Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 09:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Nazale schreef:
Nou pm je nummer naar elkaar en go, spreek af. Dat eigenlijk trieste gedoe met die meetings altijd, sjonge. Spreek gewoon af als je t leuk vindt om elkaar te zien :') Of is dit de manier voor de socially awkward guys onder ons? Voor jullie, spreek gewoon af zodat je van die awkwardness af komt.

Ben nog nooit wezen meeten op feestjes hoor. :D

The time has come to fulfill your destiny.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 10:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Gaat een leuke after worden @ Best Western Haarhuis haha:P

Is die after vrijdag en zaterdag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 11:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De Timetable

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 11:38 
 
Hardtraxx Elite

2 kaarten gewonnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 11:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wordt de hele dag factory stage en het laatste uurtje naar crypsis
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had wel echt veel liever Cellrock om 12 uur gezien en Focuz als tweede :/
En Atmozfears en Radical Redemption tegelijk :( die had ik graag allebei willen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

12 tot 23 Factory, afsluiten bij Crypsis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Wordt de hele dag factory stage en het laatste uurtje naar crypsis
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 12:26 
 
Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
Magnetron schreef:
Wordt de hele dag factory stage en het laatste uurtje naar crypsis
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 14:51 
 
Hardtraxx Veteran

Lekkere TL, mooi dat Thera niet gelijk staat met Radical @ Kingsnight.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 14:52 
 
Hardtraxx Elite

Baal er wel een beetje van dat ik Zirkum en Crypsis waarschijnlijk moet missen i.v.m. openbaar vervoer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele dag stage 2 op Cellrock, HHZ en Crypsis na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 20:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hele dag factory en waarschijnlijk een half uur Crypsis, moet waarschijnlijk een half uur eerder weg ivm OV
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 20:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Wordt de hele dag factory stage en het laatste uurtje naar crypsis
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

uhh iemand enig idee wat de bunny shoot is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet ik niet, maar iig wel lekker stinkbommen kopen bij de Fopshop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 18:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bunny shoot is die shoot met ik rij drank en drugs vrij met iemand in een bunny kostuum :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 22:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Bunny shoot is die shoot met ik rij drank en drugs vrij met iemand in een bunny kostuum :P


zal wel iets te maken hebben met da stuk paintball terrein wat ze idd nu extra erbij hebben aan ruimte dit jaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 00:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Arrow schreef:
cb92 schreef:
Bunny shoot is die shoot met ik rij drank en drugs vrij met iemand in een bunny kostuum :P


zal wel iets te maken hebben met da stuk paintball terrein wat ze idd nu extra erbij hebben aan ruimte dit jaar :D

Denk het niet hoor :P Zo'n bunny stond ook op Rebirth & Hardshock :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 09:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Arrow schreef:
cb92 schreef:
Bunny shoot is die shoot met ik rij drank en drugs vrij met iemand in een bunny kostuum :P


zal wel iets te maken hebben met da stuk paintball terrein wat ze idd nu extra erbij hebben aan ruimte dit jaar :D

Denk het niet hoor :P Zo'n bunny stond ook op Rebirth & Hardshock :P


Oh coool :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Supervet idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu maar hopen dat het weer een beetje mee zit. Als ik mn telefoon moet geloven kan dat nog wel eens tegen gaan vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 12:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Partij zin in zeg :yay:
Hopen dat het weer een beetje te doen is
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuckkking veel zin in! Hoop echt dat het weer een beetje meevalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weeronline geeft 21 graden met zon en bewolking aan, weercijfer 8 :)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten