The time has come to fulfill your destiny.wrote:Ben nog nooit wezen meeten op feestjes hoor.wrote:Nou pm je nummer naar elkaar en go, spreek af. Dat eigenlijk trieste gedoe met die meetings altijd, sjonge. Spreek gewoon af als je t leuk vindt om elkaar te zien :') Of is dit de manier voor de socially awkward guys onder ons? Voor jullie, spreek gewoon af zodat je van die awkwardness af komt.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Is die after vrijdag en zaterdag?wrote:Gaat een leuke after worden @ Best Western Haarhuis haha:P
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
2 kaarten gewonnen 
Wordt de hele dag factory stage en het laatste uurtje naar crypsis
Had wel echt veel liever Cellrock om 12 uur gezien en Focuz als tweede 
En Atmozfears en Radical Redemption tegelijk
die had ik graag allebei willen zien.
En Atmozfears en Radical Redemption tegelijk
12 tot 23 Factory, afsluiten bij Crypsis.
wrote:Wordt de hele dag factory stage en het laatste uurtje naar crypsis
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
wrote:wrote:Wordt de hele dag factory stage en het laatste uurtje naar crypsis
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Lekkere TL, mooi dat Thera niet gelijk staat met Radical @ Kingsnight.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Baal er wel een beetje van dat ik Zirkum en Crypsis waarschijnlijk moet missen i.v.m. openbaar vervoer.
Hele dag stage 2 op Cellrock, HHZ en Crypsis na.
Hele dag factory en waarschijnlijk een half uur Crypsis, moet waarschijnlijk een half uur eerder weg ivm OV
wrote:Wordt de hele dag factory stage en het laatste uurtje naar crypsis

uhh iemand enig idee wat de bunny shoot is?
Weet ik niet, maar iig wel lekker stinkbommen kopen bij de Fopshop.
Bunny shoot is die shoot met ik rij drank en drugs vrij met iemand in een bunny kostuum 
zal wel iets te maken hebben met da stuk paintball terrein wat ze idd nu extra erbij hebben aan ruimte dit jaarwrote:Bunny shoot is die shoot met ik rij drank en drugs vrij met iemand in een bunny kostuum
Denk het niet hoorwrote:zal wel iets te maken hebben met da stuk paintball terrein wat ze idd nu extra erbij hebben aan ruimte dit jaarwrote:Bunny shoot is die shoot met ik rij drank en drugs vrij met iemand in een bunny kostuum
Oh cooolwrote:Denk het niet hoorwrote:zal wel iets te maken hebben met da stuk paintball terrein wat ze idd nu extra erbij hebben aan ruimte dit jaarwrote:Bunny shoot is die shoot met ik rij drank en drugs vrij met iemand in een bunny kostuumZo'n bunny stond ook op Rebirth & Hardshock
Nu maar hopen dat het weer een beetje mee zit. Als ik mn telefoon moet geloven kan dat nog wel eens tegen gaan vallen.
Partij zin in zeg
Hopen dat het weer een beetje te doen is
Hopen dat het weer een beetje te doen is
Fuckkking veel zin in! Hoop echt dat het weer een beetje meevalt.