Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zirkum schreef:
03. Cortina - Music Is Moving (Luca Antolini & Andrea Montorsi Remix)
04. Dutch Master - Insomnia

Hoorde deze toen ik op de brug liep, vetjes. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke lijst. Kwam met Nok Joe Douwn binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 11:37 
 
Hardtraxxer

Vond het nog steeds te druk, factory stage was inderdaad net een trampoline. Al bij al toch goed vermaakt.
Goed dat ze hebben geluisterd naar de kritiek over het geluid van vorig jaar, stond al stukken beter!

WMF - Arabika edit? Klonk in ieder geval echt super dik net als E-force Seven
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 11:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DolleTraktor schreef:
Vond het nog steeds te druk, factory stage was inderdaad net een trampoline. Al bij al toch goed vermaakt.
Goed dat ze hebben geluisterd naar de kritiek over het geluid van vorig jaar, stond al stukken beter!

WMF - Arabika edit? Klonk in ieder geval echt super dik net als E-force Seven


ja Tatanka had een 2014 edit van Arabika gemaakt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 12:11 
 
Hardtraxxer

Iemand moet m even uploaden :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 12:18 
 
Hardtraxx Elite

Iemand sex met die kale momentje vastgelegd? Zou ik graag terug zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 12:23 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Iemand sex met die kale momentje vastgelegd? Zou ik graag terug zien.


https://www.facebook.com/photo.php?v=66 ... =2&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 13:22 
 
Hardtraxx Newbie

Prima dagje gehad. Soms beetje jammer van de drukte, bij RR bijvoorbeeld amper ruimte om te bewegen :thumbdown: .
Lekkere setjes gehoord. Eten was goed te doen, wc's af en toe wat aan de drukke kant.

Laat mij voortaan maar Angerfist, Mad dog of een Miss K8 afsluiten ipv Tha Playah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 13:30 
 

tha playah was ook wel goeie geweest denk ik :thumbsup: maar je bedoelt the Viper neem ik aan

Arrow schreef:
DolleTraktor schreef:
Vond het nog steeds te druk, factory stage was inderdaad net een trampoline. Al bij al toch goed vermaakt.
Goed dat ze hebben geluisterd naar de kritiek over het geluid van vorig jaar, stond al stukken beter!

WMF - Arabika edit? Klonk in ieder geval echt super dik net als E-force Seven


ja Tatanka had een 2014 edit van Arabika gemaakt :thumbsup:


Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 14:08 
 
Hardtraxx Newbie

Anonymous schreef:
tha playah was ook wel goeie geweest denk ik :thumbsup: maar je bedoelt the Viper neem ik aan


Oops, ja the Viper bedoelde ik. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 14:30 
 
Hardtraxx Addict

jochem148 schreef:
Hard4Us schreef:
Iemand sex met die kale momentje vastgelegd? Zou ik graag terug zien.


https://www.facebook.com/photo.php?v=66 ... =2&theater


heh lache! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

A-lusion was ook goed bezig... achter de Twinklerz kraam. :lol:

Citaat:
Now that was a brilliant day!
Yesterday I did some field research by selling merchandise at a Dutch event with over 10.000 visitors. (My friends run a merchandise company and I decided to join them).

Loved all the interactions with many Dutch, French, English and German Hardstyle lovers. (Although most of them had no idea who I was)
So much funny stories have been told!
Even sold some merchandise of other (performing) artists such as Radical Redemption

I can say only say one thing, which has been confirmed once again:

The Hardstyle crowd is one INSANE, AMAZING & DEDICATED crowd!!

Goh. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Speakert schreef:
Prima dagje gehad. Soms beetje jammer van de drukte, bij RR bijvoorbeeld amper ruimte om te bewegen :thumbdown: .
Lekkere setjes gehoord. Eten was goed te doen, wc's af en toe wat aan de drukke kant.

Laat mij voortaan maar Angerfist, Mad dog of een Miss K8 afsluiten ipv Tha Playah.


Ik vond the viper ook echt helemaal zaad, dat mix werk sloeg soms echt helemaal nergens op
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand een idee waar ik foto's terug kan vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Iemand een idee waar ik foto's terug kan vinden?

Weet je zeker dat je wilt zien hoe je er bij liep?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 14:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekker aftermovie, vind de stage aankleding niet zo veel aan, maar onder de brug met al die lasers zag het er toch vet uit. (tenminste in de after, wij stonden heledag eigenlijk factory)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten