste 3 uurtjes maar richting Headhunterz gegaan maar dat viel me vies tegen met al die house nummers dus maar weer weggegaan. Digital Punk had wel aantal leuke nummers maar rest leek erg veel op de set van Qapital. Thera LIVE was zwaar genieten, die 2-1 edit :drool: Daarna wat gaan eten om vervolgens weer bij Radical te knallen maar het was abnormaal druk, kon gewoon nergens meer staan/lopen dus maar richting kluisjes gegaan om daar af en toe eens uit m'n plaat te gaan :P
Daarna was ik aardig kapot, last van m'n lies gekregen. Laatste halfuur E-Force was baas (Seven :worship: ) daarna nog staan genieten bij Titan maar die mixte veel te snel door helaas :( Daarna maar richting huis gegaan want The Viper werd ik ook niet blij van.

Al met al een dik feest gehad maar toch jammer dat er niet zoveel ruimte was.

Hard4Us schreef:
Ik ADARO shirtje, dus denk wel makkelijk te herkennen, + bloemetjes zwembroek aan, gele zonnebril, en un apparte manier van densen :thumbsup:

heb er zin in !

Dan heb ik jou dus nog gezien bij Blackburn links vooraan maar had dit nog niet gelezen :P

Kwisniks schreef:
Oh ja en nog iets, het kan aan mij liggen hoor maar naar mijn idee was er echt een shitload aan drugstoeristen.

Valt mij ook op en als ze je dan vragen wat je hebt gebruikt en je vervolgens vertelt dat je niks op hebt, kijken ze je verbaasd aan....


Dat overkwam mij ook, hij geloofde me maar niet een bleef maar door vragen wat ik op had >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 20:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben vrijdag en zaterdag geweest. Hoor veel geklaag over de wc's maar achteraan hoefde je misschien een halve minuut te wachten. Over het algemeen korte wachttijden bij de kraampjes alleen zijn er altijd pieken.

Alleen bij radical zaterdag was het te druk maar heb zelf mooi ruimte kunnen maken. Sfeer was goed en veel lekkere setjes gehoord. Overdag en vrijdag in het begin stond de bass weleens erg laag wat ik jammer vond. Maar verder was het geluid top heb heerlijk kunnen beuken.

Top 4 nummers die ik gehoord heb:
1 E-force - Seven
2 Zany - Act of rage
3 Zatox - Red alert
4 Chris one - Psycho
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Kwisniks schreef:
Oh ja en nog iets, het kan aan mij liggen hoor maar naar mijn idee was er echt een shitload aan drugstoeristen.

Valt mij ook op en als ze je dan vragen wat je hebt gebruikt en je vervolgens vertelt dat je niks op hebt, kijken ze je verbaasd aan....

Haha ook 3 keer gehad. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 21:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Magnetron schreef:
Kwisniks schreef:
Oh ja en nog iets, het kan aan mij liggen hoor maar naar mijn idee was er echt een shitload aan drugstoeristen.

Valt mij ook op en als ze je dan vragen wat je hebt gebruikt en je vervolgens vertelt dat je niks op hebt, kijken ze je verbaasd aan....

Haha ook 3 keer gehad. :lol:


ik ook hahaha en ik snap ook echt niet dat mensen dan zon gebaar maken van 'dat je dat uberhaupt vol houd' :/
Er werd gewoon zo lekker gedraaid dat ik 9 uur lang geen moment heb stilgestaan haha :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De nummers van de dag waren wel voor mij :
1. Radical Redemption - The Black Demon (Digital Punk Remix)
2.Zatox - Red Alert
3. Delete - Dismissed
4. Digital Punk - Firestorm
5. E-force - Seven

We kwamen binnen tijdens Phuture Noize, die een lekker setje wegzetten, met veel eigen werk en platen als Undiscovered en Fatality, erg lekker dus ! Goede plek midvooraan opgezocht, waar de sfeer er al lekker in zat :).

Hierna was het de beurt aan Digital Punk, eerste deel van z'n set heb ik gemist omdat ik een Loempia ging scoren, uitmuntende kwaliteit ! Ook konden er even wat andere formaliteiten worden afgehandeld. Tweede deel van z'n set was zeer bazig, en ik was al lekker aan het knallen. Enkel miste ik Dark Symphony in z'n set, maar het zij hem vegeven.

Na Digital Punk moest ik even naar de EHBO, had een flinke wond opgelopen doordat ik m'n tong bijna doormidden heb gebeten, mond zat ook onder het bloed zonder dat ik het doorhad :P. Thera draaide erg vet, de mash up van This Mind en Fine Day gaf me echt kippenvel ! Ondertussen ook chicken en patrickjeb gespot, die wel konden lachen om mijn mooie verschijning :).

Chain Reaction vs Luna weinig van meegekregen, ik had veel suiker nodig vanwege de wond op m'n tong, en ging redelijk hard op het moment, dus even gaan zitten, ijsje gegeten en de meisjes van de beenhamkraam bang lopen maken. Ondertussen weer wat Hardtraxxers tegengekomen, en het meisje van de ijskraam weten te imponeren haha.

Tijdens Radical de eerste 20 minuten gemist, vriendin van ons voelde zich niet zo goed, dus even gemasseerd en een ijsje gegeven, en ze voelde zich weer als herboren :P. Niet erg bijzondere set van Radical, ultiem kippenvelmomentje toen hij The Spell of Sin draaide en ik bij een maat op z'n nek zat. Iedereen mee zien brullen en duizenden uit hun plaat zien gaan, ja dat gaf echt een dosis euforie en kick !

E-force en Titan was compleet gestoord raggen, o.a. Deetox en E-force nog gesproken, bij de laatste begon ik zonder te kijken tegen wie ik praat, de set van E-force op te hemelen, hij lachen, keek ik hem maar eens goed aan was het E-force :lol: , foutje moet kunnen. Er werd ook nog vuurwerk afgestoken boven de Rijn, en vooraan hing een fantastische sfeer !

Na Titan naar Crypsis gegaan, was lekker, m'n laatste krachten nog gegeven met een gaaf groepje onbekenden, hulde dat het ouderwetse stampen/raggen niet vergeten wordt ! Geen erg bijzonder setje, maar prima om mee te eindigen.

Kwartiertje teruggelopen naar ons hotel, nog een leuke after gehad , en na een luxe ontbijt weer richting huis vertrokken !

Beat the Bridge 2014, in 1 woord fantastisch!

Minpunten :
-Trampolineplanken bij de factory stage
-Sfeer bij bridge stage
-Nepraketjes voor 1 muntje

Pluspunten :
-Organisatie waar je tijdens en na afloop even serieus mee kunt praten over het evenement
-Ragsessie voor de beenhamkraam
-Beveiliging ,op een positieve manier aanwezig
-Goede sfeer bij factory stage
-Geluid
-Aankleding
-Lollies
-Gezellige mensen
-Setjes van digital punk, e-force en titan

Tot ziens in 2015 !
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Da Syndrome trouwens ook een held.
"Zullen we een sitdown doen? Nee he! Nee doen ze maar lekker aan de andere kant! Gewoon staan! Los gaan! Fuck de Sitdown!" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 22:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Da Syndrome trouwens ook een held.
"Zullen we een sitdown doen? Nee he! Nee doen ze maar lekker aan de andere kant! Gewoon staan! Los gaan! Fuck de Sitdown!" :lol:


of 'Wilt John Frost zich even bij de brug melden.' :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Da Syndrome trouwens ook een held.
"Zullen we een sitdown doen? Nee he! Nee doen ze maar lekker aan de andere kant! Gewoon staan! Los gaan! Fuck de Sitdown!" :lol:

Wat een onwijs vervelende mc is dat zeg :/ Vond hem eerst nog wel een baas maar sinds deze twee Beat The Bridges totaal niet meer, wat een vervelend onzinnig gelul de hele tijd over drugs. Doe mij maar Shizzler
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 22:47 
 

Parvuz schreef:
Da Syndrome trouwens ook een held.
"Zullen we een sitdown doen? Nee he! Nee doen ze maar lekker aan de andere kant! Gewoon staan! Los gaan! Fuck de Sitdown!" :lol:


Haha hij zei op een geveven moment ook " were going to go insane................within your fucking brain"
Toen keek die The Viper en zei " ach wat ik zeg maar wat, niemand luistert toch" xd

ohja en om Goddamn Therafied life te horen was echt ziek :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 23:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Werd trouwens gister ook heel veel hetzelfde gedraaid :P, 3x Blackout Remix (al vind ik dat niet erg :loving:), 3x Hollow, 2x The Game, 2x Bassface, 2/3x Red Alert, 2x Torture en ga zo maar door haha :lol:. Gelukkig waren de meeste nummers die meervoudig werden gedraaid gister tenminste wel leuke nummers :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 23:52 
 
Hardtraxx Elite

Idd bazen mc, hoorden ook nog iets van hou je bier de lucht in! Of je snuif whaha. En; effe klappe voor willem!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 00:57 
 
Hardtraxx Addict

Da Syndrome :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 08:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Parvuz schreef:
Da Syndrome trouwens ook een held.
"Zullen we een sitdown doen? Nee he! Nee doen ze maar lekker aan de andere kant! Gewoon staan! Los gaan! Fuck de Sitdown!" :lol:

Wat een onwijs vervelende mc is dat zeg :/ Vond hem eerst nog wel een baas maar sinds deze twee Beat The Bridges totaal niet meer, wat een vervelend onzinnig gelul de hele tijd over drugs. Doe mij maar Shizzler

Haha agjoh. Beetje humor kan geen kwaad. Hij lulde tenminste niet veel te veel. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 10:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mooi toch, d'r zijn buiten Ruffian en Villain toch 0,0 MC's meer die echt iets toevoegen aan zo'n avond. Dan maar liever op deze manier ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 10:56 
 
Artiest

BEAT THE BRIDGE Tracklist - Zirkum (Opening 12:00 - 13:30 Factory Stage)

01. Headhunterz & Noisecontrollers - Robots Dream
02. Wasted Penguinz - Far From Reality
03. Cortina - Music Is Moving (Luca Antolini & Andrea Montorsi Remix)
04. Dutch Master - Insomnia
05. Geck-o - How Low Can You Go
06. 2 Best Enemies - Les Drums
07. Southstylers - Nok Joe Douwn
08. Noisecontrollers - Interview
09. Zany & The Prophet - 384.000
10. Noisecontrollers - Crump
11. Frontliner - Creative Community
12. Pavo - Let's Go
13. Audiofreq - Welcome To The Future
14. The Prophet - R3tro
15. Noisecontrollers - Macabre 2010
16. Noiseshock - In Da Club (Ft. MC M8)
17. The Vision - Evil Is Near (Exit Mind & Zirkum Remix)
18. Digital Punk & Noisecontrollers - Blue Horizon
19. Brennan Heart - Zaagtool (Scantraxx Live)
20. Noisecontrollers - What?!
21. Exit Mind & Zirkum - The Black Temple
22. Zirkum - Inner Voice
23. The Vision & X-Pander - Beyond Dreams
24. Audiofreq & The Prophet - The Louder Gospel (Exit Mind Mashup)
25. Tatarola - Who Is Calling (Chris One Remix)
26. Degos & Re-Done - Evolve (Raw Mix Cut)
27. Exit Mind & Zirkum - The Shadow
28. B-Front - Undiscovered
29. Exit Mind - Together
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten