Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er al leuk uit op het terrein. Factory stage is een stuk groter geworden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 11:55 
 
Hardtraxx Newbie

Raven schreef:
Ziet er al leuk uit op het terrein. Factory stage is een stuk groter geworden. :)


Foto'tje? :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Speakert schreef:
Raven schreef:
Ziet er al leuk uit op het terrein. Factory stage is een stuk groter geworden. :)


Foto'tje? :yes:

Misschien morgen, rij elke dag over de brug naar school.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 13:42 
 
Hardtraxx Newbie

Raven schreef:
Speakert schreef:
Raven schreef:
Ziet er al leuk uit op het terrein. Factory stage is een stuk groter geworden. :)


Foto'tje? :yes:

Misschien morgen, rij elke dag over de brug naar school.


Akkoord!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 14:05 
 
Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Speakert schreef:
Raven schreef:
Ziet er al leuk uit op het terrein. Factory stage is een stuk groter geworden. :)


Foto'tje? :yes:

Misschien morgen, rij elke dag over de brug naar school.


Oh dus jij bent die irritante scooter rijder. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 15:31 
 
Hardtraxx Elite

waarschijnlijk toch wel op tijd voor Zirkum!!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Raven schreef:
Speakert schreef:
Foto'tje? :yes:

Misschien morgen, rij elke dag over de brug naar school.


Oh dus jij bent die irritante scooter rijder. xd

Tomos :P. Nee die kantoorcunts op de fiets die OVERAL lak aan hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 18:33 
 
Hardtraxx Veteran

Hier een paar foto's vanaf de brug genomen:

http://share.pho.to/5N5sO

Niet kijken als je het nog niet wilt zien natuurlijk. :P


Raven schreef:
Tomos :P. Nee die kantoorcunts op de fiets die OVERAL lak aan hebben


Ik zal je de aankomende tijd wel eens even in de gaten houden. :P Ben te herkennen aan mijn hele oude ptt fietstas.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 18:36 
 
Artiest

Warmup Mix - Beat The Bridge 2014 - By Zirkum



01. The Prophet - R3tro
02. Dutch Master - Insomnia
03. Geck-o - How Low Can You Go
04. Phrantic - Awakening
05. Noisecontrollers - What?!
06. The Vision - Evil Is Near (Exit Mind & Zirkum Remix)
07. Zirkum - Inner Voice
08. Exit Mind - Together
09. Donkey Rollers - The Sound of The Beast (Klos Edit)
10. The Prophet - Louder (Album Edit)
11. Exit Mind & Zirkum - The Shadow






Hard4Us schreef:
waarschijnlijk toch wel op tijd voor Zirkum!!! :love:


:clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi grote Factory Stage. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 10:57 
 
Hardtraxxer

Mega veel zin in. Ben van 12 tot 12 aanwezig. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 10:44 
 
Hardtraxx Addict

Vanavond onverwacht toch Kingsnight, mooi de setjes van Atmozfears (30 mins iig :P) en Thera meepakken :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 11:32 
 
Hardtraxx Newbie

Zinnnnnnn in. Hopen dat het weer een beetje mee zit, ziet er niet echt best uit. Maar gaat de pret niet drukken :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 14:01 
 
Hardtraxx Veteran

Speakert schreef:
Zinnnnnnn in. Hopen dat het weer een beetje mee zit, ziet er niet echt best uit. Maar gaat de pret niet drukken :beer:


http://www.buienradar.nl/weer/arnhem/nl/2759661#5daagse

Waarom zit iedereen zich druk te maken om het weer? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat: Nederland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 14:04 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Omdat: Nederland.


Hij geeft al 3 dagen hetzelfde aan op buienradar, verwacht daarom eerlijk gezegd ook niet dat het morgen in een keer kut weer wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kans is groter dan dat Frontliner een verassende set neer zet. Dus wat dat betreft blijft het afwachten.
Als het geluid maar niet weg waait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Die kans is groter dan dat Frontliner een verassende set neer zet. Dus wat dat betreft blijft het afwachten.
Als het geluid maar niet weg waait.


anderhalf uur Frontliner... pffffff dat wens je je ergste vijand nog niet eens toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 14:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin in!!! Ben te herkennen aan een oranje shirtje :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zirkum schreef:
09. Donkey Rollers - The Sound of The Beast (Klos Edit)

Als je die nou eens morgen draait... :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot vanavond, voor degenen die vanavond gaan!

Te herkennen aan m'n i was in miami bitch hemdje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2014 08:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vrij bewolkt hier nog, hoop dat het vandaag in ieder geval droog blijft :D
Te herkennen aan een wit t-shirt en een oranje trainingsjack met nummer 9 erop, tot straks! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2014 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen veel plezier, ben te herkennen aan grijs jasje en wit Defqon.1 voetbalshirt !
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2014 09:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Iedereen veel plezier, ben te herkennen aan grijs jasje en wit Defqon.1 voetbalshirt !

Geen oranje?! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2014 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oranje bloemenkrans :cool:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten